Možná budu za trůbu, ale stejně se zeptám.
Jak zvedáte KTM 1190 Adv. při přezouvání pneumatik?
Osobně to postavím na centrál, zatížím zadek (nahážu do kufrů vše co v garáži najdu), podložím pod kryt motoru nějaké heblo abych dostal i předek do luftu a sundávám kola.
Pak se třepu, aby mi to celé nespadlo a nepokřivil se mi šusplech, než tam nahodím kola s novýma botkama.
Zvažuji pro tento proces nějaký stojan pod přední kolo, nejspíš pod třmeny. Ale bude to stabilní, když vyhodím přední kolo?
Máte typa na nějaký ověřený postup pro tento stroj?
Díky a nazdar
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure | tomas21 | 37 | 7.5.2024 v 09:26 assassin |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure | Kruháč | 24 | 24.4.2024 v 16:36 kunabmw |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Driblování řídítek KTM 1190 Adventure | Fichtloš | 23 | 21.3.2024 v 12:23 Guzo |