1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
To chce anketu co je hezčí. ...
Já jsem teď aktuálně zakoukanej jinam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Strakon> krása, ale ty vidle tam myslím nepasujou, ne? Což mi příjde v kontextu origo "veterána" takový kontrproduktivní
Pastell> takhle to pak vedle sebe postavím s S4RSkem naleštím a budu fotit
Naposledy editováno 19.11.2014 08:27:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
e: teda jestli to má vůbec smysl, ještě na jednoválci
Naposledy editováno 19.11.2014 16:10:42
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Pánové,neřešil někdo z vás gufero na tyčce spojky?Pasuje tam nějaká náhrada nebo se musí koupit originál za nějaký šílený peníze?Teď jsem přijel z práce,najedu do garáže a cítím asfaltový smrad.Kouknu a z deklu teče olej na svod...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Stev píše: PETARDAK> řešíš nějak vyvážení po vyleštění ojnic?
e: teda jestli to má vůbec smysl, ještě na jednoválci
U jednoválce ne, u víceválcových motorů, velmi pečlivě srovnáváš váhu ojnice a to zvlášť horní a dolní oko, stejně pečlivě srovnáváš (u víceválce) váhu upravených čepů nebo pístů...
Jinak jek píšeš, vyleštěná ojnice bez hran je lehčí, pevnější a má menší odpory na obtékání... toto vše jsou úpravy s minimalistickým přínosem... a až když je jich na motoru 10 - 15 nebo 20 tak po "sečtení" je přínos markantní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
PETARDAK píše: PetrS> XR650, KTM 590 a plejáda CRF 450 i 490...
Samotný karbec(ať už 41 nebo větší) je jen jeden z článků řetězce úprav, pokud má na konci "vypadnou" špičkový výkon
Tady máš třeba ojnici a OJNICI jen na ní, necháš ruce a mrak hodin...
Kůa, tož já leštím lak, svody, kola, plasty a ten blázen OJNICU!
Voe na co, šak to néjni viděét???
Hoši na Petardu bacha, ví co dělá a jeho cajky sbíraly vavříny volové...
Že, chiefmekkanics?
Naposledy editováno 19.11.2014 21:33:05
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
PETARDAK píše: Tak se jednou svez, na dvou nebo i 4válu, s keihin FCR a rychle změníš názor!
Ano, všechny ostatní motory vybavené karbci, kde šoupátko neovládáš ty, ale membrána jsou +/- laděné do bezpohlavna...
Tzn že když koupim 41fcr na gixo tak mi to hodí hned hotový koně navíc?
Kolik si vytlačil ze supermota nejvíc?
YOSH_BOY píše: Tzn že když koupim 41fcr na gixo tak mi to hodí hned hotový koně navíc?
Kolik si vytlačil ze supermota nejvíc?
Ano, se zárukou , pokud je jenom trochu-dobře potryskuješ, tak živost, agresivita a výkon ve špici naroste markantně
Já "su stará škola" a na suché čísla z brzdy(kdy každá zkresluje jinak) nikdy moc nedal, to je dobré k porovnávání vývojových kroků, kdy na stejném dynu a nejlépe za stejných podmínek porovnáváš různé komponenty a různé nastavení...
Podstatné jsou, časy (stabilního pilota) na dráze a když při závodech "zbytek světa" na rovinkách couvá
Asi nejvýkonnější byla KTM původně SX525 s větším vrtáním a klikou s větším hupem = 590ccm a mrakem dalších úprav...
Ale CRF450 s DOBŘE udělaným podvozkem je s tím správným "riderem" bezkonkurenční
Obrovský skok byl třeba přechod (po letech skoušení a používání všeho možného) na CNC třmeny+pumpy od BREMBO a v kombinaci se zubatým, super lehkým kotoučem BRAKING (mj. prům jen 300 a síla 4mm) + racing desky BREMBO
výsledky dělá CELEK ne suché čísla z brzdy
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Když to všechno klapne... budeme na VDW2016 parkovat vedle sebe
Honzabiker> no vidíš a já zase raději ty lepší středy než maximální špičky...
Jak jsem psal...na divočinu budu mít S4RSko... byl bych blázen, abych cpal prachy na zvyšování výkonu u starý vrány, když mám sexy 130HP v garáži hned vedle...u starý vrány chci ducha tý doby...
Naposledy editováno 20.11.2014 09:16:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Ve finále se dá více/méně dosáhnout dost podobných vlastností jen různým natriskováním ... ačkoli ten vršek evidentně ty 39ky už neuživěj (ale bůh ví, jak píše, jaký tam měl každej z těch bajků vačky)...
Jestliže má 900SS psanejch 75-77HP na klice v základu, bude to fakt jen v řádu 3-5HP maximálně ...a to už za ty prachy a čas stojí ne
...zlatý rovnotlakáče ...mít ještě druhou uškubanou herku ...to určitě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
třeba to bude mlátit, nebo cvakat ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: zmulin> Kelišová neudržela ...zítra brzy ráno...těším se...ale stále si říkám, že je to moc lákavý na to, aby to všechno bylo bez "mráčku" ...
třeba to bude mlátit, nebo cvakat ...
jestli nebude bez mráčku nevadí. Akorát příští zimu nebudeš přemýšlet co koupit, ale jak opravit. A když bude bez mráčku, tak jak upravit
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |