Chápu, že konkurence je silná a zvýšit obraty a snížit náklady je potřeba. Netvrdím, že jde udržet na trhu značku orientovanou čistě na sport na úkor jakékoliv užitné hodnoty čítající prakticky ručně vyráběný dva supersporty s prehistorickým dvouventilem, dva drahý superbiky a dva naháče. Nerozumím tomu. Studoval jsem to, ale stejně tomu nerozumím. Taková Ducati se mi ale líbila. Takovou jsem ji měl rád. V devadesátých jsem byl děcko, tak jsem to viděl, jakože maličká ducati bojuje s obrovskou Hondou a jejími sestrami a pěkně jim nakopává.... Dětinský, ale krásný. Teď je speciálně na MotoGP vidět jen červenej lugzus v podobě kamionů se zbytečnostma a pitomýma reklamama.
Otázka zní: Jsem divnej, nebo to i někdo z vás vidí aspoň v něčem podobně?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
ducatista píše: Desmofulcrum, Misha - vidím to naprosto stejně jako vy dva Prostě jsem do té staré vrány zamilovanej a proto každej kroutil hlavou když jsem před 4 rokama koupil zase to samý a k 748 přikoupil 996. Je to nepohodlný, ultratvrdý, poruchový, ale stejně bych ji nevyměnil za nic na světě. Tomu se zasmál i Robert Papežík, když jsem mu při servise 748 říkal, že kdyby mi nabízel klíčky od nové 1098, tak bych to nevyměnil ani náhodou
Desmofulcrum - vidím že bydlíš kousek ode mě, někdy v létě dohrč na Buchláky, pokecáme
Zdravím tě Ducatisto,k tomu snad jen dodat, že vám naprosto rozumím je to srdeční záležitost Ohledně té spotřeby myslím, že je to možné i já jezdil okolo 7 litrů za origo stavu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Jaris998 píše: Zdravím tě Ducatisto,k tomu snad jen dodat, že vám naprosto rozumím je to srdeční záležitost
A co není?! Pro každého je přece jeho motorka srdeční záležitost.
Jaris998 píše: Zdravím tě Ducatisto,k tomu snad jen dodat, že vám naprosto rozumím je to srdeční záležitost Ohledně té spotřeby myslím, že je to možné i já jezdil okolo 7 litrů za origo stavu....
Nazdar nazdar No k té spotřebě. Jako 996 chlastá pořád skoro stějně, pod 8 se moc nedostanu, ale přes 9 to zase jde jedině na okruhu. Ale u 748 máš pravdu ta spotřeba trochu ovlivnit jde, když jedu jak posera, tak se dostanu i něco pod 7, ale od toho tu moto nemám. Jak jsem tu ale uváděl ty Buchláky, tak pro příklad - často to tam drtíme s Flyerem a on jako opravdu umí... A na GSXR 1000 K3 tam jezdil naším tempem za 7, já na 748 za 8-8,5, na 996 okolo 8,5-9 a letos tam Flyer pořád stejným tempem jezdil na jeho nynější ZX6R 2007 za 11-12 L. Takže v tomto srovnání ta spotřeba Duc možná opravdu není tak drastická
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Staré legendy Ducati 916 | ruinin | 24 | 22.2.2023 v 09:18 CB600 |
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 | ConteZoncolan | 108 | 1.2.2023 v 12:06 vilemx |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 | RUTAN | 32 | 28.1.2017 v 11:23 Lála |