zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Alltec píše: Dovi> zakupena pôvodne bola u Zubora v BB
Ani to zcela nevylučuje, že v té Banské Bystrici vzali do komisního prodeje motorku původem z ciziny (a na Slovensko předtím někým dovezenou).
Podíval ses už aspoň do svého velkého technického průkazu, jak jsem Ti navrhoval?
Měl bys tam najít informaci, na základě čeho to bylo přihlášeno k provozu, a jesli to případně neprošlo i nějakým celním řízením - to v případě individuálního dovozu. Pak by to mělo spisovou značku a šlo by to pak podle toho i dohledat.
Taky se podívej ve svém velké techničáku na datum "první registrace vozidla" a na datum "první registrace vozidla na Slovensku" - pokud se liší, vypadá to na individuální dovoz na Slovensko.
A nechceš se ještě zeptat i přímo v tom motošopu v Banské Bystrici?
Zároveň by se Ti, jako svému váženému klientovi, taky měli vyjádřit i k tomu rychlostnímu limitu cca 105 km/h, přes který motorka, kterou ti prodali, nepřeleze.
Alltec píše: Na skôr napadá iba to že by bola zle zabehnuta...
To si nemyslím, klid, neplaš se, zatím není důvod...
Utavit takovýto stroj není totiž až zas tak snadné, a navíc přece sám píšeš, že "to je neskutocne ten priebeh vykonu a fakt taha vo vsetkych otackach az kym neprekroci 9500 tak stale vali... inak zrychlenie z 0-80 je tak brutalne ze .... neviem to opisat"...
Takže jestli to zrychlení a sílu motoru atd. atd. jsi schopen se svými zkušenostmi aspoň trochu objektivněji posoudit a neporovnáváš to např. s fichtlem nebo Babetou, mašina bude s největší pravděpodobností v pořádku; jenom u ní zřejmě bude aktivována ta výkonová/rychlostní restrikce.
Alltec píše: Oplatí sa skúšať to stym trikom od svendury či nie?
Určitě ano, navíc je to zadarmo, technicky jednoduché, nedestruktivní a svépomocně proveditelné.
rage píše: Nevíte jak moc by si měla vidla a tlumič "sednout" po postavení na stojan? (váha čistě mašiny) Předpokládám, že ideál by bylo vůbec, ale tak tolerance 5% je ještě pochopitelná. Přijde mi, že mi crfo trošku spadlo po 4000km.
Honza.FZS píše: rage> No ona si spíš sedne, když jí z toho policajta sundáš.
Mě se motard CRF taky dost potápí i když by měl mít oproti enduru trochu tvrdší podvozek. A u těhle dlouhozdvihovejch podvozků je to obecně dost. Měl jsem dřív starší Africu Twin a u tý to byl fakt mega rozdíl. I když je fakt, že ty pružiny byly asi už dost vydechlý...
SuperSic58 píše: rage: U mě je to zatim sedlý furt stejně. Možná bych to měl měřit, jesli si to taky nesedá. Tk zkus přitvrdit pružinu ne?
Při absenci centrálního stojanu je základem co nejvíc omezit stání na bočáku.
Nesymetrické dlouhodobé zatěžování nedělá dobře ani podvozku (pružinám), ani pneumatikám, kde se pak na levé straně vytlačují plošky.
Takže na zimu pořídit buďto enduro stojan nebo aspoň mašinu s kamarádem přizvednout a usadit na špalek.
A přes sezónu vždycky důsledně po skončení jízdy podkládat policajta podložkou vhodné výšky.
Takto to dělám už léta u každého stroje, kde není centrál.
Je to pouhých pár vteřin navíc, ale vaše mašina vás za tuto minimální empatii bude mít ráda...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Dovi: pak ale jednoduše muže přepadnout na druhou stranu Stačí, když o ní někdo v garáži nepatrně drcne.. Já bočák taky podkládám prknem, ale uplně kolmo nestojí
Však taky na tom náčrtku není úplně kolmo
A je to samozřejmě jenom schematicky, načmáral jsem to v rychlosti od ruky stylem Jiránek.
EDIT 7.9.2013:
Tady jsem to cvaknul in natura:
Vlevo synova špinavá podložka (furt v permanenci), vpravo s jeho Hondou.
Vlevo Yamaha WR 250X, vpravo Honda Shadowka. Ostatní stroje mají centrální stojan.
Naposledy editováno 07.09.2013 12:42:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Alltec píše: Dovi> a ten navod co ma SVENDURA tak to Ú-čko to co je ? kde to kupim ? :D
Je to malý kousek tenkýho drátu.
ale u nas nieje miesto kde by som mohol skusat maximalku .. inak tych 110 som siel v malom protivetre a stale slo :D takze nieje zablokovana ..
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jinak koukal jsem na ten přepad a kapičku oleje jsem tam měl taky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jinak ten malý prázdný topcase myslím rychlost tolik neovlivnil, možná kdybych byl na delším úseku, asi bych to ještě rozjel, do 110 šla celkem pěkně, pak už se jí moc nechtělo... Zkusím to ale ještě někde bez něj, až bude čas a drobet počasí...
Foto ze včerejška - zjistil jsem, že i za Prahou se dá najít docela dost míst, kde to člověk švihne ze silnice někam mezi pole a tam se vyblbne. S lesy už je to horší, tam je to samý turista, pejskaři nebo rodinky s dětmi na procházce a navíc dost zákazů vjezdu...
Naposledy editováno 09.09.2013 14:41:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Alltec píše: Dneska pozeram velky TP a tanm je normalne napisane ze konstr. rychlost 105 Wtf ? :D...
No to je ta škrcená verze z výroby, tk je to uvedený v TP. Je to dotažený z němec ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Za skorú odpoveď ďakujem
Naposledy editováno 16.09.2013 15:09:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ne vážně je to kus drátu, normální drát kterýho na koncích připravíš o kus izolace a propojíš kontakty. Dá to signál jednotce, že nemá blokovat maximálku.
To je všechno!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |