globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: pomoc s montáží zapalka vape někdo z Vysočiny???
Nebyl by tu někdo. kdo už montoval sadu vape sz 17??? potřeboval bych někoko, kdo by mě dal po prstech, kdybych něco dělal špatně

pomoc s montáží zapalka vape někdo z Vysočiny???

Skvělá odpověď, děkuji! 10.1.2014 v 16:48 | Nahoru | #1
V globále z tama osapeš starý stator s kladívkama, stáhneš rotor - našroubuješ M8 šroub nejdelší co najdeš a utahuješ až rotor seskočí..samozřejmě po vytáhnutí vačky, tu můžeš vykvedlat.. poslíze vyhodíš rozpěrný kroužek jestli tam nějaký byl..když už se tam budeš hrabat tak koupíš a vyměníš gufero na straně zapaloání..stojí prd a nestojí to zato tam někdy zase lézt.

Pokračovat budeš vyrváním původního usměrňovače, regulátoru dobíjení a relé kontrolky - všechno v pravém kastlíku včetně drátu pujde pryč

Dál vysapeš původní indučky, k novému vape koupíš indučky nové, fajky ideálně silikonové BEZ odrušovacích odporů, stejně tak svíčky

Při sapání toho svazku elektroinstalace to vyškubeš i s drátem neutrálu, který je v jednom svazku, ten ustřihneš zhruba v místě, kde byly dřív cívky a zatím necháš tak.

Namontuješ napřed hliníkový podstavec zapalování, posléze na něj rotor a opatrně protáhneš kabely ven z motoru, bílý s očkem je zem, ta přijde třeba na jeden ze šroubů snimače - podle velikosti očka

Nasadíš rotor tak, aby ti sednul na kliku do výřezu a dotáhneš

Na hliníkovou podstavu namontuješ snímač a spárovýma měrkama - pokud si je chceš zmagnetovat, a nebo prostým kusem papíru vymezíš mezeru mezi výstupkem na rotoru a na snímači - je dost možné, že budeš muset malý plech jako dvojitou podstavu pod snímačem trochu upilovat aby šel celkově dál ve směru otáčení, nevím proč, ale sada SZ17 má z výroby předstih 4-6mm namísto našich požadovaných 2,5-2,7 - to snadno zjistíš úhloměrem na rozvody, nebo aj obyčejným budíkovým úchylkoměrem.. ale neni to nic proč by to hned nejelo...jenom je to pak náchylnjější na detonace při horku a větším zatížení - ber Naturál..

Natáhneš dráty do kastlíku, zacvakáš konektory regulátoru a spol, zatím nepřipojuješ na baterku.. protáhneš dráty k cívce, taktéž zacvaněš a modrý drát připojíš na chcípání - spojením modrého na kostru to chcípne.. něvím jak přesně co máš na 640 za spínačku a spol..to se ale dořeší..

No a teď už enom podotahuješ všecky šrůbky, připojíš baterku a jedeme..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist