globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nejšílenější přestavby pincků
15.1.2011 v 22:33
Ahoj,
tak jsem zabrousil tady do databáze, mrkl se na pár pincků a občas jsem se nestačil divti, na co všechno to jsou lidi schopni přestavět... tedy jak co, něco je pěkné, něco méně, něco přímo odporné. Ale asi to k těmto strojům patří.... jak kdysi někdo o pincku řekl, co kus, to originál

Každopádně se tímto Pionýr (pincek, fichtl,....) beztak stává nejčastěji upravovaným "motocyklem" u nás, asi jo že

No ale když je těch přestaveb a úprav tolik, tak které jsou ty nejšílenější?

Přihoďte tu fotky, jestli na něco narazíte, co vás zaujalo

Pár fotek jsem už pohledal tady v databázi... dám je hned do dalších příspěvků.
Ale určitě jsem toho hodně přehlídl.
Jinak všiml jsem si asi 3 častých skupin úprav - přebarven, očesán a předělán na krosku.

Ještě přihodím fotku originálu, kdyby někdo nevěděl co to ten pincek je
Tedy tohle je typ 20.



Naposledy editováno 15.01.2011 23:29:13
Anketa: Co ty a pincek ?
pincek by měl zůstat v originále
9%
44
uznávám jen jiný lak
0%
1
uznávám jen anténku, opěrku a třásně
0%
2
každý ať si ho upraví jak chce
5%
22
pincek? co to je? neznám....
2%
11
kdo nezačal na pincku, NENÍ motorkář !!!!!
83%
394

1 reakcí na tento příspěvek nejšílenější přestavby pincků

16.1.2011 v 23:06 | Nahoru | #91
Přihodím tu ještě jednoho,
který u mě vyhrává v kategorii "nejlépe připravený pincek na cestování"

[img]

Už jsem to psal v jednom vláknu, jde o nejlépe připraveného cestovatele na Pionýru, co jsem tak při brouzdáním po internetu viděl.

Když se na to pozorně podíváte, tak uvidíte:
+ přídavné nádrže!
+ náklad vepředu pomáhá vyvážit celý stroj
+ vlevo nad řidítkem to vypadá jako držák navigace nebo mobilu
+ pohodlné cestovatelské sedlo s vysokým polstrováním
+ velká praktická dřevěná bedna (zřejmě na zamknutí proti odzizení), umístěna hned za jezdcem. Vzorem se stala zřejmě Yamaha R1 od Sjaak Lucassen se kterou objel celý svět, viz video
+ zleva na bedně camping židlička pro odpočinek jezdce
+ vzadu na bedně rezervní pneumatika, navíc s off-road vzorkem!!
+ textilní závěsné brašny na bocích
+ a hlavně ten DRUHÝ REZERVNÍ motor!!! to je BOMBA!!!!!
vždyť to už musí celý Touratech blednout závisti!!!

A navíc vlaječka a .... teď pozor.... na tom zadním kole na bedně to vypadá na TANGA!





Naposledy editováno 16.01.2011 23:09:40

(reakce na) nejšílenější přestavby pincků

16.1.2011 v 23:21 | Nahoru | #92
Pabol> tak to je správné, tak to má být

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejšílenější přestavby pincků

16.1.2011 v 23:21 | Nahoru | #93

Jindra650 píše: Jako vino, takovejch skoku jsme tam jeli minimalne 10-15 je to neznicitelny, sajda sice neni odpruzena, ale jak tam jsou vzpery, tak je ten ram neskutecne tuhej, jen kyvka je cas od casu do vrtule, ale to jsme uz vcera v hospode probirali, jak to napravit, vid Pavle



tak schválně, nějaký nákres by nebyl?
a nebo to bude tajemství konstruktérů?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejšílenější přestavby pincků

16.1.2011 v 23:29 | Nahoru | #94

MotodědekTonda píše: Rozhodně zajímavý.Zde je vidět,že lidská tvořivost nezná mezí ale jinak pěkný.Ale s tím,že kdo nezačínal na pincku není motorkář nemohu souhlasit.Já když začínal tak žádný pínckové ani mopedi neexistovali.Já musel začínat na Triuph 500sv svého otce,nic jiného v té době jsme neměli k dispozici.Čau kluci a ať vám to jezdí.



Cože?...
tedy klobouk dolů, je dobře že tu jsou i motorkáři z doby před pinckem. Myslím že první pincek byl vyroben asi v r.1954... jestli se nepletu.
Ale na druhou stranu, bylo přece plno domácích malých motocyklů z první republiky, nebo ne?
Pokud ale jediným strojem "po ruce" byl Triumph, tak to byla frajeřina

byl to tento?
(nevyznám se v nich, jen střílím...)

(reakce na) nejšílenější přestavby pincků

16.1.2011 v 23:31 | Nahoru | #95

SABATH píše: tak me se libi ten s tou slecnou [asi]na pudě a hned to seno za ní bych povazoval za dost slusny ''tuning''....,tak nejak to k sobe pasuje......,myslim fichtl- slecna-seno-erotica



že by námět pro Trošku na název dalšího dílů?

(reakce na) nejšílenější přestavby pincků

16.1.2011 v 23:31 | Nahoru | #96
[quote=rider_Danny]A poslední

[img] to je krásná přestavba v krosku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejšílenější přestavby pincků

17.1.2011 v 00:03 | Nahoru | #97

Roman2bk píše: tak schválně, nějaký nákres by nebyl?
a nebo to bude tajemství konstruktérů?

No, je to co dum dal, hlavnim materialem byla 1/4coulova topenarska trubka a sajda je chycena zespodu motoru misto kříže, takze ma navarenou stupacku zleva, pak je uhlopricne vpredu pod madlem vyztuha ke krku, vzadu tak v polovine plosiny pro spolujezdce druha pod sedlo blizko tlumicu, samotnej fechtl ma v ramu vyztuhu pod nadrzi ke krku a predek z kejvacky. Sajdovy kolo je jednoduse upevneny napevno tak, ze zadni osa z kejvacky je protazena navarenyma trubkama vespod ramu, takze to ma solidni svetlou vysku. Kdyz se jezdi se sajdou na tom fichtlu, tak to chce mit 8my vybrus, prevodovku s otocenou 2kou, 11 retezku a potom to jezdi vytecne, v obsazeni 85kg+70kg to jezdi v terenu stale za 2 a po rovine za 3 po polnackach. Jeli jsme s tim enduro zavod fichtlu a stacili jsme solo strojum, ktery jsme dokonce horsi do kopce predjizdeli, na sjezdech s dobitym terenem je to parada, vubec se nemusi zpomalovat. Takze doufam, ze nekdo udela dalsi sajdy, aby to vystacilo na samostatnou jizdu na fichtlcupech A vubec to nejlepsi jsou zimni radovanky v solo obsazeni, to je neco bajecnyho na vyblbnuti, to jede furt TADY je odkaz do profilu Pavla, ktery je majitelem.

kratce po dokonceni bez blataku, je tam myslim videt vsechno co jsem popisoval, rozmery si kazdej okouka, jinak sajda jede krasne rovne, nikam netahne povedla se


Naposledy editováno 17.01.2011 00:06:38

nejšílenější přestavby pincků

17.1.2011 v 07:27 | Nahoru | #98
Takto jsem jich viděl pár v akci a šla z nich hrůza......Fiftl cup

(reakce na) nejšílenější přestavby pincků

17.1.2011 v 09:06 | Nahoru | #99

SABATH píše: tak me se libi ten s tou slecnou [asi]na pudě a hned to seno za ní bych povazoval za dost slusny ''tuning''....,tak nejak to k sobe pasuje......,myslim fichtl- slecna-seno-erotica



Budu to slečně tlumočit.

