Téma: Autosklo PM
 
11.6.2009 v 16:52
chtel bych je podotknout,ze zde pracuji absolutne neschopni a nespolehlivy lide,dal jsem jim na opravu vyplet zadniho kola,melo to byt do tydne a to bez problemu,dnes po mesici!!mi vratily kolo vypleteny nechali tam 7 spic co prej byly dobry a novy proste nemaji a vubec je to nezajima at si to sbalim a jedu,opravdu profesionalni pristup

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:30 | Nahoru | #1
Natsu> v dnešním konkurenčním prostředí si právě zákazník může diktovat podmínky. Ta filozofie "náš zákazník náš pán" vyjadřuje že musíš myslet v 1. řadě na zákazníka a snažit se mu maximálně vyhovět. Součást toho je samozřejmě i kvalita služeb, ale i úroveň komunikace, atd. Zákazníka nezajímají tvoje problémy s dodavateli ani žádné jiné výmluvy. Chce co nejlepší produkt/služby v odpovídající kvalitě za odpovídající peníze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:35 | Nahoru | #2

vonZahn>Natsu> v dnešním konkurenčním prostředí si právě zákazník může diktovat podmínky. Ta filozofie "náš zákazník náš pán" vyjadřuje že musíš myslet v 1. řadě na zákazníka a snažit se mu maximálně vyhovět. Součást toho je samozřejmě i kvalita služeb, ale i úroveň komunikace, atd. Zákazníka nezajímají tvoje problémy s dodavateli ani žádné jiné výmluvy. Chce co nejlepší produkt/služby v odpovídající kvalitě za odpovídající peníze.



Moc často s tebou nesouhlasim, ale tohle bych líp nenapsala

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:36 | Nahoru | #3
vonZahn> Je důležitý umět říct včas zákazníkovi "NE, tohle bohužel nesplníme" tim se předejde spoustě problémů. To ovšem umí málokterý obchodník v dnešní době.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:37 | Nahoru | #4

vonZahn>Natsu> v dnešním konkurenčním prostředí si právě zákazník může diktovat podmínky. Ta filozofie "náš zákazník náš pán" vyjadřuje že musíš myslet v 1. řadě na zákazníka a snažit se mu maximálně vyhovět. Součást toho je samozřejmě i kvalita služeb, ale i úroveň komunikace, atd. Zákazníka nezajímají tvoje problémy s dodavateli ani žádné jiné výmluvy. Chce co nejlepší produkt/služby v odpovídající kvalitě za odpovídající peníze.



jj, a proto včera mlíkaři blokovali provoz Sice je to extrémní příklad, ale nic není tak černobílý. Polemizoval bych už jen s tím, že zákazník chce odpovídající kvalitu za odpovídající peníze. Kvalita sedí, peníze ne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist