globalmoto_kveten





Téma: Motor TDI bere olej - čím to je?
 
23.12.2010 v 22:03
Čím je to způsobené, že motor TDI z r. v. 2006 a při najetých 145tis. km (poctivých!!!) bere 1 litr oleje na 3tis. km? Díky za případné zkušenosti. Vím, že to po fóru asi nepůjde přesně určit, ale tak obecně by mě zajímalo, co to způsobuje. V expanzce na vodu emulze není a pod autem kaluž oleje taky ne.

1 reakcí na tento příspěvek Motor TDI bere olej - čím to je?

25.12.2010 v 15:00 | Nahoru | #181
já sem tě varoval prodej ten polomotor a nech si toyotu od vašich

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

25.12.2010 v 15:04 | Nahoru | #182
No06> chces rict,ze Cyklistu na to varovalo spoustu lidi a i pres to si nenechal "poradit"

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

25.12.2010 v 15:49 | Nahoru | #183

PRiPaDoVaK píše: Pepa GSX-R> no stejně mi čtvrt litru na tísíc km příjde kurva moc na novej motor ... tohle nesežere snad ani závodní motor z S2000 ... k těm motorům.... (skoro) všichni víme jak to v koncernu VW funguje... viz. poslední omezení škodovky ve výbavě aut jelikož se prodávaj víc než ostatní... (např. Superb se prodává v německu víc než i A6, natož Passat )

nikec: proč jsi toho názoru že myslím jako blb???... a pokud jsem to pochopil správně tak že je rozbitej hned z výroby má vyražený i na bloku??? ... s tím musím souhlasit



BLB jako kod motoru . pochopil jsi dobře

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

25.12.2010 v 15:53 | Nahoru | #184

Pepa GSX-R píše: nikec> Kamarád jich má několik ve firmě a žádná nežere olej!!!!!



bohužel mam opačnou zkušenost . ja je mam ve firmě snad pořad opravuju je 99% z nich mělo problem s čerpadlem oleje a stím souvisela i spotřeba oleje

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

25.12.2010 v 15:56 | Nahoru | #185

PRiPaDoVaK píše: Poggy> zrušení přípatkových položek nebylo, to máš pravdu... naopak, to co bylo ve standartu dly jako přípatek ... protože se superb prodával víc než pašík, to ještě soudruzi snesly, ale když to vlezlo do zelí i A6, tak už řekli NE



možna se pletu ale k vuli tomu byl prej dost velkej poprask že supik ma lepsi vybavu a je lacinejsí jak audi a paštika

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

25.12.2010 v 15:58 | Nahoru | #186
[quote=PRiPaDoVaK]Pepa GSX-R> tak i kdyby to bylo PD... ono už jenom něco svědčí o tom že když nám do zákaznickýho centra přijede na autorizovanej servis octa 2.0 TDI PD, tak má turbo značky KKK... a když nám tam přijel ředitel školy s manželky A4 2.0 TDI, bylo tam turbo Garett... takže jsme u kořene problému ...

souhlas ale i s tou A4 Garett / made i Romania / to taky není žádná výhra

Motor TDI bere olej - čím to je?

25.12.2010 v 16:01 | Nahoru | #187
bohužel vše je spojeno s olejem prostě Longlife do VW
group prostě nepatří

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

25.12.2010 v 20:31 | Nahoru | #188
nikec> jo, ve škodovce kvůli tomu bylo hodně vělky dusno že superb má lepší výbavu za hoooodně lepší peníze než ostatní koncernový auta... ale tak co, VW chtělo lidový auto za rozumný peníze, tak škodovka udělala to co chtěly ... k tomu turbu, i když je Garett Made in Romania, pořád to je lepší turbo než KKK... turba Garett používaj italové do všech turbomotorů... a např. Audi a Peugeot ho používá pro Le Mans... a když odspoupil peugeot, bylo to kvůli tomu že motor HDI je mrcha a vyskákaly písty nebo převodový kola , takže v turbu Garett bych neviděl úplně nevýhodu

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

25.12.2010 v 20:51 | Nahoru | #189
PRiPaDoVaK>jj souhlasim s tebou ja mam VW plny zuby do baraku me nesmí ...i když v dnešni době je asi jedno co koupíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

25.12.2010 v 20:57 | Nahoru | #190

PRiPaDoVaK píše: nikec> jo, ve škodovce kvůli tomu bylo hodně vělky dusno že superb má lepší výbavu za hoooodně lepší peníze než ostatní koncernový auta... ale tak co, VW chtělo lidový auto za rozumný peníze, tak škodovka udělala to co chtěly ... k tomu turbu, i když je Garett Made in Romania, pořád to je lepší turbo než KKK... turba Garett používaj italové do všech turbomotorů... a např. Audi a Peugeot ho používá pro Le Mans... a když odspoupil peugeot, bylo to kvůli tomu že motor HDI je mrcha a vyskákaly písty nebo převodový kola , takže v turbu Garett bych neviděl úplně nevýhodu



no ja myslim ze soudy ze le mans special audi jezdi s garettem tak budou vsechny garetty ok jsou mimo, urcite bude rozdil v konstrukci ruznych aftermarket garettu a OEM verzi atd...

cimz samo netvrdim ze garett neni ok...

ja ty vybavy tak trosku nechapu, lidi se perou o to aby meli za svy prachy nejvic hejblatek, displejicku a kontrolek a mechanicka stranka veci je jim sumak:)

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

25.12.2010 v 21:05 | Nahoru | #191
assassin> mno, je pravda ze racing turba se vymykaji beznym procesum, ale jestli je to zrovna k dobru...

Motor TDI bere olej - čím to je?

25.12.2010 v 21:09 | Nahoru | #192
taky vám připadá tahle debrecínka jako provokatér

2 reakcí na tento příspěvek Motor TDI bere olej - čím to je?

26.12.2010 v 23:23 | Nahoru | #193
Tak jsem dneska prolistoval manuál a je tam psáno, že spotřeba oleje může být 0, 5 l/1000km, tak to su v toleranci!

Naposledy editováno 26.12.2010 23:23:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

26.12.2010 v 23:29 | Nahoru | #194
cyklista> nesere tě to? svůj pizzaplech Bravo občas točím přes 6000 a olej nebere, navíc jede za 6,5 litru, když ho ženu, objem 1200ccm, nemá kokotský tdi zvuk a chod, dynamikou to tdi drtí, opravdu ti to tdi stojí za to?

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

26.12.2010 v 23:30 | Nahoru | #195

cyklista píše: Tak jsem dneska prolistoval manuál a je tam psáno, že spotřeba oleje může být 0, 5 l/1000km, tak to su v toleranci!



tak to nejak priostrili:) jestli si to dobre pamatuju tak v manualu k nasemu 81kW tdi je litrik na 1000 :)

Motor TDI bere olej - čím to je?

26.12.2010 v 23:36 | Nahoru | #196
No mě žere 1.9 TDI 77kw teda 0,5L na 5000km, rv 2005 a nějak to neřeším, TDI jsou proste znamy a tim to hasne...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 00:37 | Nahoru | #197

rich.puzzle píše: cyklista> nesere tě to? svůj pizzaplech Bravo občas točím přes 6000 a olej nebere, navíc jede za 6,5 litru, když ho ženu, objem 1200ccm, nemá kokotský tdi zvuk a chod, dynamikou to tdi drtí , opravdu ti to tdi stojí za to?



(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 00:40 | Nahoru | #198

_monty píše:

nech to radeji bejt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 01:14 | Nahoru | #199

_monty píše:



bavíme se o jeho 1,4 tdi, jestli nejsi z nejbystřejších

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 01:18 | Nahoru | #200

rich.puzzle píše: bavíme se o jeho 1,4 tdi, jestli nejsi z nejbystřejších



Z nejbystrejsich nejsem, ale stejne sem to pochopil..co chces s tou 1.2kou drtit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 01:24 | Nahoru | #201

_monty píše: Z nejbystrejsich nejsem, ale stejne sem to pochopil..co chces s tou 1.2kou drtit?



ptal jsem se autora vlákna, proč si vybral 1,4 tdi, když mohl koupit maloobjemový benzín, já mám konkrétně benzínovou 1,2, u které bude menší pojistka, spotřeba bez výrazného rozdílu a dynamika u té 1,4 na horší. jezdil jsem tu 1,4 tdi ve fabce a v současné době mám 1,2 v Bravu a ten rozdíl tam je, fiat je lehčí a výkonější, přeber si to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 01:32 | Nahoru | #202

rich.puzzle píše: ptal jsem se autora vlákna, proč si vybral 1,4 tdi, když mohl koupit maloobjemový benzín, já mám konkrétně benzínovou 1,2, u které bude menší pojistka, spotřeba bez výrazného rozdílu a dynamika u té 1,4 na horší. jezdil jsem tu 1,4 tdi ve fabce a v současné době mám 1,2 v Bravu a ten rozdíl tam je, fiat je lehčí a výkonější, přeber si to



Jezdil sem jenom ve fabii..vzal sem parametry z katalogu..fabia: 55 kw, 195 nm, 1235 kg, brava: 60 kw, 113 nm, 1115 kg..hlavne ten fiat nejspis nebude mit vykon v bezne dosahovanejch otackach, takze mi prislo usmevny psat, ze brava tu fabii na dynamiku drti..

Nechci tady obhajovat tu fabii, ja bych si tu 1.4 tdi nikdy nekoupil, ale ten tvuj popis mi prisel prehnanej..

Naposledy editováno 27.12.2010 01:34:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 01:45 | Nahoru | #203

_monty píše: Jezdil sem jenom ve fabii..vzal sem parametry z katalogu..fabia: 55 kw, 195 nm, 1235 kg, brava: 60 kw, 113 nm, 1115 kg..hlavne ten fiat nejspis nebude mit vykon v bezne dosahovanejch otackach, takze mi prislo usmevny psat, ze brava tu fabii na dynamiku drti..

Nechci tady obhajovat tu fabii, ja bych si tu 1.4 tdi nikdy nekoupil, ale ten tvuj popis mi prisel prehnanej..



já mám 3 dveře, takže hmotnost 1010kg, ale já jdu pod 3000 otáček jen ve městě, takže s dosažitelností výkonu není problém a na těch našich okreskách mi fakt ty 1,9 tdi neujedou, sice mám malý motor, ale to auto váží jen 1010kg, na dotaz jestli chtějí závodit odpovím lehce, kolem 150km/h po těch našich úzkých okreskách se dá považovat za závodění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 01:53 | Nahoru | #204

rich.puzzle píše: já mám 3 dveře, takže hmotnost 1010kg, ale já jdu pod 3000 otáček jen ve městě, takže s dosažitelností výkonu není problém a na těch našich okreskách mi fakt ty 1,9 tdi neujedou, sice mám malý motor, ale to auto váží jen 1010kg, na dotaz jestli chtějí závodit odpovím lehce, kolem 150km/h po těch našich úzkých okreskách se dá považovat za závodění



A jak vis, ze to cyklista chce porad tocit kolem 4-5000? uzky klikaty okresky celkem vyhovujou takovejm autum co mas ty, takze proc ne..me zas na tej fabii vyhovovalo drzet si cestovnich 140..moc to pritom netocilo a celkem ani nezralo..kazdy auto je dobry k necemu jinymu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 01:57 | Nahoru | #205

_monty píše: A jak vis, ze to cyklista chce porad tocit kolem 4-5000? uzky klikaty okresky celkem vyhovujou takovejm autum co mas ty, takze proc ne..me zas na tej fabii vyhovovalo drzet si cestovnich 140..moc to pritom netocilo a celkem ani nezralo..kazdy auto je dobry k necemu jinymu..



na klidou jízdu byla ta 1,4 tdi lepší, to se musí nechat, ale nechytlo mě to

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 02:03 | Nahoru | #206

rich.puzzle píše: na klidou jízdu byla ta 1,4 tdi lepší, to se musí nechat, ale nechytlo mě to



Me prave unika pro koho ten motor je..kdo jezdi vic, ten si koupi 1.9, kterej je za ty samy penize a kdo jezdi malo, tak si koupi spis benzin, kde je min kurvitek..je moc pozde, letim spat..

Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 09:40 | Nahoru | #207
Jak bylo již několikrát psáno - problém je v longlife olejích a hlavně v olejích castrol. Mám FI TDI 74kW a po koupi (v 50t.km) jsem tam nalil long life olej a shrozil se nad spotřebou oleje. Od té doby dávám jen olej OMV bixxol, měním po 15000km a spotřeba vždy mezi ryskama. S voučasné době najeto 245t.km.
Obecně motor kde je turbo bude VŽDYCKY brát olej! Někde víc nebo míň. Stačí trošku naštudovat konstrukci turbokompresoru.

1 reakcí na tento příspěvek Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 10:40 | Nahoru | #208
Malý benzín jsem nechtěl, protože do něj nedám kolo atd. a navíc jezdím často delší trasy - za den cca 400km a tam už se mně nafta vyplatí a já zvuk TDi mám rád! Je pravda, že kontrukce motoru si o nějaký olej řekne a po přečtení té poznámky v manuálu su klidný - sice žere, ale je to v normě. Měl jsme strach z nějaké X-tisícové opravy...Musím si na to myslet a bude to.

1 reakcí na tento příspěvek Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 10:47 | Nahoru | #209
spotreba O,5 l oleje na 100km ma skodovka napsano u kazdeho motoru. Problem je v tom ze ty motory PD zerou oleje daleko vic. Navic pri jeho cene za 1 l .......

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 13:51 | Nahoru | #210
cyklista> a kolik teda ta 1.4 Tdi žere jestli se můžu zeptat?? je to fakt takový rozdíl? já jezdím s 1.4 55kw (takže asi stejné auto když mluvíš o kolu tak máš taky kombíka) za 6-7 l, nejmín 5.6 a nejvíc kolem 8 (město v létě) ale po nakombinování sem byl zas na 7... nevím jakou má ta tvoje Tdi dynamiku, ale když se ten benzín podrží kolem 4 tis. ot. tak to jede taky dobře, ale na 90/130 stačí běžný otáčky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist