globalmoto_kveten





Téma: jakej kchár za malej peníz?
 
6.5.2014 v 21:10
zdar ve spolek. skro všichni jezdíme mimo motorky i plechovkou. mě se podařilo dostat z domu hustopyčowoe kruto kchár Fobia 2002 1,4MPi 44kW + LPG social edišn a za ztržený peníz 50+ nějakej skromnej doplatek, dejme tomu max 15-20k bych potřeboval náhradníka. Sem rozpatlanej z LPG takže bych rád něco uspornýho, ale ne uplný netáhlo (tzn volba padá na TDi / HDi). Chtěl bych něco krapet většího ale zas ne žádnýho mastodonta, na skříně máme transita. spíš tak jako pro budoucího malýho motorkáře a motorkářku. Provoz je denně do arbajtu 15-20km jedna cesta , jak kdy. to by ta ropa mohla snést. cca 1x týdně 70-120km výlet jedna cesta k rodičům dle aktuálního rozpoložení paňmámy. Původně jsem koukal na Galaxy/Sharan/Alhambra, ale zdá se mi to na doprácování už krapet moc. takže teď slintám po Berlingu a Partnerech. 4asto se vozej dva psi velikosti menšího vlčáka, jezdí se na chajdu (2x pes + vše potřebné na týden včetně vody). Myslim si že zrovna tihle dva adepti by se s tím popasovali lépe než dobře. Máte z těma verglama zkušenosti? Rodičové maj mladší a starší berlingo 98 a 2001 ovšem v beneli, ale zdají se to být spolehlivý a hlavně hodně variabilní auta. Nějaký typ na podobný auto + jak už jsem psal zkušenosti se zmíněnejma motorizacem? Asi bych snesl i 1.9D, ale to by musel bejt nějakej enormně výhodnej kauf. tzn primárně asi ta 2.0HDi nebo 1.9Td. že píšu jak dement vím, přijde mi to vtipný.
dík

jakej kchár za malej peníz?

8.5.2014 v 19:36 | Nahoru | #151
osobne moc neverim reaultu - ja bych asi koukal po berlingu/partneru pripadne jumpy/expert/scudo - pokud ti jde o naftu, je tam pezotacka nafta ktera je docela povedena (davali tam i atmosferu, ta je skoro nesmrtelna, ale moc to nejede) myslim tu starsi pred HDI.. na HDI ale tipuju ze stejne nemas rozpocet.

1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?

8.5.2014 v 19:38 | Nahoru | #152
do HDI bych se asi vešel, ale to už by byla fakt těsnotka a myslim si že brzká smrt.

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

8.5.2014 v 19:42 | Nahoru | #153

Jawasaki píše: do HDI bych se asi vešel, ale to už by byla fakt těsnotka a myslim si že brzká smrt.



no asi bych radsi zachovalejsi - drazsi ten starsi kousek s klasickym cerpadlem, ne HDI... (otec ma ve firme atmosfericky jumpy a celkem se drzi)

1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?

8.5.2014 v 19:48 | Nahoru | #154
měl sem galant 1.8D a ted mame feldu 1.9D, ty motory sou prostě nezničitelný, málo poruchový nebo skoro vubec, naftu to sežere jakoukoliv, ale je tim traktorem z Pardubic do Jablonce, to je pošušňáníčko, dálnicim jsem se záměrně vyhejbal. na to scudo, jumpy atd ještě mrknu. uplně tu atmosféru nezatracuju

jakej kchár za malej peníz?

8.5.2014 v 19:57 | Nahoru | #155
tenhle by byl pěknej.. jenže znám pověst bazaru a dle vin má být automat... le kchár

1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?

8.5.2014 v 20:43 | Nahoru | #156
OT: Hlavně to chce kvalitně provedené LPG, když už.

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

8.5.2014 v 20:47 | Nahoru | #157
RomanSS> když šetřit tak až na doraz :D

jakej kchár za malej peníz?

8.5.2014 v 21:01 | Nahoru | #158
No já se ted pokouším sehnat použitelné auto tak do 150 000 a to co jsem zatím viděl taky stálo za to a furt nic nemám....

jakej kchár za malej peníz?

8.5.2014 v 21:12 | Nahoru | #159
jo je to v pérdeli... prachy nejsou a bez peněz to nejde, ty máš aspon větší výběr, já musím přebrat totální trosky

jakej kchár za malej peníz?

8.5.2014 v 21:13 | Nahoru | #160
Důvěryhodná serviska

1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?

8.5.2014 v 21:17 | Nahoru | #161
tak to je drsňák :D

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

8.5.2014 v 21:21 | Nahoru | #162

Jawasaki píše: tak to je drsňák :D



auto za 170

jakej kchár za malej peníz?

8.5.2014 v 21:31 | Nahoru | #163
já nevim , už aby se to nějak sjednotilo a bylo to veřejně dostupný, to za co chce dneska cebie 500,- jen ty blbý kiláky. i mrtvýho koně bez mozku by napadlo že auto z roku 2000 přítažený z reichu nebude mít najeto 165k. kua dyk o nic nejde ne? švárovo okta 66kw má 580 najeto a je v poho, náš transit 490 a taky cajk. kupoval sem xantii s 260 a taky byla ok. ted naposled sem na poskoky sehnal paňámě feldu 1.9d 270 najeto, vyměnil sem žhavky a jezdí jak vítr do pěti litrů už dva roky. stála mě 3k

jakej kchár za malej peníz?

8.5.2014 v 21:39 | Nahoru | #164

1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?

8.5.2014 v 21:44 | Nahoru | #165
měl bych pro tebe octavia II, 2.0TDi 103kW, kombi v plný náloži, 6q, kůže 2006, cca 180 najeto, 140peněz. mít větší rozpočet tak už je na dvorku :D 3 dny sem se s tim vozil a při vracení sem skoro plakal :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?

8.5.2014 v 22:07 | Nahoru | #166

COMATIK píše: assassin> přesně tak,bavím se jak každej straší kolik co stojí apod. přitom neznám ani jednoho člověka,co by dvouhmotu kdy měnil(až na šváru co se teprv chystá)
Chápu že když někdo holt nemá kačáky a shání káru za 7 pětek,výměna spojky+dvouhmoty za 20+ vypadá hrozný nepoměr.Jenže aut z tohoto roku bude po vrakáčích xx což myslím nebude problém sehnat.
Nemluvě o tom,že když dnes koupíš auto za 50-70,za 3-4 roky je neprodejný,to tak nechat klukum na rozbití nebo poslat na díly.
Pokud plánuje že mu nějakej ten rok bude sloužit bez větších investic,musí koupit co nejjednodušší motor čerpadlo-tryska
Pokud je schopnej se snížit až k feldě-za mě nejlepší možnost,vše stojí hubičku,jen ten výkon a komfort není
Akorát si nedovedu představit rodinný vejlety v kombíku s vořechama v kufru s vykonem 44KW bez turba,páč to vůbec nejede
E:tak sem si to blbě přečetl,bavilo se o 1.9D mě to bylo hned divný

tchán měnil dvouhmotu na rav4 2.0 D4D a strejc na s-maxu 2.0 tdci. A na tej ravce ještě vstřiky a ňáký další pičovinky. Už do ní nasypal v opravách snad 60 tis. Já bych starší naftu nechtěl ani za nic.

jakej kchár za malej peníz?

8.5.2014 v 22:16 | Nahoru | #167
jj uz jsem se smiril bud s benzinem kterej dam do plynu nebo s ropou bez turba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?

8.5.2014 v 22:36 | Nahoru | #168

Jawasaki píše: měl bych pro tebe octavia II, 2.0TDi 103kW, kombi v plný náloži, 6q, kůže 2006, cca 180 najeto, 140peněz. mít větší rozpočet tak už je na dvorku :D 3 dny sem se s tim vozil a při vracení sem skoro plakal :D



ty 2.0 TDI maj strašně špatnou pověst....

jakej kchár za malej peníz?

9.5.2014 v 01:05 | Nahoru | #169
Nějaké tipy: 1 a brikety 2 3

jakej kchár za malej peníz?

