globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: R6 - první motorka
18.6.2010 v 13:04
kamarád si chce koupit R6 , ale je to jeho první motorka , dříve jezdil jen na jawě 250 a simsonu .. co na to říkáte vy?

Uzavřeno 20.02.2011 v 16:10 uživatelem tucet

Otevřeno 20.02.2011 v 16:11 uživatelem tucet

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 14:07 | Nahoru | #1

špilas>verybusy> to máme, protože tím co tady píšeš tyhle vymazaný mladý lidi co maj místo vočí R1 jenom podporuješ a píšeš argumenty, kery jim jdou jó pod nos, místo abys jim s nama naznačil, co to může všechno způsobit.

Něco novějšího ze začátku prosím, ale né R6. A pokud bys mi měl dělat tátu, tak si nejdřív přečti tohle(s dovolením cituji CHEho a vysvětli mi , v čem je to nepravdivé)

,,Stejně jako má silný sportovní vůz široké pneumatiky a slabý městský vůz pneumatiky úzké, je i výkonný motocykl vybaven širokými pneumatikami, aby dokázal do silnice přenést vysoký výkon a účinně brzdit z vysokých rychlostí. Konstruktér vlastně celý stroj vytváří na základě výkonu motoru a v návaznosti dimenzuje podvozek a brzdovou soustavu. Je třeba si uvědomit, že brzdový systém motocyklu, jehož maximální rychlost je přes 300 km/h je dimenzován tak, aby tuto motorku účinně ubrzdil. Vzhledem k tomu je však hůře dávkovatelný a vyžaduje zkušenou ruku. Stejně tak šíře použitých pneumatik je přizpůsobena tomu, na co je tento stroj primárně určen. Je to rychlá jízda na dobrém povrchu s předpokladem, že je dostatek času na naklonění. Protože u nezkušeného začátečníka je mnohem pravděpodobnější, že se dostane do krizové situace, představují pro něj široké pneumatiky značný handicap. Na naklonění a zatočení motocyklu se širokými pneumatikami je podle nemilosrdných fyzikálních zákonů třeba podstatně víc času. Tento motocykl totiž musí být na stejné zatočení více nakloněn, což spotřebuje více času, kterého se při krizovém vyhýbacím manévru zpravidla nedostává. Z výše uvedeného vyplývá, jak zrádným řešením je škrcení motoru, které nemění charakteristiku podvozku ani brzd. "



Netvrdím,že je nepravdivý,jenom jednostranný,bez zhodnocení druhé strany mince.Není to o jenom o šíři pneumatiky,záleží na její konstrukci,profilu,atd.A i drobný handicap v šíři pneumatiky dokážou sporty na zákledě vývoje materíálů a techniky zcela smazat. Až to jednou odzkoušíš,tak to třeba i pochopíš.
A vůbec,mě je to vážně šumák,jezděte na čem chcete,kupujte si co chcete,jenom probůh lidi nepaušalizujte a nepodceňujte,když je ani neznáte.

(reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 14:13 | Nahoru | #2

verybusy>Netvrdím,že je nepravdivý,jenom jednostranný,bez zhodnocení druhé strany mince.Není to o jenom o šíři pneumatiky,záleží na její konstrukci,profilu,atd.A i drobný handicap v šíři pneumatiky dokážou sporty na zákledě vývoje materíálů a techniky zcela smazat. Až to jednou odzkoušíš,tak to třeba i pochopíš.
A vůbec,mě je to vážně šumák,jezděte na čem chcete,kupujte si co chcete,jenom probůh lidi nepaušalizujte a nepodceňujte,když je ani neznáte.



Teď sem ti přesně výše napsal, jak je to s tím at si kazdy pako koupí co chce.

Bojím se, že šíři pneumatiky, nedokáže nějakej vývoj materiálu ani techniky jaksi smazat. Bohužel co vím, že mám obutou 140 a má tam být 130. Když sem měl pučený kámošovo GS se 130, tak se to chová úplně jinak a musím říct, že líp.

Teď musim s autem na technickou, tak se tu zatím mějte..a musím říct, že na to, že ti je let kolik ti je, tak docela čumim, že z téměř 40 letýho člověka může vypadnout něco jakože - cituji tě: ,,Je to jenom v hlavě a rukách,tak ať si ji koupí a neztrácí čas a peníze s nějakejma pětistovkama. "

Takže se tu zatim mějte a zdarec

Naposledy editováno 21.06.2010 14:15:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 15:25 | Nahoru | #3

verybusy>Netvrdím,že je nepravdivý,jenom jednostranný,bez zhodnocení druhé strany mince.Není to o jenom o šíři pneumatiky,záleží na její konstrukci,profilu,atd.A i drobný handicap v šíři pneumatiky dokážou sporty na zákledě vývoje materíálů a techniky zcela smazat. Až to jednou odzkoušíš,tak to třeba i pochopíš.
A vůbec,mě je to vážně šumák,jezděte na čem chcete,kupujte si co chcete,jenom probůh lidi nepaušalizujte a nepodceňujte,když je ani neznáte.



Moh bys konkrétně specifikovat ty údajné konstrukční rozdíly, které způsobí to, že 190ka guma na SS je obratnější a ovladatelněší než 130ka na pětikile???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

22.6.2010 v 08:56 | Nahoru | #4

verybusy>Netvrdím,že je nepravdivý,jenom jednostranný,bez zhodnocení druhé strany mince.Není to o jenom o šíři pneumatiky,záleží na její konstrukci,profilu,atd.A i drobný handicap v šíři pneumatiky dokážou sporty na zákledě vývoje materíálů a techniky zcela smazat. Až to jednou odzkoušíš,tak to třeba i pochopíš.
A vůbec,mě je to vážně šumák,jezděte na čem chcete,kupujte si co chcete,jenom probůh lidi nepaušalizujte a nepodceňujte,když je ani neznáte.



Přečti si , cos napsal DROBNÝ HANDICAP V ŠÍŘI PNEMATIKY seš schopen si přiznat, žes vytelil naprostou pitchowinu????

Naposledy editováno 22.06.2010 08:57:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 hanssik19 9 30.5.2024 v 12:06 Filipuč
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 ki 7 29.5.2024 v 16:44 zetor
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 Hašlik 11 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow


TOPlist