zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
plus to koleno výfuku vepředu, a Moc pěkná motorka na to s tím někde mlátit
Jinak do bylan se taky pojedu podívat ,to jsem ani nevěděl že je tam prodávají. Mám to tam poměrně kousek + nikdy nedělali problémy s předváděčkama.
Naposledy editováno 21.07.2023 22:07:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Metric píše: Fyro> V Nemecku je aj TET, takže to tam s tým zákazom offroadu asi nebude tak horúce. I keď to asi nie je ako v Španielsku či kde.
To bude asi tet stejný jako je u nás= Nelegální
Popravdě si neumím představit vjet v Německu na polní nebo lesní cestu... Jel jsem služebně autem v rakousku po polní cestě a do 5 min. sedláci s vidlema… Tam jsou na tyhle věci hodně citlivý...
Naposledy editováno 21.07.2023 22:11:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fyro píše: To bude asi tet stejný jako je u nás= Nelegální
U nás TET nie je. V Nemecku píšu, že je legálny offroadových ciest málo, aj TET je po pravde cca 15-20% offroad (iba) - to som našiel až teraz, lebo som sa nedíval, ale sú legálne. V Rakúsku je to podobne, napríklad na Straniger Alm vedie nespevnená cesta a veselo sa tam chodí - a nie je to jediná prístupná chata v tej oblasti.Naposledy editováno 21.07.2023 22:18:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Německý TET je pouze na severu země, aby přivedl německé "adventuristy" do Švédska, do Polska a dál do Pobaltí. Střihnout zkratku skrze pole je možné v podstatě jen v bývalém východním Německu.
e- do Švédska ..
Naposledy editováno 21.07.2023 23:28:26
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Na domluvu při více kusech se mám zastavit a prodiskutovat.
Je to pro někoho zajímavé? Lehká, tichá, pěkná koncovka. Ale bez homologace a v ceně přes 10tis
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Slávek-TDM píše: ondrej-ek> i s dbkillerem? To si budu muset nekde poslechnout...
Jj, i s killerem uřvaný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Palomoto píše: Jj, i s killerem uřvaný
aj s katalyzatorom?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Palomoto píše: Info ohledně koncovky od RPtuning: prvninkis je třeba vyrábět a ladit prino na motorce, takže přístaviště motorku na týden. První volný termín někdy v říjnu, a cena prvního kusu 12.000,-
Na domluvu při více kusech se mám zastavit a prodiskutovat.
Je to pro někoho zajímavé? Lehká, tichá, pěkná koncovka. Ale bez homologace a v ceně přes 10tis
Tlumič výfuku na jakýkoliv jednoválcový čtyřtakt bude pracovat na stejném principu, to se vyvíjet nemusí, to už vyvinuté je. Takže jediné, co musí, je natáhnout trubku mezi ten jejich tlumič a ten kus, co jde od motoru, to je celé. Fakt jim chceš platit tenhle "vývoj"? Předem tě upozorňuju, že to nebude ani tišší ani výkonější.
A bude v tom i následná fáze, doladění vstřikování?
Kohlstein píše: Tlumič výfuku na jakýkoliv jednoválcový čtyřtakt bude pracovat na stejném principu, to se vyvíjet nemusí, to už vyvinuté je. Takže jediné, co musí, je natáhnout trubku mezi ten jejich tlumič a ten kus, co jde od motoru, to je celé. Fakt jim chceš platit tenhle "vývoj"? Předem tě upozorňuju, že to nebude ani tišší ani výkonější.
A bude v tom i následná fáze, doladění vstřikování?
Dělá na každou motorku jinou koncovku, měří aby seděla, nikde nedělá třeba při propruženi na doraz atd . Nemá uni koncovky a jen že by je osadil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Palomoto píše: A kdybych se nebál spolehlivosti a chtěl aby to bylo hezky, tak Fantic Rally. Váha dobrá, výkon výborný a podvozek dost schopný a mně se to líbí, ale vadí mne za cenu skoro 200 ten motor
Původ motoru se musí přežít, ze začátku byl hodně syrový, ale jak se zajede, je to paráda.
mRKEF píše: Palomoto> po tom fanticu slintam od doby co ty cabaellera vylezly. Jak říkáš nejvíc je pro mě negativum původ motoru a nějaké jeho vrtochy, o kterých se tu a tam píše. Ta cena tomu nepomáhá. Ale teď to trochu šlo dolů, asi klesl obecně odbyt. Chci se zítra zajet podívat naživo do Bylan. Aspoň prohlédnout. Pořád o tom trochu přemýšlím, protože ta mašina je krásná. A nechci scrambler co má 200+ kilo. Funkčně bych rád rally, ale nejvíc se mi líbí červená žlutá kombinace.
Možná pošlu obě wr do světa a nakonec to risknu :).
Cena klesla, řekl bych proto, že se změnil importér. Barva lze změnit jednoduše výměnou krytu nádrže a přelepením 3 ks samolepek.
Fyro píše: Fantic Rally má jen 19/17 a zdvihy 200mm. plus 20kg,to si myslím že CRF bude na tom v terénu o kus líp (po Výměně zadního tlumiče samozřejmě)
plus to koleno výfuku vepředu, a Moc pěkná motorka na to s tím někde mlátit
Jinak do bylan se taky pojedu podívat ,to jsem ani nevěděl že je tam prodávají. Mám to tam poměrně kousek + nikdy nedělali problémy s předváděčkama.
S CRF nemůžu porovnat, ale Voge 300 Rally (podobná motorka) je v terénu v něčem lepší - větší kola, je užší mezi nohama - na Fanticu trochu vadí výfuk pravé noze, líp se jede ve stoje, dál pak vyšší sedlo u Voge/CRF - pohodlnější posez. V těžším terénu je zase nižší výška sedla u Fanticu někdy výhoda a pocit z motoru (mnohem vyšší výkon a krouťák) a "sportovnější" geometrie - nesedí se tak moc jako na záchodě, dělá jízdu na Fanticu výrazně zábavnější. O lepších komponentech a designu se není třeba zmiňovat - 2 násobná cena ve srovnání s Voge je tam prostě vidět. Koleno vepředu, jestli je míněno u Caballera, lze vyřešit Arrow výfukem + Fantic úprava RJ cca + 6 koní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kohlstein píše: Tlumič výfuku na jakýkoliv jednoválcový čtyřtakt bude pracovat na stejném principu, to se vyvíjet nemusí, to už vyvinuté je. Takže jediné, co musí, je natáhnout trubku mezi ten jejich tlumič a ten kus, co jde od motoru, to je celé. Fakt jim chceš platit tenhle "vývoj"? Předem tě upozorňuju, že to nebude ani tišší ani výkonější.
A bude v tom i následná fáze, doladění vstřikování?
Jsme rádi, že se nám tu ozval odborník, co tomu opravdu rozumí. Na rozdíl od těch co se tím živí a jen si to myslí a hovno ví. Bez tebe bychom byli ztraceni.
Motorku samozřejmě pro první kus potřebují. Minimálně kvůli mechanickým rozměrům a uchycení. Solidní firma si také změří výkon a hlučnost pro ověření, že splnili zadání, k čemuž mají vybavení. My od toho laďáku nepožadujeme větší výkon, stačí že se nezhorší. Nám jde o hmotnost a hlučnost.
MGV7 píše: Fantic Caballero 500 Rally mám cca rok a půl, tak můžu poreferovat pokud by byl zájem.
S CRF nemůžu porovnat, ale Voge 300 Rally (podobná motorka) je v terénu v něčem lepší - větší kola, je užší mezi nohama - na Fanticu trochu vadí výfuk pravé noze, líp se jede ve stoje, dál pak vyšší sedlo u Voge/CRF - pohodlnější posez. V těžším terénu je zase nižší výška sedla u Fanticu někdy výhoda a pocit z motoru (mnohem vyšší výkon a krouťák) a "sportovnější" geometrie - nesedí se tak moc jako na záchodě, dělá jízdu na Fanticu výrazně zábavnější. O lepších komponentech a designu se není třeba zmiňovat - 2 násobná cena ve srovnání s Voge je tam prostě vidět. Koleno vepředu, jestli je míněno u Caballera, lze vyřešit Arrow výfukem + Fantic úprava RJ cca + 6 koní.
Super, díky za reference! Takže celkově jsi spokojený? Terén i silnice ? Rozbitý silnice podvozek pobírá?
Naposledy editováno 24.07.2023 10:38:37
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
MGV7 píše: Zatím cca 3,5 tisíce, 80% v terénu. Loni jsem si na jaře zdárně zlomil rameno, tak jsem toho moc nenajel. Funkční neduhy, řekl bych, téměř nejsou, ergonomicky blbě výfuk u pravé nohy, krátká páka zadní brzdy, lze jednoduše vyřešit a blbě přístupný atypický vzduchový filtr. Každá jízda je ale paráda. Není to enduro motorka, ale je univerzální a pěkná. Mrkněte na jutubu na Berotec, borci se s tim nemažou. Koupil bych si ji klidně znova, takže určitě žádné závažné nedostatky nepozoruju.
To rameno sis zlomil na Fanticu?
Mě na motorkách Tohodle typu taky nejvíc bere ta univerzálnost. Já na CRF300jezdím radši než na čtyřválci, Právě z tohohle důvodu..
Jinak jestli bude v bylanech jako testovatčka, Tak si tam sjedu, nemám to daleko. Jediný co je vada nacrf ,že je trochu slabší. Ale zase horší podvozek bych nechtěl.
Naposledy editováno 24.07.2023 22:08:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |