Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
georgeCZ píše: Je to kolosální blbost, co provedli na STK. Chápu některé díly, že by měli mít homologaci, ale takto to přehánět i s dílama neorigo, které mají homologaci je buzerace. Jen doufám, že ty kokoty z**raný už volit lidi nebudete(já ty parchanty nevolil).
Takže dle Tebe je v pořádku , když si kupříkladu na automobil WV CADDY namontuji blinkry z náklaďáku které jsou homologované, nebo blatníky zcela jiné ale homologované ?
PEPAFJR píše: Takže dle Tebe je v pořádku , když si kupříkladu na automobil WV CADDY namontuji blinkry z náklaďáku které jsou homologované, nebo blatníky zcela jiné ale homologované ?
to je naprosto v poradku, resp. co je komu do toho.
PEPAFJR píše: Takže dle Tebe je v pořádku , když si kupříkladu na automobil WV CADDY namontuji blinkry z náklaďáku které jsou homologované, nebo blatníky zcela jiné ale homologované ?
Osobně si myslím, že by to mělo být v pořádku, pokud tyto dodělávky budou splňovat kromě homologace i funkčnost. Proč bych si nemohl na dopravní prostředek namontovat jiný blikač než jen ten originální?nebo i jiný blatník? jiné zrcátko atd.
Mě jako účastníka silničního provozu rozhodně blatník (jakýkoliv) který bude splňovat svojí funkci - zakrývat kolo - nijak neohrožuje. To samé s blikačem - jestli bude hranatý, kulatý nebo šišatý je asi věcí vkusu každého - já požaduji, aby byl vidět - což je jeho funkce.
Uvedu vlastní příklad - vlastním motorku, kde v originálních zrcátkách vidím pouze svoje ramena. Namontoval jsem si zrcátka z endura a na enduro zrcátko sklápěcí na kloubu. Na silniční motorce už vidím za sebe, a na endurku, když se chci motat tam, kde hrozí odložení stroje, tak ho sklopím dovnitř řidítek a na asfaltu zase vyklopím. Provedl jsem úpravy (zrcátka jsou homologována), které jsou podobné tomu, co popisuješ. Na Triumpha jsem namontoval zrcátka z motocyklu Asiawing - to jsem ale hříšník - vyhodit z STK a nechat uvést do původního stavu. A plexisklo jsem na Triumpha dal ze Suzuki - ÓÓÓ BĚDA - sice na mě méně fouká, takže se mohu na řízení lépe soustředit, ale to asi bude také špatně. Kde se nechce používat zdravý rozum, musí přijít s návodem...............no a ono těch vozidel je bohužel tolik, že univerzální návod fungovat nebude. A jak je vidět, tak občas technik opravdu místo výkonu svojí práce a podstaty této práce spíše vyhledává problém a tím, že někomu vytvoří problém si zřejmě posiluje svoje ego.