3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
vonZahn>Natsu> v dnešním konkurenčním prostředí si právě zákazník může diktovat podmínky. Ta filozofie "náš zákazník náš pán" vyjadřuje že musíš myslet v 1. řadě na zákazníka a snažit se mu maximálně vyhovět. Součást toho je samozřejmě i kvalita služeb, ale i úroveň komunikace, atd. Zákazníka nezajímají tvoje problémy s dodavateli ani žádné jiné výmluvy. Chce co nejlepší produkt/služby v odpovídající kvalitě za odpovídající peníze.
Moc často s tebou nesouhlasim, ale tohle bych líp nenapsala
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
vonZahn>Natsu> v dnešním konkurenčním prostředí si právě zákazník může diktovat podmínky. Ta filozofie "náš zákazník náš pán" vyjadřuje že musíš myslet v 1. řadě na zákazníka a snažit se mu maximálně vyhovět. Součást toho je samozřejmě i kvalita služeb, ale i úroveň komunikace, atd. Zákazníka nezajímají tvoje problémy s dodavateli ani žádné jiné výmluvy. Chce co nejlepší produkt/služby v odpovídající kvalitě za odpovídající peníze.
jj, a proto včera mlíkaři blokovali provoz Sice je to extrémní příklad, ale nic není tak černobílý. Polemizoval bych už jen s tím, že zákazník chce odpovídající kvalitu za odpovídající peníze. Kvalita sedí, peníze ne