(reakce na) nejšílenější přestavby pincků

17.1.2011 v 09:45 | Nahoru | #100
Radim-CC> dobrá úprava ... jednoduchá a efektní

nejšílenější přestavby pincků

17.1.2011 v 10:49 | Nahoru | #101
Tohle je z Fichtl cupu v roce 2008 na Slapech. Náš sériovej strojek v hejnu speciálů obstál celkem dobře. Až po hodině a půl jsem v zatáčce přes brzdu rozlomil kyvku. Dva 8 šrouby se přivařily přes a jelo se dál

[img]

nejšílenější přestavby pincků

17.1.2011 v 10:55 | Nahoru | #102
Tohle byl tuším vítězný stroj. Jel jako prase. Team ještě před závodem laboroval s motorem, válcem, délkou koncovky výfuku a tak podobně. Radost to pozorovat, úplná FichtlGP

[img]

nejšílenější přestavby pincků

17.1.2011 v 10:58 | Nahoru | #103
Vítěz

1 reakcí na tento příspěvek nejšílenější přestavby pincků

17.1.2011 v 11:13 | Nahoru | #104
tak tady je ten muj stoj snad to jde

(reakce na) nejšílenější přestavby pincků

17.1.2011 v 11:14 | Nahoru | #105
Nezahlídl jsem tady tyhle dva stroje (ale přiznávám, že jsem ty fotky dost přelítl):

[img]

[img]

2stroke, kde jsi? Hoď sem nějaké nové fotky tvého peklostroje, ať je vidět, co dovedou šikovné ručičky!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejšílenější přestavby pincků

17.1.2011 v 14:48 | Nahoru | #106

Roman2bk píše: Cože?...
tedy klobouk dolů, je dobře že tu jsou i motorkáři z doby před pinckem. Myslím že první pincek byl vyroben asi v r.1954... jestli se nepletu.
Ale na druhou stranu, bylo přece plno domácích malých motocyklů z první republiky, nebo ne?
Pokud ale jediným strojem "po ruce" byl Triumph, tak to byla frajeřina

byl to tento?
(nevyznám se v nich, jen střílím...)

Ne nebyl to tento toto je už moderní moto z mého pohledu,proto že měl už teleskopy.Tan náš byl 1V sv někde z roku 1922 nádrž ještě pod rámem.Byly samozřejmě lehčí moto jako jawa 100 robot nebo jawa 175 ale to bylo celkem nedostatkový zboží.Je škoda,že si táta nevybral Bmw se sajdou kterých se tu po příkopech válelo celkem dost ale v té době po válce co bylo německý tak to lidi nenáviděli tak asi proto si vybral toho Triumpha.Jeho kamarád si vybral zindapa boxera se sajdou panečku to byl nádhernej stroj.

2 reakcí na tento příspěvek nejšílenější přestavby pincků

17.1.2011 v 18:18 | Nahoru | #107
Neumím to sem vložit,podívejte se na JAWA50ZAVODY,pak kliknout na ČLANKY prvni příspěvek.Jawa 50 typ 550 OHV pařez,to je stroj.

Naposledy editováno 17.01.2011 18:18:45

(reakce na) nejšílenější přestavby pincků

17.1.2011 v 20:04 | Nahoru | #108

Mildabike píše: Neumím to sem vložit,podívejte se na JAWA50ZAVODY,pak kliknout na ČLANKY prvni příspěvek.Jawa 50 typ 550 OHV pařez,to je stroj.


Já to umím

(reakce na) nejšílenější přestavby pincků

17.1.2011 v 21:15 | Nahoru | #109
Jindra650> super, škoda že to nejezdí někdo z kamarádů
třeba jsem nevěděl, že ta sajda jde tak lehce našroubovat

(reakce na) nejšílenější přestavby pincků

17.1.2011 v 21:20 | Nahoru | #110

MotodědekTonda píše: Ne nebyl to tento toto je už moderní moto z mého pohledu,proto že měl už teleskopy.Tan náš byl 1V sv někde z roku 1922 nádrž ještě pod rámem.Byly samozřejmě lehčí moto jako jawa 100 robot nebo jawa 175 ale to bylo celkem nedostatkový zboží.Je škoda,že si táta nevybral Bmw se sajdou kterých se tu po příkopech válelo celkem dost ale v té době po válce co bylo německý tak to lidi nenáviděli tak asi proto si vybral toho Triumpha.Jeho kamarád si vybral zindapa boxera se sajdou panečku to byl nádhernej stroj.



To se pěkně poslouchá, že česká Jawa byla nedostatkovým zbožím , takže člověk se musel spokojit s Trumfem, nebo BMW

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejšílenější přestavby pincků

17.1.2011 v 21:21 | Nahoru | #111
Mildabike a Endy> Ty vogo, to je SÍLA! nechápu....





zdroj www.jawa50zavody.wz.cz/clanky/ctyrdoby_pionyr.htm

Naposledy editováno 17.01.2011 21:25:47

nejšílenější přestavby pincků

17.1.2011 v 21:24 | Nahoru | #112
Výbornej je ten kafáč!!! Ty gumy musely být několikanásobkem ceny ojetého fichtla.

2 reakcí na tento příspěvek nejšílenější přestavby pincků

17.1.2011 v 22:14 | Nahoru | #113
Co je to za přestavbu v 2hé sérii 7má fotka ? :D Ten pincek v plavkách má docela hezkej lak a kapotáž

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejšílenější přestavby pincků

18.1.2011 v 07:00 | Nahoru | #114

S.M-A-RT píše: Co je to za přestavbu v 2hé sérii 7má fotka ? :D Ten pincek v plavkách má docela hezkej lak a kapotáž



a pozor, je na prodje!

(reakce na) nejšílenější přestavby pincků

18.1.2011 v 16:01 | Nahoru | #115
Roman2bk> i s příslušenstvím?

nejšílenější přestavby pincků

18.1.2011 v 18:43 | Nahoru | #116
1100Virago-> já tka čumim co je na tm dachlu jinyho a pak jenom véfuk te´d se divám kam de koleno...xD a na prvni pohled sem nezjistil že je to přestavba dachla na 175...xD

1 reakcí na tento příspěvek nejšílenější přestavby pincků

18.1.2011 v 18:55 | Nahoru | #117
Roman2bk > Prodáváš toho pincka nebo pincku v plavkách? :D Kolik to má najeto?

(reakce na) nejšílenější přestavby pincků

18.1.2011 v 21:41 | Nahoru | #118

Roman2bk píše: Mildabike a Endy> Ty vogo, to je SÍLA! nechápu....





zdroj www.jawa50zavody.wz.cz/clanky/ctyrdoby_pionyr.htm



to je docela vtipný, tendle pán žil tady u nás a pracoval s mým dědou, akorát tam maj chybu a nebyl to Steiber ale Stuiber. jeho syn má kovovýrobu a dokáže neskutečný věci a za téměř směšný ceny...

1 reakcí na tento příspěvek nejšílenější přestavby pincků

18.1.2011 v 21:56 | Nahoru | #119
Kamarád má ve fichtlovi motor ze 125ccm takhle to vypadá



http://www.facebook....2.2101217.1386480928

nejšílenější přestavby pincků

18.1.2011 v 21:57 | Nahoru | #120
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 - spojka Jawa Přestavba 125ccm 27 15.3.2023 v 09:51 Jirk_K
Co s tekoucí nádrží? [1, 2] Jawa 350/634, Jawa Přestavba derryn 44 21.2.2022 v 14:19 FJRPEPA
Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu [1, 2] Jawa Přestavba Fidlous 32 24.10.2018 v 06:34 MartinED250
Nová Jawa 1000 [1 ... 20, 21] Jawa Přestavba drrath 606 27.5.2016 v 09:14 HonzaHus
jawa 350 ruta 40 [1, 2] Jawa Přestavba wrag 33 20.7.2014 v 08:55 Dallas1973


TOPlist