globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 10:38 | Nahoru | #6571
téma více motorek .. já mám tři a v podstatě mi ten stav nevyhovuje, protože pořádně nejezdím ani na jedný. Je to asi o nastavení mysli každýho jedince. Znám týpka , kterej jich má doma společně se synem asi 12, zejména veterány, nebo starší kusy na normálních značkách a sem tam nějakou vytáhne a je mu to úplně jedno. Je vysmátej, že má každou z nich. Mě to nějak nejde. Mám je rád, ale sere mě, že na ně nemám čas. Do toho se ještě snažím stíhat kolo ... takže tam pak stojej jak tři mrchy a já jezdím po lese na kole.
A letošní jaro je zatím co do ježdění dost na pikaču.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 10:42 | Nahoru | #6572
taky jsem si tím prošel, když jsem měl WR250R a jel jsem na technickou a za dva roky jsem ne něm najel 800 km tak šlo do světa ...prostě mám jen jednu prdel a víc motorek stejně neujezdím bo není víc času. Vždycky když mě měco láká tak si na to WR vzpomenu.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 10:49 | Nahoru | #6573
Tak to jsem rád, že v tom nejsem sám

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 12:04 | Nahoru | #6574
Vidím, že je to všude stejný Já si teda splnil sen a pořídil více motorek podle použití, páč UNI neexistuje, což jsem objevil již v ranném věku, takže teďka mám víceromotorek na každé odvětví jinou. Na každé najedu prd, ale pokaždé když to prd jedu, tak rohlík od ucha k uchu jako blázen! A jen si říkám musím ty vole více jezdit! A uplyne půl roku a zase ale mám z toho radost. Vím, že když přijdu do garáže mám na co sednout a podle choutků si můžu i vybírat A to jde. Paradoxně nenajedu vůbec nic po asfaltu, takže by mi stačila jedna motorka, klidně bez papírů
Nejlepší to bylo jako student. Prachy taktak na jednu motorku, noty nebyli, takže jasně, že Enduro! A jezdilo se hodně! Spíše se řešilo abych měl na benzín než abych řešil, jestli si koupit další motorku. je to husté
Ale stále su zastáncem, že člověk potřebuje mít alespoň motorky 2. Jednu opravdu na cestu ať už tupé endurko nebo Cenduro aby vyvezl manželku, děti kolem komína nebo dál atd. Je to dle toho co člověka láká více jezdit (cestovat nebo kochačka kolem komína přírodou). A potom jako druhou motorku takovou tu na křápání, které není člověku tolik líto, jako té na cestu, prostě na odreágování na čistých drapácích. Cokoli více je zbytečné. Někdo si drží veteránky, budiž O.K. ale vlastně k čemu? Jo dělá to radost, ale děcka to stejnak prodaj, protože k tomu nebudou mít vztah...
Takže za mě 1 je málo a 3 jsou už dost...

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 12:35 | Nahoru | #6575
Já jsem prodal KLE 500 a DRZ 400 protože jsem dvě neujezdil a pořídil CRF 300. CRF byla dobrá, ale na cestě chyběl trochu výkon. Místo ní jsem pořídil 690 enduro co už je pro mě ideální univerzál jak na cestu tak do terénu. Ale zase jsem na začátku, protože neexistuje super univerzální guma. Mám nazuty Trackery, které jsou na off super, ale na cestě snima jezdím stejně jak s CRF 300 .
A teď jak vyšla CL500, tak jsem si řekl, že prodám 690 a koupím starší CRF a k tomu CL500 . Mě poser. Na konci dubna půjdu testnout tu 500 a doufám, že to bude sračka, protože jinak budu mít velký problém

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 13:41 | Nahoru | #6576
Tak vyřešeno

