paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku
Zdravím pánové,
mám problém vyladit Kawasaki Kl 250A, r.v 82. Nedrží volnoběh, v nízkých otáčkách střílí do sání a ve vysokých zase do výfuku. Je tam podtlakový karb. Mikuni MIC, x-krát vyčištěn, membrána není prasklá.
Díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

Skvělá odpověď, děkuji! 19.10.2011 v 13:25 | Nahoru | #1
No, nevím, co chceš na tohle slyšet . Pokud je karbec OK, tak jdi dál - kontrola komprese, ventilů, rozvodů, zapalování, ...

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

Skvělá odpověď, děkuji! 19.10.2011 v 13:46 | Nahoru | #2
pokud je karb fakt čistej (u tak starých už jsem musel dávat i na ultrazvuk), tak zkontroluj zapalko (strobolampa), svíčky a pak už jen snad přehozený rozvody (stačí zub, nastartuješ,ale dělá to kraviny)

Naposledy editováno 19.10.2011 13:46:25

(reakce na) Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

Skvělá odpověď, děkuji! 19.10.2011 v 14:03 | Nahoru | #3
Dřík> zkontroluj příruby okolo karbecu na netěsnosti (i titěrný)

Pak kontrola rozvodů...

Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

Skvělá odpověď, děkuji! 19.10.2011 v 16:21 | Nahoru | #4
Koukni taky jestli se ti trochu nepootočilo zápalko. Příznaky sou dost podobný.

Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

Skvělá odpověď, děkuji! 19.10.2011 v 19:20 | Nahoru | #5
Zkus kouknout do válce jestli tam neni paseka.

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

Skvělá odpověď, děkuji! 20.10.2011 v 06:48 | Nahoru | #6
jestli je zapalování v pohodě (nastaveno a stav) poznáš nejlíp stroboskopem
Jinak ty netěsnosti, taky možnost, ale takový štěstí mít nebudeš bych řekl I když já jsem tu měl jednou na otevření GS500 a pak dělala psí kusy. No a ucpáním jedné jediné dírky v airboxu (průměř 6mm) bylo po problému...takže i to je možný...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku

Skvělá odpověď, děkuji! 21.10.2011 v 05:49 | Nahoru | #7
LUKER.S> Právě že může. Rotor vůči vačce může bejt ve správný poloze, ale pokud je rotor vůči klice pootečenej, tak to sice pěkně sešteluješ, ale na blbou polohu kliky, takže to nebude fungovat tak jak by mělo. Jednoduše si to zkontroluješ, když si dáš nějakou tyčku do válce a budeš koukat kdy se ti otevíraj a zavíraj ventily. Pak mám dojem, že na rotoru je značka horní nebo spodní úvratě. Timhle to ale poznáš, pokud je to protočený a větší kus. Každopádně moje zkušenost je taková, že to může bejt pootočený jen o pár stupňů a už to dělá pěknej chlív. Těch pár stupňů bohužel nepoznáš, takže podle mě jedinej způsob jak zjistit jestli je to protočený je sundat zápalko. Pokud se ti to ale kravilo už po sesazení, tak bude problém nejspíš jinde. Chvilku trvá, než to pero povolí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 278, 279] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8344 Dnes v 23:26 karelsychra
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut
Víkendové enduro Praha-západ Kawasaki KLX 250, AJP PR5 250 Enduro, KTM Freeride 2... EnduroOnRoad 18 21.2.2023 v 02:49 karelsychra
Odvětrání klikové skříně vs chod mo... [1, 2] Kawasaki KLX 250 _Michal 32 9.8.2022 v 18:25 _Michal
Kawa KLX 250 16kW - zvýšení výkonu Kawasaki KLX 250 seikos 6 8.2.2022 v 20:11 Mojmír366


TOPlist