globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Jawa
6.4.2011 v 11:37
Tak pořád čekám, kdy se začně sériově dělat ta nová 660-tka a za kolik bude, a kde nic tu nic. Pořád slibovali, že to v březnu rozjedou, ale na webu Jawy není o nové motorce ani zmínka. Máte nějaké info?

Nová Jawa

9.4.2011 v 20:45 | Nahoru | #151
@SirIndy - srovnávat dvěpade se šestikilem Trochu úlet ne?

Já bych do tý jawy šel,mít na ní zbytečnejch 170papírů.Před 19 lety sem měl třipade640 a jediný co mě na ní točilo bylo uvolňování podsedlového plastu u nádrže.To sem časem vyřešil vyložením slabou hadičkou a byl klid. Jinak sem si na jawu nemoh stěžovat.Je sice fakt že to byla 40let stará ověřená koncepce. A věřim tomu že po průseru s 650 bude ta 660 lepší.
Líbí se mi víc než yamaha 660. A třeba je to v jawě trkne a po prodaných pár kusek udělají facelift tý přední masky a bude po "designovém problému".I když na druhou stranu když se podivám na čumák Suzuki GSR750 nebo Triumph Speed Triple tak z toho se mi chce
Tý jawě by nejvíc slušelo něco jako má Triumph Tiger 800 XC.

Naposledy editováno 09.04.2011 20:47:22

(reakce na) Nová Jawa

9.4.2011 v 21:10 | Nahoru | #152

SirIndy píše: Treba za 100 takovehle:

http://www.tipmoto.c.../174791-ybr-250.html
http://www.tipmoto.c...9398-cbr-250-rr.html

Pokud se bavime o konkurenci k 650 Jawam co sou za 150 koukam, ne 160.


Jako že místo 660ky si pořídit mrňavý YBR s 15 kW výkonu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa

9.4.2011 v 21:11 | Nahoru | #153

jean192 píše: Mne sa tá motorka páči, len nie tá cena. Za tie prachy je štvorvalec od hondy...

Boha jeho, kdo by chtěl čtyřválec od Hondy

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa

9.4.2011 v 21:19 | Nahoru | #154
Sema, ja osobne nie, lebo je to nuda, ale zas musíš uznať, že náklady na 4vál sú vyššie ako na jednobuch. A kvalita je dajme tomu veľmi dobrá (Honda Italy )

(reakce na) Nová Jawa

9.4.2011 v 21:24 | Nahoru | #155
Mám Jawu 650.V mém profilu zhruba popisuji,co s ní bylo za problémy.Ty se vychytaly a já si dovoluji tvrdit,že Jawa 650 (tedy aspon ta moje) je co do spolehlivosti a kvality na stejné úrovni,jako kterákoliv jiná světová motorka,hlavně samozřejmě stejné kategorie.Pokud je Jawa 660 už z továrny na stejné úrovni jako Jawa 650 po rozebrání a domácím vychytání mušek a much,nebojme se o to,že se nebude prodávat.Ne třeba hned,ale získá-li si dobrou pověst,tak časem určitě.Dobré zboží s dobrou pověstí si kupce najde.
Jinak co vím o továrně,právě prý dělají velkou zakázku Jawy 350 pro Kubu.A protože továrna dodnes stojí hlavně na exportu Jawy 350,musí Jawa 660 ještě chvíli počkat.Jestliže měla být už před rokem,tak těch pár dnů max. týdnů už nic neovlivní.

(reakce na) Nová Jawa

9.4.2011 v 22:46 | Nahoru | #156
jean192> Tak, že někdo kdo uvažuje o jednoválcový Jawě by si nikdy čtyřválcovou Hondu nekoupil.

(reakce na) Nová Jawa

9.4.2011 v 22:56 | Nahoru | #157

jean192 píše: Sema, ja osobne nie, lebo je to nuda, ale zas musíš uznať, že náklady na 4vál sú vyššie ako na jednobuch. A kvalita je dajme tomu veľmi dobrá (Honda Italy )

To máš pravdu, ale zas ty 4V pan Honda seká jak Baťa cvičky, což náklady velmi snižuje.

Nová Jawa

10.4.2011 v 00:43 | Nahoru | #158
Docela velká mašina do dvou metráků a spolehlivej jednobuch, proč ne? Držím nové Jawce palce, když bude kvalitní a ještě časem krapet zlevní, tak se prodávat bude. Ano, design není úplně všední, někomu se líbí, jinému méně. Mě to nejdříve přišlo hnusné, ale na druhý pohled už ne. A taky si myslím, že když tam jsou docela velký plochy, tak se dá hodně vykouzlit lakováním - například bílá s doplňky v národních barvách (např. ten klín u světel modrý) a pár menších červených ploch - to by mohlo vypadat hodně pěkně. Co mi přijde jako dobrá vychytávka jsou ty trubkový padáky zabudovaný přímo do kapotáže - to je originální. Na jedné výstavě měli i variantu s řemenem - škoda, že se do série nedostal, ale i tak: hodně štěstí nová Jawko
Teď mašinu pořizovat nepotřebuju, ale možná za rok - určitě jí musím letos někde prubonout. Zároveň doufám, že by do té doby mohl vyjet ten Kalif, co se tu o něm v některých příspěvcích spekuluje. To by byla teprve pecka, a taky z čeho vybírat!

Nová Jawa

10.4.2011 v 08:13 | Nahoru | #159
Do nové Jawy bych klidně šel. Někomu se design líbit nemusí a je to naprosto v pořádku. Mě třeba přijde o hodně zajímavější, než třeba v poslední době představený Crossruner od Hondy, což je podlě mě bezpohlavní unisex marketingový výrobek, který vznikl v hlavách kacelářských product managerů, a ne v hlavě konstruktéra který žije motorkami. A že si honda může zaplatit dost dobré designery a stejně vyplkne toto.

Co se týče ceny - nemůžeme srovnávat ceníkovou cenu nulté serie s inzerátovou (skutečnou) cenou XT, kteá se často týká spíše modelových roků 2009. A XT je navíc spíše economy verze oproti Tenerce, která je v ceníku za 210 tis. CZK.
Za mě - pokud jsou v Jawe použity kvalitní komponenty, jsou jako celek dobře dimenzované a otestované, dostanu za ta ty peníze slušnou neokoukanou motorku. Pokud se ukáže, že je to celé nedodělek, kteý si mají kupci dodělat a vychytat doma, klidně toto celé odvolám, ale nebudu nedávat a odsuzovat předem.
Jawě hodně štestí! A vám všem taky!

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa

10.4.2011 v 10:27 | Nahoru | #160
Všichni tomu rozumíte, házet špínu na český výrobky to by Vám šlo!

Nová Jawa

10.4.2011 v 10:53 | Nahoru | #161
Design je vec hodne subjektivni, o tom se necha prakticky jen hadat, pro nekoho proste dobry a pro nekoho hnus. Kdyz bych byl v pozici, ze bych mel 170 tycek a shanel novou masinu, tak bych sel do nejaky velky svetovy znacky. Tohle je jak kupovat zajice v pytli ( co se kvality a zivotnosti tejka ) a s tema kecama, ze to tak neni a ze je to na stejny urovni, kdyz se tomu vychytaj mouchy, si muzete jit povidat s ostatnima priznivcema Jawy. Dat 170 tycek a jeste muset vychytavat nejaky mouchy, no ty woe! Az ta masina bude stejne stara jako konkurencni stroje ( treba 20 let ), tak bych chtel videt porovnani - pokud jeste bude co porovnavat. I kdyby ta masina jeste po ty dobe jela, tak na to stejne nebudou k sehnani ND a bude se muset pracne vymejslet z ceho by to tam jako slo. Kdyz ted udela jakakoli svetova znacka nejakej novej model, tak uz maj vychytanej dopredu i servis a ND - proste netreba se bat potom shaneni nejakyho toho dilu na 20 let starej kousek.

Nová Jawa

10.4.2011 v 11:47 | Nahoru | #162
kdybych měl zbytečných 170tis. a chtěl moto, o Jawě by mě bohužel ani nenapadlo uvažovat. Jednak nemá oproti konkurenci co nabídnout a druhak je to věc vzhledu. Sice subjektivní záležitost nicméně to na mě působí jako byse nedokázaly rozhodnout jestli to bude naháč nebo cenduro. Do teď jsem si myslel, že nový Sportard (spíš retard) je právě cenduro načež jsem ho objevil v anketě moto roku v kategorii naked. A promiňte, ale naháč s jednoválcem? (o MT03 vím, to je podle mě samostatná kategorie.)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa

10.4.2011 v 16:05 | Nahoru | #163

v.voCas.s píše: Všichni tomu rozumíte, házet špínu na český výrobky to by Vám šlo!



Ale hovno, spousta lidi je pysna na ceske vyrobky, ktere si to zaslouzi. Tento paskvil mezi ne ale nepatri.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa

10.4.2011 v 16:27 | Nahoru | #164
Český výrobek chválit a uctívat je fajn, ale jen tehdy, pokud za to stojí... Problém je ten, že po tom, co Jawa v posledních x letech předvádí, už ztratila u 99% lidí veškerou důvěru a snaží se znovu a znovu prorážet na trh s motocykly, které si minimálně designově opravdu mohou podat ruku s nepovedenou čínou...

Jawy budoucnost je v "znovuoživení" některých jejich starých modelů, neboli stavbě retra s moderní technikou... Dokud to nepochopí, těžko se někam posunou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa

10.4.2011 v 19:09 | Nahoru | #165
s4r> alternativně vyrobit něco co vypadá alespoň trochu normálně.

(reakce na) Nová Jawa

10.4.2011 v 20:06 | Nahoru | #166
uku_lele> Nebo tak...jako prvotní výkop by to nebylo od věci...

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa

10.4.2011 v 22:42 | Nahoru | #167
Mít 170 000,- tak si koupím nějakou starší jawičku a upravím k obrazu svému,budu tam mít český motor a to je to,co dělá jawu 660 je hezká, jediné co mi vadí je to přední světlo,ale to jak někdo psal,se může vychytat.Změnil bych barvu,ty co tam jsou mi připadají takové aušusové,dal bych černou,třeba s červeným rámem a liťákama,nebo bílou... Jestli Jawa udělá toho litra s českým motorem tak mají kupce a když ho neudělají,tak radši budu jezdit na staré české mašině než na ozářené motorce s čouhajcím bambusem z výfuku a na tu pravou českou motku si počkám,Jawě věřím a jednou se vrátí do starých kolejí GO JAWA,ZA ČESKO!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa

11.4.2011 v 07:40 | Nahoru | #168
czechino> V JAWě ti udělají barvu, jakou budeš chtít, třeba fialovou s puntikama a růžovým rámem, stačí se jen domluvit...

Nová Jawa

11.4.2011 v 07:46 | Nahoru | #169
Vývoj vlastního motoru je nesmysl...Tím, že Jawa použila tenhle licenční jednovál, udělala podle mě to nejlepší co mohla...

(reakce na) Nová Jawa

11.4.2011 v 08:14 | Nahoru | #170
petrvtr_new> Spoustu lidí potěší i toto. A vyjímka potvrzuje pravidlo tak jaký pak hovno.

PS: Paskvil by to teprv byl kdyby se na to nedalo vůbec koukat, je to taková vzhledově odlehčená odnož 650 Dakaru.

(reakce na) Nová Jawa

11.4.2011 v 11:49 | Nahoru | #171
Drátík> Tak to je supr Nevíš kdy by se mohl objevit ten litr? Jestli to teda nezávisí na prodejnosti 660...

Nová Jawa

11.4.2011 v 13:22 | Nahoru | #172

zdroj: www.jawa.eu

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa

11.4.2011 v 13:36 | Nahoru | #173
Táborské sokolky
pivo limo klobásky
každý dostane dárek
...

Kateřina Brožová
pivo limo klobásky
každá žena dostane růži

co mi to jen připomíná?

Nová Jawa

11.4.2011 v 13:40 | Nahoru | #174
Jawa by podle mě měla udělat 500 OHC, jenom modernější vnitřnosti, do karburátorů schovat vstřiky...., ano někteří navrhnoul že retro není nosný program, že musí na něčem stát ale on mohl stát na 350, dobrá pro někoho zastaralej nehoráznej křáp, ale zatím jsem neměl v ruce motorku, která by jí překonala (teďkom mysím životností, nenáročností, schopností přežít zimu pod sněhem a na jaře zase sloužit). Do rozvojových zemí úžasnej stroj. Někde jsem četl, že v zemích bývalého SSSR jich jsou 3 miliony. Takže kdyby neopouštěli s velkou slávou východní trhy, tak dneska mohli tam srát 350 na běžícím pásu, a skalním fanouškům stavět nádherná retra.

(reakce na) Nová Jawa

11.4.2011 v 15:07 | Nahoru | #175
magorvkleci.com> jako umřít Jáwu? to snad ne.... naopak... Jawa jedééééééééééé.... a doufám, že ještě dlooooouho pojede....

(reakce na) Nová Jawa

11.4.2011 v 17:18 | Nahoru | #176
VlastíkPlamínek> zasekli se v čase...kompletně...

Nová Jawa

11.4.2011 v 17:28 | Nahoru | #177
Kdyby byly prachy, vzal bych ji...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa

11.4.2011 v 19:22 | Nahoru | #178
Drátík> No asi takhle.Je možné že víš ledacos o motorkách...jenže tady jde o Jawu! A to pro nás pamětníky byl pojem!!!A to právě proto,že to byl a naštěstí díky nadšencům pro Jawy,stále je stroj komplet,made in Czechoslovakia a o tom to je!Jenže to Vy mlaďoši NIKDY nemůžete pochopit a teda ani docenit.Já jsem na Jawách jezdil od svých 14ti let...jak na civilních tak na soutěžních...A byli to svého času špičkové stroje v endůru i silnici...no ale jak říkám...Vám mladým je zbytečné něco vysvětlovat...?!

(reakce na) Nová Jawa

11.4.2011 v 19:25 | Nahoru | #179
Poly_> Ahoj...jsem moc rád,že i mezi mladými jsou lidé se stejným názorem jako my motodědci!Tak moc zdravím...ať to jezdí bez problémů!!!

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa

11.4.2011 v 21:21 | Nahoru | #180
Staromilci a vzdychalové po bolševických časech můžou brečet jako želvy, ale za stošedesát kolíků si Jawu nikdo nekoupí, leda pár zaslepených fandů a neználků; to fabriku nespasí. Jak signifikantní - nad vodou teď továrnu drží "velká" objednávka z Kuby na prehistorickou třipade Já měl třiapůle dvě. Nejdřív typ 632. Když vylezli s přední kotoučovkou (639), tak jsem jí musel mít za každou cenu. Z Jarova jsem dojel do Michle, kde se zadřelo ložisko na klice. Koho by to u fungl nové motorky nenasralo, že? Motor sice v záruce opravili, ale klika byla asi špatně vyvážená, vibrace byly fakt dost hustý. Na japonskou motorku jsem neměl, byl jsem rád, že to jede. Naštěstí jsem jí po čase prodal do autoškoly. A zkušenosti vlastníků šestsetpadesátek Rotax mluví samy za sebe. Dejte mi pokoj s Jawou, zlatej japsl nebo skopčák, eště tak brát špagetu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 22 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 23 5.11.2019 v 17:48 Olísko
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage Traktorist12 0 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium Olísko 12 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny


TOPlist