globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSX1300R Hayabusa centrální tlumič
Kdysi jsem tu jedno téma už založil, ale teď mám konkrétní problém, nebo spíš dotaz.
V manuálu je popsané nastavení jednak pomocí povolení nebo přitažení pružiny a jednak pomocí dvou šroubků nahoře a dole u tlumiče.
Pokud jsem to správně přelouskal, spodní by měl být na něco ve smyslu , jak se bude rychle vracet tlumič při propružení, a horní by měla být nějaká komprese, nebo tlak v tlumiči či co.
Tohle by byla jedna věc, pokud je to správně,je to skvělý, pokud sem tu napsal kravinu, prosím opravte mě pánové.
Další věc je nastavování pomocí "clicks". Na standart je to Rebound 11 a Compression 8 clicks. Teď k dotazu. Počet kliknutí je od zataženého šroubku na Hard?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1300R Hayabusa centrální tlumič

11.1.2011 v 13:07 | Nahoru | #1

mr.mickey píše: a nějaký tipy přímo od autoBusáků jaký nastavení se osvědčilo?



to je hodně individuelní a co vyhovuje jednomu, nemusí sedět druhému.Obecně mírné přitvrzení na předpětí a větší komprese a útlum se ladí pro ostřejší sportovnější jízdu, ale zase se to odrazí ma komfortu jízdy a schopnosti pobírat nerovnosti.

Řekl bych, že busa jak je ze série nastavená, je celkem slušnej kompromis a neni třeba s tim nějak moc hejbat, pokud nevážíš 2metráky, nebo nejezdíš jenom s baťůžkem..

Kdysi jsem četl, že Buse dost pomůže snížení brejlí o něco málo na uchycení vidlicích , o kolik si teď nepamatuju, psali to v Motohousu.
-Každopádně já to už na starym modelu nezjistim.

Ale co jsem zjišťoval, tak vidle u Busy se nechaj ovlivnit tím štelováním max o 5%, takže výrazný změny bych si od toho nesliboval.
Je to tak schválně, aby člověk co tomu nerozumí a mohl by nadělat víc škody jak užitku, se díky totálně rozladěnýmu podvozku někde nepřizabil...

Jsou motorky, u kterých se nechá do velký míry ladit podvozek, ale jsou to většinou ultimativní supesporty...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1300R Hayabusa centrální tlumič

11.1.2011 v 13:14 | Nahoru | #2
mari> mě právě už hodně vadilo, že jsem cítil pomalu každej kamínek na cestě. Nevim z jakýho důvodu, ale předchozí majitel to měl nastavený uplně na nejtvrdší. Bál jsem se že je tlumič KO, že je to přitažený, ale teď sem to povolil a dobrý.
Jezdim většinou ve dvou a dálky, takže to bude chtít změkčit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1300R Hayabusa centrální tlumič

11.1.2011 v 13:15 | Nahoru | #3
mari> tak už jsi prodal ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist