globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: R6 - první motorka
18.6.2010 v 13:04
kamarád si chce koupit R6 , ale je to jeho první motorka , dříve jezdil jen na jawě 250 a simsonu .. co na to říkáte vy?

Uzavřeno 20.02.2011 v 16:10 uživatelem tucet

Otevřeno 20.02.2011 v 16:11 uživatelem tucet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 09:26 | Nahoru | #91
lukasjelitko> Tak wono je třeba rozlišit lidi, keří maj smůlu a něgdo je sestřelí wod těch, keří uměj málo na to, aby zvládli sílu stroje a vymáznou se vlastní chybou u těch by byl malej zázrak, gdyby wo tom napsali ti, keří to přežili bez nehody, se samo chluběj, jaký sou borci a raděj stejnej postup i dalším, kerý f životě neviděli a maj prd přehled wo jejich schopnostech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 09:43 | Nahoru | #92
Che> Jasně! Ono by těch podskupin bylo mnohem víc, ale víceméně ty dvě co jsi napsal jsou ty hlavní. Já když psal co jsem psal jsem myslel pády způsobené vlastní chybou - způsobené nezvládnutím stroje (ať už na místě nebo za jízdy).

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 10:17 | Nahoru | #93
lukasjelitko> POZOR!!! Toto sem wajtEsovi jednou napsal..a on mě ubezpečoval, že mu to určitě rodiče nekoupili! Že jestli mam nejaky pochybnosti, můžu k němu přijet přesvědčit. Ale nejel sem samozřejmě...dostal sem strach

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 10:25 | Nahoru | #94
špilas> Jo tak to jo jak jsem psal...taky si na motorku půjčuju, ale taky vím, že pokud nejsi geniální podnikatel nebo lehká děva tak v 18 prostě 150-200 k na motorku neseženeš z vlastních zdrojů. Na to GSo jde nějak našetřit - ceny šli dolů, koukal jsem ti na věk v profilu - u tebe bych věřil, že to tak je a že jsi se nadřel než jsi na ni našetřil, ale jestli to tak je, že si jí o to víc vážíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 10:27 | Nahoru | #95

špilas>lukasjelitko> POZOR!!! Toto sem wajtEsovi jednou napsal..a on mě ubezpečoval, že mu to určitě rodiče nekoupili! Že jestli mam nejaky pochybnosti, můžu k němu přijet přesvědčit. Ale nejel sem samozřejmě...dostal sem strach



Nemůžu se ubránit dojmu, že toho milého a inteligentního chlapce nemáte rádi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 10:32 | Nahoru | #96
lukasjelitko> jo je to tak. Už i na ten první fichtl za 2000,- sem si těžce spořil..a to doma není jediná motorkářská duše..takže sem byl málem vyhozen z domu..ale hrdině sem vzdoroval tak..až je to dneska v klidu..protože se mi postupem času podařilo svézt ty největší oponenty kousek a sami uznali, že nejezdím jak kokot, tak to přijali
Je to fatální a kardinální rozdíl, když si ty prachy vyděláš(vyděláš/pujčíš si a pak splatíš) nebo ti to někdo koupí..fakt jezdíš jinak, nebudeš pálit 3 pneumatiky denně..atd atd

(reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 10:36 | Nahoru | #97

Che>Nemůžu se ubránit dojmu, že toho milého a inteligentního chlapce nemáte rádi



hele nevím o co ti jde...my ho právě rádi máme

Naposledy editováno 21.06.2010 10:37:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 10:40 | Nahoru | #98

špilas>lukasjelitko> jo je to tak. Už i na ten první fichtl za 2000,- sem si těžce spořil..a to doma není jediná motorkářská duše..takže sem byl málem vyhozen z domu..ale hrdině sem vzdoroval tak..až je to dneska v klidu..protože se mi postupem času podařilo svézt ty největší oponenty kousek a sami uznali, že nejezdím jak kokot, tak to přijali
Je to fatální a kardinální rozdíl, když si ty prachy vyděláš(vyděláš/pujčíš si a pak splatíš) nebo ti to někdo koupí..fakt jezdíš jinak, nebudeš pálit 3 pneumatiky denně..atd atd



Hm, preferuju nasestrit..Ja spontanni duse jsem si jednoho dne rekl, ze chci motorku a kdyz ani prijemna pani v csob neprotestovala, tak jsem si pujcil = ted je mi pekne tezko:D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 10:43 | Nahoru | #99
Morfik> jasný no. Já třeba pod pojmem ,,pujčit" mam na mysli hodného dědečka, s kterým se dohodnu na termínu vrácení. Do půjčky jako půjčky od banky, kofidys, Frantapujčpeníz s.r.o bych asi nešel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 10:49 | Nahoru | #100
špilas> tak zrovna kofidys apod. jsou nebankovni instituce, od kterych bych si nepujcil ani petikorunu... Csob nabidla podminky lepsi jak kdejakej deda, tak jsem toho vyuzil. Samozrejme, moznost pujcit si od rodiny je vzdy lepsi, ale ja ji nemel..

(reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 10:50 | Nahoru | #101
rozumím, chápu

2 reakcí na tento příspěvek R6 - první motorka

21.6.2010 v 12:31 | Nahoru | #102
Divím se, že se do nás teď už nějakej z těch mlaďochů nepustil. Bohužel tohle se opakuje rok co rok a snížením cen to bude víc a víc. Vemte si, že R6ka jde sehnat za tak "směšný peníze" (50-70 k).

(reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 12:44 | Nahoru | #103

lukasjelitko>Divím se, že se do nás teď už nějakej z těch mlaďochů nepustil. Bohužel tohle se opakuje rok co rok a snížením cen to bude víc a víc. Vemte si, že R6ka jde sehnat za tak "směšný peníze" (50-70 k).


Přesně to tak je,hromada motorek na trhu,nové se tlačí do obchodů a ceny jdou dolů jak prase.Pak dostane do rukou 150 koní nějaký "nevylíhnutý hovado" a je vymalováno.A myslím tím i starší kluky a pány,kteří se snaží něco dohnat,co v mládí nebylo a chtějí za to tahat na doraz

(reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 12:50 | Nahoru | #104
lukasjelitko> je to špatný no. Už sem to tady řešil milionkrát..a vždycky sem se půl napůl se zlou potázal.

Velmi mladý jezdec - předpoklad, že je nezkušený (ale nemusí to být pravidlo), takže i jezdec 50ti letý, ale bez zkušeností můžou být v jednom pytli.

To znamená - změna legislativy, kde nepůjde o hodnotu výkonu v TP (protože se podvádí), ale o to, kde půjde o skutečný tovární výkon motocyklu. Např.: do tolika a tolika let max 35kW. Bum..najednou se přestane podvádět, protože nebude s čím. Kdyby se hledělo na výkon psaný výrobcem.

Samozřejmě se dá vykuchat přívěra...vyleštit svody atd, ale to nepřidá 60kW, kdežto jakási hodnota přepsaná v TP, s čímž se dneska těžce podvádí přidá kW třeba 100

Další věc..nemožnost nasednout v 21 nebo 80 letech bez předchozích zkušeností na silný stroj. nutná předešlá a prokazaletná praxe.

Legislava, která teď je, umožňuje vznik rychlokvašek..a je na hovno. Neříkám, že českej člověk opět něco nevymyslí, ale toto je na nic.
A teď do mě!!!!

Edit: pismenkááá

Naposledy editováno 21.06.2010 13:05:04

(reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 13:17 | Nahoru | #105

lukasjelitko>Che> Já si ale opravdu myslím, že ten kdo spadl (nebo i neboural třeba v autě) takhle uvažovat nebude. Hlava mu to nedovolí.

Ti, kteří to sem napíšou, že se výflakli, ale že žijou sou u mě borci. Znám ze svýho okolí dost případů, kdy po koupi silnýho stroje hned první sezonu několikrát spadli. Určitě to není zákonitost. Znám i lidi, co jezděj opatrně, ale to jsou většinou lidi s rodinama co si na tu motorku museli vydělat. Já si na motorku taky půjčil. Takových je hodně, ale dokud si té motorky nevážíš a nevíš, že pokud ji rozsekáš tak ji budeš muset opravit za svý budeš takhle uvažovat.

Nechápu rodiče od lidí jako je Whites - koupí mu motorku s neskutečným výkonem a snad se ani nebojí, že sebe nebo někoho jinýho zabije/zraní?

WhiteS to teď možná popře, ale v jednom ze svých prvních sebeoslavných sebezobrazovacích vláken napsal, že mu táta přispěl s argumentem (necituji přesně, po paměti) "ať radši koupí neco nového/pořádného aby se to nesypalo". Jako otec 3 dětí to vnímám jako zvláštní argumentaci pro koupi něčeho pořádného -náctiletému synovi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 13:20 | Nahoru | #106

Che>verybusy> já sem popsal, proč je stroj typu eršestky pro začátečníka nevhodnej - ty stále opakuješ, že je úžasně ovladatelná, ale nějak si zapoměl říct (kromě svejch subjektivních pocitů), v čem to teda spočívá :-v čem se liší podvozky moderních polokapot a naháčů jaho je hornet nebo fazer od supersportů?



Je to prosté-drží stopu a nekroutí se,navíc z diskuze nevyplynulo,že by kdokoliv mluvil o moderních polokapotách a naháčích,protože výkonový rozdíl mezi Fazerem a R6 už není nikterak velký (30 koní,tuším).Přesto se R6 chová daleko klidněji a jistěji,pravděpodobně to bude tuhostí a nastavením.Ale opravdu to chce zhodnotit,seděl jsi na R6 někdy?????Protože je mi podivný,že dokážeš dokola omílat zastaralá klišé.Sedni si na GS,pak na SV,pak na R6 a teprve pak mi napiš,proč je R6 více ovladatelná.Já to nevím,nejsem technik,ale je to prostý fakt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 13:33 | Nahoru | #107
verybusy> R6 je ovladatelnější oproti GS možná a taky má asi 3x takovej výkon, což bude mladej mozek pokoušet...kó takovýho wajtesa a podobný.

R6 je tedy ovladatelnější než GS, raději neco ovladatelnějšího a novějšího hned ze začátku, pač GS by se mohlo třeba vysrat.

To sou argumenty, že by se jeden posral

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 13:37 | Nahoru | #108

špilas>verybusy> R6 je ovladatelnější oproti GS možná a taky má asi 3x takovej výkon, což bude mladej mozek pokoušet...kó takovýho wajtesa a podobný.

R6 je tedy ovladatelnější než GS, raději neco ovladatelnějšího a novějšího hned ze začátku, pač GS by se mohlo třeba vysrat.

To sou argumenty, že by se jeden posral



Netahej mi sem WhiteSa,to bych se mohl nakrásně urazit.Nezapomeň,že bych vám dvoum mohl pomalu dělat tátu.
Taky jsem už dříve psal,že podmínkou pro zkrocení vysokého výkonu je rozum a cit v ruce.Jinak s tím názorem,že radši něco novějšího (pokud na to máš) je daleko lepší volba.že vy máte pořád takový tendence někoho odsuzovat,i když ho vůbec neznáte.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 13:42 | Nahoru | #109
verybusy> to máme, protože tím co tady píšeš tyhle vymazaný mladý lidi co maj místo vočí R1 jenom podporuješ a píšeš argumenty, kery jim jdou jó pod nos, místo abys jim s nama naznačil, co to může všechno způsobit.

Něco novějšího ze začátku prosím, ale né R6. A pokud bys mi měl dělat tátu, tak si nejdřív přečti tohle(s dovolením cituji CHEho a vysvětli mi , v čem je to nepravdivé)

,,Stejně jako má silný sportovní vůz široké pneumatiky a slabý městský vůz pneumatiky úzké, je i výkonný motocykl vybaven širokými pneumatikami, aby dokázal do silnice přenést vysoký výkon a účinně brzdit z vysokých rychlostí. Konstruktér vlastně celý stroj vytváří na základě výkonu motoru a v návaznosti dimenzuje podvozek a brzdovou soustavu. Je třeba si uvědomit, že brzdový systém motocyklu, jehož maximální rychlost je přes 300 km/h je dimenzován tak, aby tuto motorku účinně ubrzdil. Vzhledem k tomu je však hůře dávkovatelný a vyžaduje zkušenou ruku. Stejně tak šíře použitých pneumatik je přizpůsobena tomu, na co je tento stroj primárně určen. Je to rychlá jízda na dobrém povrchu s předpokladem, že je dostatek času na naklonění. Protože u nezkušeného začátečníka je mnohem pravděpodobnější, že se dostane do krizové situace, představují pro něj široké pneumatiky značný handicap. Na naklonění a zatočení motocyklu se širokými pneumatikami je podle nemilosrdných fyzikálních zákonů třeba podstatně víc času. Tento motocykl totiž musí být na stejné zatočení více nakloněn, což spotřebuje více času, kterého se při krizovém vyhýbacím manévru zpravidla nedostává. Z výše uvedeného vyplývá, jak zrádným řešením je škrcení motoru, které nemění charakteristiku podvozku ani brzd. "

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 13:42 | Nahoru | #110

verybusy> podmínkou pro zkrocení vysokého výkonu je rozum a cit v ruce.



A ten zmíněnej cit je částečně vrozenej a částečně se získává zkušenostma zatím sem neviděl nikoho, gdo by se to naučil od stolu, a to jezdím na motce víc, než 30 let

R6 - první motorka

21.6.2010 v 13:46 | Nahoru | #111
Vidím, že nastal čas na mý oblíbený přirovnání - kuwa, až f armádách fšech států ti vymaštění primitivové konečně přijdou na to, že je úplná pitchovina, aby pilot nejdříf začínal na nějakejch trapnejch podzvukovejch strojích, když přece každej má na to, aby sedl rovnou do gripenu, tak to bude revoluce ve výcviku jako prase wono totiž stačí, gdyž bude mít rozum a ze začátku bude lítat pomalu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 13:55 | Nahoru | #112

Che>A ten zmíněnej cit je částečně vrozenej a částečně se získává zkušenostma zatím sem neviděl nikoho, gdo by se to naučil od stolu, a to jezdím na motce víc, než 30 let



Ten cit je z velké části o vrozených dispozicích,časem se schopnosti ještě dále prohlubují.Znám dost lidí,kteří po 20-ti a výše letech ježdění jezdí pořád jako dementi a nikdy se to nenaučí.
Ale to jsou pořád jenom silácký řeči za kompem,pojeď se projet,už jsem ti to nabízel.... Chci na vlastní oči spatřit,jak dlouhý léta praxe a odříkání vedou k cizelérským výkonům.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 14:03 | Nahoru | #113
verybusy> táto ty už nevíš co bys napsal, tak ses chytl stébla o citu v ruce. Argumentuj mi tím, k čemu sem tě vyzval výše, táto.

Mimochodem ty kecy tady ,,kup si co chceš, je to tvůj život" ,,jen ho nechte, ať se rozseká"...sou taky dost zcestný, protože na té silnici s ním jedu taky JÁ. A pokud on to napálí do mě, tak se budu safra moc zlobit, když to aspoň já přežiju...tak myslím, že bysme si v zápětí trochu neporozuměli, kdybych se zvedl. Je to tak? Ano..je to silácká řeč za kompem ale je to tak

Naposledy editováno 21.06.2010 14:05:38

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 14:07 | Nahoru | #114

špilas>verybusy> to máme, protože tím co tady píšeš tyhle vymazaný mladý lidi co maj místo vočí R1 jenom podporuješ a píšeš argumenty, kery jim jdou jó pod nos, místo abys jim s nama naznačil, co to může všechno způsobit.

Něco novějšího ze začátku prosím, ale né R6. A pokud bys mi měl dělat tátu, tak si nejdřív přečti tohle(s dovolením cituji CHEho a vysvětli mi , v čem je to nepravdivé)

,,Stejně jako má silný sportovní vůz široké pneumatiky a slabý městský vůz pneumatiky úzké, je i výkonný motocykl vybaven širokými pneumatikami, aby dokázal do silnice přenést vysoký výkon a účinně brzdit z vysokých rychlostí. Konstruktér vlastně celý stroj vytváří na základě výkonu motoru a v návaznosti dimenzuje podvozek a brzdovou soustavu. Je třeba si uvědomit, že brzdový systém motocyklu, jehož maximální rychlost je přes 300 km/h je dimenzován tak, aby tuto motorku účinně ubrzdil. Vzhledem k tomu je však hůře dávkovatelný a vyžaduje zkušenou ruku. Stejně tak šíře použitých pneumatik je přizpůsobena tomu, na co je tento stroj primárně určen. Je to rychlá jízda na dobrém povrchu s předpokladem, že je dostatek času na naklonění. Protože u nezkušeného začátečníka je mnohem pravděpodobnější, že se dostane do krizové situace, představují pro něj široké pneumatiky značný handicap. Na naklonění a zatočení motocyklu se širokými pneumatikami je podle nemilosrdných fyzikálních zákonů třeba podstatně víc času. Tento motocykl totiž musí být na stejné zatočení více nakloněn, což spotřebuje více času, kterého se při krizovém vyhýbacím manévru zpravidla nedostává. Z výše uvedeného vyplývá, jak zrádným řešením je škrcení motoru, které nemění charakteristiku podvozku ani brzd. "



Netvrdím,že je nepravdivý,jenom jednostranný,bez zhodnocení druhé strany mince.Není to o jenom o šíři pneumatiky,záleží na její konstrukci,profilu,atd.A i drobný handicap v šíři pneumatiky dokážou sporty na zákledě vývoje materíálů a techniky zcela smazat. Až to jednou odzkoušíš,tak to třeba i pochopíš.
A vůbec,mě je to vážně šumák,jezděte na čem chcete,kupujte si co chcete,jenom probůh lidi nepaušalizujte a nepodceňujte,když je ani neznáte.

(reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 14:11 | Nahoru | #115

špilas>verybusy> táto ty už nevíš co bys napsal, tak ses chytl stébla o citu v ruce. Argumentuj mi tím, k čemu sem tě vyzval výše, táto.

Mimochodem ty kecy tady ,,kup si co chceš, je to tvůj život" ,,jen ho nechte, ať se rozseká"...sou taky dost zcestný, protože na té silnici s ním jedu taky JÁ. A pokud on to napálí do mě, tak se budu safra moc zlobit, když to aspoň já přežiju...tak myslím, že bysme si v zápětí trochu neporozuměli, kdybych se zvedl. Je to tak? Ano..je to silácká řeč za kompem ale je to tak



Nepotřebuju se chytat žádných stébel a už vůbec nic vysvětlovat.Máš na sportech houby najeto,tak se snad do tý debaty ani nezapojuj,nevíš o čem plkáš....
Já jsem naopak natolik solidní,že jsem svoje tvrzení ochoten a schopen podpořit činy a realitou,ale to by ti asi nehrozilo,že?????

(reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 14:13 | Nahoru | #116

verybusy>Netvrdím,že je nepravdivý,jenom jednostranný,bez zhodnocení druhé strany mince.Není to o jenom o šíři pneumatiky,záleží na její konstrukci,profilu,atd.A i drobný handicap v šíři pneumatiky dokážou sporty na zákledě vývoje materíálů a techniky zcela smazat. Až to jednou odzkoušíš,tak to třeba i pochopíš.
A vůbec,mě je to vážně šumák,jezděte na čem chcete,kupujte si co chcete,jenom probůh lidi nepaušalizujte a nepodceňujte,když je ani neznáte.



Teď sem ti přesně výše napsal, jak je to s tím at si kazdy pako koupí co chce.

Bojím se, že šíři pneumatiky, nedokáže nějakej vývoj materiálu ani techniky jaksi smazat. Bohužel co vím, že mám obutou 140 a má tam být 130. Když sem měl pučený kámošovo GS se 130, tak se to chová úplně jinak a musím říct, že líp.

Teď musim s autem na technickou, tak se tu zatím mějte..a musím říct, že na to, že ti je let kolik ti je, tak docela čumim, že z téměř 40 letýho člověka může vypadnout něco jakože - cituji tě: ,,Je to jenom v hlavě a rukách,tak ať si ji koupí a neztrácí čas a peníze s nějakejma pětistovkama. "

Takže se tu zatim mějte a zdarec

Naposledy editováno 21.06.2010 14:15:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 15:25 | Nahoru | #117

verybusy>Netvrdím,že je nepravdivý,jenom jednostranný,bez zhodnocení druhé strany mince.Není to o jenom o šíři pneumatiky,záleží na její konstrukci,profilu,atd.A i drobný handicap v šíři pneumatiky dokážou sporty na zákledě vývoje materíálů a techniky zcela smazat. Až to jednou odzkoušíš,tak to třeba i pochopíš.
A vůbec,mě je to vážně šumák,jezděte na čem chcete,kupujte si co chcete,jenom probůh lidi nepaušalizujte a nepodceňujte,když je ani neznáte.



Moh bys konkrétně specifikovat ty údajné konstrukční rozdíly, které způsobí to, že 190ka guma na SS je obratnější a ovladatelněší než 130ka na pětikile???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 15:48 | Nahoru | #118

Che>Moh bys konkrétně specifikovat ty údajné konstrukční rozdíly, které způsobí to, že 190ka guma na SS je obratnější a ovladatelněší než 130ka na pětikile???



Nemohl,jak jsem už psal,nejsem technik.Ale když se podem mnou pětikilo rozvlnilo v zatáčce,neměl jsem z toho moc dobrej pocit,zatímco R6 jede jako po kolejích.Ty jsi měl z R6 nějaký negativní pocity,co se týče ovladatelnosti?????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 16:53 | Nahoru | #119
verybusy> Bože...ale tady se nikdo nebaví o ovladatelnosti. Tady se baví o tom, že to prostě pro začátečníka není vhodné...což ty popíráš a tvrdíš, že to je jenom o citu a jakymsi srovnání v hlavě nebo co. A přesně na to znovu sedí, co už napsal kdysi Če a to jest:

,,Ještě k tomu škrcení - uvědomte si všichni, že to je NOUZOVÉ ŘEŠENÍ, které sice změní charakeristiku motoru, ale motce zůstane charakter podvozku, široký gumy, pro nezkušenou ruku příliš ostrý brzdy - což sou věci, který už spoustu lidí připravily o ŽIVOT."

a

,,
Brzdy jako argument vhodnosti SS? To je úplně vedle. Konstruktér SS musí nadimenzovat brzdovou soustavu tak, aby brzdy dokázaly na hranici adheze ubrzdit motku z rychlosti kolem 300 km/h oproti motce, která má maximálku kolem 200. Toho lze dosáhnout POUZE na úkor dávkovatelnosti. Jinými slovy - tyhle ostrý brzdy potřebují mnohem zkušenější ruku. Tu začátečník nemá, i kdyby to měl milionkrát takzvaně v hlavě srovnaný, páč od stolu se to ještě nikdo nenaučil."

takže rozumíme si?

Edit: a vlastně nevím, proč to sem vůbec pořád kopíruju, když si to můžeš přečíst.
Ale ty buď nechceš..nebo nevím..nějak to prostě nechceš uznat, i když určitě někde ve skrytu duše tušíš, že to je správná cesta ale s nama se furt hádáš.

Takže taťko...tvůj syn bude v 18ti začínat na zavřené R6, můj půjde od fichtlu postupně nahoru, jako sem šel já a jdu já...nebo aspoň v podobném duchu. Snad se nikdy nedovíme na vlastní kůži, čí řešení bylo lepší

Naposledy editováno 21.06.2010 16:58:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 17:12 | Nahoru | #120
špilas> Už mě to nebaví,tak naposled.Brzdy na R6 nejsou nikterak přehnaně jedovatý a mají celkem dobrou dávkovatelnost,naopak stačí používat jeden až dva prsty.
Tenhle člověk není úplný začátečník,protože už cosi odjezdil a pořád budu tvrdit,že R6 je nezáludná motorka pro člověka s mozkem a trochou citu.Míň záludná,než většina dvouválů,mimochodem.A motoricky je na spodku moc hodná,vršek už závisí na hlavě řidiče,ale i tak to není až tak hrozný a začátečník se tam hned nepodívá,pokud má rozum.Tedy podívá,ale musí vyhodnotit kde a kdy si to může dovolit.To je celý,nic víc v tom nehledej.
Jo a až budeš mít naježděno,vzpomeň si na to.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 Hašlik 11 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr
Vymena lozisek v krku rizeni [1, 2] Yamaha YZF-R6 harwey10 35 5.2.2024 v 13:58 Gahan37


TOPlist