Tak se vás chci zeptet - vás pochybovačů kteří tak přesně víte že italský stroje jsou ten největší šrot, kolik jste jich vlastně měli že tak rozdávate moudrost světa !
Doma jsme měli Ducati 900 SS - výborná a bezproblémová motorka, ale na sprinty slabá. Jinak máme skůtra Cagivu - hrozná sračka (motoricky) - pozor, ale nemá italskej motor . Pak ještě máme nebo jsme i měli doma několik italskejch aut a nemůžem proti nim nic namítat.
Většina z nás jezdí na japonskejch motorkách, o tom žádná. 98 % z těch motorek je fakt bezproblémová - mě nikdy nenechali ve štychu .
Najdou se ale i mezi japonci úlety a konstruktérský nedostatky: Yamaha XZ 550, Honda VF 500/750..... Badokonce u precizně vyrobené Hondy VFR 750 nebo CBR 600 pověstný regulátor dobíjení.... Přesně na tohle doplatil brácha a ke všemu na dovolený .
Jinak Ital je skoro vždy nabitý nejnovějšími technologiemi. Zpravidla však nikdy detailně zpracovnými a dimensovanými. Je to jako, když díly v nich použité jsou jen levně přizpůsobeny z něčeho jiného. Nekamenujte mne za můj názor. Ke mně jezdí převážně s rozbitýmí kusy - servis.
P.S. Kecy typu "můj kámoš měl italku a ..." nebo " kámoš kámošova kámoše..." si nechte
1 reakcí na tento příspěvek Co máte proti Italům ?!
Mam Aprilii rok a najel jsem na ni cca 8000 km. Po lehkem padu, kdy jsem koukal v kolone po picovinach jsem nestihl zaflekovat na miste a tak jsem si nejen urazil packu brzdy, kdyz moto s mou pomoci dolehla lehce na zem, ale jeste jsem pochroumal blatnik u meho auta, protoze me doprovazela manzelka, ktera vezla auto domu, kdyz jsem si moto vyzvedl po zime z garaze. Double Impact Jinak spolecne s packou to odnesla i pumpa. To ze jsem cekal na dodani u Aspiritu mesic a tyden (diky tomu, ze spletli objednavku a poslali neco jineho. nakonec z toho technika vypdalo ze to proste ztratili a museli to posalt znova az kdyz jsem je po mesici urgoval, kde ze to jako mam, kdyz se dusoval ze max 14 dni cekacka) na novou pumpu a kvuli tomu 2x uspesne odsunul vylet do Italie, bych i opomenul, ale ze si ted cca pred 14 dny rekli za pripravu na sezonu a bezny servis 950+DPH, tak to me slozilo. Jako kdyby me z toho udelali stroj jako od Ammana z nemecka, ok, dam to za to, ale jen po sdeleni, ze serizeni a vymena ventilu je prace na 6 hodin jsem sel do mrakot a zacal jsem se smat. Bohuzel beznadeji. Uvidime, jak se ted pochlapi v DKcku, protoze v plzni IC WEST skoncil s dealoravanim Aprilek a dela uz jen auta Peugeot.
Obecne panuje maximalni spokojenost. Zadny problem jsem s ni nemel, jen jsem koupil novy akumulator a tu zminenou pumpu a packu.
Mejte se..... i na koulich
Naposledy editováno 27.01.2009 12:53:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte proti Italům ?!
MartinFary>Asi takhle, kazda motorka je tak spolehliva, jak se o ni majitel stara, kde parkuje, jak s ni zachazi, jake dily kupuje, veri-li autorizovanemu servisu atd.
Mam Aprilii rok a najel jsem na ni cca 8000 km. Po lehkem padu, kdy jsem koukal v kolone po picovinach jsem nestihl zaflekovat na miste a tak jsem si nejen urazil packu brzdy, kdyz moto s mou pomoci dolehla lehce na zem, ale jeste jsem pochroumal blatnik u meho auta, protoze me doprovazela manzelka, ktera vezla auto domu, kdyz jsem si moto vyzvedl po zime z garaze. Double Impact Jinak spolecne s packou to odnesla i pumpa. To ze jsem cekal na dodani u Aspiritu mesic a tyden (diky tomu, ze spletli objednavku a poslali neco jineho. nakonec z toho technika vypdalo ze to proste ztratili a museli to posalt znova az kdyz jsem je po mesici urgoval, kde ze to jako mam, kdyz se dusoval ze max 14 dni cekacka) na novou pumpu a kvuli tomu 2x uspesne odsunul vylet do Italie, bych i opomenul, ale ze si ted cca pred 14 dny rekli za pripravu na sezonu a bezny servis 950+DPH, tak to me slozilo. Jako kdyby me z toho udelali stroj jako od Ammana z nemecka, ok, dam to za to, ale jen po sdeleni, ze serizeni a vymena ventilu je prace na 6 hodin jsem sel do mrakot a zacal jsem se smat. Bohuzel beznadeji. Uvidime, jak se ted pochlapi v DKcku, protoze v plzni IC WEST skoncil s dealoravanim Aprilek a dela uz jen auta Peugeot.
Obecne panuje maximalni spokojenost. Zadny problem jsem s ni nemel, jen jsem koupil novy akumulator a tu zminenou pumpu a packu.
Mejte se..... i na koulich
tys to falco kupoval primo v a-spiritu??
Naposledy editováno 27.01.2009 13:48:18
2 reakcí na tento příspěvek Co máte proti Italům ?!
(tenhle příspěvek by ten píčus z aspiritu psal tak půl dne)
Sefo>A-spirit je parta největších madrfakrů a honitelů pér....nesnášim celej ten jejich kšeft, kde koukaj jenom kdo si jde pro novou RSVR ale kdo už jí má ten je nezajímá....je pravda že debilní pověst ITalskejch mašin tady udělali oni...jsem si tam jednou něco objedal a když sem viděl jak ten píčus u kompu píše rychle(nejpomalejc) tak se nedivim že to celý trvá tak dlouho...
(tenhle příspěvek by ten píčus z aspiritu psal tak půl dne)
Asi něco podobnýho ,jako Citroen Poděbrady,viděls tu report.?
-prasklé těsnění pod hlavou
-chybějící podložka pod jehlou v jednom karburátou (jehla si tam lítala jak se jí zachce§
-díra v membráně ve druhym karbecu
-zanesené oba karbece bordelem
Je mi jasné že Pego neni na opravy a přístum třeba k těm karbecum nejlepší,ale když už si říkají značkový servis, tak by se mohli snažit. Je to banda čuráků co se cpou do zadku prachatym cypkum kteří si tam koupí novou Duci, nebo Bimotku , navěší na ni hromadu karbonu aby byli in jako ten týpek z eMTýVý a najedou tak 200 km ročně a přitom sebou 4 škrábnou. Pokud si tam něco objedná normální člověk tak to trvá dva měsíce ale boreček to má hned, to je divné...a takhle dělaj pověst italským motorkám..To pak každého odradí. Ještě že má pego karbecy jako Suzuki GS, objednané věco byly do 3 dnů doma, narozdíl od D-Mota kde se ještě ani neodeslala objednávka.
Kázeň musi byt!
1 reakcí na tento příspěvek Co máte proti Italům ?!
Kdyz jsem videl rozhovor s tim blbcem sefem Aspiritu v minulem cisle Motocyklu (myslim), tak podle ksichtu bych mu na potkani ohnul vidli o hlavu. Burzoazni spratek s kreckoidnim vzezrenim, co vi picu o nejakych dvoukolovych kravinach, co nam sem vozej nejaci blci na opravu.
Dnes jsem samozrejme chytrejsi a vim, ze PCommander mi namontuji vsude jinde, jen ne v aspiritu a chip koupim spis od dodavatele vyfuku, ale coz.... Jsem chytrejsi a vim ze Aspirit snad jen v pripade, ze se ostatni servisy propadnou az do zapadniho nemecka
1 reakcí na tento příspěvek Co máte proti Italům ?!
nic vic.
Naposledy editováno 27.01.2009 16:53:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte proti Italům ?!
Jo a jinak jsem někde tady ale už je to dlouho četl takovou úvahu: Že proč se Italský motorky nezdraví, protože se viděli už ráno v servise.
Mám Punto a bez problémů do Italský motorky bych šel ale ta co má V4 je móoc drahá
Musi se jim nechat, proste design maj dost dobrej,bohuzel to zpracovani neni nekdy takove jeke by melo bejt. Taky zalezi na značce. Ducati ,Benelli-super ale drahý! Shrnu to- nic proti a jednou zase poridim italku, ale ted Japan -Hodna
Sel jsem k nim, protoze mi treba v IC WEST ten pan co se staral o moto rekl, ze musim k importerovi, protoze naladit Falco nejde jen tak, ze k tomu je zapotrebi specialnich veci (nevim jake, nezminil se). Takze jsme s kamaradem prave vyzkouseli Aspirit no a vysledek uz znas :)
Pokud je to tak spravne, tak pro originalni konfiguraci KN nedoporucuji, protoze se mi zvysila akorat spotreba. S ladakem uz je to neco jineho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte proti Italům ?!
2 reakcí na tento příspěvek Co máte proti Italům ?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte proti Italům ?!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Staré legendy Ducati 916 | ruinin | 24 | 22.2.2023 v 09:18 CB600 |
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 | ConteZoncolan | 108 | 1.2.2023 v 12:06 vilemx |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 | RUTAN | 32 | 28.1.2017 v 11:23 Lála |