globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: FGR koštéřina
 
14.1.2011 v 19:52
za mě zajímavý krasavec narozdíl od diavelu a Vmaxu


Naposledy editováno 14.01.2011 19:53:39

(reakce na) FGR koštéřina

15.1.2011 v 19:23 | Nahoru | #91

pylot píše: Ja snad jeste nevidel zeby nekdo takhle dodetajlu zkoumal a kritizoval nejakou motorku.


Ono jde spíš o celkovej dojem z projektu FGR a rozpaky nad jeho výsledkem, který byl představen veřejnosti v kulturáku Ústí n.O. .

(reakce na) FGR koštéřina

15.1.2011 v 19:40 | Nahoru | #92

teamwhd píše: Proč bych nehodnotil design? Když vidim že tahle motorka je vzhledově poplatná 15 let starýmu monsterovy? A motor jak jsem se doslechl má co do činění s dvěma spojenými tříválci z fabie HTP No nevím, když se řekne podpora výzkumu a vývoje za 40 a víc milionů tak si holt představim něco jinýho než garážovou stavbu. To třeba Vašek Vávra z Pardubic co staví kustomy (just bike) má na svojí stavbě mnohem víc zajímavejch řešení než tohle, a že to má prézovaný pěkný díly? CNCčko má v USA každá druhá kustom dílna....



......kapnuls na to,masina nic moc,je jich vic co umi"za penize v praze dum"

(reakce na) FGR koštéřina

15.1.2011 v 19:42 | Nahoru | #93

pylot píše: Tom_Riddle> Tomuhle rikas nesmyslna kokotina a chtel by sis koupit Q7 s dvanactivalcovym TDI?



s tim ackem nesouhlas,......ze je to za ty prachy kokotina bezpochyb

1 reakcí na tento příspěvek FGR koštéřina

15.1.2011 v 20:19 | Nahoru | #94
MIDALU se mi libí a myslím, že se FGR podařilo vyrobit moc pěknej kousek Popravdě jsem nečekal, že se mi finální výsledek bude tolik líbit...

Cenu a dotace asi nemá cenu řešit, protože s tím stejně nic nenaděláme... Každopádně už teď se těším na první testy a výsledky z brzdy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina

15.1.2011 v 20:38 | Nahoru | #95
Jak to tady tak ctu tak koukam ze kazdej druhej je aspirant na kreslo v Parlamentu s tim vystupovanim, jednanim a nazorama ... gymnazium - kamarad rikal, vyssi skola - nekde sem slysel, vysoka skola - v hospode sem slysel, nekdo povidal, nastavba - mam to z dobryho zdroje ...asi pudu blejt (pro stezovatele .. dejte mi adresu udelam vam to u vchodu)..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina

15.1.2011 v 20:44 | Nahoru | #96
Willy.Satan> Třebovská 111, Ústí nad Orlící

(reakce na) FGR koštéřina

15.1.2011 v 20:47 | Nahoru | #97

Stev píše: Willy.Satan> Třebovská 111, Ústí nad Orlící



4 reakcí na tento příspěvek FGR koštéřina

15.1.2011 v 21:00 | Nahoru | #98
Chlapy víte proč nás to sere?

Protože máme svoje sny, chcem si taky postavit nebo vylepšit svoji motorku, celej život sháníme díly, šetříme, hádáme se doma s ženskou. Kolik kluků obětuje stavbě svý motorky všechno.....

A pak přijde někdo kdo má někde známýho, pumpne stát o prachy, vyhlásí designerskou soutěž kterou zhodnotí pár drobnejma, zaměstná vysloužilý konstruktéry, a chce se stavět po bok opravdovejch motorkářů a co víc bije se do prsou že postavil něco co nemá ve světě obdoby atd...

(reakce na) FGR koštéřina

15.1.2011 v 21:13 | Nahoru | #99
teamwhd> Tímhle by toto vlákno mohlo skončit .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina

15.1.2011 v 21:18 | Nahoru | #100
Stev> kua to mam trochu z ruky ... vydrzi to do jara ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina

15.1.2011 v 21:45 | Nahoru | #101
Willy.Satan> Tak si odskoc ke mne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina

15.1.2011 v 21:55 | Nahoru | #102

Béďa píše: mite tech 40 mega tak bych to aji zkusil , ale je fakt ze tohle nema smysluplne vyuziti , kdyby do toho podvozku tedka implantovali smysluplny motor, treba z provincie hondy , aprilie nebo jinych , mohla by jit do seriove vyroby a bylo by to inteligentnejsi , treba ochudit lehce podvozek , ale udelat motorku pro lidi , za 250 000 , litrika 2V nebo 4V , rozumne prachy , rozumna kvalita , rozumny napad a podnikatelsky zamer , tohle je reference , tedka toho vyuzit a udelat neco smysluplneho


Tak to jsi asi trochu snílek. Litrovej V2 nebo co za 250 tisíc? SV1000 byla tuctová rozpočtovka postavená suzuki s dlouholetejma zkušenostma. Stála tak nějak přes 200. Tuono, který se líbí každýmu, kdo uchcává z italskýho designu, stojí snad 300 tisíc. Superduke...to je ten "novej litřík s v2" stojí snad ještě víc. "Motorka pro lidi" a 250tisíc a litřík V2 fakt dohromady nejde

FGR koštéřina

15.1.2011 v 22:48 | Nahoru | #103
teď jsem viděl reportáž na tn.cz........... to byli všichni na mol nebo co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina

15.1.2011 v 22:49 | Nahoru | #104
Dawe02> aa pan je ftipalek ... nu mam te v poradi ses taky daleko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina

15.1.2011 v 23:09 | Nahoru | #105
Willy.Satan> to jsem zvedav

(reakce na) FGR koštéřina

15.1.2011 v 23:47 | Nahoru | #106
Dawe02> dej adresu, jmeno, rc nebo ico at muzu poslat farturu za benal a neni problem

Naposledy editováno 15.01.2011 23:48:02

FGR koštéřina

16.1.2011 v 10:32 | Nahoru | #107
Video jak jezdej na okruhu a hlavne super ZVUK je tady - video

1 reakcí na tento příspěvek FGR koštéřina

16.1.2011 v 10:32 | Nahoru | #108
seven-fifty> No dobře ti to leží v žaludku, když sis změnil nick. Jooo sedumpade, to zní co? Škoda, že ta motka jede ani ne jak pětikilo, jednou sem se na ní svez a překvapila mě její lenost, něco jako XJ 600... Bandit 600 je proti tomu letadlo 210 ti dá na tacháku možná a musíš mít rovinku jak kráva, mě dala na tacháku 230 a bylo to tam hned A vubec nevim, proč řešíš na čem jezdim, do toho je ti šumák...

(reakce na) FGR koštéřina

16.1.2011 v 11:59 | Nahoru | #109
teamwhd> jo je videt ze na TV Nova o tom vedi hovno, coz me neprekvapuje :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina

16.1.2011 v 12:42 | Nahoru | #110
Tom_Riddle> Ne neleží. Jen se musím smát Nezlobte se, ale nezáleží jen na motorce ale i na jezdci (viz. vaše GSX-R ). V tom případě vám může být taky šumák na čem jezdím . Prostě s emusím smát vašemu vyjadřování a typickému maloměšťáctví. Co není moje je na hovno

(reakce na) FGR koštéřina

16.1.2011 v 13:29 | Nahoru | #111

karf píše: Tak to jsi asi trochu snílek. Litrovej V2 nebo co za 250 tisíc? SV1000 byla tuctová rozpočtovka postavená suzuki s dlouholetejma zkušenostma. Stála tak nějak přes 200. Tuono, který se líbí každýmu, kdo uchcává z italskýho designu, stojí snad 300 tisíc. Superduke...to je ten "novej litřík s v2" stojí snad ještě víc. "Motorka pro lidi" a 250tisíc a litřík V2 fakt dohromady nejde


byl to jen nadhoz , samo ze klidne , proste proc ne , treba za 400 000 vymyslet funkcni podvozek vychazejici z midalu , dat mu smysluplnejsi motor a komponenty a treba do jedne verze i kapoty , ale 2.5 je fakt moc i kdyz je to unikatni stojovna , Desmosedici je taky unikatni stroj , ale tolik nestala a rekl bych ze technicky bude mnohem dal

1 reakcí na tento příspěvek FGR koštéřina

16.1.2011 v 13:36 | Nahoru | #112
a kdyz to vezmu komplexne , ano , i v automobilovem prumyslu jsou takove znacky a vozy , napriklad bugatti veyron , typovy stroj pro srovnani ... ale cely jeho vyvoj byl financovan z volkswagen group , tudiz odnekud , kde se uz dokazaly vydelat penize na financovani rozmarilosti tohoto typu, proto bych rekl ze rozumnejsi by bylo vyvinout predevsim neco inteligentniho pro prodej , az si takto vydelam hodne penez , muzu si plnit rozmarilosti , ale kdyz to dopadlo tak ze midalu je uz na svete , proc nevyuzit neceho , co uz vlastne funguje a nepostavit z toho neco inteligentniho a rozumneho ? blata taky postavila motardy a endura a prodavaji se

(reakce na) FGR koštéřina

16.1.2011 v 15:11 | Nahoru | #113

--Seven-fifty-- píše: Tom_Riddle> Ne neleží. Jen se musím smát Nezlobte se, ale nezáleží jen na motorce ale i na jezdci (viz. vaše GSX-R ). V tom případě vám může být taky šumák na čem jezdím . Prostě s emusím smát vašemu vyjadřování a typickému maloměšťáctví. Co není moje je na hovno


Píšeš tu něco, co sem nikdy neřek. Líbí se mi mraky motorek, co nejsou moje Ale tohle fgr mi prostě přijde jako zhovadilost. K čemu 2,5 litrovej motor?? a cena 2,5 miliónu, to mi přijde jako kupovat si prkýnko na hajzl z čistýho zlata.. Ale je to jen muj názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina

16.1.2011 v 17:37 | Nahoru | #114
Béďa> No tak to už je zase taky trochu mimo, protože skupina wv je fungující vydělávající kolos a tak se můžou pochlubit tak technologickým šperkem jako je veyron, kterej podle topgearu prodávají za milion liber, ale výrobní náklady jsou 5 milionů liber
To je ale úplně odlišnej případ. Taková Blata na to jde od lesa - přes malorážky, který jsou podle statistik nejprodávanější. Sice cena 100 tisíc za 125 je krapet vyšší, ale pořád na to jdou tak, že vydělají na něčem "tuctovým". Tahle partička asi nemá vůbec v plánu nějak vydělávat, protože než by prodala Midalů tolik, aby vydělala 40mil na ten vývoj, tak jsou šedivý i jejich vnoučata

(reakce na) FGR koštéřina

16.1.2011 v 18:44 | Nahoru | #115

seikos píše: No, spíš je to zbožné přání. A možná tomu tak i bude, v této kategorii motorek. Jenže DUcati Diavel má 207 Kg (a 162 koní) kdežto FGR má 270 (a 200 koní). Poměr výkon/hmotnost tedy hraje silně do karet Ducati. Stejně tak jako cena (Ducna bude určitě levnější) a okamžitá dostupnost.
Ledaže uváděný výkon u FGR (uvedli přes 200 koní) nebylo 201 ale třeba 240, což rozhodně není nereálný



Marketing Ducati vždy uvádí suchou hmotnost bez baterky a já nevím bez čeho všeho, je to banda...
Ten frajer z FGR říkal že se chce dostat na 250kg.

(reakce na) FGR koštéřina

17.1.2011 v 00:40 | Nahoru | #116
karf> Blata už dávno nestojí 100000Kč cenově se pohybuje kolem japonské konkurence inzerce

FGR koštéřina

17.1.2011 v 00:59 | Nahoru | #117
40 mega z veřejných peněz se nechá investovat rozhodně líp.
Jinak motorka to je pěkná. Ale podle mě se nechala udělat za mnohem méně peněz. A ty peníze měly rozhodně být z privátních zdrojů, pokud se nevrátěj, tak to nemělo ani v nejmenším smysl.

FGR koštéřina

17.1.2011 v 07:51 | Nahoru | #118
Až daj dohromady nějaký osmikilo,který bude mít výkon a krouťák na úrovni třeba 140/100 a nebude to muset přitom točit až do nebe a bude tam předpoklad,že to najede s rezervou 100kkm,tak se teprv posadim na zadek!!!
Tady jen vidim jak si chlapi řekli "Šoupnem to do příhraďáku jak ty "Íčka",ale musíme to woe nějak zkombinovat,aby to bylo jiný,tak uděláme ten předek jako u Ducny a pak to zahnem dolu jako u Morini.Hydroformig zadní kyvky by byl drahej,tak to vybrousíme z hliníku,z toho si Bimoťáci uchcávaj,teda woni to kombinujou ještě taky s trubkama,tak my to uděláme celý, jo a bandu tam šoupnem ve stylu Agusty,nebo jako Morini woe.Takovou tu nahoře rozšířenou co teď letí.Zbytek už někde posháníme,stejně chce každej kulatý světlo a zlatý Éhlinsy a miniblinkry...

(reakce na) FGR koštéřina

17.1.2011 v 08:12 | Nahoru | #119

teamwhd píše: Chlapy víte proč nás to sere?

Protože máme svoje sny, chcem si taky postavit nebo vylepšit svoji motorku, celej život sháníme díly, šetříme, hádáme se doma s ženskou. Kolik kluků obětuje stavbě svý motorky všechno.....

A pak přijde někdo kdo má někde známýho, pumpne stát o prachy, vyhlásí designerskou soutěž kterou zhodnotí pár drobnejma, zaměstná vysloužilý konstruktéry, a chce se stavět po bok opravdovejch motorkářů a co víc bije se do prsou že postavil něco co nemá ve světě obdoby atd...



Znas pana Felgra, ze takhle mluvis, kdo a jaky je opravdovy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina

17.1.2011 v 09:48 | Nahoru | #120

teamwhd píše: Chlapy víte proč nás to sere?

Protože máme svoje sny, chcem si taky postavit nebo vylepšit svoji motorku, celej život sháníme díly, šetříme, hádáme se doma s ženskou. Kolik kluků obětuje stavbě svý motorky všechno.....

A pak přijde někdo kdo má někde známýho, pumpne stát o prachy, vyhlásí designerskou soutěž kterou zhodnotí pár drobnejma, zaměstná vysloužilý konstruktéry, a chce se stavět po bok opravdovejch motorkářů a co víc bije se do prsou že postavil něco co nemá ve světě obdoby atd...



Opravdu stupidni prispevek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist