paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.7.2023 v 16:31 | Nahoru | #6961

ondrej-ek píše:
A výfuk LeoVince (-2,5 kg)



výfuk pěknej, Kde jsi ho kupoval? Jak je hlučný proti originálu?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.7.2023 v 17:29 | Nahoru | #6962
Fyro> bral jsem přes ebay z Itálie, subjektivně bych řekl, že poněkud hlučnější bohužel bude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.7.2023 v 18:21 | Nahoru | #6963
ondrej-ek>
Pekne
co ty nove řidítka, jsou vyšší a víc rovný (méně zahle k jezdci) ?
Má snížené přepakování, nebo je to červený origo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.7.2023 v 18:48 | Nahoru | #6964

ondrej-ek píše: Fyro> bral jsem přes ebay z Itálie, subjektivně bych řekl, že poněkud hlučnější bohužel bude.



Škoda, já chci být co nejvíc neslyšný..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.7.2023 v 20:34 | Nahoru | #6965
Palomoto> řidítka bych tipnul vyšší o 2-3 cm, jsou prohlá, takže se dají otočit více od jezdce, erbe mi psal, že origo jsou měkká a rády se ohýbají. Přepákováním koubalink jsem řešil snížení (45 mm), takže ještě chci popustit v brýlích kvůli geometrii.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.7.2023 v 20:35 | Nahoru | #6966
Fyro> to já samozřejmé taky, ale úspora váhy byla lákavá a oproti homologovanému Arrow poloviční cena.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.7.2023 v 08:39 | Nahoru | #6967

ondrej-ek píše: Palomoto> řidítka bych tipnul vyšší o 2-3 cm, jsou prohlá, takže se dají otočit více od jezdce, erbe mi psal, že origo jsou měkká a rády se ohýbají. Přepákováním koubalink jsem řešil snížení (45 mm), takže ještě chci popustit v brýlích kvůli geometrii.



ty origo řidítka mají nic moc tvar i materiál, to taky vyměním. Jen přemýšlím, jestli nedát o něco víc a nevzít i klemy a k tomu řidítka bez hrazdy
Kolik měříš, že tak zásadní snížení? Já bych nějaké taky ocenil, ale dívám se max. na 30mm, těch 45mm už asi nepustíš ani na brejlích

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.7.2023 v 08:48 | Nahoru | #6968
ten výfuk, aby byl lehčí a stejně tichej by se asi musel udělat na zakázku. Asi RPtuning, nebo možná i další české firmy. Hlučnější bych nerad, ale úspora váhy se vždy hodí a kdyby to hodilo nějakého poníka navíc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.7.2023 v 09:56 | Nahoru | #6969
Palomoto> Měřím 174 cm, ale dal jsem zadní tlumič k-tech razor lite a motorka už tak neklesá při nasednutí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.7.2023 v 10:21 | Nahoru | #6970
ondrej-ek> výfuky, přepákování, .... a kdy začneš řešit podstatné věci, třeba gumy, abys se furt neválel?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.7.2023 v 10:24 | Nahoru | #6971
MungoJerry> Tak eště sem s ní nepadl, to jen když ji máš v blátě do půlky kola musíš ji nejdřív položit a tahat ven. Jinak samozřejmě nachystané Michelin Tracker po zajetí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.7.2023 v 10:39 | Nahoru | #6972
ondrej-ek> Tolik úprav týden po koupi... To jsi to měl vše ve sříni, když jsi čekal na dodání?
...bude ještě lítiová baterka a ABS delete pro další 4kg dolů?

Výfuk lehčí a tišší než origo jedině zakázkově. Kdysi jsem si nechal pro sebe a pro kamaráda udělat laděný výfuk i se svodama na Urala u Creptuse. Opravdu laděný v tom smyslu, že se na brzdě zkoušely 2 varianty středního úseku svodu a 3 varianty tlumítka v koncovce. Výsledek výborný, cena dobrá. Ale od té doby šel Creptus do kopru a další kamarád na ten výfuk čekal rok, než tu objednávku vzdal. Nevím, jak funguje dnes.
Pokud by se na internetu dalo dohromady 5-10 lidí na hromadnou zakázku, někomu by jistě stálo zato udělat výfuk, co bude lehký, tichý a nebude mít negativní vliv na průběh výkonu. Ostatně, CRF300L je tak populární masová motorka, že by to výrobce výfuků mohlo zajímat obecně.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.7.2023 v 11:17 | Nahoru | #6973
Deadman> s Creptusem stejná zkušenost, čekal jsme půl roku na pry skladovy vyfuk se svodem na XT660
Pak zakázkové u RP, termín přistavení motorky za měsíc a pak do týdne hotovo, přímo na motorku. Zapujcil několik DB killeru na vyzkoušení. Za mně RP top, jen cena dost vysoká. Ale pokud by byl zájem více lidí, rád se zeptám. Já bych lehký a tichý vyfuk bral hned

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.7.2023 v 14:52 | Nahoru | #6974
Lehký a tichý ....
Oxymóron (z řeckého oxys „ostrý“ + móros „tupý“), někdy též protimluv, ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.7.2023 v 15:16 | Nahoru | #6975
Deadman> Ano ve skříni, lithiovka mi mezitím odešla (asi vadnej kus fullbat), teď dumám jakou. Takže kdyby měl někdo tip tak do 2,5 tis. kč, tak sem s ním

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.7.2023 v 17:10 | Nahoru | #6976

MungoJerry píše: Lehký a tichý ....
Oxymóron (z řeckého oxys „ostrý“ + móros „tupý“), někdy též protimluv, ....


Proč? Rozhodující je materiál. Když to bude ocel, bude těžký. Když dural, případně v kobinaci s karbonovou rourou, může být lehký.
Předpokládám, že originál má v koncovce i katalyzátor, když jsem ho nezahlédl na svodu. Což je taky hmotnost navíc, i kvůli požadavku na silnější ocelový plech kvůli vysoké teplotě.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.7.2023 v 17:27 | Nahoru | #6977
Deadman> protože fyzika a principy tlumení celého spektra frekvencí

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.7.2023 v 08:05 | Nahoru | #6978

ondrej-ek píše: Deadman> Ano ve skříni, lithiovka mi mezitím odešla (asi vadnej kus fullbat), teď dumám jakou. Takže kdyby měl někdo tip tak do 2,5 tis. kč, tak sem s ním


nevím kolik to stojí, ale baterky Jebatt dělá Assassin a je na motorkářích

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.7.2023 v 08:21 | Nahoru | #6979

Tak jsme domu dovezli sdílenou hračku 2017ka najeto 6k, měl bych dotaz jaký doporučíte co nejnižší zadní nosič aby nepřekážel, ten co byl k motorce bohužel hodně překáží otci při přehazování nohy, díky.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.7.2023 v 10:03 | Nahoru | #6980
Hitak128CZ> Nosič dát pryč úplně, je to blbina k ničemu a na zavazení.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.7.2023 v 12:38 | Nahoru | #6981

Hitak128CZ píše:
Tak jsme domu dovezli sdílenou hračku 2017ka najeto 6k, měl bych dotaz jaký doporučíte co nejnižší zadní nosič aby nepřekážel, ten co byl k motorce bohužel hodně překáží otci při přehazování nohy, díky.


Mám malý a nízký od Kappa

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.7.2023 v 12:39 | Nahoru | #6982

Palomoto píše: ten výfuk, aby byl lehčí a stejně tichej by se asi musel udělat na zakázku. Asi RPtuning, nebo možná i další české firmy. Hlučnější bych nerad, ale úspora váhy se vždy hodí a kdyby to hodilo nějakého poníka navíc



Taky bych ho bral. Lehký, stejně tichý a + takových 5 k

Naposledy editováno 07.07.2023 12:40:08

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.7.2023 v 15:20 | Nahoru | #6983
Zavolám Pokornymu co by za to chtěl kdyby bylo 3ks a 5ks a případně více ks.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.7.2023 v 18:24 | Nahoru | #6984
Čau bando
Nevím jestli se tu řešilo nebo ne
Nevíte při jaký teplotě nebo při jako dlouhý době se zapne ten ventilátor??
Mě se zapnul asi jen jednou za celou dobu co mám motorku a teď v létě když popojizdim ve městě mi přijde že motorka hodně topí což je normální ale nejde mi do hlavy proč se nezapne ventilátor
Dělal jste někdo nějaký přídavný spouštění nebo něco??

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.7.2023 v 21:52 | Nahoru | #6985
Tak mne se ventilator uz parkrar spustil, pak to docela neprijemne topi na pravou nohu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.7.2023 v 13:11 | Nahoru | #6986
Slávek-TDM> mě právě přijde že se motorka hodně hřeje když popojizdim po městě a ventilátor furt ne a ne zapnout ikdzy mi třeba přijde že by se už měl zapnout ne ??

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.7.2023 v 13:48 | Nahoru | #6987

Hitak128CZ píše:
Tak jsme domu dovezli sdílenou hračku 2017ka najeto 6k, měl bych dotaz jaký doporučíte co nejnižší zadní nosič aby nepřekážel, ten co byl k motorce bohužel hodně překáží otci při přehazování nohy, díky.



Nejnizsi nosic je asi od Rally Raid . Mam ho, celkem spokojenost, ale treba haky od Enduristan Tail bag do nej nezasunes (Enduristan Blizzard bez problemu).

Dalsi variantou jsou treba jen nanytovana oka s uchyty od Kriegy, do kterych chytnet jejich nektere vaky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.7.2023 v 14:59 | Nahoru | #6988
Švejdy45> on je teda dost tichej, treba proti tomu fukaru co mam na Tenerce

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.7.2023 v 17:37 | Nahoru | #6989
Slávek-TDM> to je dost možný že to neslyším asi , ale jednou jsem vypl motor ale ne zapalovani a ventilátor běžel

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.7.2023 v 12:26 | Nahoru | #6990
jedna (za mne) divná přestavba

mám tento nosič, značku neznám, motorka je z Itálie

od Arrow mám toto
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist