zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
A letošní jaro je zatím co do ježdění dost na pikaču.
Nejlepší to bylo jako student. Prachy taktak na jednu motorku, noty nebyli, takže jasně, že Enduro! A jezdilo se hodně! Spíše se řešilo abych měl na benzín než abych řešil, jestli si koupit další motorku. je to husté
Ale stále su zastáncem, že člověk potřebuje mít alespoň motorky 2. Jednu opravdu na cestu ať už tupé endurko nebo Cenduro aby vyvezl manželku, děti kolem komína nebo dál atd. Je to dle toho co člověka láká více jezdit (cestovat nebo kochačka kolem komína přírodou). A potom jako druhou motorku takovou tu na křápání, které není člověku tolik líto, jako té na cestu, prostě na odreágování na čistých drapácích. Cokoli více je zbytečné. Někdo si drží veteránky, budiž O.K. ale vlastně k čemu? Jo dělá to radost, ale děcka to stejnak prodaj, protože k tomu nebudou mít vztah...
Takže za mě 1 je málo a 3 jsou už dost...
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
A teď jak vyšla CL500, tak jsem si řekl, že prodám 690 a koupím starší CRF a k tomu CL500 . Mě poser. Na konci dubna půjdu testnout tu 500 a doufám, že to bude sračka, protože jinak budu mít velký problém
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
callowsick píše: Tak vyřešeno
Předpokládám, že Deadman rozšířil stáj
Jinak pro mě je příjemnější smířit se s tím, že ne všude vyjedu, než mít doma stroj, který nepoužívám...
Každý to má holt jinak a super je, že si můžeme vybrat
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fic6 píše: Já jsem prodal KLE 500 a DRZ 400 protože jsem dvě neujezdil a pořídil CRF 300. CRF byla dobrá, ale na cestě chyběl trochu výkon. Místo ní jsem pořídil 690 enduro co už je pro mě ideální univerzál jak na cestu tak do terénu. Ale zase jsem na začátku, protože neexistuje super univerzální guma. Mám nazuty Trackery, které jsou na off super, ale na cestě snima jezdím stejně jak s CRF 300 .
A teď jak vyšla CL500, tak jsem si řekl, že prodám 690 a koupím starší CRF a k tomu CL500 . Mě poser. Na konci dubna půjdu testnout tu 500 a doufám, že to bude sračka, protože jinak budu mít velký problém
To s těma gumama je pravda. Kolikrát se na to nemyslí, že když tam budu mít nějaký slušný pneu do terénu, tak nasilnici to pak stojí za prd ( a naopak).Mě na Crf docela vyhovuje to co tam je, Ale nejezdím žádný hardcore. V terénu se dá dobře (kromě velkýho bláta)a na silnici taky dobrý.
Jinak jsem taky příznivec dvou motorek + nějaký ty veterány
Jednu univerzální na vše už jsem přestal hledat.
Naposledy editováno 19.04.2023 17:04:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fyro píše: To s těma gumama je pravda. Kolikrát se na to nemyslí, že když tam budu mít nějaký slušný pneu do terénu, tak nasilnici to pak stojí za prd ( a naopak).Mě na Crf docela vyhovuje to co tam je, Ale nejezdím žádný hardcore. V terénu se dá dobře (kromě velkýho bláta)a na silnici taky dobrý.
Jinak jsem taky příznivec dvou motorek + nějaký ty veterány
Jednu univerzální na vše už jsem přestal hledat.
IRC? Jezdi si na nich, kde chceš, ale netrus všude tyhle svoje bludy. Někdo tomu zkusí uvěřit a přijde kvůli tobě k úrazu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kohlstein píše: IRC? Jezdi si na nich, kde chceš, ale netrus všude tyhle svoje bludy. Někdo tomu zkusí uvěřit a přijde kvůli tobě k úrazu.
Tak píšu že nejezdím žádný hártkór a velký bláto,každý musí sám vědět co tam má obuto a kde jezdí.když někdo neumí Jezdit tak přijde k úrazu i na drapákách.
Furt se tady bavíme o Ježdění na slabým dualsportu , A ne o sportovním enduru exc 300 2T. Takže tomu odpovídá i druh terénu kde se dualsport používá. a občas si zkrátka chci přejet i po silnici. Takže pro mě dobrý.
Naposledy editováno 19.04.2023 17:25:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kohlstein píše: Fyro> Hártkór není třeba cesta do práce a z práce - přesto bych to některé dni na IRC ani nezkoušel. Nebezpečné se to pak stává za sucha, kdy stačí malá nepozornost a travička zelená do tvrdé země sazená nemilosrdně posílá k zemi všechno na IRC a podobných pseudoterénních polodrapákách. A to nemusí být ani ranní rosa.
Za sucha tě poslali tyhle gumy k zemi? Na himlu jsem jezdil Za sucha všechno v pohodě i na těch skoro silničních pirelkách.
Za sucha snad nejde spadnout na ničem... To už musí být člověk velký neumětel.
Jinak napiš typ jaký pneu používáš na dualsport. To bude mít větší hodnotu než nějaký dohadování.
Když koupím novou motorku tak sjedu to co tam je A pak se rozhlížím co Co tam dát případně jinýho-Podle toho jak chci motorku používat.
Naposledy editováno 19.04.2023 17:51:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fyro píše: Za sucha snad nejde spadnout na ničem... To už musí být člověk velký neumětel.
Nechej si už odmontovat pomocná kolečka a ať naučí řadit i dvojku, pane nepadavý!
Kohlstein píše:
Nechej si už odmontovat pomocná kolečka a ať naučí řadit i dvojku, pane nepadavý!
Napiš mi prosím na čem a kudy zhruba jezdíš a jaký tam máš pneu, díky
Naposledy editováno 19.04.2023 18:03:59
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Wenca24 píše: Předpokládám, že Deadman rozšířil stáj
Jinak pro mě je příjemnější smířit se s tím, že ne všude vyjedu, než mít doma stroj, který nepoužívám...
Každý to má holt jinak a super je, že si můžeme vybrat
Kdepak, já se pořád ještě rozmýšlím. S doplňky za 120 je sice férová tržní cena, ikdyž až na ten tlumič jsou pro mě bezcenné. Ale zase je to první ročník s nějakou tou mouchou (slyšel jsem o občasném náhlém chcípnutí na volnoběh) a tu cenu dělá hlavně nedostatkovost. Je to rozpočtová motorka, ne nějaký sběratelský klenot.
Když přidám dvacku, můžu mít aktuální model, funglovku se zárukou, na které za ty 2 roky najedu 15-20t.km (pokud na tom budu jezdit stejně jako na NX) tak stihnu prověřit případné výrobní vady, co se na sotva zajeté ojetině nemusely stihnout projevit. Jasně, musím přidat minimálně desítku za zadní tlumič, ale zase si vyberu ten s pružinou na moji postavu. Nevýhoda je dlouhá dodací doba, ale já pořád ještě mám obdobnou motorku.
Za sebe tu volbu vidím nerozhodně. Musel bych se asi svézt aby mě přesvědčila že ji potřebuji hned.
Někdo, kdo má hlouběji do kapsy a potřebuje ji už tuhle sezónu, to bude vidět jinak.
Myslím že až někdy produkce dostihne poptávku, ceny ojetin poklesnou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tracker / MT21 mi prijde rozhodne lepsi kombinace - na asfaltu to huci / vibruje jen na pocatku o fous vice, v terenu vyrazne lepsi.
Deadman: máš pravdu v tom, ze je CRF levně postavená motorka, kde ceny dělá hlavně nedostupnost. Já se s touhle motorkou nějak minul.
Mi ty IRC nijak nevadily protože jsem je bral jako univerzaly, ale byl jsem zklamaný z kilometroveho nájezdu zadní pneu .
Drapák je pro me asi v terénu nutnost. Rád jezdím rychleji a za každého počasí a na univerzal gumach se takhle jezdit nedá. Bohužel zase na cestě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
callowsick> 3x zhoupne? To bylo něco špatně ne? Chápu měkej/tvrdej tlumič, ale pokud houpe, tak tlumič nefunguje ne? Neměl jsi tam opravdu něco špatně?
Na KLX pozoruju strašnou peřinu tlumiče. Nějak extra sem s tím po rozbité cestě neletěl, ale vzhledem k dnešnímu promáčenému terénu a origo pneu si schopnej letět na lesní cestě na hraně těch pneu a podvozek si chrochtá, rychlost typuju, tak do 70km/h.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
S tím haj...m to mám podobně. Já už si to, ale rovnou navrhl od začátku, že tam bude, než jsem vůbec garáž začal stavěl...
Naposledy editováno 19.04.2023 19:56:37
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |