paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Oživení Intrudra po 7mi letech
Zdravím,
mám možnost výhodně koupit Intrudera 1400, ale 7 let stál (žádná pohádka, je to od známého).

O tý mašině jsem si lecos přečetl, má otázka spíše směřuje k "povinnostem" které jsou nutností před řádným uživáním.

S olejem, baterkou a gumama počítám, brzdy uvidím dle stavu, ještě něco? Kontrola kardanu? Seřízení karburátorů?

Díky za odpovědi.


Naposledy editováno 06.02.2011 22:59:31

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

8.2.2011 v 20:50 | Nahoru | #91

Medved píše: hm - mrdat misto jezdeni na Intruderu, tomu nerozumim ...


zase máš recht

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Intrudra po 7mi letech

8.2.2011 v 21:29 | Nahoru | #92
Sorry chyt sem se kroužků a protože si psal o 0,0něco tak sem to k tomu stočil. A teď k tématu Dno pístu má vůle za studena i 0,24 to sou skoro dvě a půl desetiny o kterých jsem psal, jinak u ojničního čepu jsou vůle kolem 0,09. Válec je strašně odolná věc když pominu válce JAWY. Ztrapňovat tě nechci to ani náhodou jen jsem ti chtěl předat své vědomosti a zkušenosti aby si třeba příště věděl že to taková tragédie neni a že stačí základní princip a že nemusíme věřit zažitým mýtům.
Nechápu proč si to že jsem řekl že slovo lágr je odporné slovo vzal tak osobně, já bohužel když slyším slovo lágr vybavím si pracovní tábor kde bylo u vstupu napsáno prací ku svobodě a nebo arbeit macht ftei tak proto jsem to řek a proto užívám slovo ložiska na klice s šálama.

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

8.2.2011 v 21:47 | Nahoru | #93
chuan> OK...něco o tom víš Ta vůle na dně je na průměru(tedy ne mezi stěnou a stěnou) a někdo tady už poznamenal, že se to odvíjí od průměru vrtání, ale to je detail a je to jedno.
Nechci si s tebou "poměřovat pinďoura" ...a "lágr" ...ahá...už to chápu proč to nemáš rád ...ok...já jsem ze sudet - tady to furt frčí(a učili mě staří mazáci, ti tak mluvili )

K tématu...já bych byl prostě opatrnej...než si nadělat problémy na pár dnů a tejdnů, raději si počkám pár hodin ...toť můj názor...nic víc.

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Intrudra po 7mi letech

8.2.2011 v 22:10 | Nahoru | #94
já to bral podle toho introše a ten má zrovna válce o objemu 700ccm což je sakra hodně. Takže to uzavřeme. Ta motorka jestli bude za dobrou cenu bude zatraceně dobrej kup a přejme spoustu pohodovejch kilometrů bez poruch

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 05:57 | Nahoru | #95
chuan> Byl to slozeny motor... Proto pisu ze nevite proste

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 06:09 | Nahoru | #96
Katana> Ty jsi jeste nikdy neopravoval motor, vid? Dneska uz to vsechno v hlave nenosim, je to fakt par let zpatky, a kdyz to clovek nedela denne, hodne toho zapomene, ale konkretne u tech krouzku vim, ze jsem to premeroval a hledal v tabulkach jak kokot. Nevim jak jinak by jsi chtel poznat vybehany valec zerouci olej, o kterem tu zas nejaky inteligent psal.

Jinak to co pises se meri pri sestavovani motoru. Vule v zamku se pohybuje o dost vyse, nevim sice proc to tu uvadis, ale budis. Byvavalo to kolem 0.20 na vsech stejne, jestli se nepletu. Porad - kde mas ty desitky kdyz uz bych chtel taky slovickarit?

Hledte, ja na vas kaslu. Je mi fakt putna co s tou masinou bude, jen jsem prihodil vlastni zkusenosti, ktere jaksi zpochybnit nelze. Tot cele.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 06:14 | Nahoru | #97
chuan> nejde si ještě nerýpnout ...ty písty z introše budou mít menší průměry než moje z Ducati /ta má psanejch něco kolem/přes 10 stovek na průměru-ale je to voda/(jde hlavně o ty čtverce a počet válců - ne ani tak o objem spalovacího prostoru) ...
Nad intruderem jsem taky uvažoval, jako druhou moto, ale finance nenazraly ...a podle mě, to byl jediněj japonskej chopper(a já bych ho ještě dost podstatně osekal) ...všechno ostatní jsou přeplácaný křižníky.
Já bych se toho s těma km nebál ... jen bych byl při prvním startu po x letech prostě opatrnej.

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 07:57 | Nahoru | #98
SkidOV> No podle toho co píšeš tak v tom máš totální hokej. Podle čeho poznat vyběhaný válec jsem tu už napsal. U kroužků se dá změřit jediná věc a to vůle v "zámku" nic jinýho a ta se dá najít v servisním manuálu, určitě ne v žádných tabulkách. Jinak ti panáčku musím napsat že jsem motorář, tolik motorů co mám za sebou jsi ještě ani neviděl.

2 reakcí na tento příspěvek Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 08:40 | Nahoru | #99
Katana vs. SkidOV> tak kluci, kdo ho tedy má delšího moc motorů jsem neudělal ale pár rozebranejch jsem jich viděl...(mimo jiný i můj motor z Duckny po 12tkm vyjma hlav jsem moc jednodužších motorů neviděl) ...
Když se vrátíme zpět k tématu, nikdo mi asi nevyvrátí, že postupovat opatrně se vyplatí. Ušetřený čas v podobě několika hodin příprav, protáčení a ev. nabourání "možných"(ač ne jistých) sraček na stěnách válce(možná máznutí ventilovejch mechanismů, hrníčků/vahadel- který musej bejt totál suchý) mi určitě nezaplatí náklady na opravu v případě sebemenšího(ač hypotetickýho problému) ...bavíme se o jednom dni. Stejně tak bych si to nedovolil nastartovat se 7let starým olejem. Uznávám, asi jsem přizdisráč a nemám lví srdce ... ...ale pár motorů po hrdinech jsem taky viděl

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 08:54 | Nahoru | #100
t_freedom> No delšího ho má určitě SkidOV, takovejch hovadin na jednom místě? SkidOV-Sorry čoveče ale vyvaruj se psaní o něčem takovým jako jsou motory, vrhá to na tebe špatné světlo. A z téhle věty chytám záchvaty smíchu: Katana> Ty jsi jeste nikdy neopravoval motor, vid?

Naposledy editováno 09.02.2011 08:55:37

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 09:19 | Nahoru | #101

t_freedom píše: chuan> nejde si ještě nerýpnout ...ty písty z introše budou mít menší průměry než moje z Ducati /ta má psanejch něco kolem/přes 10 stovek na průměru-ale je to voda/(jde hlavně o ty čtverce a počet válců - ne ani tak o objem spalovacího prostoru) ...
Nad intruderem jsem taky uvažoval, jako druhou moto, ale finance nenazraly ...a podle mě, to byl jediněj japonskej chopper(a já bych ho ještě dost podstatně osekal) ...všechno ostatní jsou přeplácaný křižníky.
Já bych se toho s těma km nebál ... jen bych byl při prvním startu po x letech prostě opatrnej.



Kurva uz me neser! ... srovnavat VS1400 s nejakou italskou vyhonenou mrdkou! ... jasne ze ma Intruder mensi vrtani - zase ma ale dloooooooooouhy zdvih - a o to jde!

S tim, ze VS1400 je jedinej (v urcitem obdobi - 90.leta - bych to ani neomezoval na Japonsko) chopper, kterej je opravdu chopper mas recht. A s tim osekanim taky - jeste porad tam zbyva dost zbytecneho masa. A muzu se posrat kdyz vidim Intrudera s trasnema, plexi, rolkama a vselijakejma picovinama ...

To uz jsme ale hodne off-topic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 10:45 | Nahoru | #102

SkidOV píše: t_freedom> Na vůli v lágru už bych musel hluboko do tabulek, to v hlavě nenosím, a přiznám se že i pro tu vůli na kroužku jsem si musel do notýsku. Asi bych ten komment i přehlídnul v té záplavě blbin tady, kdyby jsi na to nezareagoval.

Jinak teda, já měl vždycky alespoň dvě sady svíček. Jednu pro testy/jarní starty(vždycky jsem ji protáhnul brusným papírem když už to bylo moc - vím že jsem prase ) a jednu pro normální ježdění. Já bych to pokud se tam toho oleje nedá příliš zkusil možná po tom protáčení i kopnout. Nevím co to je za termín zničit svíčky, moje byly maximálně černé, ale vždycky pálily, a to i při slušných porcích oleje. Ale zas nevím jak to je u mašin, jsem tu relativně nový...

Jinak teda viz ten druhý komment - asi jo, dal bych na tvoji zkušenost v tomhle případě. Stalo se mi to u jednoho motoru, za určitých podmínek, nemusí to tak být všude.

Nevím, já si dávám hodně bacha, kór když někomu radím. Tak jsem tu v tom úvodu napsal ať to raděj rozebere/vykašle se na to(stálo to o dva roky dýl, než můj motor). Nechtěl jsem šířit nějakou paniku, jak tu bylo kýmsi naznačeno. Jen upozornit na možné rizika, které moc lidí evidentně nepotkalo, nebo o nich ani neví...

TAK JAK TU BUDE S TIM KAUFEM? Dozvime se to???



znicit svicky - v pripade Intrudera - znamena, ze proste nepalej, at s nima delas co chces. Muzes je cistit, smirglem tam muzes smrdlat jak chces - nic. Je to mystery kterou nikdo neni schopen vysvetlit, ale temer kazdy majitel Intrudera se s ni setkal . Zkousel jsem ruzne znacky svicek, laboroval jsem s tepelnou hodnotou - bez jakehokoli vysledku.
Staci k tomu vypnout studeny motor se zapnutym syticem - to je temer 100% cesta do pekel. Mam doma nekolik paru podobnych svicek - a ano, na pokusy si taky schovavam stare funkcni svicky .

Podle mne se prorazi izolace - soudim tak z toho, ze jednou jsem ze zoufalstvi (jsa cca 200km od domova) vypizlal pilnickem na nehty do toho jako-porculanu nekolik drazek a svicka se chytla. Sice sem-tam vynechavala, ale domu jsem dojel na dva.

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 11:00 | Nahoru | #103

c.j. píše: největší problém bych tušil v nádrži, pokud v ní byl benzín, tak bude rezavá jako liška..


Bude rezavá pokud v ní benzin byl nebo pokud v ní nebyl?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 12:13 | Nahoru | #104
Medved> Tyjo, slysim poprve, ale proc ne... Nemas nekde typ tech svicek, ktery se tam dava? Jen at vim, az je nekdy uvidim, ze se muze stat neco podobneho

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 12:26 | Nahoru | #105

t_freedom píše: Když se vrátíme zpět k tématu, nikdo mi asi nevyvrátí, že postupovat opatrně se vyplatí.



Tak pod tohle bych se podepsal.

Jinak Katano, je mi jedno co delas, par lidi co si rikaji motorari taky znam, naposledy jeden co to tvrdil zlikvidoval kamaradovi motor do auta. Osobne jsem kuchar, a k autum jsem se dostal z osobniho zajmu. Ted jsem presel k masinam, kde uznavam je dost veci jinych. Motory jsem mel rozebrane vice ci mene celkem 4. Shazovat neco, co jsem zazil, a mam to dokonce v garazi muze jen trouba. Co se tyce valcu, ano, premeroval jsem vuli mezi krouzkem a stenou. Mel jsem starsi motor, ktery trochu zral olej. Valce byly nakonec trochu do ovalu, a nezbylo mi nakonec nic jineho, nez tam nakonec vrazit Goetze krouzky. Jako motorar by jsi mel vedet, ze to merit jde, a ze k tomu jsou dokonce i limity. Hadat se tu s tebou nebudu, je mi to fakt jedno.

Jestli mam doma tabulky nebo ne asi tezko budes vedet. Mozna ale mas kristalovou kouli. Kazdopadne je to pekny vyblitek, tezko uverit ze na to reaguju.

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 12:37 | Nahoru | #106
Medvěde, co to ksakru má znamenat ??? jakou mrdcóóóóó ? Myslíš tím sportovní sofistikovaný italský motocykl s příkladným chodem a nenapodobytelným zvukem???

94 x 98mm ...takže docela buchar, nakonec má píst jen o pár mm menší než moje zlatíčko ...jen ten můj líta víc jak 2x častěji nahoru a dolů

Hele o tom žádná VS1400, GLP, GL je krásnej motocykl a král mezi choppery - mohl bych-li si vybrat mezi HD a Inturderem jdu raději do něj. Výbornej motor a absolutní držák! Jednou ho stejně poořídím, kousky z 90tejch let už se daj dnes pořídit pod 80táců...a ten buchar pod prdelí je úžasnej. Párkrát jsem na něm už jel.

Jen ital je ital - až se svezeš na dělový kouli jako je S4RS, taky ti srdce poskočí(jestli ti nespadne něco, někam níž )

Jo a ty svíčky ...přesně, na chlup dělalo tohle ZRX 1100( a náchylná k tomu je i ZRX1200) ..."nemlich" to samý ...

Naposledy editováno 09.02.2011 12:38:36

Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 13:11 | Nahoru | #107
Po tom vašem hádání to určitě koupí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 13:15 | Nahoru | #108
Zarazi me akorat, ze clovek co lita na takovych peklech jako GPZ 750 turbo a Monster Testastretta kouka po chopperu. Starnes?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 13:31 | Nahoru | #109

SkidOV píše: Medved> Tyjo, slysim poprve, ale proc ne... Nemas nekde typ tech svicek, ktery se tam dava? Jen at vim, az je nekdy uvidim, ze se muze stat neco podobneho



Z hlavy nevim typ, davam tam NGK ktery jsou predepsany, takze si to muzes najit, ale jak pisu - zkousel jsem ruzne znacky (NGK, Denso, Champion) a ruzne tepelne hodnoty - hovno z toho, dokazal jsem je odpravit uplne stejne. Rekl bych, ze je to proste vlastnost motoru - za urcitych podminek (napr. vypnuti/chcipnuti studeneho motoru se syticem) ta svicka proste 'odejde'.

Edit: NGK DPR8EA-9 tam davam poslednich par let ... (nasel jsem memo v telefonu )

Naposledy editováno 09.02.2011 13:33:59

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 14:26 | Nahoru | #110
SkidOV> ...S4RS není peklo je to hodná kočička co dokáže vystrčit drápky GPZ 750 Turbo bylo velký peklo co mě málem stálo život...

Ale Introše bych vzal jako druhou mašinu do života(S holkou za sebou ztrácím závodní ambice) a Vulkán 1500 nebo I SV 1400 jsou mašiny, který ve mě nic závodního neprobouzej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 14:37 | Nahoru | #111
Medved> Jo, dikec. Fakt drsne, evidentne nejsi sam, koho to trapi...

t_freedom> Tak omezovac za zady fakt dela divy. I kdyz ono dneska na tech nasich cestach s prihlednutim k poctu prirodnich retarderu na D1, nebo poctu krateru kdekoliv jinde neni moc ani kde tu masinu prohnat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 16:16 | Nahoru | #112
SkidOV> Sorry ale měřit nějakou fuku mezi kroužkem a válcem je fakt pitomost, na změření všeho okolo pístu, kroužků a válce postačí supito-úbytek a ovalita válce, mikrometr- rozměr pístu, měrky - vůle v zámku. Nerad se nějak tituluju jako třeba motorář ale dělám mimo jiné i závodní motory a musím zaklepat, držej a vyhrávaj. Minulé roky jsem se staral o dva stroje co jezdily CEC, a čtyřkolku, Viz zde Zatloukal:www.ityden.cz/index.php

Naposledy editováno 09.02.2011 16:23:41

Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 16:19 | Nahoru | #113
Nějak se s tím ser..te..normálně novej olej ,novej benzín,karbíky vyčistit a fertig.Start a nechat pobublat a poslouchat...nic mu nebude bude chodit jako hodinky časem se možná ukáže nějaký gufero ale to už je věc jiná...

Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 18:42 | Nahoru | #114
Zdarec no celkem souhlasím s kolegama. Záleží kde to stálo a za jakou cenu. Jinak bych vyměnil filtry koukl se na brzdy do nádrže apod. Zdarec fanda www.OldtimerAnonce.cz

Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 21:39 | Nahoru | #115
Takový drama...
Já koupil BMW z roku 1979,které stálo ve stodole 15let! Sundal jsem jedno ventilové víko..a hele!Všechno jako nové.Vyndal jsem svíčky,vzal ráčnu a motor se otočil jako by běžel včera.A povrch válce (samozřejmě myslím vnitřek) úplně čistý.
Nejhorší byla nádrž,protože z ní vytekla smradlavá voda(bývalý benzín)a samozřejmě úplně rezavá.

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 22:42 | Nahoru | #116
JohnnyBee> Zdravím,jen tak letmo jsem nahlíd na tohle téma,je tam toho na jednu hlavu až dost a ani nevím jestli ses už pro tu "čtrnáctku" rozhod.Pokud chceš,dej si do vyhledávače "klub K 1400" a tam najdeš právě o těhle mašinách snad ůplně všechno.Možná že i to Ti už někdo poradil,nevím ale asi není v republice člověk který o těchto strojích ví víc než ten kdo tyto stránky založil a vede.Třeba to taky trošku pomůže.

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

9.2.2011 v 22:57 | Nahoru | #117
JohnnyBee> Měl jsem na mysli - Motocykly chopper a cruiser WWW.k 1400.cz

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

10.2.2011 v 06:02 | Nahoru | #118
Katana> Vis jak, zavisi na vybaveni dilny, ja mel jen merky po dedovi, skladaci metr, a nekde supleru :o))))))))))))))))) Sel jsem tehdy postupne, a nechtel jsem rozdelavat motor vic, nez bude nutne. Nakonec sel stejne temer do sroubku, ale snaha byla :o))))))

Ja bych to z duvodu spamu uzavrel a nechal byt. Stejne uz se bavime uplne mimo puvodni zamer :o)

Oživení Intrudra po 7mi letech

10.2.2011 v 17:25 | Nahoru | #119
Nevim,co tady z toho děláte vědu,byl-li introš jakž-takž dobře uskladněný,vyměnit náplně a z citem zkusit.Když chytne,výhra,pak se jede pomalu dál.Tím myslím brzdy atd.Přeci to nejsou syrečky a když vím,co kupuju,(tenhle případ),tak hned nepojedu do Alp.Nemá cenu se tu hádat o odbornejch věcech,ale použít zdravej rozum.Co by tomu mělo bejt?Možná zasraný,ale ne zkurvený.Také jsem zprovozňoval jáwku po 20ti letech,dotáhl jsem ji domu,nastavil a šla.Nebo z Karlína třipade po povodni.Stála po nádrž ve vodě.Taky chytla,vůbec jsem tomu nevěřil,ale šla.Samo,že pak byla GO,s tím jsem ji kupoval.Ale není se čeho bát a bejt hned posranej.Pokud to nekupuje blb,promiňte.

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Intrudra po 7mi letech

10.2.2011 v 20:23 | Nahoru | #120
Tak koupil nebo nekoupil? Furt žádná zpráva...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
servis Suzuki VS 1400 Intruder Suzuki VS 1400 Intruder Jurda65 4 16.5.2024 v 05:48 VISE
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder VISE 13 27.3.2024 v 10:34 VISE
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder VISE 7 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík
VS1400 intruder - nádrž Suzuki VS 1400 Intruder butr 5 18.12.2023 v 19:23 butr
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009


TOPlist