9.5.2014 v 07:50 | Nahoru | #170
diky za tip, prozkoumam

jakej kchár za malej peníz?

9.5.2014 v 07:57 | Nahoru | #171
ted koukam na recenze , ty D motory jsou turba, ja myslel ze atmosfera

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

9.5.2014 v 08:18 | Nahoru | #172

Thunder píše: tchán měnil dvouhmotu na rav4 2.0 D4D a strejc na s-maxu 2.0 tdci. A na tej ravce ještě vstřiky a ňáký další pičovinky. Už do ní nasypal v opravách snad 60 tis. Já bych starší naftu nechtěl ani za nic.



dvouhmotu na smaxu 2.0 jsme menili ted - najeto 320 a se spojkou a dalsima blbostma 26tis v autorizovanym servisu... to mi zas neprijde tak hrozny - jak najezd tak cena vymeny. auto jezdi jako sluzebak a nikdo ho asi vyrazne nesetri...

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

9.5.2014 v 08:19 | Nahoru | #173

Tagstein píše: ty 2.0 TDI maj strašně špatnou pověst....



mno ja zas slysel ze z tech novejsich motoru naopak ten 104kW CR je prej nejpovedenejsi...

Naposledy editováno 09.05.2014 08:19:57

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

9.5.2014 v 10:04 | Nahoru | #174

Jawasaki píše: měl sem galant 1.8D a ted mame feldu 1.9D, ty motory sou prostě nezničitelný, málo poruchový nebo skoro vubec, naftu to sežere jakoukoliv, ale je tim traktorem z Pardubic do Jablonce, to je pošušňáníčko, dálnicim jsem se záměrně vyhejbal. na to scudo, jumpy atd ještě mrknu. uplně tu atmosféru nezatracuju


Ta dnešní mládež je hrozně zmlsaná - jel jsem filckou pikapem 1,9D několikrát do Francie narvanej po střechu (věci na lyže pro 10 lidí) a problém s tím nebyl, zlatej bezúdržbovej motor, jen se měnil olej a silentbloky.
Ta atmosférická 1,9 od Peugeotu je něco podobnýho, sice traktor ale nezničitelnej, kámoš to má ve 306, leje do toho kdeco včetně různejch směsí nafty s hydraulickým olejem nebo s čím to je a jezdí to furt, jen už bude dneska problém sehnat motor kterej neujel půl cesty ze Země na Měsíc.
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?

9.5.2014 v 10:20 | Nahoru | #175
souhlas, ale aby se dalo jet cca 110-130 tak ten motor uz toci jak silenej a ja s nim citim proto s felinou jezdim tak 95 max, coz mi prijde desnej vopruz kor na dalkovy presuny

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

9.5.2014 v 10:23 | Nahoru | #176
Jawasaki> Hele nevím, 110 - 120 na pětku mi přišlo i dlouhodobě celkem v pohodě, jen holt musíš zesílit rádio . A když byl spěch tak i kolem 140 šlo hodinu vydržet.
Čau, Tom

jakej kchár za malej peníz?

9.5.2014 v 10:26 | Nahoru | #177
jasny. uvidim, ale jak rikas vetsina tech atmosfer je stocena na 300

jakej kchár za malej peníz?

9.5.2014 v 13:07 | Nahoru | #178
TomElefant, väčšina z tých atmosfér bude mať natočené aj na spiatočnú cestu

Jawasaki, prečo nechceš turbo? Šak to nie je až taká paľba, ked sa posere a hlavne sa to sere málo.

Naposledy editováno 09.05.2014 13:09:35

jakej kchár za malej peníz?

9.5.2014 v 13:28 | Nahoru | #179
nevim, za moje penize to bude pred smrti

jakej kchár za malej peníz?

9.5.2014 v 14:55 | Nahoru | #180
Ale prd, šak ja som kupoval ešte lacnejšie auto a turbo funguje. Akurát by to chcelo pretesniť, niekedy to po štarte vyzerá jak ked zadymuje tank. Mechanik to nechcel robiť, lebo si nebol istý, či to nie je iným poškodením, ktoré sa odstraňovalo. A už som sa na to vys...l
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist