2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
PETARDAK píše: Tak se jednou svez, na dvou nebo i 4válu, s keihin FCR a rychle změníš názor!
Ano, všechny ostatní motory vybavené karbci, kde šoupátko neovládáš ty, ale membrána jsou +/- laděné do bezpohlavna...
Tzn že když koupim 41fcr na gixo tak mi to hodí hned hotový koně navíc?
Kolik si vytlačil ze supermota nejvíc?
YOSH_BOY píše: Tzn že když koupim 41fcr na gixo tak mi to hodí hned hotový koně navíc?
Kolik si vytlačil ze supermota nejvíc?
Ano, se zárukou , pokud je jenom trochu-dobře potryskuješ, tak živost, agresivita a výkon ve špici naroste markantně
Já "su stará škola" a na suché čísla z brzdy(kdy každá zkresluje jinak) nikdy moc nedal, to je dobré k porovnávání vývojových kroků, kdy na stejném dynu a nejlépe za stejných podmínek porovnáváš různé komponenty a různé nastavení...
Podstatné jsou, časy (stabilního pilota) na dráze a když při závodech "zbytek světa" na rovinkách couvá
Asi nejvýkonnější byla KTM původně SX525 s větším vrtáním a klikou s větším hupem = 590ccm a mrakem dalších úprav...
Ale CRF450 s DOBŘE udělaným podvozkem je s tím správným "riderem" bezkonkurenční
Obrovský skok byl třeba přechod (po letech skoušení a používání všeho možného) na CNC třmeny+pumpy od BREMBO a v kombinaci se zubatým, super lehkým kotoučem BRAKING (mj. prům jen 300 a síla 4mm) + racing desky BREMBO
výsledky dělá CELEK ne suché čísla z brzdy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |