teamwhd píše: Proč bych nehodnotil design? Když vidim že tahle motorka je vzhledově poplatná 15 let starýmu monsterovy? A motor jak jsem se doslechl má co do činění s dvěma spojenými tříválci z fabie HTP No nevím, když se řekne podpora výzkumu a vývoje za 40 a víc milionů tak si holt představim něco jinýho než garážovou stavbu. To třeba Vašek Vávra z Pardubic co staví kustomy (just bike) má na svojí stavbě mnohem víc zajímavejch řešení než tohle, a že to má prézovaný pěkný díly? CNCčko má v USA každá druhá kustom dílna....
......kapnuls na to,masina nic moc,je jich vic co umi"za penize v praze dum"
1 reakcí na tento příspěvek FGR koštéřina
Cenu a dotace asi nemá cenu řešit, protože s tím stejně nic nenaděláme... Každopádně už teď se těším na první testy a výsledky z brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina
4 reakcí na tento příspěvek FGR koštéřina
Protože máme svoje sny, chcem si taky postavit nebo vylepšit svoji motorku, celej život sháníme díly, šetříme, hádáme se doma s ženskou. Kolik kluků obětuje stavbě svý motorky všechno.....
A pak přijde někdo kdo má někde známýho, pumpne stát o prachy, vyhlásí designerskou soutěž kterou zhodnotí pár drobnejma, zaměstná vysloužilý konstruktéry, a chce se stavět po bok opravdovejch motorkářů a co víc bije se do prsou že postavil něco co nemá ve světě obdoby atd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina
Béďa píše: mite tech 40 mega tak bych to aji zkusil , ale je fakt ze tohle nema smysluplne vyuziti , kdyby do toho podvozku tedka implantovali smysluplny motor, treba z provincie hondy , aprilie nebo jinych , mohla by jit do seriove vyroby a bylo by to inteligentnejsi , treba ochudit lehce podvozek , ale udelat motorku pro lidi , za 250 000 , litrika 2V nebo 4V , rozumne prachy , rozumna kvalita , rozumny napad a podnikatelsky zamer , tohle je reference , tedka toho vyuzit a udelat neco smysluplneho
Tak to jsi asi trochu snílek. Litrovej V2 nebo co za 250 tisíc? SV1000 byla tuctová rozpočtovka postavená suzuki s dlouholetejma zkušenostma. Stála tak nějak přes 200. Tuono, který se líbí každýmu, kdo uchcává z italskýho designu, stojí snad 300 tisíc. Superduke...to je ten "novej litřík s v2" stojí snad ještě víc. "Motorka pro lidi" a 250tisíc a litřík V2 fakt dohromady nejde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina
1 reakcí na tento příspěvek FGR koštéřina
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina
karf píše: Tak to jsi asi trochu snílek. Litrovej V2 nebo co za 250 tisíc? SV1000 byla tuctová rozpočtovka postavená suzuki s dlouholetejma zkušenostma. Stála tak nějak přes 200. Tuono, který se líbí každýmu, kdo uchcává z italskýho designu, stojí snad 300 tisíc. Superduke...to je ten "novej litřík s v2" stojí snad ještě víc. "Motorka pro lidi" a 250tisíc a litřík V2 fakt dohromady nejde
byl to jen nadhoz , samo ze klidne , proste proc ne , treba za 400 000 vymyslet funkcni podvozek vychazejici z midalu , dat mu smysluplnejsi motor a komponenty a treba do jedne verze i kapoty , ale 2.5 je fakt moc i kdyz je to unikatni stojovna , Desmosedici je taky unikatni stroj , ale tolik nestala a rekl bych ze technicky bude mnohem dal
1 reakcí na tento příspěvek FGR koštéřina
--Seven-fifty-- píše: Tom_Riddle> Ne neleží. Jen se musím smát Nezlobte se, ale nezáleží jen na motorce ale i na jezdci (viz. vaše GSX-R ). V tom případě vám může být taky šumák na čem jezdím . Prostě s emusím smát vašemu vyjadřování a typickému maloměšťáctví. Co není moje je na hovno
Píšeš tu něco, co sem nikdy neřek. Líbí se mi mraky motorek, co nejsou moje Ale tohle fgr mi prostě přijde jako zhovadilost. K čemu 2,5 litrovej motor?? a cena 2,5 miliónu, to mi přijde jako kupovat si prkýnko na hajzl z čistýho zlata.. Ale je to jen muj názor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina
To je ale úplně odlišnej případ. Taková Blata na to jde od lesa - přes malorážky, který jsou podle statistik nejprodávanější. Sice cena 100 tisíc za 125 je krapet vyšší, ale pořád na to jdou tak, že vydělají na něčem "tuctovým". Tahle partička asi nemá vůbec v plánu nějak vydělávat, protože než by prodala Midalů tolik, aby vydělala 40mil na ten vývoj, tak jsou šedivý i jejich vnoučata
seikos píše: No, spíš je to zbožné přání. A možná tomu tak i bude, v této kategorii motorek. Jenže DUcati Diavel má 207 Kg (a 162 koní) kdežto FGR má 270 (a 200 koní). Poměr výkon/hmotnost tedy hraje silně do karet Ducati. Stejně tak jako cena (Ducna bude určitě levnější) a okamžitá dostupnost.
Ledaže uváděný výkon u FGR (uvedli přes 200 koní) nebylo 201 ale třeba 240, což rozhodně není nereálný
Marketing Ducati vždy uvádí suchou hmotnost bez baterky a já nevím bez čeho všeho, je to banda...
Ten frajer z FGR říkal že se chce dostat na 250kg.
Tady jen vidim jak si chlapi řekli "Šoupnem to do příhraďáku jak ty "Íčka",ale musíme to woe nějak zkombinovat,aby to bylo jiný,tak uděláme ten předek jako u Ducny a pak to zahnem dolu jako u Morini.Hydroformig zadní kyvky by byl drahej,tak to vybrousíme z hliníku,z toho si Bimoťáci uchcávaj,teda woni to kombinujou ještě taky s trubkama,tak my to uděláme celý, jo a bandu tam šoupnem ve stylu Agusty,nebo jako Morini woe.Takovou tu nahoře rozšířenou co teď letí.Zbytek už někde posháníme,stejně chce každej kulatý světlo a zlatý Éhlinsy a miniblinkry...
teamwhd píše: Chlapy víte proč nás to sere?
Protože máme svoje sny, chcem si taky postavit nebo vylepšit svoji motorku, celej život sháníme díly, šetříme, hádáme se doma s ženskou. Kolik kluků obětuje stavbě svý motorky všechno.....
A pak přijde někdo kdo má někde známýho, pumpne stát o prachy, vyhlásí designerskou soutěž kterou zhodnotí pár drobnejma, zaměstná vysloužilý konstruktéry, a chce se stavět po bok opravdovejch motorkářů a co víc bije se do prsou že postavil něco co nemá ve světě obdoby atd...
Znas pana Felgra, ze takhle mluvis, kdo a jaky je opravdovy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina
teamwhd píše: Chlapy víte proč nás to sere?
Protože máme svoje sny, chcem si taky postavit nebo vylepšit svoji motorku, celej život sháníme díly, šetříme, hádáme se doma s ženskou. Kolik kluků obětuje stavbě svý motorky všechno.....
A pak přijde někdo kdo má někde známýho, pumpne stát o prachy, vyhlásí designerskou soutěž kterou zhodnotí pár drobnejma, zaměstná vysloužilý konstruktéry, a chce se stavět po bok opravdovejch motorkářů a co víc bije se do prsou že postavil něco co nemá ve světě obdoby atd...
Opravdu stupidni prispevek