Díky za info.
Jinak Já to myslel tak, že mnohdy jsou rpuzžiny i nějak pozkracovanéa tuněné. Jinak není problém si nechat uděla tnové nebo oměřit a podívat se po burze. průměr drátu ti tal zu hlavy neřeknu.
poznatky jsem někam sem už jednou napsal, zkusím to najít.
nicméně nová nd-futra stojí za vyližprdel, jsou volná jak mrkev v kýblu, soustružil jsem si svoje podle toho co jsem naměřil šupitem ve vidli. Pružiny jsem předepjal, hooodně, opět vlastními soustruženými vložkami, pak ještě nějaké to laborování s hustotou oleje - což skončilo použitím převoďáku -a pak už se na tom dá slušně jezdit....
Pokud chceš trochu ušetřit za matroš, ty futra můžou bejt i z hliníku, fungovat to bude.
na složení vidlí s vložkama musíš taky někam na soustruh, abys to tam koněm/revolverem snáz zamáčknul a nenamlátilo ti to tlamu...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 | krystofvelecky | 38 | 20.5.2024 v 11:13 JAVR |
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 | YettiBob | 18 | 7.8.2023 v 10:23 kokoška. |