globalmoto_kveten





Téma: Autosklo PM
 
11.6.2009 v 16:52
chtel bych je podotknout,ze zde pracuji absolutne neschopni a nespolehlivy lide,dal jsem jim na opravu vyplet zadniho kola,melo to byt do tydne a to bez problemu,dnes po mesici!!mi vratily kolo vypleteny nechali tam 7 spic co prej byly dobry a novy proste nemaji a vubec je to nezajima at si to sbalim a jedu,opravdu profesionalni pristup

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 12:30 | Nahoru | #61

alesgsxr>Pokud to nekdo nechce pochopit tak nemam jinou volbu a odpověď jsem ti dal . jo a slova nebo co nemam rad neboco řešim osobne proto to pozvaní na kavu.



LOL já nechci pochopi tebe jo?

Aha, kvůli tomu budu do té prašivé díry určo jezdit abych si s tebou pokecal o téhle kravině

Fakt sory, ale tohle je moc....

1 reakcí na tento příspěvek Autosklo PM

30.6.2009 v 12:34 | Nahoru | #62
alesgsxr
posli vsech do prdele a je to ... ...

Autosklo PM

30.6.2009 v 12:36 | Nahoru | #63
No a jeto jak řika kamarád SLUNCE VDUŠI

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 12:39 | Nahoru | #64

Ellenka>alesgsxr
posli vsech do prdele a je to ... ...



jj, tak že bys nám ukázala, jak se tam leze?

Jediné co tě omlouvá je, že si z té opravdické Asie, bohužel tyto manýry tady u mnohých pseudoobchodníků opravdu fungujou, nicméně jsem jeden z těch, co věří, že časem se to opravdu změní na "náš zákazník, náš pán"

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 12:46 | Nahoru | #65
Bond_age> diky ale neni to zas tak pravda co tady pišeš

1 reakcí na tento příspěvek Autosklo PM

30.6.2009 v 12:46 | Nahoru | #66
Aaaaaaaaaaa Karel je zase chytrej jak radio.

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 12:47 | Nahoru | #67

fockewulf>Ellenka>alesgsxr
posli vsech do prdele a je to ... ...

jj, tak že bys nám ukázala, jak se tam leze?

Jediné co tě omlouvá je, že si z té opravdické Asie, bohužel tyto manýry tady u mnohých pseudoobchodníků opravdu fungujou, nicméně jsem jeden z těch, co věří, že časem se to opravdu změní na "náš zákazník, náš pán"



a ty to nevis, jak se tam leze???

njak jsem nepochopila tvuj Monolog na temu manyry ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 12:47 | Nahoru | #68
fockewulf> "náš zákazník, náš pán" jo to jo ale nejsem otrok a mam svou hrdost ktera ma meze

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 12:55 | Nahoru | #69

alesgsxr>fockewulf> "náš zákazník, náš pán" jo to jo ale nejsem otrok a mam svou hrdost ktera ma meze



vidím, seš tak moc hrdý, že nejsi schopný (nebo ochotný) mi odpovědět ani na JEDNODUCHÝ dotaz :\ a odpovědi se dočkám asi jenom u "kávy" co?

1 reakcí na tento příspěvek Autosklo PM

30.6.2009 v 13:00 | Nahoru | #70
tak zopakuj dotas ja se pokusim

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:02 | Nahoru | #71
Tak to 'Nas zakaznik, nas pan', je kravina prvniho radu, kterou vymyslel naky nedomrd. Zakaznik je zakazni a tvuj/muj/svuj pan ses ty/ja/sam.

Ellenka> zas se tak nerozciluj ty nase ruda hvezdicko.

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:04 | Nahoru | #72

Natsu>Tak to 'Nas zakaznik, nas pan', je kravina prvniho radu, kterou vymyslel naky nedomrd. Zakaznik je zakazni a tvuj/muj/svuj pan ses ty/ja/sam.

Ellenka> zas se tak nerozciluj ty nase ruda hvezdicko.



Sem sy mislel še Majkl Kocap je vihnal fšecki ale asyg na njekere sapomjel , cyp jedyn !! :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:05 | Nahoru | #73

alesgsxr>tak zopakuj dotas ja se pokusim



OMG

OK, že si to ty:

ptal jsem se, jestli jsi se s majitelem domluvil, že můžeš použít 7 starých dobrých špic, kde si vzal těch pár nových (zůstaly skladem nebo dodavatel dodal blbý počet?). Prodleva pak byla způsobena čím (nechápu ji v případě, že nové-byť málo špice si měl skladem, chápu, pokud dodavetel dodal špatný-nedostatečný počet špic)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:07 | Nahoru | #74

Natsu>Tak to 'Nas zakaznik, nas pan', je kravina prvniho radu, kterou vymyslel naky nedomrd. Zakaznik je zakazni a tvuj/muj/svuj pan ses ty/ja/sam.



aha, IMHO fucking LOL nechceš si koupit tepláky, na hlavě si nechat vyjet pseudopunkerský pruh a být hardcore podnikatel?

Autosklo PM

30.6.2009 v 13:11 | Nahoru | #75
Na začátek se přiznám, že sem neprošel všechny příspěvky detailně, ale zhruba mi to přijde, že na základě jedný informace od jednoho nespokojenýho zákazníka (neověřený) se navážíte do kluka, kterej se tady chtěl jen očistit, protože co si budem namlouvat, jeden nespokojenej zákazník může zhatit jméno, který si poctivou prací buduješ roky.

Napíšu k tomu jen, že kdybych si dal někam něco na opravu s tim, že to bude za týden, tak měsíc rozhodně nečekám, nejpozději po 2 týdnech bych to vzal a odvezl jinam. A asi by to udělala většina. - pokud to bylo tak jednoznačný jak je v úvodu vylíčeno.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:13 | Nahoru | #76

fockewulf>Natsu>Tak to 'Nas zakaznik, nas pan', je kravina prvniho radu, kterou vymyslel naky nedomrd. Zakaznik je zakazni a tvuj/muj/svuj pan ses ty/ja/sam.

aha, IMHO fucking LOL nechceš si koupit tepláky, na hlavě si nechat vyjet pseudopunkerský pruh a být hardcore podnikatel?



Ano, vzdycky sem chtel vybocovat z rady, zacnu-li podnikat.. vzhled upravim tak nejak dle tveho navrhu, a filozofii ponecham svou.
Zakaznik se ma rad vracet tam, kde mu poskytnou kvalitni sluzby. Z toho taky vychazi me presvedceni, ze zakaznik si nemuze diktovat podminky.

Autosklo PM

30.6.2009 v 13:23 | Nahoru | #77
Jako Dave81 - detailně jsem neprošel všechny příspěvky. Z mé zkušenosti byl jeho přístup v pořádku. Jako člověku z ulice vyhověl na počkání. Pokud budu chtít přezout gumu, půjdu opět k němu. A ano, je svůj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:23 | Nahoru | #78
fockewulf> Prosimtě vratil jsem mu tam ty puvodní spice co šly použit vyc sem jich použít nešlo , dodavatel mi nedodal ani jednu furt mněl nějake vymluvy napřed mame pošleme, pak ještě sme je neposlaly ,mněly jsme zamněnu ve skladu ale vyrobíme budeto chvyli trvat atd, v hondě mi řekli 2 dny ale za cenu cca 3400,- to je rozdil ne nemam silu se obhajovat prostě to nedopadlo to se stava je mi to samo lito ale co už hau domluvil jsem. doufam že ti stačí odpověď

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:28 | Nahoru | #79

Natsu>

Ano, vzdycky sem chtel vybocovat z rady, zacnu-li podnikat.. vzhled upravim tak nejak dle tveho navrhu, a filozofii ponecham svou.
Zakaznik se ma rad vracet tam, kde mu poskytnou kvalitni sluzby. Z toho taky vychazi me presvedceni, ze zakaznik si nemuze diktovat podminky.



njn, tady zas někdo nechápe co znamená "náš zákazník, náš pán" co?

Samo to neznamená, že někdo přijde do firmy, která zpracovává dřevo nebo přímo truhlařinu a neřekne jim co mají a nemají dělat.

Jasně, že tyhle služby si podnikatel určí sám, náš zákazník, náš pán = férové a seriózní jednání, neojebávání a ochota komunikovat i po tom, co zákazník zaplatí, respektive co třeba na výrobku/službe vznikne/dojde k vadě apod.

Pamjatno?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:30 | Nahoru | #80

alesgsxr>fockewulf> Prosimtě vratil jsem mu tam ty puvodní spice co šly použit vyc sem jich použít nešlo , dodavatel mi nedodal ani jednu furt mněl nějake vymluvy napřed mame pošleme, pak ještě sme je neposlaly ,mněly jsme zamněnu ve skladu ale vyrobíme budeto chvyli trvat atd, v hondě mi řekli 2 dny ale za cenu cca 3400,- to je rozdil ne nemam silu se obhajovat prostě to nedopadlo to se stava je mi to samo lito ale co už hau domluvil jsem. doufam že ti stačí odpověď



No jestli se s tebou jedná, jako píše, tak opravdu OMFG chlape!

Je to k nevíře, popsal jsi 6! řádků a neřekl jsi zase nic! To bych chtěl fakt umět...tebe je do nějakého blbého Autoskla PM škoda, měl bys začít uvažovat o kariéře - třeba politika bymohla být dobrá, sice si tam asi moc nevyděláš, ale skvěle se prospíš a ještě ti za to zaplatí

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:30 | Nahoru | #81
Natsu> v dnešním konkurenčním prostředí si právě zákazník může diktovat podmínky. Ta filozofie "náš zákazník náš pán" vyjadřuje že musíš myslet v 1. řadě na zákazníka a snažit se mu maximálně vyhovět. Součást toho je samozřejmě i kvalita služeb, ale i úroveň komunikace, atd. Zákazníka nezajímají tvoje problémy s dodavateli ani žádné jiné výmluvy. Chce co nejlepší produkt/služby v odpovídající kvalitě za odpovídající peníze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:33 | Nahoru | #82
fockewulf> Co chceš slyšet ty jseš taky trochu burak ne , objasnil jsem celou situaci a tobě to nestačí hustý tak si poposedni sediš si na mozku nemam slov

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:34 | Nahoru | #83

Feri>Aaaaaaaaaaa Karel je zase chytrej jak radio.



Cením si toho, že jsi vytyčil jen mě Budeš asi můj dlouhodobý fanoušek
Na druhou stranu to chápu, na tomhle foru musí chytrej člověk vždycky nutně vyniknout, neni to tu nijak těžký

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:35 | Nahoru | #84

vonZahn>Natsu> v dnešním konkurenčním prostředí si právě zákazník může diktovat podmínky. Ta filozofie "náš zákazník náš pán" vyjadřuje že musíš myslet v 1. řadě na zákazníka a snažit se mu maximálně vyhovět. Součást toho je samozřejmě i kvalita služeb, ale i úroveň komunikace, atd. Zákazníka nezajímají tvoje problémy s dodavateli ani žádné jiné výmluvy. Chce co nejlepší produkt/služby v odpovídající kvalitě za odpovídající peníze.



Moc často s tebou nesouhlasim, ale tohle bych líp nenapsala

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:35 | Nahoru | #85
fockewulf> Jenze takhle hlaska se hodne zneuziva proti vyznamu, ktery si popsal. A prave z toho ruznorodeho vykladu mi vztavaji chlupy a je me zle. U nas kdyz se vypocita prumerny leadtime pro danou objednavku,.. rekneme, ze zakaznikovi se slibi neco za mesic (naplanovano po prepoctu vsech moznych casovych prodlev, cas potrebny pro dodani, zapojeni, nakonfigurovani apod.) A zakaznik je debil a rekne, ze ho to nezajima, ze to chce za tyden. Tak sef je taky bohuzel debil, a rekne nas zakaznik nas pan... Za stejnou mzdu, se budes drit ty, a budes robit prescasy.. a beda ti, jestli se to nestihne, to dostanes pokutu. lol.. no kvalita

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:36 | Nahoru | #86
vonZahn> Je důležitý umět říct včas zákazníkovi "NE, tohle bohužel nesplníme" tim se předejde spoustě problémů. To ovšem umí málokterý obchodník v dnešní době.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:37 | Nahoru | #87

vonZahn>Natsu> v dnešním konkurenčním prostředí si právě zákazník může diktovat podmínky. Ta filozofie "náš zákazník náš pán" vyjadřuje že musíš myslet v 1. řadě na zákazníka a snažit se mu maximálně vyhovět. Součást toho je samozřejmě i kvalita služeb, ale i úroveň komunikace, atd. Zákazníka nezajímají tvoje problémy s dodavateli ani žádné jiné výmluvy. Chce co nejlepší produkt/služby v odpovídající kvalitě za odpovídající peníze.



jj, a proto včera mlíkaři blokovali provoz Sice je to extrémní příklad, ale nic není tak černobílý. Polemizoval bych už jen s tím, že zákazník chce odpovídající kvalitu za odpovídající peníze. Kvalita sedí, peníze ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:40 | Nahoru | #88
Stev> Přesně tak, zákazník touží po co nejvyšší kvalitě za co nejnižší peníze. Hranice musí určit obchodník. Jinak by se nechal sedřít z kůže :)

Protože co je účelem podnikání????? Ne uspokojit zákazníka, to jsou pohádky.

Naposledy editováno 30.06.2009 13:44:27

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:45 | Nahoru | #89

Bond_age>Nazdar Pupíci. Koukám, že je to tu na foru zase pěkná divočina. Někdo tady něco napíše na svoji obhajobu a když se tomu nedá nic vytknout, tak z něj udělají dozu pro to, že to nenapsal spisovně
Co se týče PM Autoskla a Aleše, mám za to, že svoji práci odvádí velmi dobře. Asi i proto má věčně plno a zákaznící se k němu rádi vrací. Mimo to v Brně není moc kvalitních servisů na moto a mám za to, že Aleš patří svojí prací mezi "elitu" v Brně. Nikdy jsem s ním neměl problém a ty, které jsem Aleši doporučil si také nestěžují.

V obchodu a službách zákazníkům jsem dělal několik let a sem tam se hold stane, že nějaký subdodavatel nefunguje jak má, což může vrhnous stín i na toho, který se snaží.



Já jen... výraz "spisovně" se zde nedá aplikovat - tohle prostě nebylo napsaný česky
Spisovnou češtinu na tomhle foru (a v podstatě ani na žádném jiném) nikdo neočekává
Jinak tu v zásadě nikdo nenapsal, že dělá svou práci špatně (vyjma úvodního příspěvku)
Probíralo se, že zřejmě byla chybná komunikace se zákazníkem a pak se téma rozrostlo do několika úrovní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:46 | Nahoru | #90

alesgsxr>fockewulf> Co chceš slyšet ty jseš taky trochu burak ne , objasnil jsem celou situaci a tobě to nestačí hustý tak si poposedni sediš si na mozku nemam slov



objasnil jsi leda tak kulový Jasánek

Zkusím to napsat abys to i ty pochopil.V bodech

*kde jsi vzal nové špice
*když jsi zjistil, že ti chybí 7 špic, volal jsi majiteli a domluvil ses sním?
*proč to místo týdne trvalo měsíc, když dodavatel špice nedodal a Honda je měla za draho?

je to pochopitelné i do Brna?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist