1 reakcí na tento příspěvek Motor TDI bere olej - čím to je?
PRiPaDoVaK píše: Pepa GSX-R> no stejně mi čtvrt litru na tísíc km příjde kurva moc na novej motor ... tohle nesežere snad ani závodní motor z S2000 ... k těm motorům.... (skoro) všichni víme jak to v koncernu VW funguje... viz. poslední omezení škodovky ve výbavě aut jelikož se prodávaj víc než ostatní... (např. Superb se prodává v německu víc než i A6, natož Passat )
nikec: proč jsi toho názoru že myslím jako blb???... a pokud jsem to pochopil správně tak že je rozbitej hned z výroby má vyražený i na bloku??? ... s tím musím souhlasit
BLB jako kod motoru . pochopil jsi dobře
Pepa GSX-R píše: nikec> Kamarád jich má několik ve firmě a žádná nežere olej!!!!!
bohužel mam opačnou zkušenost . ja je mam ve firmě snad pořad opravuju je 99% z nich mělo problem s čerpadlem oleje a stím souvisela i spotřeba oleje
PRiPaDoVaK píše: Poggy> zrušení přípatkových položek nebylo, to máš pravdu... naopak, to co bylo ve standartu dly jako přípatek ... protože se superb prodával víc než pašík, to ještě soudruzi snesly, ale když to vlezlo do zelí i A6, tak už řekli NE
možna se pletu ale k vuli tomu byl prej dost velkej poprask že supik ma lepsi vybavu a je lacinejsí jak audi a paštika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
souhlas ale i s tou A4 Garett / made i Romania / to taky není žádná výhra
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
PRiPaDoVaK píše: nikec> jo, ve škodovce kvůli tomu bylo hodně vělky dusno že superb má lepší výbavu za hoooodně lepší peníze než ostatní koncernový auta... ale tak co, VW chtělo lidový auto za rozumný peníze, tak škodovka udělala to co chtěly ... k tomu turbu, i když je Garett Made in Romania, pořád to je lepší turbo než KKK... turba Garett používaj italové do všech turbomotorů... a např. Audi a Peugeot ho používá pro Le Mans... a když odspoupil peugeot, bylo to kvůli tomu že motor HDI je mrcha a vyskákaly písty nebo převodový kola , takže v turbu Garett bych neviděl úplně nevýhodu
no ja myslim ze soudy ze le mans special audi jezdi s garettem tak budou vsechny garetty ok jsou mimo, urcite bude rozdil v konstrukci ruznych aftermarket garettu a OEM verzi atd...
cimz samo netvrdim ze garett neni ok...
ja ty vybavy tak trosku nechapu, lidi se perou o to aby meli za svy prachy nejvic hejblatek, displejicku a kontrolek a mechanicka stranka veci je jim sumak:)
2 reakcí na tento příspěvek Motor TDI bere olej - čím to je?
Naposledy editováno 26.12.2010 23:23:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
cyklista píše: Tak jsem dneska prolistoval manuál a je tam psáno, že spotřeba oleje může být 0, 5 l/1000km, tak to su v toleranci!
tak to nejak priostrili:) jestli si to dobre pamatuju tak v manualu k nasemu 81kW tdi je litrik na 1000 :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
rich.puzzle píše: cyklista> nesere tě to? svůj pizzaplech Bravo občas točím přes 6000 a olej nebere, navíc jede za 6,5 litru, když ho ženu, objem 1200ccm, nemá kokotský tdi zvuk a chod, dynamikou to tdi drtí , opravdu ti to tdi stojí za to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
_monty píše:
bavíme se o jeho 1,4 tdi, jestli nejsi z nejbystřejších
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
rich.puzzle píše: bavíme se o jeho 1,4 tdi, jestli nejsi z nejbystřejších
Z nejbystrejsich nejsem, ale stejne sem to pochopil..co chces s tou 1.2kou drtit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
_monty píše: Z nejbystrejsich nejsem, ale stejne sem to pochopil..co chces s tou 1.2kou drtit?
ptal jsem se autora vlákna, proč si vybral 1,4 tdi, když mohl koupit maloobjemový benzín, já mám konkrétně benzínovou 1,2, u které bude menší pojistka, spotřeba bez výrazného rozdílu a dynamika u té 1,4 na horší. jezdil jsem tu 1,4 tdi ve fabce a v současné době mám 1,2 v Bravu a ten rozdíl tam je, fiat je lehčí a výkonější, přeber si to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
rich.puzzle píše: ptal jsem se autora vlákna, proč si vybral 1,4 tdi, když mohl koupit maloobjemový benzín, já mám konkrétně benzínovou 1,2, u které bude menší pojistka, spotřeba bez výrazného rozdílu a dynamika u té 1,4 na horší. jezdil jsem tu 1,4 tdi ve fabce a v současné době mám 1,2 v Bravu a ten rozdíl tam je, fiat je lehčí a výkonější, přeber si to
Jezdil sem jenom ve fabii..vzal sem parametry z katalogu..fabia: 55 kw, 195 nm, 1235 kg, brava: 60 kw, 113 nm, 1115 kg..hlavne ten fiat nejspis nebude mit vykon v bezne dosahovanejch otackach, takze mi prislo usmevny psat, ze brava tu fabii na dynamiku drti..
Nechci tady obhajovat tu fabii, ja bych si tu 1.4 tdi nikdy nekoupil, ale ten tvuj popis mi prisel prehnanej..
Naposledy editováno 27.12.2010 01:34:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
_monty píše: Jezdil sem jenom ve fabii..vzal sem parametry z katalogu..fabia: 55 kw, 195 nm, 1235 kg, brava: 60 kw, 113 nm, 1115 kg..hlavne ten fiat nejspis nebude mit vykon v bezne dosahovanejch otackach, takze mi prislo usmevny psat, ze brava tu fabii na dynamiku drti..
Nechci tady obhajovat tu fabii, ja bych si tu 1.4 tdi nikdy nekoupil, ale ten tvuj popis mi prisel prehnanej..
já mám 3 dveře, takže hmotnost 1010kg, ale já jdu pod 3000 otáček jen ve městě, takže s dosažitelností výkonu není problém a na těch našich okreskách mi fakt ty 1,9 tdi neujedou, sice mám malý motor, ale to auto váží jen 1010kg, na dotaz jestli chtějí závodit odpovím lehce, kolem 150km/h po těch našich úzkých okreskách se dá považovat za závodění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
rich.puzzle píše: já mám 3 dveře, takže hmotnost 1010kg, ale já jdu pod 3000 otáček jen ve městě, takže s dosažitelností výkonu není problém a na těch našich okreskách mi fakt ty 1,9 tdi neujedou, sice mám malý motor, ale to auto váží jen 1010kg, na dotaz jestli chtějí závodit odpovím lehce, kolem 150km/h po těch našich úzkých okreskách se dá považovat za závodění
A jak vis, ze to cyklista chce porad tocit kolem 4-5000? uzky klikaty okresky celkem vyhovujou takovejm autum co mas ty, takze proc ne..me zas na tej fabii vyhovovalo drzet si cestovnich 140..moc to pritom netocilo a celkem ani nezralo..kazdy auto je dobry k necemu jinymu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
_monty píše: A jak vis, ze to cyklista chce porad tocit kolem 4-5000? uzky klikaty okresky celkem vyhovujou takovejm autum co mas ty, takze proc ne..me zas na tej fabii vyhovovalo drzet si cestovnich 140..moc to pritom netocilo a celkem ani nezralo..kazdy auto je dobry k necemu jinymu..
na klidou jízdu byla ta 1,4 tdi lepší, to se musí nechat, ale nechytlo mě to
rich.puzzle píše: na klidou jízdu byla ta 1,4 tdi lepší, to se musí nechat, ale nechytlo mě to
Me prave unika pro koho ten motor je..kdo jezdi vic, ten si koupi 1.9, kterej je za ty samy penize a kdo jezdi malo, tak si koupi spis benzin, kde je min kurvitek..je moc pozde, letim spat..
Obecně motor kde je turbo bude VŽDYCKY brát olej! Někde víc nebo míň. Stačí trošku naštudovat konstrukci turbokompresoru.