Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
D-fens píše: Frennky> tak todle tady už bylo, šedivej kabátku
Máš pravdu, už jsi to jednou psal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Wampyre píše: Bubrak-ZX10R> Kecy na koledu si nech ty, 1 člověk neprošel s originál díly (lze řešit stížností na konkrétního technika, případně na konkrétní STK), ostatní co neprošli mají bastly a pak tu brečí. Kdybychom nebastlili motorky, nemuseli se spřísňovat STK. Češi všeobecně se snaží všechno ojebat a pak se divíme. Pak tu není jen jedna STK, ale je jich tu mraky, takže si může každý vybrat. Kde jsou přísní, tam nejedu. Většina lidí, co tu píše, že jsou po STK, tak nadávaj akorát na fronty a jinak se i dle jejich názoru nic nezměnilo. Kontroluje se pořád to samé, co se kontrolovalo před r. 2016. Akorát že to kontrolují detailně a vyžadují tam mít homologované díly. Mimochodem ty musely být i před r. 2016, že byli technici na STK benevolentnější než jsou dnes, bylo fajn, rozhodně to však nebyla jejich povinnost. Každý druhý člověk má na mašině nehomologované díly a pak tu brečí, že neprošel STK a nadává tu, že STK je přísná atd..., že je chyba u něj, jako majitele, provozovatele, uživatele motorky to si nepřizná.
Jediné co beru jako argument je ten, že ty pravidla by měli být na všech STK stejná. Tzn, že každý kdo projde na jedné STK, měl by projít i na ostatních. Špatně je to, že někde projdu a jinde neprojdu se stejnou motorkou. Rozhodně uznávám, že je špatně, že to, zdali projdu, záleží na technikovi a ne na stavu motorky. Tohle je určitě špatně!
hele, ty budeš s tímhle názorem určitě hooodně spokojenej a dobře spící občan. Gratuluju. Jen abys pak poznal, jestli náhodou ten šroub co se nám tady furt utahuje, už není utaženej moc. Ale to pak bude už pozdě, protože povolit ho pak může už jen další revoluce, která bude zjevně proti dobroserům, a až ti šáhnou taky někde na zoubek, tak abys pak necinkal klíčema hned v první lajně svazáku.
Nevíte někdo, jestli je proti protokolu technika z STK nějaký opravný prostředek? Odvolání k nějaké vyšší inštanci?
Wampyre píše: Bubrak-ZX10R> Kecy na koledu si nech ty, 1 člověk neprošel s originál díly (lze řešit stížností na konkrétního technika, případně na konkrétní STK), ostatní co neprošli mají bastly a pak tu brečí. Kdybychom nebastlili motorky, nemuseli se spřísňovat STK. Češi všeobecně se snaží všechno ojebat a pak se divíme. Pak tu není jen jedna STK, ale je jich tu mraky, takže si může každý vybrat. Kde jsou přísní, tam nejedu. Většina lidí, co tu píše, že jsou po STK, tak nadávaj akorát na fronty a jinak se i dle jejich názoru nic nezměnilo. Kontroluje se pořád to samé, co se kontrolovalo před r. 2016. Akorát že to kontrolují detailně a vyžadují tam mít homologované díly. Mimochodem ty musely být i před r. 2016, že byli technici na STK benevolentnější než jsou dnes, bylo fajn, rozhodně to však nebyla jejich povinnost. Každý druhý člověk má na mašině nehomologované díly a pak tu brečí, že neprošel STK a nadává tu, že STK je přísná atd..., že je chyba u něj, jako majitele, provozovatele, uživatele motorky to si nepřizná.
Jediné co beru jako argument je ten, že ty pravidla by měli být na všech STK stejná. Tzn, že každý kdo projde na jedné STK, měl by projít i na ostatních. Špatně je to, že někde projdu a jinde neprojdu se stejnou motorkou. Rozhodně uznávám, že je špatně, že to, zdali projdu, záleží na technikovi a ne na stavu motorky. Tohle je určitě špatně!
ne to sou fakt hrozny kecy nekontroluje se porad to same, viz napr. nova pravidla pro pozadavky homologaci vyfuku, kde jsou minimalne 3 casova obdobi pro ktera jsou pravidla odlisna. to ze jsou bud motorky origo a nebo bastly, to je hodne cernobily videni sveta, promin. Benevolentnost se PRAVE zmenila od 1.1.2016 kvuli prisnejsim kontrolam. A puvodni benevolentnost byla zcela na miste, kdy prochazely normalni veci.
Pokud byl problem s benevolentnosti u bastlu, ktere nemely na silnici co delat, tak prosim, ale pak je ted problem v tom co se vse kontroluje navic nad ty bastly a jsou to naprosty kraviny ktery se ted resej. A o tom je toto vlakno. Jestli ti tohle vlakno prijde zbytecny, tak nechapu proc sem vubec lezes nam to rikat.
A rozhodne je fajn vedet kde neprojdou ani homologovany dily.
Chapu ze ty si prosel v poho, ale mit motku po 1.7.2001 tak bys resil vejfuk s kterym bys nekde evidentne neprosel.
Naposledy editováno 30.04.2016 01:44:04
Naposledy editováno 02.05.2016 19:40:22
2 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Co je ale důležité, vyplynulo s rozhovoru s technikem:
Cokoli z funkčních dílů, pokud není originální (zejména výfuk, ale i blatníky, světla apod.) tak, jak dodal výrobce, je považováno za přestavbu a musí být zapsáno v techničáku.
Homologační značky, typové listy apod. jsou podmínka nutná, nikoli však postačující. Bylo mi vysvětleno, že pokud by PČR v provozu zjistila něco, co neodpovídá provedení motocyklu, který mají v katalogu, může to skončit pro provozovatele všelijak (ztráta OTP, vynucení TP, a další nepříjemnosti) ale hlavně - pokud by se zjistilo, že to takto prošlo na STK (a fotky jsou k dispozici), pak příslušná STK bude mít co vysvětlovat... Jo a také mi řekli, že bylo vyškoleno cca 400 příslušníků PČR - a to prý velmi kvalitně - právě na posuzování technického stavu motorek při silničních kontrolách. Takže se máme na co těšit.
Naposledy editováno 03.05.2016 09:38:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Slávek-TDM píše: BeauFexte> jojo, neni nad to, kdyz nikoho neomezujes, neohrozujes a presto te fizl nebo nejakej technik muze odstavit za homologovanej drzak SPZ, kterej nemas zapsanej v TP. Hlavne si na to pri volbach vzpomente - kterej hajzl to zaridil. Tok z ANO.
Nooo to jsem zvedavej , kolik znich si na to vzpomene. Voni kdyby lidi vzpominali ev. mysleli tak by se tam Bures nemohl nikdy dostat.
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Nicméně zatím to spíše vypadá, že si to časem sedne, ono i Pach jsou líné a tupé hovada - jestli si pamatujete kdysi na Mondea, tak z toho byli taky všichni ve vředu a jak skončili - většinu jich poslali na vrakoviště, protože s tím neuměli jezdit. Fízlomotorky-v podstatě to samé. Takže jestli je 400 budižkničemů proškoleno, tak možná zkusí něco aplikovat letos a příští rok se na to vyserou.
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Z rozhovoru o technickem stavu....."hmm to svetlo ma integrovanou odrazku co" to je videt , ze to mate v puvodnim stavu. (jel jsem na duku, kterej mel ladaky bez vlozek, nema bocni plasty, atd ), kdyz me vracel technicak tak jsem kouknul a vidim ze ta kravka na prepisu me vratila ten puvodni kde mam starou znacku a ten novej me nedala,,zjevne policajtovi nevadilo ze mam OTP s jinou RZ .
Takze fakt se budu tesit na to az prijde nejake hovadko a bude me rikat ze nemam origo laufy , na to mu reknu ze mam ze KTM je tam za priplatek montuje. Projistotu se zaridim po vzoru cikuse a OTP nebudu ukazovat pokud to predem odhadnu na to ze to smrdi ztratou.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
PS. Nekritizuji mými příspěvky práci STK - tak by to nemělo být chápáno. Jde o systém, který, byť možná zpočátku dobře míněný (i když, kdo ví), byl dotažen ad absurdum - a STK se v tom vezou taky a tlak na ně se nepochybně zvýšil.
Dopad na prodejce aftermarket dílů bezpochyby bude značný.
Jaky bajny katalog je tady uvaden ?
Wampyre píše: Bubrak-ZX10R> Kecy na koledu si nech ty, 1 člověk neprošel s originál díly (lze řešit stížností na konkrétního technika, případně na konkrétní STK), ostatní co neprošli mají bastly a pak tu brečí. Kdybychom nebastlili motorky, nemuseli se spřísňovat STK. Češi všeobecně se snaží všechno ojebat a pak se divíme. Pak tu není jen jedna STK, ale je jich tu mraky, takže si může každý vybrat. Kde jsou přísní, tam nejedu. Většina lidí, co tu píše, že jsou po STK, tak nadávaj akorát na fronty a jinak se i dle jejich názoru nic nezměnilo. Kontroluje se pořád to samé, co se kontrolovalo před r. 2016. Akorát že to kontrolují detailně a vyžadují tam mít homologované díly. Mimochodem ty musely být i před r. 2016, že byli technici na STK benevolentnější než jsou dnes, bylo fajn, rozhodně to však nebyla jejich povinnost. Každý druhý člověk má na mašině nehomologované díly a pak tu brečí, že neprošel STK a nadává tu, že STK je přísná atd..., že je chyba u něj, jako majitele, provozovatele, uživatele motorky to si nepřizná.
Jediné co beru jako argument je ten, že ty pravidla by měli být na všech STK stejná. Tzn, že každý kdo projde na jedné STK, měl by projít i na ostatních. Špatně je to, že někde projdu a jinde neprojdu se stejnou motorkou. Rozhodně uznávám, že je špatně, že to, zdali projdu, záleží na technikovi a ne na stavu motorky. Tohle je určitě špatně!
Muj bastl zbastlili u soudruhu v zapadnim nemecku. Dali lepsi brzdy, odpruzeni atd - vse nechali schvalit u TUV a zapsat do TP - u nas s tim neprojdu, to ti prijde jako, ze je je to moje chyba a ze mam ty lepsi brzdy vyhodit a dam tam spatny seriovy, protoze tak to ma byt?
Naposledy editováno 03.05.2016 10:58:51
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Naposledy editováno 03.05.2016 11:45:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
K dotazům na "katalog" - nevím, kdo a jak ho sestavoval, zmiňován byl opakovaně. A při minulé návštěvě mi na STK dali z katalogu fotku - jak má moto vypadat. To je vše, co k tomu mohu dodat.
Řeší se naprostý hovadiny. Například já mám "vážnou závadu" na autě, protože mi mírně zareznul/zatuhnul konektor elektriky pro vozejk v pozici, kdy je schovanej za nárazníkem. Stačilo za něj trochu víc zabrat a narovnat ho. Proč je tohle vůbec problém? Proč to mám řešit? Dokud nechci jet na silnici s nesvítícím vozejkem, tak to může být každýmu, včetně mě, naprosto buřt.
Nejsem přítel tunningový scény, ale objektivně některý ty auta nebo motorky jsou v lepším stavu než originály. Proč by neměly jezdit po silnici? Jasně, tunning výfuky hodně řvou a lidem to vadí (i mě). Když je to příliš, tak OK, nikomu by se nelíbilo bydlet u silnice, kde furt řve nějaká projíždějící motorka. Ale proč třeba neprojdou sportovní podvozky? Tam nikdo nikoho neomezuje a jízdní vlastnosti můžou bejt i lepší. Proč neprojde nehomo světlo, který svítí líp než originál a neoslňuje?
Proč neprojdou věci, který jsou OK jinde v Evropě? Nevšiml jsem si, že by třeba Německo mělo nějaký problém s technickým stavem vozidel.
Proč je vůbec tak zásadní problém s drobnou odchylkou v rozměru pneumatik (např. v 120/60 vs 120/70). Pochybuju, že někdo tuhle změnu vůbec na jízdních vlastnostech pozná.
Na druhou stranu proč mi třeba na STK nekontrolovali tlak v pneumatikách (a nedotlakovali, když bych měl málo)? To je dost zásadní věc pro jízdu, ale ta není v TP, takže je asi OK jezdit po ráfkách.
Tak teď jsem si tu vyblil srdíčko a bude ode mě zase na chvíli pokoj
Naposledy editováno 03.05.2016 16:20:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
georgeCZ píše: Je to kolosální blbost, co provedli na STK. Chápu některé díly, že by měli mít homologaci, ale takto to přehánět i s dílama neorigo, které mají homologaci je buzerace. Jen doufám, že ty kokoty z**raný už volit lidi nebudete(já ty parchanty nevolil).
Takže dle Tebe je v pořádku , když si kupříkladu na automobil WV CADDY namontuji blinkry z náklaďáku které jsou homologované, nebo blatníky zcela jiné ale homologované ?