paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.9.2023 v 14:59 | Nahoru | #7501
Popcom> vždyť tam v podstatě nic nepíšou a ten obrázek je jejich vizualizace...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.9.2023 v 19:11 | Nahoru | #7502

Kohlstein píše: Tady je odkaz na zmrdy, jak to hezky připravili. Nevím, ale asi to ještě nebylo v senátu, tak snad by bylo možné zburcovat dědky ze spaní. Na hradního šášu bych nespoléhal.

https://www.mfcr.cz/...i-a-konzultace-50268

https://www.mfcr.cz/...teni-odpovedno-52639

https://odok.cz/port...terial/KORNCNPCHA35/

A velkolepé finále, paragraf 32:
https://www.psp.cz/s...amp;CT=517&CT1=0



V důvodové správě tu změnu v 2. odstavci ani nezmiňují. Možná by mělo smysl vytvořit nějakou šablonu s dotazem na jednotlivé zákonodárce, aby to mohlo co nejvíce lidí přes mail a datovky poslat poslancům ze svých krajů?

K § 32 (právo pojistitele na náhradu vyplaceného plnění)
Právo pojistitele proti pojištěnému na náhradu vyplaceného pojistného plnění v podstatě
přejímá současnou úpravu (§ 10 dosavadního zákona). Důkazní břemeno ohledně skutečností,
na nichž se zakládá právo na náhradu vyplaceného plnění, je na pojistiteli. Zvláštností je
u povinných pojištění povinnost plnění pojistitele i v případě újmy, kterou pojištěný způsobil
úmyslně. Obecně je pro pojištění charakteristický závazek pojistitele plnit v případě vzniku
nahodilé události (§ 2758 odst. 1 občanského zákoníku). U povinných pojištění však § 2779
odst. 2 občanského zákoníku dělá z tohoto pravidla výjimku a upřednostňuje ochranu
poškozených, neboť právě to je hlavní důvod, proč zákonodárce ukládá povinnost pojištění jako
jednu ze základních podmínek provozování nebo výkonu určité činnosti.
Právo pojistitele proti pojištěnému na úhradu nákladů spojených s šetřením pojistné události
nebo jiných nákladů vyvolaných jeho zaviněným porušením zákonem stanovených povinností
v případě vzniku pojistné události je upraveno v § 2797 občanského zákoníku.
Zohlednit je třeba i případy, kdy pojištěný uhradí sám poškozenému způsobenou újmu, přičemž
mu vzniká proti pojistiteli právo na náhradu těchto nákladů. Pokud pojistiteli vzniklo proti
pojištěnému právo na náhradu pojistného plnění, měl by mít právo od plnění pojištěnému
takovou částku odečíst.
Regresní právo by mělo pojistiteli vznikat i proti pojistníkovi, který vědomě uvedl při uzavření
pojistné smlouvy nepravdivé nebo neúplné odpovědi, jejichž nepravdivost nemohl pojistitel
zjistit a které byly podstatné pro právo na úhradu částky, kterou vyplatil z důvodu újmy
způsobené provozem vozidla. V dobrovolně uzavíraném pojištění může pojistitel v takovém
případě od smlouvy odstoupit podle § 2808 občanského zákoníku. V povinném pojištění lze
podle § 2781 občanského zákoníku od pojistné smlouvy odstoupit jen tehdy, pokud to zvláštní
zákon připouští. V pojištění odpovědnosti to není možné, neboť poškozený by tak byl odkázán
pouze na schopnost škůdce způsobenou újmu nahradit. Z tohoto důvodu se odstoupení od
pojistné smlouvy nepřipouští, ale zakotvuje se právo pojistitele na náhradu poskytnutého plnění
proti pojistníkovi, který se daného jednání dopustil.



Naposledy editováno 14.09.2023 19:12:11

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.9.2023 v 03:37 | Nahoru | #7503
Tohle se v poslední době děje prakticky ve všech oborech, ne jenom povinný ručení, třeba elektrika, NV190/2022 §7

(1) Vyhrazené elektrické zařízení lze provozovat, pouze pokud jeho stav byl ověřen v souladu s právními a ostatními předpisy k zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci provedenou prohlídkou, zkouškou, kontrolou a revizí, které byly provedeny ve lhůtách stanovených řádem prohlídek, údržby a revizí podle odstavce 5, který musí být pro tento účel zpracován.


tj když to přeložím do češtiny: pokud má el. instalace prošlou revizi, nelze ji provozovat. Přijde kontrola a zjistí neexistující řád prohlídek, údržby a revizí, nebo prošlou revizi, nebo stroj s chybějící dokumentací a pod, tak může zavřít fabriku... Plynař se zmiňoval o něčem podobným v jejich předpisech, takže smyčka se utahuje...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.9.2023 v 10:14 | Nahoru | #7504

assassin píše: Leti to no

Krusny hory volaj



Ju taky sem byl minulej tejden v kruškách

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.9.2023 v 18:00 | Nahoru | #7505
Včera zas super den s crfkem

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.9.2023 v 19:08 | Nahoru | #7506
Uz se začínám těšit jak vyjedu

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.9.2023 v 19:10 | Nahoru | #7507
Jak tedy nakonec dopadl vitez nejlepších off pneu na CRF 300 dle předepsaných rozměrů?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2023 v 07:36 | Nahoru | #7508
Palomoto> Já jezdím Michelin Tracker 80/100-21 ve předu a v zadu Pirelli MT21 120/80-18 jak už tu zaznělo, vše homo a dle TP. Hodně bláta je pro Pirelku už trochu problém a Trackerka zase na asfaltu hučí a hučí, ale nikdy jsem se nikde s tímhle obutím nezasekl a vždy jsem vyjel vše co jsem chtěl. I na trati pro ostré fungovaly gumy perfektně, tam mě limitoval výkon a hmotnost CRFka.. a mezičlánek mezi řídítky a sedadlem
Na hobby ježdění jsou za mě tyto gumy v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2023 v 08:20 | Nahoru | #7509
Borneley> díky. Ty Trackery jsme jezdil na 690 a byly fajn. MT21 jsem před x lety měl, ale celou sadu na CRF 250L a zdály se mne takový tvrdy, že odskakovaly na kamenech Ale možná je čas je zase zkusit

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2023 v 08:32 | Nahoru | #7510
Palomoto> V předu jsem MT21 nikdy neměl, ale v zadu se mi nezdálo, že by nějak zvlášť na rozbité kamenité cestě s většími výmoly odskakovala. Trakci jsem měl dobrou, když zrovna stíhal podvozek. Nějaké velké kameny nebo kamenitý potok jsem s nimi nikdy nejel, takže tady nedokážu posoudit jak se budou chovat.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.9.2023 v 18:50 | Nahoru | #7511
já mám teď vzadu Michelin tracker, v terénu super, na písku, hlíně, trávě, šotolině, velký kameny u nás nikde nejsou. Na silnici hučí a vlní se to na těch vysokejch špuntech. To asi jinak nejde, dokud někdo nevymyslí ty špunty vysouvací :)

Naposledy editováno 24.09.2023 19:39:06

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.9.2023 v 17:45 | Nahoru | #7512
Já mám vzadu dunlop a po 600 km žádná změna a drží na Všem, sorry pišu z mobilu, žádná slava

Naposledy editováno 25.09.2023 17:47:58

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.9.2023 v 17:48 | Nahoru | #7513

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.9.2023 v 19:41 | Nahoru | #7514
Já jezdím pořád na původních IRC, jenom teda když není nějak moc bláto. Až je sjedu , Tak dám čistokrevný drapáky a nechám si to jenom do terénu.
Na silnici mám teď sleda.

Naposledy editováno 25.09.2023 19:41:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.9.2023 v 20:28 | Nahoru | #7515

karelsychra píše: já mám teď vzadu Michelin tracker, v terénu super, na písku, hlíně, trávě, šotolině, velký kameny u nás nikde nejsou. Na silnici hučí a vlní se to na těch vysokejch špuntech. To asi jinak nejde, dokud někdo nevymyslí ty špunty vysouvací :)



a co más za rozměr? Nikde nemůžu najít Tracker v předepsaném rozměru

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.9.2023 v 21:47 | Nahoru | #7516
Palomoto> taky se v predepsanym rozmeru nevyrabi Jen 120/90-18

