globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co máte proti Italům ?!
21.1.2009 v 11:21
Dost mi vadí váš negativní názor na italské stroje ! Stačí si něco přečíst zde ve fóru, a skoro vždy narazím na nějakýho týpka: hlavně italskej šmejd nebrat, je to trochu lepší než čína.........
Tak se vás chci zeptet - vás pochybovačů kteří tak přesně víte že italský stroje jsou ten největší šrot, kolik jste jich vlastně měli že tak rozdávate moudrost světa !

Doma jsme měli Ducati 900 SS - výborná a bezproblémová motorka, ale na sprinty slabá. Jinak máme skůtra Cagivu - hrozná sračka (motoricky) - pozor, ale nemá italskej motor . Pak ještě máme nebo jsme i měli doma několik italskejch aut a nemůžem proti nim nic namítat.

Většina z nás jezdí na japonskejch motorkách, o tom žádná. 98 % z těch motorek je fakt bezproblémová - mě nikdy nenechali ve štychu .
Najdou se ale i mezi japonci úlety a konstruktérský nedostatky: Yamaha XZ 550, Honda VF 500/750..... Badokonce u precizně vyrobené Hondy VFR 750 nebo CBR 600 pověstný regulátor dobíjení.... Přesně na tohle doplatil brácha a ke všemu na dovolený .
Anketa: Co máte proti italskejm strojům ?
Nemam je ze zásady rád !
3%
7
Z doslechu jsem se dozvěděl že s nimi jsou problémy
3%
9
Měl jsem itala, ale už ho nechci ani vidět !!!
8%
20
Mam itala a nic moc
1%
3
Mam itala a nedám na něj dopustit
47%
121
Itala jsem neměl, ale nevadil by mě
10%
27
Je to můj sen
9%
24
Nemam nic proti ani pro
18%
47

(reakce na) Co máte proti Italům ?!

26.1.2009 v 09:42 | Nahoru | #121
dewwil> líp jsi to napsat nemohl

Co máte proti Italům ?!

26.1.2009 v 21:23 | Nahoru | #122
Nechci nikomu hanit mazlíka, ani moralizovat, ale při dotazu "co mám proti Italům" mi okamžitě tane na mysli otázka. "Kde mám začít?" Je toho bohužel mnoho. I ostatní značky mají "nepovedence" jenže u "následníka" se poučí a chybu neopakují. Ital je stále stejný. Vydírají se u něho shodná místa(řazení), praskají stejné osy i pružiny(spojky, ventily, aretace). Plastové převody, nebo "tlumící či přechodové vložky" na ocelových nosičích(náhony, pohony), způsoby zpracování - překalené, nebo naopak měkké ocelové prvky a to i u jednoho dílu jen několikrát po sobě koupeného(kulisy, čerpadla), vedení hadic, lan, kabeláže a jejich zakončení, chaos a zmatek při nákupu a dodávkách ND, o dodacích lhůtách nemluvě.
Jinak Ital je skoro vždy nabitý nejnovějšími technologiemi. Zpravidla však nikdy detailně zpracovnými a dimensovanými. Je to jako, když díly v nich použité jsou jen levně přizpůsobeny z něčeho jiného. Nekamenujte mne za můj názor. Ke mně jezdí převážně s rozbitýmí kusy - servis.

Co máte proti Italům ?!

26.1.2009 v 21:56 | Nahoru | #123
Pohybuju se na stránkách suzukibandit jejíž jsem členem i když sem koupil Itala mám tam mraky kámošů za ty roky a kupa lidí neskousne,že člověk zradí značku pod kterou navštěvuje stránky bandit pičů ale prostě změna je život a ital je ital jak mám v profilu že bandit je sračka co se kroutí je fakt de jen vo to si na to zvyknout každá motorka má svoje kouzlo a tak neodsuzuju žádnou

Co máte proti Italům ?!

27.1.2009 v 12:17 | Nahoru | #124
PALOUS> Konečně dobrá volba!

Já to říkam pořád, jsou jen dva druhy motorkářů, první co ještě pořád jezdí na rejži, na ti druzí co už dostaly rozum, a přesedlaly na USA nebo Evropana...

Co máte proti Italům ?!

27.1.2009 v 12:40 | Nahoru | #125
Tož synáčci. Mám RSV Mille R s poctivě natočenýma 60 000 Km a závady nebyly, na pár cipovinek,ale pokaždé mě dovezla kam měla, výkon/cena super...akorát je pravda že na ní moc věcí Italskch není motor-Rakouský Rotax, engine management-Japonské Denso, podvozek - Švédský Öhlins.... Na to k jekému určení byla postavená, je to slušné! A Pegasko...má pár nedostatků-zejména přístup při ůdržbě,ale jinak v klidu. Každá motorka má něco, na VFR mi odešel regulátor...ale italky mají něco v sobě, je to prostě srdcová záležitost, člověk se jí musí přizpůsobit. A kdo říká že Italky stoj zaprd, neví o čem mluví nebo závidí

P.S. Kecy typu "můj kámoš měl italku a ..." nebo " kámoš kámošova kámoše..." si nechte

1 reakcí na tento příspěvek Co máte proti Italům ?!

27.1.2009 v 12:51 | Nahoru | #126
Asi takhle, kazda motorka je tak spolehliva, jak se o ni majitel stara, kde parkuje, jak s ni zachazi, jake dily kupuje, veri-li autorizovanemu servisu atd.

Mam Aprilii rok a najel jsem na ni cca 8000 km. Po lehkem padu, kdy jsem koukal v kolone po picovinach jsem nestihl zaflekovat na miste a tak jsem si nejen urazil packu brzdy, kdyz moto s mou pomoci dolehla lehce na zem, ale jeste jsem pochroumal blatnik u meho auta, protoze me doprovazela manzelka, ktera vezla auto domu, kdyz jsem si moto vyzvedl po zime z garaze. Double Impact Jinak spolecne s packou to odnesla i pumpa. To ze jsem cekal na dodani u Aspiritu mesic a tyden (diky tomu, ze spletli objednavku a poslali neco jineho. nakonec z toho technika vypdalo ze to proste ztratili a museli to posalt znova az kdyz jsem je po mesici urgoval, kde ze to jako mam, kdyz se dusoval ze max 14 dni cekacka) na novou pumpu a kvuli tomu 2x uspesne odsunul vylet do Italie, bych i opomenul, ale ze si ted cca pred 14 dny rekli za pripravu na sezonu a bezny servis 950+DPH, tak to me slozilo. Jako kdyby me z toho udelali stroj jako od Ammana z nemecka, ok, dam to za to, ale jen po sdeleni, ze serizeni a vymena ventilu je prace na 6 hodin jsem sel do mrakot a zacal jsem se smat. Bohuzel beznadeji. Uvidime, jak se ted pochlapi v DKcku, protoze v plzni IC WEST skoncil s dealoravanim Aprilek a dela uz jen auta Peugeot.

Obecne panuje maximalni spokojenost. Zadny problem jsem s ni nemel, jen jsem koupil novy akumulator a tu zminenou pumpu a packu.

Mejte se..... i na koulich

Naposledy editováno 27.01.2009 12:53:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte proti Italům ?!

27.1.2009 v 13:48 | Nahoru | #127

MartinFary>Asi takhle, kazda motorka je tak spolehliva, jak se o ni majitel stara, kde parkuje, jak s ni zachazi, jake dily kupuje, veri-li autorizovanemu servisu atd.

Mam Aprilii rok a najel jsem na ni cca 8000 km. Po lehkem padu, kdy jsem koukal v kolone po picovinach jsem nestihl zaflekovat na miste a tak jsem si nejen urazil packu brzdy, kdyz moto s mou pomoci dolehla lehce na zem, ale jeste jsem pochroumal blatnik u meho auta, protoze me doprovazela manzelka, ktera vezla auto domu, kdyz jsem si moto vyzvedl po zime z garaze. Double Impact Jinak spolecne s packou to odnesla i pumpa. To ze jsem cekal na dodani u Aspiritu mesic a tyden (diky tomu, ze spletli objednavku a poslali neco jineho. nakonec z toho technika vypdalo ze to proste ztratili a museli to posalt znova az kdyz jsem je po mesici urgoval, kde ze to jako mam, kdyz se dusoval ze max 14 dni cekacka) na novou pumpu a kvuli tomu 2x uspesne odsunul vylet do Italie, bych i opomenul, ale ze si ted cca pred 14 dny rekli za pripravu na sezonu a bezny servis 950+DPH, tak to me slozilo. Jako kdyby me z toho udelali stroj jako od Ammana z nemecka, ok, dam to za to, ale jen po sdeleni, ze serizeni a vymena ventilu je prace na 6 hodin jsem sel do mrakot a zacal jsem se smat. Bohuzel beznadeji. Uvidime, jak se ted pochlapi v DKcku, protoze v plzni IC WEST skoncil s dealoravanim Aprilek a dela uz jen auta Peugeot.

Obecne panuje maximalni spokojenost. Zadny problem jsem s ni nemel, jen jsem koupil novy akumulator a tu zminenou pumpu a packu.

Mejte se..... i na koulich



tys to falco kupoval primo v a-spiritu??

Naposledy editováno 27.01.2009 13:48:18

(reakce na) Co máte proti Italům ?!

27.1.2009 v 14:06 | Nahoru | #128
Qbi-C> Ne, nekupoval. A je mi jedno, ze maji jine ceny pro lidi co si kupovali u nich moto. Myslim, ze oficialni dealer by mel delat jinou politiku, nez odrazovat dost zakazniku od znacky, od jake dostali povoleni ji prezentovat. Nechci po nich garancni prohlidku, chapu, ze proste garancka by mela byt uplatnena u prodejce (ikdyz to je taky tema samo pro sebe). Chci obycejnou prohlidku. Moto je stejna jako jina. Bohuzel pochazi z ciziny.

Co máte proti Italům ?!

27.1.2009 v 14:09 | Nahoru | #129
Jen tak mimochodem, kolik Falc v CR pochazi z CR??? Podle me by se dala spocitat na vsech prstech jednoho cloveka. Zbytek je z ciziny. Takze jsem sel do DK, kde chteli 350...... trochu rozdil no

2 reakcí na tento příspěvek Co máte proti Italům ?!

27.1.2009 v 14:33 | Nahoru | #130
A-spirit je parta největších madrfakrů a honitelů pér....nesnášim celej ten jejich kšeft, kde koukaj jenom kdo si jde pro novou RSVR ale kdo už jí má ten je nezajímá....je pravda že debilní pověst ITalskejch mašin tady udělali oni...jsem si tam jednou něco objedal a když sem viděl jak ten píčus u kompu píše rychle(nejpomalejc) tak se nedivim že to celý trvá tak dlouho...

(tenhle příspěvek by ten píčus z aspiritu psal tak půl dne)

(reakce na) Co máte proti Italům ?!

27.1.2009 v 14:36 | Nahoru | #131

Sefo>A-spirit je parta největších madrfakrů a honitelů pér....nesnášim celej ten jejich kšeft, kde koukaj jenom kdo si jde pro novou RSVR ale kdo už jí má ten je nezajímá....je pravda že debilní pověst ITalskejch mašin tady udělali oni...jsem si tam jednou něco objedal a když sem viděl jak ten píčus u kompu píše rychle(nejpomalejc) tak se nedivim že to celý trvá tak dlouho...

(tenhle příspěvek by ten píčus z aspiritu psal tak půl dne)





Asi něco podobnýho ,jako Citroen Poděbrady,viděls tu report.?

(reakce na) Co máte proti Italům ?!

27.1.2009 v 14:45 | Nahoru | #132
Sefo>

Co máte proti Italům ?!

27.1.2009 v 15:10 | Nahoru | #133
A_spirit bude asi jedna pačka s D-motem, ne? Pegaso tam bylo na servisu, bo nestartovalo a čadilo, po servisu bylo vyjádření, že motor je zeštelovany...ale furt čadilo a žralo jak tank, tak sem to celé rozebral a závady na které nepřišly jsou:
-prasklé těsnění pod hlavou
-chybějící podložka pod jehlou v jednom karburátou (jehla si tam lítala jak se jí zachce§
-díra v membráně ve druhym karbecu
-zanesené oba karbece bordelem

Je mi jasné že Pego neni na opravy a přístum třeba k těm karbecum nejlepší,ale když už si říkají značkový servis, tak by se mohli snažit. Je to banda čuráků co se cpou do zadku prachatym cypkum kteří si tam koupí novou Duci, nebo Bimotku , navěší na ni hromadu karbonu aby byli in jako ten týpek z eMTýVý a najedou tak 200 km ročně a přitom sebou 4 škrábnou. Pokud si tam něco objedná normální člověk tak to trvá dva měsíce ale boreček to má hned, to je divné...a takhle dělaj pověst italským motorkám..To pak každého odradí. Ještě že má pego karbecy jako Suzuki GS, objednané věco byly do 3 dnů doma, narozdíl od D-Mota kde se ještě ani neodeslala objednávka.

Kázeň musi byt!

1 reakcí na tento příspěvek Co máte proti Italům ?!

27.1.2009 v 15:57 | Nahoru | #134
Naprosto souhlasim, u nas to z velke casti delaji dealeri a je to koukam i jinde nez v Praze. Na obranu vsech participujich prodejcu je nutno rici, ze bez aspiritu neobjednaj ani ksiltovku Aprilia. Na druhou stranu, kdyz jsou idioti mechanici (viz prispevek o tom pegasu), tak clovek uz nevi coby. Hodne lidi rika, ze je lepsi objednat se v nemecku nebo v rakousku u dealera. Ale spis u nemcu. 90% dilu skladem a servis na urovni.
Kdyz jsem videl rozhovor s tim blbcem sefem Aspiritu v minulem cisle Motocyklu (myslim), tak podle ksichtu bych mu na potkani ohnul vidli o hlavu. Burzoazni spratek s kreckoidnim vzezrenim, co vi picu o nejakych dvoukolovych kravinach, co nam sem vozej nejaci blci na opravu.

Co máte proti Italům ?!

27.1.2009 v 16:10 | Nahoru | #135
Jeste kdyz jsme u toho haneni (neplest s honenim). Nekdy o prazdninach jsem posilal email s dotazem, zda doporucuji na Falco powercommander a zda mi ho i odborne namontuji a jestli i aprilie nema nejaky vylepseny factory chip. Ikdyby se jednalo pro ne o dotaz, se kterym nemaji nic spolecneho a je absolutne stupidni, slusnost je odpovedet aleposn nejak, jak se na G.I. slusi. Nicmene na muj dotaz jsem nikdy nedostal ani radku. Pochopitelne jsem to mohl poslat na spatny email, ale ze dvou, ktere na strance, uvadeji jsem to poslal spise na ten spravny a to je servis. Vzhledem k tomu, ze sedi vedle sebe asi 5 metru (prodej, servis), nebyl by problem si mail predat.

Dnes jsem samozrejme chytrejsi a vim, ze PCommander mi namontuji vsude jinde, jen ne v aspiritu a chip koupim spis od dodavatele vyfuku, ale coz.... Jsem chytrejsi a vim ze Aspirit snad jen v pripade, ze se ostatni servisy propadnou az do zapadniho nemecka

1 reakcí na tento příspěvek Co máte proti Italům ?!

27.1.2009 v 16:50 | Nahoru | #136
martine, ptal jsem se pouze z toho duvodu, abych pochopil, proc jdes davat motocykl do autorizovaneho servisu. Chapu to u motorky, kterou mas v zaruce a ktera byla od konkretniho prodejce i zakoupena, ale kor u dovozu nejak nechapu, proc utracet tak velike penize za (bohuzel) neodpovidajici sluzby.

nic vic.

Naposledy editováno 27.01.2009 16:53:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte proti Italům ?!

27.1.2009 v 16:52 | Nahoru | #137
MartinFary> hele a nahodil si tam ten powercommander? taky sem tom celkem uvažoval to do falcona hodit

Co máte proti Italům ?!

27.1.2009 v 18:22 | Nahoru | #138
Italové mají určitě nejlepší design ze všech, to se musí nechat, kdyby ale byly ty nový Dukárny dostupnější

Jo a jinak jsem někde tady ale už je to dlouho četl takovou úvahu: Že proč se Italský motorky nezdraví, protože se viděli už ráno v servise.

Mám Punto a bez problémů do Italský motorky bych šel ale ta co má V4 je móoc drahá

Co máte proti Italům ?!

27.1.2009 v 19:47 | Nahoru | #139
Mel sem taky italjáno Cagiva Canyon 500 r.v.2000, no problema
Musi se jim nechat, proste design maj dost dobrej,bohuzel to zpracovani neni nekdy takove jeke by melo bejt. Taky zalezi na značce. Ducati ,Benelli-super ale drahý! Shrnu to- nic proti a jednou zase poridim italku, ale ted Japan -Hodna

(reakce na) Co máte proti Italům ?!

27.1.2009 v 20:03 | Nahoru | #140
Qbi-C> Jasne, ja to pochopil. Pak kdyz jsem to cetl, tak jsem zjistil, ze to je napsane trochu jinak, nez jsem to myslel. Byl jsem nasrany

Sel jsem k nim, protoze mi treba v IC WEST ten pan co se staral o moto rekl, ze musim k importerovi, protoze naladit Falco nejde jen tak, ze k tomu je zapotrebi specialnich veci (nevim jake, nezminil se). Takze jsme s kamaradem prave vyzkouseli Aspirit no a vysledek uz znas :)

(reakce na) Co máte proti Italům ?!

27.1.2009 v 20:10 | Nahoru | #141
Sefo> Takhle, da se rict, ze neni potreba. Mluvim ted o sve motorce. Cekal jsem od nej spis narust vykonu, ale nejak jsem vystrizlivel, kdyz jsem se s tim bikem opravdu zzil a zjistil, ze neni potreba. Spis jsem zjistil, ze u me by byl jen na vyhlazeni vykonove krivky, ale podle me tam propady proste nejsou a pokud ano, tak minimalni. Konec koncu, dali jsme to s kamaradem do DK spolecne, a oba jsme si to nechali odbrzdit. Takze pak kdyztak naskenuju vysledne grafy a poslu je sem. Maji tam i na webu ukazanou Futuru. Kdyz se na ni podivas (ma identicky motor jako Falco), tak vidis, ze i ten powercommander tom nejak nevyhladil a ta krivka kroutaku je spis jako profil Himalaji. Z toho duvodu jsem se na to vykaslal. S laufama jsem koupil i chip a podle toho, co se s nim zmeni, se pak zachovam dal. Mereni na brzde provedou jak s originalnim chipem, tak s tim vylepsenym. Mam tam Leo VInce a KNko.

Pokud je to tak spravne, tak pro originalni konfiguraci KN nedoporucuji, protoze se mi zvysila akorat spotreba. S ladakem uz je to neco jineho.

Co máte proti Italům ?!

27.1.2009 v 21:44 | Nahoru | #142
itaklky krásný biky, ale já raději Ř4 než V2..

Co máte proti Italům ?!

27.1.2009 v 23:29 | Nahoru | #143
mě tohle už nebaví.
Co mám proti Italům?
všechno, všechno, všechno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte proti Italům ?!

28.1.2009 v 22:44 | Nahoru | #144
Droppi> Dal jsem na tvůj tip a pořídil si stejnou nabíječku Z těch všech diskusí sem byl blbej...Dík je super

(reakce na) Co máte proti Italům ?!

29.1.2009 v 07:55 | Nahoru | #145
algajda> fíííha, maminka mi kdysi říkala, že jednou ze mě bude vlivnej člověk. Už to přišlo

2 reakcí na tento příspěvek Co máte proti Italům ?!

29.1.2009 v 14:15 | Nahoru | #146
Tak jak tak čumím, tak ta Dropískova nabíječka je levnější než baterka. Když mám baterku vymlácenou (od srpna se s ní nic nedělalo) a cvakají relátka, půjde ještě rainkarnovat?

(reakce na) Co máte proti Italům ?!

29.1.2009 v 14:20 | Nahoru | #147
RomanSS> no měla by umět odstranit částečně nějakou tu sulfataci a oživit hluboce vybitou baterku, ale jako nová už asi nebude Těžko říct, každopádně je to věc, která se rozhodně ve výbavě mladého kutila neztratí

Co máte proti Italům ?!

29.1.2009 v 14:39 | Nahoru | #148
RomanSS> No já mam v Dukně taky dost špatnou baterku, je na ní ještě nálepka nějakýho servisu v Itálii! Takže něco asi pamatuje, ale tak nějak pořád funguje, a když jsem jezdil alespon jednou za týden, tak pořád šlapala OK , a to jsem jí párkrát vysosal až do nuly, jelikož mi přestal fungovat Regler a nedobíjelo to, ještě když jsem jel z technický tak jsem musel mít vypnutý světla abych vůbec dojel domů , mám na to taky nějakou Elektronickou nabíječku asi za 300,- Kč která by to měla údajně nějak oživovat, ale když je ta baterka úplně K.O. tak se stejně musí chvíly nabíjet normální nabíječkou, jinak ta Elekro ani nepozná že je připojená, tak uvidíme co a jak na Jaře, doufam že nebudu muset kupovat novou, přecijen pod 50 €ček nejsou co jsem koukal... :\

Co máte proti Italům ?!

29.1.2009 v 14:43 | Nahoru | #149
Droppi> To se určitě neztratí. Až uplně lituju, že normální nabíječku už mám. Mám tam Yausu, gelovku, co doporučuje Ducati. Nejlevnější jsem ji našel za 2500, tak nevím. Asi pořídím nabíječku. Za měsíc mám narozky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte proti Italům ?!

29.1.2009 v 14:46 | Nahoru | #150
RomanSS> Chlape rukojeti od Rizomy a teď Ti je líto dát litr za baterku,to sou ty Ducatisti
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Staré legendy Ducati 916 ruinin 24 22.2.2023 v 09:18 CB600
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 ConteZoncolan 108 1.2.2023 v 12:06 vilemx
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 RUTAN 32 28.1.2017 v 11:23 Lála


TOPlist