1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa 1000
1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa 1000
Jarda172>Je škoda, když "spolupracují" s Rotaxem, že neudělali motorku s 2V60 motorem. Hned by byla 1000-vka a jaká. A rám by mohli umotat z trubek ve stylu Duc-Duc a ještě kdyby to dokázali v dobré kvalitě za rozumnou cenu... to by soudruzi z Itálie koukali.
potom přišel myslivec,rozpáral vlkovi břicho a babička s karkulkou..........1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa 1000
1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa 1000
1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa 1000
JyrkaFM>Já taky, jawa je tady úplně k jiným účelům, než výrobě motorek
Prádelna peněz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa 1000
JyrkaFM>aifel202> Díky ti
Njn, ale je to smutné
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa 1000
Mě osobně nejvíc štve, že nemůžu najít alternativu 350 jawy. Prostě nic s takovým potenciálem neexistuje.
JyrkaFM>aifel202> Mě to taky mrzí, ale my s tím už nic neuděláme. Třinda pro mě byla nejlepší motorka, kterou jsem kdy jezdil.
Mě osobně nejvíc štve, že nemůžu najít alternativu 350 jawy. Prostě nic s takovým potenciálem neexistuje.
ale existuje ja sem to nasel v BMW R 80 to je fakt takova nemecka JAWA
1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa 1000
1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa 1000
Ale i malým továrnám s dobrým vedením, které se opravdu snaží, se v krizi daří zle.
Příkladem je Irbitský Ural. Pokrývají perfektní díru na trhu. Pokud chcete motorku se sajdou, která je k provozu sajdy opravdu uzpůsobená - normální zpátečka jak v autě, parkovací brzda, za malý příplatek poháněné i kolo sajdy - pak prostě nemáte jinou možnost, než si koupit Ural, protože to nikdo jiný na světě nedělá. Nemají konkurenci. K tomu používají kvalitní západní díly: japonský alternátor, karburátory Keihin, italský startér a zapalování, německá převodovka a rozvodová kola, německé ventily, pístní kroužky atd... Tradici značky a koncepce mají výbornou. Přesto mají ukrutné problémy s prodejem a vyráběj již jen pár kusů měsíčně. Nevědí, jak dlouho přežijí.
Proč? Ekonomická konjunktura je na velmi dlouho pryč, lidé nemají peníze na "zbytečnosti", bez kterých se snadno obejdou. A motorky již dávno neslouží jako potřebný dopravní prostředek.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa 1000
ale vetsinou kdyz dam na neco dotaci,tak se me to musi vratiti je to investice jako zadna jina..tak vysledky budou ale rekl bych ze to je dalsi financni unik
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa 1000
Deadman>No, bohatý majitel by tam sice narval prachy, ale taky by vyházel všechnu tu socialistickou pakáž a nasadil tam výkonné a schopné vedení, co by konstruktéry i dělníky honilo, že by se za nima v práci prášilo. Jenže Jawa šla "českou cestou", nějakým způsobem ji koupil tunelář Charouz (nevím, co se v Jawě dělo předtím), kterému její stav zcela vyhovuje, protože si Jawou kreje praní špinavých peněz.
Ale i malým továrnám s dobrým vedením, které se opravdu snaží, se v krizi daří zle.
Příkladem je Irbitský Ural. Pokrývají perfektní díru na trhu. Pokud chcete motorku se sajdou, která je k provozu sajdy opravdu uzpůsobená - normální zpátečka jak v autě, parkovací brzda, za malý příplatek poháněné i kolo sajdy - pak prostě nemáte jinou možnost, než si koupit Ural, protože to nikdo jiný na světě nedělá. Nemají konkurenci. K tomu používají kvalitní západní díly: japonský alternátor, karburátory Keihin, italský startér a zapalování, německá převodovka a rozvodová kola, německé ventily, pístní kroužky atd... Tradici značky a koncepce mají výbornou. Přesto mají ukrutné problémy s prodejem a vyráběj již jen pár kusů měsíčně. Nevědí, jak dlouho přežijí.
Proč? Ekonomická konjunktura je na velmi dlouho pryč, lidé nemají peníze na "zbytečnosti", bez kterých se snadno obejdou. A motorky již dávno neslouží jako potřebný dopravní prostředek.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 - spojka Jawa Přestavba | 125ccm | 27 | 15.3.2023 v 09:51 Jirk_K |
Co s tekoucí nádrží? [1, 2] Jawa 350/634, Jawa Přestavba | derryn | 44 | 21.2.2022 v 14:19 FJRPEPA |
Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu [1, 2] Jawa Přestavba | Fidlous | 32 | 24.10.2018 v 06:34 MartinED250 |
nejšílenější přestavby pincků :-)... [1 ... 7, 8] Jawa Přestavba | Roman2bk | 239 | 18.5.2015 v 00:03 markus |
jawa 350 ruta 40 [1, 2] Jawa Přestavba | wrag | 33 | 20.7.2014 v 08:55 Dallas1973 |