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.9.2023 v 22:45 | Nahoru | #7517
je to tak, technické stejně nedožije, vidím to tak do konce zimy, a na silnici mě policie nepotká. Další připravená je MT21 ve správným rozměru. Jelikož mám ještě za krkem dva pitbike děcek, tak mi připdá, že nějakou gumu přezouvám každej týden...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.9.2023 v 00:10 | Nahoru | #7518

karelsychra píše: je to tak, technické stejně nedožije, vidím to tak do konce zimy, a na silnici mě policie nepotká . Další připravená je MT21 ve správným rozměru. Jelikož mám ještě za krkem dva pitbike děcek, tak mi připdá, že nějakou gumu přezouvám každej týden...


Podle čeho policajt nebo ještě hůř městský strážník posoudí, jaký rozměr gum máš zapsaný v TP?
V OTP rozměry kol nejsou a slavné "mozkové myšlení" mu zde nepomůže.

...edit: Ikdyby tě vyhnal na STK v dosahu, což teoreticky může, tak ti také nemají tvůj TP. A plný online přístup do registru vozidel, pokud vím také nemají.

Naposledy editováno 27.09.2023 00:13:51

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.9.2023 v 06:08 | Nahoru | #7519
Deadman> myslim, ze maji do registru pristup z pc v aute, pripadne to dokazi overit pres vysilacku na dispecinku... ale nejspis to neni uplne pravdepodobne, to by vylozene musel mit pochybnost, ze jsou na moto spravne pneu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.9.2023 v 08:48 | Nahoru | #7520
Deadman> Treba mne nejde ani tak o cajty (a uz vubec ne o STK - kdyz tak to na tu chvilku prehodim), ale o pripadnou skodnou udalost a pojistovnu. Ted alespon platilo, ze pokud pojistovna kratila plneni, musela prokazat, ze ten jiny rozmer mel na to vliv. Podle novely, na kterou sem ted nekdo daval odkaz, to bude od noveho roku jinak

Skoda, ze obecne neplati tabulka vzajemne kompatibilnich rozmeru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.9.2023 v 09:00 | Nahoru | #7521
RomanHA> na to pomáhá nebourat

Naposledy editováno 27.09.2023 09:00:46

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.9.2023 v 10:16 | Nahoru | #7522
assassin> Nebo moc nejezdit což plním celkem poctivě :D

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.10.2023 v 14:40 | Nahoru | #7523
Já si včera dal 50km lehkej off a 40km po asfaltě, kterj byl leckede hoprší než polňačka...
Minulej tejden s děckama kousek, a našla se fotka všech strojů.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.10.2023 v 20:31 | Nahoru | #7524
dneska jsem na motorku namotoval otevřenej kryt řetězovýho kolečka, kterej zároveň trochu chrání hřídel řadicí páky před ohnutím při mimořádce. už dvakrát se mi stalo, že se ta plastová krytka zacpala bordelem tak, že jsem ji musel odmontovat, aby to šlo trochu vyčistit. Tohle se určitě neucpe, a když jo, tak to půjde wapkou dycky umýt. Akorát ty distančky mohly být o cca 5mm kratší (a s tím i šroubky), přijde mi to až moc vystrčený do prostoru, ale bota se s tím nesetká. Prej to pasuje i na CRF300...


Naposledy editováno 02.10.2023 20:46:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.10.2023 v 14:40 | Nahoru | #7525
Deadman> K té nádrži - nádrž

Možná znáš, vypadá stejně, jako Camel Tank - nedivil bych se, kdyby číňan dopo valil nádrže pro Camel ADV a odpo pro vlastní potřebu na alík...

Každopádně přes odvětrávání nasává benzín spolehlivě. Materiál se tváří houževnatě, ale těžko říct - nicméně jsem se s ní válel na asfaltu cca při 60 km/h pokládka přímo na levou stranu. Je podrápaná, ale vše drží - zatím najeto cca 15 000 km.

Případně varianta pro 250 l vychází na 220 USD, jen se musí upravit pár plechů pro uchycení na mašinu.

Naposledy editováno 03.10.2023 14:41:15

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.10.2023 v 15:30 | Nahoru | #7526
karelsychra> Když chceš něco chránit, tak z toho nesmí trčet ty hlavy šroubů. Takhle si o tu mimořádku akorát víc koleduješ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.10.2023 v 16:04 | Nahoru | #7527

Mathew94 píše: Deadman> K té nádrži - nádrž

Možná znáš, vypadá stejně, jako Camel Tank - nedivil bych se, kdyby číňan dopo valil nádrže pro Camel ADV a odpo pro vlastní potřebu na alík...

Každopádně přes odvětrávání nasává benzín spolehlivě. Materiál se tváří houževnatě, ale těžko říct - nicméně jsem se s ní válel na asfaltu cca při 60 km/h pokládka přímo na levou stranu. Je podrápaná, ale vše drží - zatím najeto cca 15 000 km.

Případně varianta pro 250 l vychází na 220 USD, jen se musí upravit pár plechů pro uchycení na mašinu.



O tomhle produktu vím. Přesně tam tu nádrž nechci. Je to nevhodné místo pro 5kg s ohledem na rozložení hmotnosti a při cestování to překáží montáži zavadel.
Uvažuji o možnosti umístit přídavnou nádrž vlevo vedle válce. Ke štěstí mi stačí 2,5L na celkový dojezd 300km+50km rezerva. To se tam vejde. V zimě asi oslovím někoho, kdo dělá s hliníkem.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.10.2023 v 22:38 | Nahoru | #7528
to Beranidlo: možná to není moc vidět, ale na hřídeli řadicí páky je kus duralu s futrem (č 6 na rozpadu.), přišroubovanej na místě, kde byl původně spodní šroubek plast. krytu. Ty šrouby vůbec netrčí, jsou cca 1-2cm pod rovinou mezi rámem a krytem klikovky. Na fotce to možná mate, ale celý to jistě není vyšší než původní plastová věc, která taky jistě nikde nepřečuhuje.
To Mathew94: mě osobně se ta nádrž ani trochu nelíbí, a navíc, kde máš potom nářadí, co je origo ve schránce v tomhle místě? (teda aspoň u 250l)

Naposledy editováno 03.10.2023 22:43:06

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.10.2023 v 08:29 | Nahoru | #7529

Deadman píše: O tomhle produktu vím. Přesně tam tu nádrž nechci. Je to nevhodné místo pro 5kg s ohledem na rozložení hmotnosti a při cestování to překáží montáži zavadel.
Uvažuji o možnosti umístit přídavnou nádrž vlevo vedle válce. Ke štěstí mi stačí 2,5L na celkový dojezd 300km+50km rezerva. To se tam vejde. V zimě asi oslovím někoho, kdo dělá s hliníkem.



Heleď neni to zas tak strašný. Možná jsem necitlivej, ale neni to zas tak znát, zda je nádrž plná či prázdná. A s naloženou mašinou už to neni vůbec znát.

Nádrž je vcelku zapuštěná, takže na levý straně je pro bagáž dokonce víc místa, než na pravý. Ale jako chápu, schovat to vlevo vedle válce by bylo ideálnější - otázka jak to budeš plnit? Nebo ty máš Lko? Že by to mohlo bejt bez větších zásahů do kapotáže?

Foto bohužel lepší nemám.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.10.2023 v 08:37 | Nahoru | #7530

karelsychra píše: to Beranidlo: možná to není moc vidět, ale na hřídeli řadicí páky je kus duralu s futrem (č 6 na rozpadu.), přišroubovanej na místě, kde byl původně spodní šroubek plast. krytu. Ty šrouby vůbec netrčí, jsou cca 1-2cm pod rovinou mezi rámem a krytem klikovky. Na fotce to možná mate, ale celý to jistě není vyšší než původní plastová věc, která taky jistě nikde nepřečuhuje.
To Mathew94: mě osobně se ta nádrž ani trochu nelíbí, a navíc, kde máš potom nářadí, co je origo ve schránce v tomhle místě? (teda aspoň u 250l)



Jakože souhlas, neni to nejhezčí řešení, ale když někdo chce trochu víc větší dojezd, tak nevim o jinym.
Nářadí je v brašničce za sedlem.

Naposledy editováno 04.10.2023 08:41:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist