zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tak prý za rok 2013 se v ČR prodalo 59ks CRF 250L a 4ks CRF 250M, teda jesli to tu vubec někoho zajímá
Naposledy editováno 11.02.2014 12:30:36
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tak teď můžeš spočítat, kolika procenty jsou majitelé zastoupeni v tomto vlákně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Však neboj se o příspěvky. Za chvíli to vypukne a zas se bude jezdit a budou nové zážitky, připomínky a zkušenosti
Plánuju vyrazit alespoň na chvíli o tomto víkendu. Má být pěkně...
tak nekdy v dubnu do ni du .. do CRF250L, mam odjezdino od fichtla,símáče, emzet a pres cagiwu w16 a 3x xt600 po cestovní třináctikilo, chci lehky enduro do lesa a do hor na sjezdovky + lehkej freeride trialek na odreagovani vcetne nejakejch schodu a lehky blbnutí ve meste .. rozhodně nehodlám trénovat skoky v 90km/h .. motocrossovej bezmozek nejsem - na to sem uz dost starej a tudíž chytrej, vim totiž jaký to je se rosekat ve 160ti o svodidla a vskutku nerad bych to opakoval ..
z ceho sem vybíral:
wr250r - zbytecne moc penez a na moje jezdeni zbytecne vysoky - pri doslapu na kratkou nohu je kazdej centák znát (mam 180cm/75kg), navic to je jen yamaha (vysvětlím později)
klx250 - kdysi o klx 650 sem snil jako tennager ale obecne proste jedu ono nekompromisni "kawu nebrat" - kawaři nechť prominou - jsem totiž orthodoxní zastánce a podporovatel HONDA výrobků - nevíte náhodou kdo vyrobí ročně na světě nejvíc motorů?
ktm350freeride - ta váha je lákavá, ale chci hlavně jezdit a né hlídat motohodiny, jak je možný že soudruzi z oestereichu nemaj motory míň náchylný na údržbu, při těch koních z 3pade cca 20ps by to měli mít vychytanější .. kdyby místo honosnejch (moc pěknejch ovšem) záběrů oficiálního traileru přemejšleli nad trvanlivostí a bezudrzbovostí ..
ktm250freeride - dvoutakt je taky lakavej lehkej ale je vazne moc slyset, pro nás gangsta +40 let je nenápadnost prioritní, nerad bych letěl přes nějaký natažený lanko přes cestu ..
alp4 - noname(majitelé alpů necht prominou) - jakkoli to nevypadá špatně papírově, rád bych jezdil - ale ne do servisu, samozrejmě chci mit jistotu a ne si zajistovat odvoz z lesa 40km od baraku jako u cagiwyW16!
ajp250 - motoricky snad dobrý pokud je to kvalitní provedení hondí licence, ale ty zdvihy jsou pro mně zbytecný a nechci se dotýkat oběma nohama jen špičkama (výška sedla 94cm jeste o 1cm vyssi nez u wr250r)
takže .. hondám obecně zdar a čtvrtlitrům zvláště a vy co přemejšlíte jako já, myslete na to že čim tišší v lese budete tím spíš se tam zas podíváte .. osobně tedy laďák dávat nebudu ..
a co se lehké dřiny ohledně pohotovostní hmotnosti 144kg u crf týče, tak vězte že sem se natahal XTček600 dost a dost z různejch zapeklitejch situací (178kg) .. takže crf budu vnímat jako "pírko" - navíc .. rád bych tedy využil ježdění i jako kondiční trénink .. vypotit, vydejchat .. a samo a hlavně vyčistit hlavu
Naposledy editováno 12.02.2014 14:10:59
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
CRF250M ač úplně syrová předváděčka nezkazila srandu vše kvalitně hondí, smrádek z vypalování motoru klasika, rychlost do města dostatečná, na mně (po srovnání s CRF250L) je ale moc tvrdá .. přejezd kanálu nebo výmolu vymete verze L lépe než logicky tvrdší nastavení motardové verze ..
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
http://www.gasgasmot...amp;odkaz=2014020006
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
bledemon píše: další nové enduro, poloostrý gas gas cami 250 (jako ajp, stejný motor):
http://www.gasgasmot...z=2014020006 [/quote] To by mohl být velice zajímavý strojek . Hlavně tedy jako alternativa k AJP. Škoda že ale zatím nikde nemůžu sehnat kompletní technické parametry a popis. Motor vypadá skutečně, že je stejný s AJP, ale dočítám se tu o karburátoru a v popisech píšou o 5ti kvaltech. Namísto toho AJP má vstřik, 6 kvaltů a nemá nakopávačku, jestli se nepletu . To si snad budu muset sehnat únorové číslo Motorbike, abych byl chytřejší ...
dydzej píše: SuperSic58> dostacujici vykon oproti řadě NC u hondy .. taky sedmikilo ale delany na spotrebu
Jo to NC nebude špatná motorka, ale motor je spíš takovej autařskej. Navíc je docela těžká, 220 kg. Teď modernizovali na NC 750 a přidali pár koní, ale cena kolem 165tis je už docela mimo...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |