globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: R6 - první motorka
18.6.2010 v 13:04
kamarád si chce koupit R6 , ale je to jeho první motorka , dříve jezdil jen na jawě 250 a simsonu .. co na to říkáte vy?

Uzavřeno 20.02.2011 v 16:10 uživatelem tucet

Otevřeno 20.02.2011 v 16:11 uživatelem tucet

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 13:37 | Nahoru | #1

špilas>verybusy> R6 je ovladatelnější oproti GS možná a taky má asi 3x takovej výkon, což bude mladej mozek pokoušet...kó takovýho wajtesa a podobný.

R6 je tedy ovladatelnější než GS, raději neco ovladatelnějšího a novějšího hned ze začátku, pač GS by se mohlo třeba vysrat.

To sou argumenty, že by se jeden posral



Netahej mi sem WhiteSa,to bych se mohl nakrásně urazit.Nezapomeň,že bych vám dvoum mohl pomalu dělat tátu.
Taky jsem už dříve psal,že podmínkou pro zkrocení vysokého výkonu je rozum a cit v ruce.Jinak s tím názorem,že radši něco novějšího (pokud na to máš) je daleko lepší volba.že vy máte pořád takový tendence někoho odsuzovat,i když ho vůbec neznáte.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 13:42 | Nahoru | #2
verybusy> to máme, protože tím co tady píšeš tyhle vymazaný mladý lidi co maj místo vočí R1 jenom podporuješ a píšeš argumenty, kery jim jdou jó pod nos, místo abys jim s nama naznačil, co to může všechno způsobit.

Něco novějšího ze začátku prosím, ale né R6. A pokud bys mi měl dělat tátu, tak si nejdřív přečti tohle(s dovolením cituji CHEho a vysvětli mi , v čem je to nepravdivé)

,,Stejně jako má silný sportovní vůz široké pneumatiky a slabý městský vůz pneumatiky úzké, je i výkonný motocykl vybaven širokými pneumatikami, aby dokázal do silnice přenést vysoký výkon a účinně brzdit z vysokých rychlostí. Konstruktér vlastně celý stroj vytváří na základě výkonu motoru a v návaznosti dimenzuje podvozek a brzdovou soustavu. Je třeba si uvědomit, že brzdový systém motocyklu, jehož maximální rychlost je přes 300 km/h je dimenzován tak, aby tuto motorku účinně ubrzdil. Vzhledem k tomu je však hůře dávkovatelný a vyžaduje zkušenou ruku. Stejně tak šíře použitých pneumatik je přizpůsobena tomu, na co je tento stroj primárně určen. Je to rychlá jízda na dobrém povrchu s předpokladem, že je dostatek času na naklonění. Protože u nezkušeného začátečníka je mnohem pravděpodobnější, že se dostane do krizové situace, představují pro něj široké pneumatiky značný handicap. Na naklonění a zatočení motocyklu se širokými pneumatikami je podle nemilosrdných fyzikálních zákonů třeba podstatně víc času. Tento motocykl totiž musí být na stejné zatočení více nakloněn, což spotřebuje více času, kterého se při krizovém vyhýbacím manévru zpravidla nedostává. Z výše uvedeného vyplývá, jak zrádným řešením je škrcení motoru, které nemění charakteristiku podvozku ani brzd. "

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

21.6.2010 v 13:42 | Nahoru | #3

verybusy> podmínkou pro zkrocení vysokého výkonu je rozum a cit v ruce.



A ten zmíněnej cit je částečně vrozenej a částečně se získává zkušenostma zatím sem neviděl nikoho, gdo by se to naučil od stolu, a to jezdím na motce víc, než 30 let
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 hanssik19 9 30.5.2024 v 12:06 Filipuč
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 ki 7 29.5.2024 v 16:44 zetor
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 Hašlik 11 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow


TOPlist