globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.12.2023 v 20:58 | Nahoru | #7921
Že nemáš strach, že se ti vylije benzín :))))
Stojan? já si koupil plošinu s nůžkovým mechanizmem, https://www.mojedil...pro-motocykly-500kg/ abych na tom dokázal zvednout i velkou motorku. Sice to není nahoře hned, ale s akuvrtačkou to je celkem rychlý. Ty divný podložky jsem zahodil, na plochu jsem nalepil 5mm gumu a mám vyřešeno.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.12.2023 v 21:05 | Nahoru | #7922
Ja nemuzu elektriku uzvednout, tak ta bydli jedina na "trianglu"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.12.2023 v 21:18 | Nahoru | #7923

assassin píše: Ja nemuzu elektriku uzvednout, tak ta bydli jedina na "trianglu"


V Motocyklu mají v testu Varg - neměli ji půjčenou od tebe? Kdysi jsi říkal, ze se s Petrem Zárubou znáš, tak mě to napadlo.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.12.2023 v 22:15 | Nahoru | #7924
callowsick> jj zarubitch testoval primo meho varga

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.12.2023 v 23:18 | Nahoru | #7925
karelsychra> no, spíš jsem se bál, aby mi nepadla třeba na nohu, foukal dost silnej nárazovej větříček, když jsme s Éčkem pózovali..

assassin> prosimtě kolik varga váží, já myslel že je někde kolem 120kg ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 00:35 | Nahoru | #7926
EnduroOnRoad> papirove 118kg, ja navazil 120kg na osobni váze…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 08:35 | Nahoru | #7927

assassin píše: EnduroOnRoad> papirove 118kg, ja navazil 120kg na osobni váze…



mokrá nebo suchá?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 08:45 | Nahoru | #7928

Wenca24 píše: mokrá nebo suchá?



Tezko rict, budou se lisit tak o 2kg max - je tam litr vody a par deci oleje,vazeno nabite samo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 09:11 | Nahoru | #7929
assassin> si děláte prdel ...ale já dostal vážně míněný dotaz u ebiku jestli nabitá baterie váží víc než vybitá

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 09:20 | Nahoru | #7930
Jak je to u homologovaných endur se značkou v silničním provozu?

Koukám, že k motorkám dávají homologační sadu, třeba držák RZ, zrcátka a blinkry. Každý asi jinak. Když se potom po čase jede na STK, tak je to vše předpokládám potřeba nastrojit, což není problém. Ale co v běžném provozu, při přesunu po silnici. Řeší policajti, že na motorce nejsou zrcátka a blinkry? Je mi jasné že to bude kus od kusu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 09:37 | Nahoru | #7931
LuckyGhost> enduro v setupu na jizdu v terenu nesplnuje podminky pro provoz na silnici… takze je to dost podobny jako bys jel bez znacky… jen teda je to mene napadne a o neco mensi pruser…

Ono spis zalezi co chce clovek jezdit… jestli enduro s potrebuje ostrou, zjisti, ze nepotrebuje az tolik znacku… a naopak

Ve finale je lepsi i tu ostrou nekam odvezt na vozejku …

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 09:50 | Nahoru | #7932
Pojedu si pro Xtrainera, ale budu se přesouvat k jedné trati až 20km po silničkách 3 třídy mezi vesnicema. Žádné hard enduro to nebude, Spíš motání se po lesních polních cestách a ta trať. Asi by mi ani nějaká menší zrcátka nepřekážela a blinkry se snad dají okecat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 09:53 | Nahoru | #7933
LuckyGhost> me osobne tohle dohadovani s policii moc nebavi. proto se snazim cestam vyhybat... ale pokud to neni ve meste, nemelo by byt az tak nemozne se s policajtem na silnici nepotkat ...

pokud znacku mas a motorka nevypada na prvni pohled jako "kroska" tak se za tebou s nejvetsi pravdepodobnosti neotoci projizdejici hlidka....


pokud znacku nemas, je to jak rudej hadr na bejka - problem je, ze znacka umistena tak aby nedrazdila policii je prvni na rane v terenu....

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 10:11 | Nahoru | #7934
K té váze nabité baterie: tj pokus nabitá váží stejně jako vybitá, tak máš minimálně jeden bit informace (nabito/vybito), která nic neváží a přitom má energii. Tj. informace je nehmotná, je to duchovno, a tady už se dostáváme k víře a náboženství, stejně jako by měla jinak vážit usb flash, jestli jsou v ní zapsaný nuly nebo jedničky :)

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 10:14 | Nahoru | #7935
Je mi to jasný. Značka pokud možno aby nebyla čitelná jen z letadla. Když bude vidět značka a nějaká malá zrcátka, pojedu na lehounce vytočenou 6 s tichým výfukem cestovní rychlostí. Tak by to mělo být celkem v klidu.

Nejde mi o pokutu, že nemám výbavu, jde mi o to, aby mě to nestálo papíry, což si dovolit nemůžu. Nějakou tu stokorunu na pokutu vozit budu. Budu jezdit s partou motorek vysloveně civilních Endur jako XT a tak se značkama.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 10:16 | Nahoru | #7936
LuckyGhost> Při dobré znalosti paragrafů ukecáš akorát to, že tě nechají to nezpůsobilé vozidlo po cestě tlačit, kam až si budeš přát.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 11:33 | Nahoru | #7937

Honza-TA950 píše: assassin> si děláte prdel ...ale já dostal vážně míněný dotaz u ebiku jestli nabitá baterie váží víc než vybitá


Ona opravdu nabitá váží víc, než vybitá. Také zahřátá váží víc než studená. Dá se to i spočítat, nikoliv ale zvážit, ani ve vákuu, protože tak přesnou váhu nemá nikdo.
Gravitace působí na celkovou energii/hmotu tělesa, ne jen na klidovou hmotnost.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 16:09 | Nahoru | #7938

assassin píše: pokud znacku nemas, je to jak rudej hadr na bejka - problem je, ze znacka umistena tak aby nedrazdila policii je prvni na rane v terenu....

Na to mám dobrú vec, volá sa Hot Swop (s o-čkom), jeden kus namontuješ na ten podblatníček, druhý na značku a môžeš nasadzovať a dávať dolu, koľko potrebuješ. EDIT: Teda mal som, lebo teraz som ten podblatník rozbil a nový ešte nemám.

Fakt je, že to nerieši blinkre a zrkadlá, ale existujú aj sklápacie zrkadielka alebo sa dajú jednoducho odmontovať či primontovať. Blinkre nie, ale mňa keď na endure zastavili, tak neriešili ani blinkre ani sklon značky. Takže si myslím, že s tým hotswopom sa moto dá používať a zároveň je v takej konfigurácii, že policajtov nijak vyslovene nedráždi. Ale môžeš naraziť na niekoho, kto to kontroluje, riziko je tam vždy.

Sám ale tak nejazdím, pretože to mám 20 km a len tej prejazd mi pridal 2-3 mth, tak som to začal ťahať dodávkou.

Naposledy editováno 19.12.2023 16:11:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 17:13 | Nahoru | #7939

LuckyGhost píše: Pojedu si pro Xtrainera, ale budu se přesouvat k jedné trati až 20km po silničkách 3 třídy mezi vesnicema. Žádné hard enduro to nebude, Spíš motání se po lesních polních cestách a ta trať. Asi by mi ani nějaká menší zrcátka nepřekážela a blinkry se snad dají okecat.



tal tohle tě na Xtraineru přestane brzo bavit A trať, pokud je spíš krosová taky. Ale to už asi z rad víš, takže si to jen potvrdíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 17:14 | Nahoru | #7940
Palomoto> jestli tam jezdi temer civilni endura tak to nebude MX trat... ale asi ho to potahne do tezsiho terenu az zjisti, ze to s cim se tam ostatni trapi na te bete vyjede s prstem v nose

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 18:44 | Nahoru | #7941
assassin> spíš si myslím, že na prejezdu bude nasraný on a ostatní pojedou v pohodě a na dráze obráceně. Takže buď bude měnit kamarády, nebo motorku Ale do party velkych endur, spíš cendur koupit Xtrainera není ideální

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 19:01 | Nahoru | #7942
hot swop: to je tohle? https://hotswop.com/en jakou máš variantu, ultra i se světlem a blinkry, nebo jenom SPZ? nějak jsme to z toho videa úplně nepochopil, nějaká fotka nebo video by napomohlo, myslím si, že to někdo z kousku plechu vypálí levněj...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 19:07 | Nahoru | #7943
Palomoto> Není to ideální. K tomu by byla lepší CRF 300L s výměnným podvozkem. I tak bych byl o 20 a více kg lehčí než ty postarší 600. Kdysi dávno jsem měl CZ 125 typ 516 a láká mě se svézt v pohodovém tempu i na trati, kde jsem jako dorost jezdil. Jsou tam krátké skoky, kdy to bude i s Xtrainerem v pohodě. I to by se dalo s CRF. Kluci tam jezdivali třeba s DR 350.

Jenže cena CRF s lepším podvozkem je skoro jak Xtrainer a tak nějak si raději odpustím pohodu na přejezdech a budu mít podstatně lehčí motorku s větším výkonem. CRF by se zase potencionálně lépe prodávalo ojeté, nebo si udrží vyšší cenu.

Možná volím blbě a budu z Xtrainera dělat dualsport kterým není. Ale chci to zkusit, žádné hard věci jezdit nechci, už mám z dřívějších dob zrakvené koleno z motorky. V nejhorším za sezónu jej prodám s nájezdem 20 mth.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 19:09 | Nahoru | #7944
Palomoto> Ještě doplním. A nebo kluci ty své těžké potvory zahodí a skočí na podobnou motorku jako Xtrainer.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 19:18 | Nahoru | #7945

LuckyGhost píše: Palomoto> Ještě doplním. A nebo kluci ty své těžké potvory zahodí a skočí na podobnou motorku jako Xtrainer.....


Taky možnost, záleží co jezdíte a chcete jezdit. Ale na to co píšeš, bych vzal tu CRF 300. Na inzerci už bylo dost zanovnich i s hotový podvozkem a s cenou od 120tis. Zkoušel jsem Freeride, asi dost podobný Xtraineru a pokid bych nechtěl jezdit Hard, spíš k trialu, nebo trénovat techniku v pomalém tempu, tak mne to nedává smysl
PS: tím spíš, jestli už nějakou techniku najeto máš

Naposledy editováno 19.12.2023 19:19:14

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 19:37 | Nahoru | #7946
Palomoto> Podle kamaráda co jezdí ostrá endura a zná obě motorky, tak Xtrainer by vůbec k freeride nepřirovnával. Xtrainer je měkčí a užší a lehce nižší enduro, větší motorka proti té KTM. Také jsem jej zvažoval, než mi ho rozmluvil. Uvidim no.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 19:53 | Nahoru | #7947
No pro tenhle účel se vybírá motorka obtížne … tupa je moc tupa a ostrá je moc ostrá, levna ma kompromisní komponenty a draha je draha

Je to boj.

Luckyghost: ortezy mas? Jestli mas nacnute koleno asi bych bez nich na motorku nevlezl

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 20:17 | Nahoru | #7948
assassin> Ortézu určitě.

To vybírání bylo peklo. Nejprve CRF, potom se mi zamlouval Fantic, potom jsem měl od kamarádů nabídku na rok stará ostrá endura. U Xtrainera mi jako jediný kompromis přišel malá nádrž.

Já mám prioritu kola, ať už MTB nebo silniční. Motorka je jen na pár svezení v sezóně. Žádné bláznění. Ani to nejde, když neplánuji jezdit často. Vím jak trpí netrénované tělo a hlavně ruce, když člověk po dlouhé době vleze na krosku či enduro. Ale zároveň v dospívání jsem tím žil a tak jsem chtěl zase zkusit bahno.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 21:13 | Nahoru | #7949
LuckyGhost> každá bude lepší než žádná a vyměnit můžeš vždycky

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2023 v 21:26 | Nahoru | #7950
LuckyGhost> chapu, ja mam ted MTB taky jako sport cislo jedna, letos jsem se na mx vubec nedostal, jen jsem byl asi 4x na motardu na okruhu... takze slabsi sezona...

ja si taky prosel ruznyma veletocema, ale enduro me porad nejak nechytlo... tak zkusim trosku pohnout s mx, ale nejak uz nemam odhodlani jezdit v zime
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist