Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Wampyre píše: Bubrak-ZX10R> Kecy na koledu si nech ty, 1 člověk neprošel s originál díly (lze řešit stížností na konkrétního technika, případně na konkrétní STK), ostatní co neprošli mají bastly a pak tu brečí. Kdybychom nebastlili motorky, nemuseli se spřísňovat STK. Češi všeobecně se snaží všechno ojebat a pak se divíme. Pak tu není jen jedna STK, ale je jich tu mraky, takže si může každý vybrat. Kde jsou přísní, tam nejedu. Většina lidí, co tu píše, že jsou po STK, tak nadávaj akorát na fronty a jinak se i dle jejich názoru nic nezměnilo. Kontroluje se pořád to samé, co se kontrolovalo před r. 2016. Akorát že to kontrolují detailně a vyžadují tam mít homologované díly. Mimochodem ty musely být i před r. 2016, že byli technici na STK benevolentnější než jsou dnes, bylo fajn, rozhodně to však nebyla jejich povinnost. Každý druhý člověk má na mašině nehomologované díly a pak tu brečí, že neprošel STK a nadává tu, že STK je přísná atd..., že je chyba u něj, jako majitele, provozovatele, uživatele motorky to si nepřizná.
Jediné co beru jako argument je ten, že ty pravidla by měli být na všech STK stejná. Tzn, že každý kdo projde na jedné STK, měl by projít i na ostatních. Špatně je to, že někde projdu a jinde neprojdu se stejnou motorkou. Rozhodně uznávám, že je špatně, že to, zdali projdu, záleží na technikovi a ne na stavu motorky. Tohle je určitě špatně!
hele, ty budeš s tímhle názorem určitě hooodně spokojenej a dobře spící občan. Gratuluju. Jen abys pak poznal, jestli náhodou ten šroub co se nám tady furt utahuje, už není utaženej moc. Ale to pak bude už pozdě, protože povolit ho pak může už jen další revoluce, která bude zjevně proti dobroserům, a až ti šáhnou taky někde na zoubek, tak abys pak necinkal klíčema hned v první lajně svazáku.
Nevíte někdo, jestli je proti protokolu technika z STK nějaký opravný prostředek? Odvolání k nějaké vyšší inštanci?