zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 10.07.2023 10:26:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Hiflo HF103 2017-2020
http://www.hiflofilt...talogue/filter/HF103
Hiflo HF112 2013-2016
http://www.hiflofilt...talogue/filter/HF112
e- sorry, ptal jsi se asi na gumové těsnění. Jednou za deset let se snad dá i ten originál finančně unést.
Naposledy editováno 10.07.2023 09:52:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Švejdy45 píše: Čau bando
Nevím jestli se tu řešilo nebo ne
Nevíte při jaký teplotě nebo při jako dlouhý době se zapne ten ventilátor??
Mě se zapnul asi jen jednou za celou dobu co mám motorku a teď v létě když popojizdim ve městě mi přijde že motorka hodně topí což je normální ale nejde mi do hlavy proč se nezapne ventilátor
Dělal jste někdo nějaký přídavný spouštění nebo něco??
Já zas řešim, proč mi crfko zničehonic zdechlo při volnoběhu a pak nešlo nastartovat. A po rychlé kontrole už pak najednou zas vrčí... Závadu jsem žádnou nenašel
Tak ventilátor zkus, že to necháš běžet na volnoběh a čekáš, až se zapne ne? V tomhle horku to bude rychle...
Naposledy editováno 11.07.2023 10:39:50
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Laďák je balzám. Udělej to průchozí a nech motor zpívat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Krautkopf píše: SuperSic58>
Otevřenej vejfuk tam mam už 6 let ty brzdo To si objevil Ameriku Co místo toho tvýho plácání nesmyslů, které jsou uplně k ničemu a nic neřeknou, raději přidat do vlákna něco smysluplného? Třeba fotku svíčky z crfka s origo vejfukem? Pak bysme mohli nějak relevantně posoudit vliv laďáku Ale možná jsem tu jediný, kdo vyndaval svíčku z crfka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Krautkopf píše: SuperSic58> Věděl jsem, že se přiznáš, že jsi tu svíčku zkontroloval až šest roků po nasazení laďáčku zpěváčku.
A co jako ty kapustová hlavo? Co se ti na ní nelíbí? Máš srovnání se svíčkou provozovanou s origo laufem? Nemáš. Takže víš hovno ty kecale unudlenej.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Švejdy45 píše: SuperSic58> to jsem samozřejmě zkoušel, několik minut na volnobeh ale nic , zkusím se podívat po kablech jestli není někde chyba
Jo to jsem zkoušel taky, když sem řešil, proč to zdechlo a chvíli nešlo nastartovat, nikde žádná očividná závada. Zkoušim sehnat nějaký rady od různejch lidí od fochu a mechaniků, nebo jestli to není nějakej častější problém crfek, zatim jsem k ničemu konkrétnímu nedošel. Co si pamatuju, tak tu měl jeden kluk nový crfko a mělo to problém se chcípáním už od novoty, na reklamaci u autorizáku Hondy z toho nebyli, měnili všechno možný a furt to zlobilo. Nakonec mu dali uplně nový crfko... Pak tu myslim Pajitu řešil nějakej fail a to bylo tušim nějakej problém ve spínačce. Ale tam mu to nejelo vubec, mě to stávkovalo chvíli a od tý doby zas jezdí..
S tim větrákem bych to zkusil, jak píše Kohlstein(tipuju, že to snad neni druhý nick stejné osoby jménem Krauterkopf ) mrknout na pojistku pod sedlem a neb zkusit přímo ke konektoru, co vede k větráku, připojit napětí z baterky..
Máte někdo zkušenosti s tímhle držák??
Bohužel jak sem psal originální plastovy to nevydržel a koupil sem na alíku za 800 bohužel taky nevydržel sám od sebe praskl, já vím psali jste že není kvalitní jsem rád že spz sem zachránil aspoň....chci dát teda jiný ale originální je drahý a plast no
To samý blinkry ale na netu jich je hodně takže ty jsou cajk ale ten držák
Naposledy editováno 12.07.2023 11:01:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Švejdy45 píše: SuperSic58> pojistky dobry , byl zlomený kabel takže pajka a novy , už ti funguje vše díky za rady , pojistky jsem kontroloval hned právě
Tyjo zlomenej kabel, to je paráda, když se to stane u zánovní motorky.. Kdyžtak sem hoď foto, toho kritickýho místa, ať tomu můžou ostatní předejít. Ty kabeláže jsou vubec u spousty motorek tak divoce naroubovaný kolem rámu a příslušenství s kolikrát hodně ostrejma zalomeníma.. Kdoví, jestli tam někde nemam skrytej podobnej bug...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1. O chudé směsi jsi tady začal spekulovat ty sám (několik let po aplikaci laďáčku zpěváčku)
2. Nenapsal jsi, v jakém jizdním režimu ta aktuální barva svíčky vznikla. Jestli to bylo na plný plyn na dálnici, v 50 km/h přes obec, nebo deset minut poslouchání chcípacího volnoběhu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Krautkopf píše: SuperSic58> Máš v těch svých dedukcích dvě chyby.
1. O chudé směsi jsi tady začal spekulovat ty sám (několik let po aplikaci laďáčku zpěváčku)
2. Nenapsal jsi, v jakém jizdním režimu ta aktuální barva svíčky vznikla. Jestli to bylo na plný plyn na dálnici, v 50 km/h přes obec, nebo deset minut poslouchání chcípacího volnoběhu.
1. A tys tu spekulaci sežral i s navijákem Nejsem pánbů, abych od oka dle zbarvení svíce ihned řekl "tato směs je 14,5:1" Ty to takhle umíš určit? Víš pendrek.
2. V jakém jízdním režimu vznikla? Myslíš jako posledních dejme tomu 50 km? To ti řeknu přesně, normálním ježděním po okreskách, proloženém průjezdy obcemi. Volnoběh neni chcípací, drží si svou lajnu 1440 -1480 ot/min jako vždy. Nikdy nenechávám motor vrčet dlouho na volnoběh.
Švejdy45 píše: SuperSic58> zánovní moc už ne 2015 rok , byl přímo v místě co je to zapojeny u ventilátoru
No já mam rok 2013 a furt vypadá prakticky jak nová, až na lehkou korozi zadního výpletu. Takže to beru jako zánovní. Ale dobře to vědět, mrknu na to u svýho kousku na ten spoj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |