Studie vychází z modelu pro americký trhu ural sT - v evropě se tento solo motocykl neprodává, jak moc bude realizována tato studie, je ve hvězdách, ale zelenýho clubmana si v garáži představit dokážu :)
http://www.bikeexif.com/ural-motorcycle
Ural sT
edit - pravděpodobně jde o jen o nějaou designovou studii, jejíž realizovatelnost nebude asi moc pravděpodobná. solo modely tak jak se prodávají vypadají takto -
http://ural.cz/ural_st.htm
Naposledy editováno 05.01.2011 16:33:04
2 reakcí na tento příspěvek Solo motocykly ural - studie
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Solo motocykly ural - studie
ed:jo, ještě z každé strany plastový kryt, aby zakryl ten bordel mezi nádrží a motorem a je to
pokud zvládnou technickou úroveń a celkově zpracování lépe než jáwa s modelem 650, tak by se to mohlo prodávat jako levnější BMW
Naposledy editováno 04.01.2011 11:19:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Solo motocykly ural - studie
250 je cena za tu klasiku, co sem tady postnul dva obrázky ze stránek českýho zastoupení. - nový modely zveřejnil až po založení tohoto vlákna
pokud jde o kvalitu, tak bych tady nerad srovnával kvalitu H-D a kvalitu uralů - počítám o obou značkách kolují celkem slušný fámy . a nerad bych se tady o tom nějak přel, přijde mi to zbytečný. navíc jsem H-D neměl, a většina majitelů H-D počítám nemá novýho urala :) já jako majitel modelu 2008 jsem (ač s výhradama) spokojen. ve srovnání s jinýma majitelama jsem neměl sice štěstí na 100% kus, ale zase na veškerý problémy je tady záruka a tam byla vstřícnost českýho zastoupení hodně dobrá - neříkám dokonalá, ale takhle nějak bych si představoval fungování solidní firmy. tady ty motorky moc nefrčej, ale na americký forum choděj lidi, co na tom motoru maj ku spokoejnosti nakroucený desítky tisíc km, někdo tuším i přes 100tis.
stejně tak asi nemá cenu řešit, jaký všechny bych za těch 300 litrů měl motorky a jaký skvělý H-D - protože H-D se mi nelíběj, jejich zvukovej projev mě taky nebere (tuplem s uřvaným laufem) - ale to je ok, proto je tolik druhů motorek, protože každej tíhne k něčemu jinýmu. mně se ten boxer svým projevem líbí - i když by člověk kor u toho sidecaru uvítal víc výkonu - je to motorka spíš na pohodu, než na nějaký dlouhý dálniční přesuny.