Naposledy editováno 08.09.2014 18:10:14
Ale už mě nezlob nebo na tebe dojedu! Máš tam prostě k filtru špatnou trysku, to nenastavíš ani kdyby jsi se rozkrájel a jakýkoliv test je prozatím zbytečný. Zbytečné je i řešit to cukání a kuckání, které může být zapříčiněno právě tím špatným filtrem. Barvu svíčky vylaď až budeš mít správný filtr.
1 reakcí na tento příspěvek Malá rychlost cž 250 /475
To, že jel naplno, zastavil a rychle vymontoval svíčku, je správný postup.
Zdenalbenal píše: ...no já nevím, jak u sériovek, ale u stroje s vyšším měrným výkonem aj krátká doba chodu na volnoběh dokáže zkreslit barvu svíce...to je fakt.
To, že jel naplno, zastavil a rychle vymontoval svíčku, je správný postup.
Přesně tak, Kynklačka má pravdu s tím filtrem, ale s tou svíčkou to děláš správně, sice to mám naučené z dob, kdy jsem jezdil silnice stopětadvacítky, tam to muselo být přesně, žádné docmrndávání se do boxu na volnoběh, ale možná u sériovek to zas tak nevadí, nevím. Dělalo se to tak, že jsem dal tak kolo nebo dvě na max, do boxů jsem již frčel s vypnutým motorem, sundat svíci, a tryskovat. Jiný to bylo po ránu, když bylo vlhko, jiný v poledne. Jinak se tryskovalo za deště i za teplého dne, ale u cesťáků je to nastavené s rezervou na jistotu, abys díky chudé směsi nezadřel. Taky se dával ten nejlepší olej v poměru cca 1 : 100, je plno věcí, co ti bere výkon, ale to se praktikuje takhle nadoraz jen u závoďáku. Já bych radil dát vše origo (filtr, karbec, svíčka, přestih, odtrh, trysky, převody) a pak by se vidělo.
Naposledy editováno 12.09.2014 07:26:50
1 reakcí na tento příspěvek Malá rychlost cž 250 /475
Když jsem provozoval zetku 997, tak jsem to ladil skleněnou svíčkou. To co popisujete jsem nezaznamelnal, nejspíš proto, že jsem se na to nezaměřil, ale určtě se po pár vteřinách volnoběhu žádná změna barvy nekonala. Ale když jsem ladil jawu 350, tak tam se nějaká změna barvy svíčky na volnoběhu projevila min. po 5ti minutách - tam jsem to schválně zkoušel.
Kynklačka píše: No, nevšiml jsem si, že bychom se tu bavili o nějaké ostré 30 kW 250tce...
Když jsem provozoval zetku 997, tak jsem to ladil skleněnou svíčkou. To co popisujete jsem nezaznamelnal, nejspíš proto, že jsem se na to nezaměřil, ale určtě se po pár vteřinách volnoběhu žádná změna barvy nekonala. Ale když jsem ladil jawu 350, tak tam se nějaká změna barvy svíčky na volnoběhu projevila min. po 5ti minutách - tam jsem to schválně zkoušel.
Dobře, ale určitě má málokdo přímo před domem dálnici, takže musí trochu popojet, než se dostane do garáže a to za pár vteřin nestihneš, nemluvě o tom, že nejedeš určitě na volnoběh, ale musíš trochu tahat v malých točkách, takže to pěkně opět obohatíš.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Cz 250 /475 převodovka ČZ 250/475 | Louhovan | 1 | 5.8.2021 v 14:17 Dolin |
chytne a po 3 vteřinách chcípne ČZ 250/475 | Bláha | 29 | 16.2.2019 v 20:08 dave-lister |
Rozleštění hliníku ČZ 250/475 | Kuba7211 | 14 | 15.2.2017 v 23:38 rancher |
Jde nějak přihlásit ČZ 250 trial be... ČZ 250/475 | Rera247 | 29 | 17.2.2015 v 19:37 jawa350Basic |