Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Gumy rád střídám, ale Mitasky jsem ještě nejel...Jako velice dobré pneu univerzální asfalt/terén doporučuji Pirelli MT 21 Rallycross , sice dražší, ale výborná, nezradí tě ani v blátě, mám ji pořád na předku, na zadku teď testuji Dunlop D 606, zatím se tváří jako výborná univerzálka, bohužel se tady nedá koupit.
Mám ji z USA jako šusplech, kryt chladiče a širší stupačky.
Příští zimu chci vyzkoušet Mitasku kterou všichni chválí na sníh/bláto Mitas XT 754
Naposledy editováno 09.04.2016 23:19:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
o té Mitasce XT 754 jsem taky slyšel samou chválu,..jezdí to kámoš co má 450tku a říkal že to bere všude a všechno,...
jinak pěkný věci sis objednal,..jestli mi nedojde od českého zastoupení kryt kolečka od Zeta do půlky května,..tak to objednám taky z USA + kryt chladiče a o těch stupačkách taky dlouho přemýšlím,..no uvidíme,..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Rád bych zkusil na zadek Michelin Star Cross 5 mají docela velký výběr rozměrů, nejezdíš ji ?
S krytem řetězového kolečka mám taky problém, jak je bláto, tak se zanese.
To se u nás v Čechách nenajde někdo šikovný s přístupem ke strojnímu vybavení, který by si to vyrobil ? A ostatním prodal ? Ať si na nás ti Amíci nemastí kapsy.
https://sites.google...eedom-case-saver-kit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
jinak co se týče toho origo krytu,..tak já to musel hned hodit dolů protože jsem to měl jednou tak plné blata že sem citít jak mám přidřený řetaz od toho,..ten na obrázku je taky perfektní ale už těch doplňků od Zetá mám víc,..tak to chci hlavně skrz design,..na léto z toho chci zase leštěnku,..tedka to mám furt zajebané,..
Zkoušel jsem trochu ojetou přední pneumatiku na motocross a musím říct, že v hlíně a měkčím podkladu držela luxusně a nikdy mě nezradila, ale jak jsem přijel na silnici, tak i normální zatáčení byl problém a po pár přejezdech se uplně otrhali boční špunty a navíc ty hroty při brždění se ohejbali a guma podjížděla i při běžným brždění. Opravdu bych se zaměřil na enduro pneumatiky, který jsou více univerzální.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
díky za info, tak ono i enduro pneu třeba Mitas dělají pro jeden vzorek více druhů tvrdosti podle terénu ve kterým je chceš používat, takže když kupuješ musíš ohlídat i barvu proužků na pneu. Tu Metzeler six days Extreme, jsem měl na zadku rozměr 110-80/18, větší jsem se bál aby nedřela o podblatníček, ve skutečnosti jsem naměřil šířku ještě menší - 105mm, takže jsem mohl jít do širší, nebál bych se 130-90/18. Jelikož mi přišla D606 a chtěl jsem ji mít co nejrychleji na moto, zánovní Metzelerka musela dolů, ale jezdilo se s ní dobře, parádně držela ve vyšších rychlostech jak v přímém směru tak i v náklonu, pouze výjezdy se mi zdáli nic moc,
ale guma za to nejspíš nemohla
doufám že mi s těmi výjezdy pomůže větší rozeta, gum jsem vyzkoušel už dost
Ten kryt řetězového kolečka od Zety má i ochranu karterů ?
Rider23>
flexu mám taky, ale nedokážu si představit takový tvar vyřezávat, viděl bych to na vypálení laserem, nebo něco podobného a od soustružníka udělat ty trubičky a pak svařit, to se dá domluvit ve svářecí škole...
Necháme to uzrát, třeba na něco časem přijdeme...
StropakMartin>
na to co píšeš jsou Bridgestone TW302 přesně stavěný, taky jsem na nich nejdřív jezdil, ale přijde doba kdy tě to na asfaltu přestane bavit...
a budeš chtít zdolávat cesty necesty
Naposledy editováno 11.04.2016 21:12:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Rider23> pěkný design,..já to znám jak létají nálepky když člověk zvolí špatný úhel,..už párkrát se mi stalo že mi boční polep uplně odletěl a pak jsem dával tři kusy do hromady a lepil to tam zpět, zas to něco vydrželo
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Ještě kdyby se dalo řídit rozměry, které výrobce uvádí na pneu, měl jsem Metzeler Unicross 120/90 a to je takový balón, že mi dřela o podblatníček.
Nedávno jsem se ptal dvou borců na oranžových motorkách co je nejlepší na zadek, prý Mitas C-12, ale při kontrole jsem zjistil, že tam má C-10, špunty vysoký - vypadala dost agresivní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Mitas C 18 máš taky hlavně do bláta až středně tvrdého terénu, ale teď s přicházejícím létem kdy začne všechno osychat bych přemýšlel o C 20, je to stejný vzorek, ale nejspíš tvrdší směs, má rozsah středně měkký - suchý kamenitý terén
Já jsem včera vrátil na moto lehce jetou Metzeler six days, chci ji vyzkoušet jak se bude chovat s větší rozetou, o víkendu bych rád testnul...
ta EF 07 má podobný vzorek jako ta Six days, takže s ní určitě vedle nešlápneš, ani jsem na nic špatného nečetl...
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
WéeRKáč> to máš pravdu že na léto to chce spíš gumu na tvrdší povrch,..já se budu snažit dojezdit tu moji Michelinku Comp VI ale čím dál víc to tancuje,..takže je možný že se naseru a EF07 přijde brzy na scénu nebo když se naskytne nějaká akce na tu C18 či C20 tak se jí nebudu bránit,...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 277, 278] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8316 | 28.5.2024 v 08:56 Deadman |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |