Chápu, že konkurence je silná a zvýšit obraty a snížit náklady je potřeba. Netvrdím, že jde udržet na trhu značku orientovanou čistě na sport na úkor jakékoliv užitné hodnoty čítající prakticky ručně vyráběný dva supersporty s prehistorickým dvouventilem, dva drahý superbiky a dva naháče. Nerozumím tomu. Studoval jsem to, ale stejně tomu nerozumím. Taková Ducati se mi ale líbila. Takovou jsem ji měl rád. V devadesátých jsem byl děcko, tak jsem to viděl, jakože maličká ducati bojuje s obrovskou Hondou a jejími sestrami a pěkně jim nakopává.... Dětinský, ale krásný. Teď je speciálně na MotoGP vidět jen červenej lugzus v podobě kamionů se zbytečnostma a pitomýma reklamama.
Otázka zní: Jsem divnej, nebo to i někdo z vás vidí aspoň v něčem podobně?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Pokud uvažuji správně měl by mít nový Monster 1100 EVO provozní hmotnost nějakých 190kg (je to vzduch). Počkám si, snad to někdo zváží, u těch talošů člověk nikdy neví...
Vaše Ducati Monster S4R S Testastretta je vlastně současný Streetfighter. Jsem rád že se Monster vydal zpět na cestu menší síly a většího pohodlí a tím se pro mě stal v současné době zajímavým.
A pokud se bavíme o výběru podle tabulkových hodnot tak Ducati lze mezi 2V,3V vybrat a né že ne Protože který ze současných biků mimo supersport má tak malý rozvor, nízkou hmotnost, zajímavý výkon a skvělý krouťák už při 6tis.ot., přijatelně vysoké sedlo s posedem ve kterém nějaké ty km vydržím (doufám) přitom žádný vzpřímený cesťák a bezpečnostní prvky? Pro nás nezávodníky jako ušitý a nemusím se zamilovat Třeba změním názor až se povozím
Naposledy editováno 23.01.2011 07:40:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Takže několik konkrétních cifer: Ducati 748bip 196 kg, 748R 192 kg, 996bip 198 kg, 996SPS 187 kg.
A s výkonem je to stejný, Ducati uváděla vždy spíš míň než víc
xyz777 píše: Londoner, t_freedom> Dík za info. Pokud je to jak píšete suchá + asi 25kg je to velmi dobré... V tom případě nechápu proč u 848 naměřili suchou + 28kg a to je supersport (časopis Supermoto 08/10).
Pokud uvažuji správně měl by mít nový Monster 1100 EVO provozní hmotnost nějakých 190kg (je to vzduch). Počkám si, snad to někdo zváží, u těch talošů člověk nikdy neví...
Vaše Ducati Monster S4R S Testastretta je vlastně současný Streetfighter. Jsem rád že se Monster vydal zpět na cestu menší síly a většího pohodlí a tím se pro mě stal v současné době zajímavým.
A pokud se bavíme o výběru podle tabulkových hodnot tak Ducati lze mezi 2V,3V vybrat a né že ne Protože který ze současných biků mimo supersport má tak malý rozvor, nízkou hmotnost, zajímavý výkon a skvělý krouťák už při 6tis.ot., přijatelně vysoké sedlo s posedem ve kterém nějaké ty km vydržím (doufám) přitom žádný vzpřímený cesťák a bezpečnostní prvky? Pro nás nezávodníky jako ušitý a nemusím se zamilovat Třeba změním názor až se povozím
nema nahodou 848 vetsi nadrz nez monster? a nejaky +-2kg nema asi smysl resit ne??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Staré legendy Ducati 916 | ruinin | 24 | 22.2.2023 v 09:18 CB600 |
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 | ConteZoncolan | 108 | 1.2.2023 v 12:06 vilemx |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 | RUTAN | 32 | 28.1.2017 v 11:23 Lála |