globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Africa nebo KTM
Přátelé jedné stopy! Můj kámoš se konečně rozhodl prodat XJR a koupit cenduro. Rozhoduje se mezi Ktm 1290 a Afrikou adv.sports. Nešlo by lehce zrecenzovat jmenované stroje? Díky!
Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..


Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 08:57 | Nahoru | #1111

NemaLbc píše: Asi takhle?

už to neřeš

(reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 10:25 | Nahoru | #1112
foxdive> Řešit to nepotřebuji jen by mě zajímalo jak jezdíš Ty, když oponuješ mému popisu. Našel jsem tady ještě jeden docela užitečný článek. Popisují to taky chybně?

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

30.10.2018 v 10:48 | Nahoru | #1113
No ten druhý obrázek je lepší, ten první nevím Teda jak by tak chtěl jet třeba po pooranem poli při akceleraci.

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

30.10.2018 v 10:52 | Nahoru | #1114
Jinak jízdní pozici si samozřejmě měním podle toho co chci dělat, a možná tak v sede svyram nádrž kolenama jinak sviram boky motorky a to spíš lytkama -botama, ale na mastodontu jezdím jenom cesty, terén sem pustit k vodě
Edit :tak jak je na té první fotce tak můžeš jezdit na mastodontu když máš silniční gumy nebo špatnou trakci po louce,sotoline tkzv řízeným smykem, driftem to jo, ale nemůžeš tak akcelerovat rozbitým terén plným děr vymolu atp, ale říkám každý jezdí po svém

Naposledy editováno 30.10.2018 11:02:06

Africa nebo KTM

30.10.2018 v 11:20 | Nahoru | #1115
tak to já teda svírám nádrž(e), však je to vidět i na fotkách

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

30.10.2018 v 11:46 | Nahoru | #1116
Tak to už jste dva ✌ já sem to říkal vždy že to neumím

(reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 12:04 | Nahoru | #1117
foxdive> na advíkovi 9x0 to vzhledem k tavru a umístění nádrží nejde jinak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 12:39 | Nahoru | #1118

foxdive píše: Jinak jízdní pozici si samozřejmě měním podle toho co chci dělat, a možná tak v sede svyram nádrž kolenama jinak sviram boky motorky a to spíš lytkama -botama, ale na mastodontu jezdím jenom cesty, terén sem pustit k vodě


Prosím můžeš mi vysvětlit, jak dokážeš v sedě svírat nádrž kolenama a když postavíš, dokážeš boky svírat lýtkama? Když na běžnou motorku přiložím dovnitř na stupačku pravítko a nahoře ho opírám o nádrž až sedlo, nic mi v tom významně nebrání. Nic z motorky do strany nevyčnívá. Zato když si obléknu motocross boty, mají poměrně širokou podrážku a hlavně výztuhu na vnitřním kotníku. Na kolenou mám chrániče, které jsou i zevnitř kolena. A lýtka mám mírně prohnutá směrem ven. Pokud pravítko opřu o vnitřek boty (kotník) a o koleno (chránič) mám mezi lýtkem a pravítkem docela mezeru. Ty to máš jinak?

2 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

30.10.2018 v 13:13 | Nahoru | #1119
ja tedy taky sviram kolenama nadrze.. a obcas se mi v tom offiku svira i neco jinyho...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 13:24 | Nahoru | #1120

NemaLbc píše: Prosím můžeš mi vysvětlit, jak dokážeš v sedě svírat nádrž kolenama a když postavíš, dokážeš boky svírat lýtkama? Když na běžnou motorku přiložím dovnitř na stupačku pravítko a nahoře ho opírám o nádrž až sedlo, nic mi v tom významně nebrání. Nic z motorky do strany nevyčnívá. Zato když si obléknu motocross boty, mají poměrně širokou podrážku a hlavně výztuhu na vnitřním kotníku. Na kolenou mám chrániče, které jsou i zevnitř kolena. A lýtka mám mírně prohnutá směrem ven. Pokud pravítko opřu o vnitřek boty (kotník) a o koleno (chránič) mám mezi lýtkem a pravítkem docela mezeru. Ty to máš jinak?

já bych se na to vykašlal příští rok se mužem potkat nebo já už nevím co říct
Edit :nemyslel jsem boky nádrže ale boky motorky, aspoň vidíš že psané slovo je kolikrát k hovnu
A ono je taky rozdíl jestli jezdíš se zadkem třeba 10 cm nad sedlem nebo fakt stojíš, pokud nestojís a jen si jakože nazvedly tak to potom ty kolena budeš mít na nádrží

Naposledy editováno 30.10.2018 13:35:11

(reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 14:12 | Nahoru | #1121

Eso_Rimmer píše: ja tedy taky sviram kolenama nadrze.. a obcas se mi v tom offiku svira i neco jinyho...


Jako že by jsi prdelí přeštíp pětku drát....

(reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 14:22 | Nahoru | #1122

Eso_Rimmer píše: ja tedy taky sviram kolenama nadrze.. a obcas se mi v tom offiku svira i neco jinyho...

tak na 990 to máš s tím sveracem určite lepší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 14:42 | Nahoru | #1123

foxdive píše: já bych se na to vykašlal příští rok se mužem potkat nebo já už nevím co říct
Edit :nemyslel jsem boky nádrže ale boky motorky, aspoň vidíš že psané slovo je kolikrát k hovnu
A ono je taky rozdíl jestli jezdíš se zadkem třeba 10 cm nad sedlem nebo fakt stojíš, pokud nestojís a jen si jakože nazvedly tak to potom ty kolena budeš mít na nádrží


Jo necháme toho. Odpovědi se nedočkám Prostě ať se pohybuješ v sedě, ve stoje, polosedě, vždy se opíráš z boku o motorku maximálně ve dvou bodech. Kotník a koleno. Nepočítám nestandardní situaci kdy máš zadek (prdel) daleko mimo podélnou osu motorky. A protože nádrž běžně zasahuje až pod sedlo, Musíš už být prdelí hodně vzadu, aby koleno opustilo konec nádrže.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 14:51 | Nahoru | #1124

foxdive píše: No ten druhý obrázek je lepší, ten první nevím Teda jak by tak chtěl jet třeba po pooranem poli při akceleraci.



no uplne stejne, jen to predni kolo je pul metru ve vzduchu, tak uz pak ten obrazek vypada lip .... full gas

btw , ja mam kolena do stran, protoze jsem v terenu jezdil jen na kole :D a diky tomu mam fakt hodne divnej styl a vydrzim na draze tak jedno kolo, nez mi umrou ruce

Naposledy editováno 30.10.2018 14:52:33

(reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 15:40 | Nahoru | #1125

NemaLbc píše: Jo necháme toho. Odpovědi se nedočkám Prostě ať se pohybuješ v sedě, ve stoje, polosedě, vždy se opíráš z boku o motorku maximálně ve dvou bodech. Kotník a koleno. Nepočítám nestandardní situaci kdy máš zadek (prdel) daleko mimo podélnou osu motorky. A protože nádrž běžně zasahuje až pod sedlo, Musíš už být prdelí hodně vzadu, aby koleno opustilo konec nádrže.

(reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 15:50 | Nahoru | #1126

assassin píše: no uplne stejne, jen to predni kolo je pul metru ve vzduchu, tak uz pak ten obrazek vypada lip .... full gas

btw , ja mam kolena do stran, protoze jsem v terenu jezdil jen na kole :D a diky tomu mam fakt hodne divnej styl a vydrzim na draze tak jedno kolo, nez mi umrou ruce

musíš to hodně přenést na nohy, jak to tahas hodně na ruky tak nevydržís, já sem si kdysi na exc dělal tuším sem to jmenuje foot pegs, zarazka na boty na rámu a o to se člověk opřel dobrá vychytávka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 17:05 | Nahoru | #1127

NemaLbc píše: Dolph-cz> A teď upřímně kolik procent z najetých km máš motor nad 6000 ot/min? Já se přiznám, že mimo asfalt asi nikdy a na asfaltě je to spíš vyjimečně. Spíš se mi líbí, že se dá předjíždět i vyšším kvaltem a nemusíš jako u čtyřválce 600 ccm "tři dolů". Chápu, že to vědomí, že je tam ta rezerva je příjemné. A rčení, že AT nemá koule je asi dané tím, že ten motor má velice jemný a hlavně čitelný zátah. Tím si mě právě získala. GS 800 mě několikrát vyučila třeba na slizkém kruháči. I když jsem plynem nijak zvlášť neotočil, znenadání se zadní kolo protočilo a moc se mu nechtělo se zase chytit. AT 2017 proklouzne, ale ne tolik. Ubráním se to dá snadno ovládat. Kontrola trakce se chová nesmyslně, tak ji pokaždé vypínám.



ano,90% jízdy jedu na 1/4 plynu v otáčkách mezi 3,5-4,5 tis.

ale na zbývajících 10% tam ten výkon prostě je a já ho tam chci.a motorka co ho tam nemá prostě nemá koule.

to stejné je s autem-na co vyrábět silnější auta než cca 70k?stejně se smí jezdit 50/90/130 a to dá dnes každý litr.

Africa nebo KTM

30.10.2018 v 17:07 | Nahoru | #1128
Já ho tam chci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 17:40 | Nahoru | #1129
Dolph-cz> To srovnání s autem trochu pokulhává. AT má 95k, těžko ji přirovnat k 70k v autě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 18:10 | Nahoru | #1130
NemaLbc>

proč pokulhává?auto s litrovým motorem taky jede a klidně to bude i příjemné svezení,ale do sedačky tě prostě nezatlačí.
a s tou afrikou je to stejné-jede to,stačí to,ale emoce nevykouzlí......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 18:15 | Nahoru | #1131
Dolph-cz> nesedí mi 230+100 = 330kg / 95k = 3,5 kg/k oproti 1300+100 = 1400kg / 70k = 20 kg/k to je ve prospěch AT skoro 6x víc. Spočti si kolikrát na tom bude lépe KTM.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 18:29 | Nahoru | #1132
NemaLbc> ale já netvrdím,že je stejný poměr hmotnosti a výkonu.

to už i jawa 350 se svými 20k spráská z 0-100km/h hromadu běžně vyráběných aut.¨

když nechceš chápat-nepochopíš,už to neřeš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 19:23 | Nahoru | #1133
Dolph-cz> Ale Ty přirovnáváš k sobě věci, které spolu nemají co společného. aby to sedělo, muselo by první auto (bez koulí) mít 250k a druhé s koulema 350k. To by v segmentu cestovních endur odpovídalo AT a KTM. Navíc ještě do 3/4 otáček jedou obě podobně. AT přeci není YUKI 125 s 12k. Sám píšeš, že 90% km používáš jen otáčky, ve kterých to jede podobně. Tak čím Ti v tomto režimu přijde AT slabá? Já Ti určitě nehaním KTM. Ani Tě nechci přesvědčovat o tom, že AT je lepší. Jen je třeba uznat, že někomu víc vyhovuje zběsilost, jinému kultivovaný chod. Víš, že při závodech v Enduru mají stejný čas na daný úsek všechny třídy? Tedy ty co mají sotva cca 35k i ty co mají 60k ? Váhou se zas tolik neliší. Myslím, že motorku jsme si koupili pro radost a používáme ji dle svých potřeb. Důležité je, zvládnout všechny nástrahy okolí a moc si nenatlouct. No a taky aby za vynaložené prostředky jezdila jak jí výrobce dal do vínku.

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

30.10.2018 v 19:34 | Nahoru | #1134
NemaLbc- bez urazky... jel jsi nekdy na te 1190? preci neni nic sloziteho k pochopeni na srovnani dvou motoru, z cehoz jeden ma 100k a druhy 150k. jeden je ve vyssich otackach proste "vydechly" a druhy jede jako krawa. nic vic, nic min.

Naposledy editováno 30.10.2018 19:36:28

(reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 19:50 | Nahoru | #1135
Eso_Rimmer> Nejel a naprosto ten rozdíl chápu. Svezl jsem se na různých ostrých endurech třeba 125 2t a 500 4t má také každá svoje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 20:00 | Nahoru | #1136

NemaLbc píše: Dolph-cz> Ale Ty přirovnáváš k sobě věci, které spolu nemají co společného. aby to sedělo, muselo by první auto (bez koulí) mít 250k a druhé s koulema 350k. To by v segmentu cestovních endur odpovídalo AT a KTM. Navíc ještě do 3/4 otáček jedou obě podobně. AT přeci není YUKI 125 s 12k. Sám píšeš, že 90% km používáš jen otáčky, ve kterých to jede podobně. Tak čím Ti v tomto režimu přijde AT slabá? Já Ti určitě nehaním KTM. Ani Tě nechci přesvědčovat o tom, že AT je lepší. Jen je třeba uznat, že někomu víc vyhovuje zběsilost, jinému kultivovaný chod. Víš, že při závodech v Enduru mají stejný čas na daný úsek všechny třídy? Tedy ty co mají sotva cca 35k i ty co mají 60k ? Váhou se zas tolik neliší. Myslím, že motorku jsme si koupili pro radost a používáme ji dle svých potřeb. Důležité je, zvládnout všechny nástrahy okolí a moc si nenatlouct. No a taky aby za vynaložené prostředky jezdila jak jí výrobce dal do vínku.



jejda já píšu o voze a ty o koze.

předně já píšu o 150k motorce-takže né o KTM 1090,ale 1190. A ta jede o dost jinak než afrika i v otáčkách do 6000.
jak už jsem několikrát psal-netvrdím,že afrika nejede,nebo je nějak nepoužitelně slabá,ale prostě když dáš plný a podržíš to,tak si prostě sám pro sebe neřeknu do přilby"kurva,to jede..! "

možná nemám dostatečné vyjadřovací schopnosti,tak si třeba přečti nějaké recenze či testy novinářů,když se poprvé svezli na KTM1190,já je před koupí motorky přečetl snad všechny a výkon motoru tam označovali jako úžasný,brutální,návykový a pod.....,což u afriky nenajdeš.

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

30.10.2018 v 20:15 | Nahoru | #1137
To ani moc srovnat nejde, to sou úplně jiné dimenze ta 1190 kdyby neměla omezovač tak se útočí k smrti jak to pořád chce jet, přitom ten motor má krásný průbeh a není nijak zaludny že by dával nějake kopance, můžeš jet na kochacku s babou a druhý den zalitat na okruhu, můžeš řádit po zadním , afra konci u 190 a kačena letí až za 250,motorove bych to vůbec k sobě nedával ty motorky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 20:15 | Nahoru | #1138
Dolph-cz> Ale já Ti ten opojný pocit z výkonu neberu. Osobně bych se přesně toho bál.

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

30.10.2018 v 20:29 | Nahoru | #1139
co pořád čumíte na ten monitor a hádáte se kvůli výkonu...já mám za dnešní odpoledne najeto 160 km po okrskách , super relax i v tom silném větru...a teď si otevírám 11 chlazeného kozla..

(reakce na) Africa nebo KTM

30.10.2018 v 20:29 | Nahoru | #1140
NemaLbc> ...taky lítám na paraglidu.......,toho se bojí ještě více lidí,než 1190
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
crf 1000 2019 s ABS odvzdušnění Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports smrzak 0 26.5.2024 v 18:53 smrzak
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R Drak-09 3 5.4.2024 v 08:11 slabak2
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Mayk 4 1.4.2024 v 10:30 Mayk
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports tomas_brno 20 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno


TOPlist