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 13:56 | Nahoru | #6577
callowsick> už je z domu? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 14:37 | Nahoru | #6578
Fic6> A proto ideální 2. Neexistuje UNI ani motorka ani pneu. Člověk si to potom na tom druhým povrchu neužije, a při nejhorším si to neužije ani v terénu ani na asfaltu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 14:45 | Nahoru | #6579

callowsick píše: Tak vyřešeno



Předpokládám, že Deadman rozšířil stáj

Jinak pro mě je příjemnější smířit se s tím, že ne všude vyjedu, než mít doma stroj, který nepoužívám...
Každý to má holt jinak a super je, že si můžeme vybrat

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 15:22 | Nahoru | #6580
Už je zamluvena, ale Deadman to není

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 16:55 | Nahoru | #6581

Fic6 píše: Já jsem prodal KLE 500 a DRZ 400 protože jsem dvě neujezdil a pořídil CRF 300. CRF byla dobrá, ale na cestě chyběl trochu výkon. Místo ní jsem pořídil 690 enduro co už je pro mě ideální univerzál jak na cestu tak do terénu. Ale zase jsem na začátku, protože neexistuje super univerzální guma. Mám nazuty Trackery, které jsou na off super, ale na cestě snima jezdím stejně jak s CRF 300 .
A teď jak vyšla CL500, tak jsem si řekl, že prodám 690 a koupím starší CRF a k tomu CL500 . Mě poser. Na konci dubna půjdu testnout tu 500 a doufám, že to bude sračka, protože jinak budu mít velký problém



To s těma gumama je pravda. Kolikrát se na to nemyslí, že když tam budu mít nějaký slušný pneu do terénu, tak nasilnici to pak stojí za prd ( a naopak).Mě na Crf docela vyhovuje to co tam je, Ale nejezdím žádný hardcore. V terénu se dá dobře (kromě velkýho bláta)a na silnici taky dobrý.
Jinak jsem taky příznivec dvou motorek + nějaký ty veterány
Jednu univerzální na vše už jsem přestal hledat.

Naposledy editováno 19.04.2023 17:04:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 17:07 | Nahoru | #6582

Fyro píše: To s těma gumama je pravda. Kolikrát se na to nemyslí, že když tam budu mít nějaký slušný pneu do terénu, tak nasilnici to pak stojí za prd ( a naopak).Mě na Crf docela vyhovuje to co tam je, Ale nejezdím žádný hardcore. V terénu se dá dobře (kromě velkýho bláta)a na silnici taky dobrý.
Jinak jsem taky příznivec dvou motorek + nějaký ty veterány
Jednu univerzální na vše už jsem přestal hledat.


IRC? Jezdi si na nich, kde chceš, ale netrus všude tyhle svoje bludy. Někdo tomu zkusí uvěřit a přijde kvůli tobě k úrazu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 17:11 | Nahoru | #6583

Kohlstein píše: IRC? Jezdi si na nich, kde chceš, ale netrus všude tyhle svoje bludy. Někdo tomu zkusí uvěřit a přijde kvůli tobě k úrazu.


Tak píšu že nejezdím žádný hártkór a velký bláto,každý musí sám vědět co tam má obuto a kde jezdí.když někdo neumí Jezdit tak přijde k úrazu i na drapákách.
Furt se tady bavíme o Ježdění na slabým dualsportu , A ne o sportovním enduru exc 300 2T. Takže tomu odpovídá i druh terénu kde se dualsport používá. a občas si zkrátka chci přejet i po silnici. Takže pro mě dobrý.

Naposledy editováno 19.04.2023 17:25:02

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 17:15 | Nahoru | #6584

callowsick píše: Už je zamluvena, ale Deadman to není



To jsem fakt rád, uz jsem se bál že pojedu do Kladna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 17:26 | Nahoru | #6585
Fyro> Hártkór není třeba cesta do práce a z práce - přesto bych to některé dni na IRC ani nezkoušel. Nebezpečné se to pak stává za sucha, kdy stačí malá nepozornost a travička zelená do tvrdé země sazená nemilosrdně posílá k zemi všechno na IRC a podobných pseudoterénních polodrapákách. A to nemusí být ani ranní rosa.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 17:43 | Nahoru | #6586

Kohlstein píše: Fyro> Hártkór není třeba cesta do práce a z práce - přesto bych to některé dni na IRC ani nezkoušel. Nebezpečné se to pak stává za sucha, kdy stačí malá nepozornost a travička zelená do tvrdé země sazená nemilosrdně posílá k zemi všechno na IRC a podobných pseudoterénních polodrapákách. A to nemusí být ani ranní rosa.



Za sucha tě poslali tyhle gumy k zemi? Na himlu jsem jezdil Za sucha všechno v pohodě i na těch skoro silničních pirelkách.
Za sucha snad nejde spadnout na ničem... To už musí být člověk velký neumětel.

Jinak napiš typ jaký pneu používáš na dualsport. To bude mít větší hodnotu než nějaký dohadování.
Když koupím novou motorku tak sjedu to co tam je A pak se rozhlížím co Co tam dát případně jinýho-Podle toho jak chci motorku používat.

Naposledy editováno 19.04.2023 17:51:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 18:00 | Nahoru | #6587

Fyro píše: Za sucha snad nejde spadnout na ničem... To už musí být člověk velký neumětel.



Nechej si už odmontovat pomocná kolečka a ať naučí řadit i dvojku, pane nepadavý!

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 18:03 | Nahoru | #6588

Kohlstein píše:
Nechej si už odmontovat pomocná kolečka a ať naučí řadit i dvojku, pane nepadavý!



Napiš mi prosím na čem a kudy zhruba jezdíš a jaký tam máš pneu, díky

Naposledy editováno 19.04.2023 18:03:59

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 18:25 | Nahoru | #6589
... jak stary baby na pavlaci ...

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 19:05 | Nahoru | #6590
Borci dívám se na Gattiho, jak si s tím krásně hraje. Tipuju, že má surovou origo motorku a očividně mu stačí i origo tlumení. Proč a z jakého důvodu to všichni předěláváte? To jezdíte těžší terén než je ve videu? Jen mě to zajímá díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 19:16 | Nahoru | #6591
Sally06> Jednak prumernej Evropan vazi o takovych 30 Kg vice, a druhak u originalu nebyl ani tak problem v male rychlosti, ale pri rychlejsi jizde po rozbitejsi ceste.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 19:19 | Nahoru | #6592

Wenca24 píše: Předpokládám, že Deadman rozšířil stáj

Jinak pro mě je příjemnější smířit se s tím, že ne všude vyjedu, než mít doma stroj, který nepoužívám...
Každý to má holt jinak a super je, že si můžeme vybrat



Kdepak, já se pořád ještě rozmýšlím. S doplňky za 120 je sice férová tržní cena, ikdyž až na ten tlumič jsou pro mě bezcenné. Ale zase je to první ročník s nějakou tou mouchou (slyšel jsem o občasném náhlém chcípnutí na volnoběh) a tu cenu dělá hlavně nedostatkovost. Je to rozpočtová motorka, ne nějaký sběratelský klenot.
Když přidám dvacku, můžu mít aktuální model, funglovku se zárukou, na které za ty 2 roky najedu 15-20t.km (pokud na tom budu jezdit stejně jako na NX) tak stihnu prověřit případné výrobní vady, co se na sotva zajeté ojetině nemusely stihnout projevit. Jasně, musím přidat minimálně desítku za zadní tlumič, ale zase si vyberu ten s pružinou na moji postavu. Nevýhoda je dlouhá dodací doba, ale já pořád ještě mám obdobnou motorku.

Za sebe tu volbu vidím nerozhodně. Musel bych se asi svézt aby mě přesvědčila že ji potřebuji hned.
Někdo, kdo má hlouběji do kapsy a potřebuje ji už tuhle sezónu, to bude vidět jinak.

Myslím že až někdy produkce dostihne poptávku, ceny ojetin poklesnou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 19:25 | Nahoru | #6593
Fyro> Souhlasim s Tebou, ze za sucha a do urcite vyse vzorku to slo. Mokra trava ale byla i pri pomale jizde o hubu (zvlaste po vrstevnici), a jakmile zadni vzorek klesnul na cca 6mm, zacalo to byt o hubu i za sucha - stala se nepredvidatelnou.

Tracker / MT21 mi prijde rozhodne lepsi kombinace - na asfaltu to huci / vibruje jen na pocatku o fous vice, v terenu vyrazne lepsi.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 19:42 | Nahoru | #6594
Sally06> u toho tlumiče nejde úplně, jak moc těžký věci jezdíš, ale speciálně u myho kousku to strašně málo tlumilo kmity - prejedes díru a třikrát tě zhoupne. To je nepříjemný i na silnici.

Deadman: máš pravdu v tom, ze je CRF levně postavená motorka, kde ceny dělá hlavně nedostupnost. Já se s touhle motorkou nějak minul.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 19:47 | Nahoru | #6595
kohlstein a fyro neřešte ptákoviny. Prostě jste rozdílní jezdci a preferujete to co vám vyhovuje. IRC je na ježdění po silnici a do terénu spíš jen když je sucho a mít na paměti že tam nemáš drápky a jet podle toho.
Mi ty IRC nijak nevadily protože jsem je bral jako univerzaly, ale byl jsem zklamaný z kilometroveho nájezdu zadní pneu .
Drapák je pro me asi v terénu nutnost. Rád jezdím rychleji a za každého počasí a na univerzal gumach se takhle jezdit nedá. Bohužel zase na cestě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 19:51 | Nahoru | #6596
Sally06> pravdu máš. kdybych měl aspoň dost místa na dvě moto, abych pak mohl pohodlně fungovat. Teď jsem si navíc v dílně udělal hajzl a je toho místa ještě míň

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 19:52 | Nahoru | #6597
RomanHA> To mi chceš říct, že průměrnej evropan má 100 kg? Myslím si, že tyhle lehká tupá endura nejsou zrovna na lítání v kilu po polňačkách. Každá taková lehká motorka bude asi neklidná v rychlostech. A taky otázka o jakých rychlostech se bavíme? V kilu to ta motorka asi nebude celkově dávat. Ale do takových 80ti by mohla.

callowsick> 3x zhoupne? To bylo něco špatně ne? Chápu měkej/tvrdej tlumič, ale pokud houpe, tak tlumič nefunguje ne? Neměl jsi tam opravdu něco špatně?

Na KLX pozoruju strašnou peřinu tlumiče. Nějak extra sem s tím po rozbité cestě neletěl, ale vzhledem k dnešnímu promáčenému terénu a origo pneu si schopnej letět na lesní cestě na hraně těch pneu a podvozek si chrochtá, rychlost typuju, tak do 70km/h.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 19:56 | Nahoru | #6598
Fic6> Sice mají moje motorky nedůstojné parkování, ale když je naňahňám na sebe, tak 2 motorky v sobě zabírají asi tolik, když máš jednu a potřebuješ kolem ní chodit... 2 motorky vzhledem k místu jsou velice únosné a kde se vejde 1 tam se zpravidla vlezou i 2...
S tím haj...m to mám podobně. Já už si to, ale rovnou navrhl od začátku, že tam bude, než jsem vůbec garáž začal stavěl...

Naposledy editováno 19.04.2023 19:56:37

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 19:58 | Nahoru | #6599
Sally06> na tlumiči není vidět nic špatně a moc jsem to ani nezkoumal a vyměnil to. Ta změna byla ohromná

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 20:07 | Nahoru | #6600
Sally06> no prave, je tam neco spatne, proto to vsichni meni
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist