zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
ondrej-ek píše:
A výfuk LeoVince (-2,5 kg)
výfuk pěknej, Kde jsi ho kupoval? Jak je hlučný proti originálu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Pekne
co ty nove řidítka, jsou vyšší a víc rovný (méně zahle k jezdci) ?
Má snížené přepakování, nebo je to červený origo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
ondrej-ek píše: Fyro> bral jsem přes ebay z Itálie, subjektivně bych řekl, že poněkud hlučnější bohužel bude.
Škoda, já chci být co nejvíc neslyšný..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
ondrej-ek píše: Palomoto> řidítka bych tipnul vyšší o 2-3 cm, jsou prohlá, takže se dají otočit více od jezdce, erbe mi psal, že origo jsou měkká a rády se ohýbají. Přepákováním koubalink jsem řešil snížení (45 mm), takže ještě chci popustit v brýlích kvůli geometrii.
ty origo řidítka mají nic moc tvar i materiál, to taky vyměním. Jen přemýšlím, jestli nedát o něco víc a nevzít i klemy a k tomu řidítka bez hrazdy
Kolik měříš, že tak zásadní snížení? Já bych nějaké taky ocenil, ale dívám se max. na 30mm, těch 45mm už asi nepustíš ani na brejlích
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
...bude ještě lítiová baterka a ABS delete pro další 4kg dolů?
Výfuk lehčí a tišší než origo jedině zakázkově. Kdysi jsem si nechal pro sebe a pro kamaráda udělat laděný výfuk i se svodama na Urala u Creptuse. Opravdu laděný v tom smyslu, že se na brzdě zkoušely 2 varianty středního úseku svodu a 3 varianty tlumítka v koncovce. Výsledek výborný, cena dobrá. Ale od té doby šel Creptus do kopru a další kamarád na ten výfuk čekal rok, než tu objednávku vzdal. Nevím, jak funguje dnes.
Pokud by se na internetu dalo dohromady 5-10 lidí na hromadnou zakázku, někomu by jistě stálo zato udělat výfuk, co bude lehký, tichý a nebude mít negativní vliv na průběh výkonu. Ostatně, CRF300L je tak populární masová motorka, že by to výrobce výfuků mohlo zajímat obecně.
Pak zakázkové u RP, termín přistavení motorky za měsíc a pak do týdne hotovo, přímo na motorku. Zapujcil několik DB killeru na vyzkoušení. Za mně RP top, jen cena dost vysoká. Ale pokud by byl zájem více lidí, rád se zeptám. Já bych lehký a tichý vyfuk bral hned
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Oxymóron (z řeckého oxys „ostrý“ + móros „tupý“), někdy též protimluv, ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
MungoJerry píše: Lehký a tichý ....
Oxymóron (z řeckého oxys „ostrý“ + móros „tupý“), někdy též protimluv, ....
Proč? Rozhodující je materiál. Když to bude ocel, bude těžký. Když dural, případně v kobinaci s karbonovou rourou, může být lehký.
Předpokládám, že originál má v koncovce i katalyzátor, když jsem ho nezahlédl na svodu. Což je taky hmotnost navíc, i kvůli požadavku na silnější ocelový plech kvůli vysoké teplotě.
ondrej-ek píše: Deadman> Ano ve skříni, lithiovka mi mezitím odešla (asi vadnej kus fullbat), teď dumám jakou. Takže kdyby měl někdo tip tak do 2,5 tis. kč, tak sem s ním
nevím kolik to stojí, ale baterky Jebatt dělá Assassin a je na motorkářích
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Hitak128CZ píše:
Tak jsme domu dovezli sdílenou hračku 2017ka najeto 6k, měl bych dotaz jaký doporučíte co nejnižší zadní nosič aby nepřekážel, ten co byl k motorce bohužel hodně překáží otci při přehazování nohy, díky.
Mám malý a nízký od Kappa
Palomoto píše: ten výfuk, aby byl lehčí a stejně tichej by se asi musel udělat na zakázku. Asi RPtuning, nebo možná i další české firmy. Hlučnější bych nerad, ale úspora váhy se vždy hodí a kdyby to hodilo nějakého poníka navíc
Taky bych ho bral. Lehký, stejně tichý a + takových 5 k
Naposledy editováno 07.07.2023 12:40:08
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Nevím jestli se tu řešilo nebo ne
Nevíte při jaký teplotě nebo při jako dlouhý době se zapne ten ventilátor??
Mě se zapnul asi jen jednou za celou dobu co mám motorku a teď v létě když popojizdim ve městě mi přijde že motorka hodně topí což je normální ale nejde mi do hlavy proč se nezapne ventilátor
Dělal jste někdo nějaký přídavný spouštění nebo něco??
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Hitak128CZ píše:
Tak jsme domu dovezli sdílenou hračku 2017ka najeto 6k, měl bych dotaz jaký doporučíte co nejnižší zadní nosič aby nepřekážel, ten co byl k motorce bohužel hodně překáží otci při přehazování nohy, díky.
Nejnizsi nosic je asi od Rally Raid . Mam ho, celkem spokojenost, ale treba haky od Enduristan Tail bag do nej nezasunes (Enduristan Blizzard bez problemu).
Dalsi variantou jsou treba jen nanytovana oka s uchyty od Kriegy, do kterych chytnet jejich nektere vaky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |