1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
pylot>kawapepek> ty gripy vypadaj jak ze staryho BMXka a sluesely by tomu vykousany kotouce. Tyhle pusobej tak lacine a pripadaj mi maly ale zdani treba klame. Jinak to ma moc pekny tvary. Jsem zvedavej az to uvidim se svetlama.
Mně spíš tyhle kotouče od Bremba připadají seriozně, narozdíl od těch skoropouťových na sériovce...
GRASSEL>No jsem zvědavej na seriovku, tohle je libovka jen doufám že seriovku nějak neposerou jako třeba ten minulej model zrcátkama, to byl fakt otřes
Přesně tak. Takhle to vypadá i na Kawasaki docela pěkně, ale už vidím, jak to zhnusí světlama z Hvězdné pěchoty a těma blikkrama, co píšeš...
2 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
Bubrak ZX10R>Ty vykousany kotouce maj vetsi plochu pro chlazeni vy poutaci.
Jo tak... Brembo se má co učit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
Bubrak ZX10R>Ty vykousany kotouce maj vetsi plochu pro chlazeni vy poutaci.
Jo tak to jo já se pořád divil proč ty kawy tak dobře brzděj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
GRASSEL>Jo tak to jo já se pořád divil proč ty kawy tak dobře brzděj
To mozna ani ne ze by brzdily, ale treba ja mam kotouce v pohode, v 56tis km, a kamos na GSXR je ma zkrouceny, taky v 56tis km. A jezdime stejne cca. Takze ja to tipuju na mensi teplotni skoky u ZX.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
GRASSEL>Bubrak ZX10R> No já nevěřím že tak minimální vykoousání na kotoučích co dělá kawa má vliv na chlazení. I díry jsou stejný jako na běžných, jen ten tvar je jinej...........hnusnej
Tam jde o celni povrch, ktery je nasobne vetsi. Skutecne se to lip chladi, to uz se resilo davno.
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
2 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
Já jsem měl možnost řídit Kawu ZX-6R,r.v.2009 a ta je osazena nejlepšíma brzdama,jaké jsem měl já možnost vyzkoušet....Jel jsem s ní po silnici,takže nevím,jestli by v okruhovém tempu nevadly,ale dávkovatelnost a nástup,stejně jako samotná účinnost byli vynikající!!! Jinak se asi všichni shodneme na tom,že tyto zubaté kotouče odvádí teplo když už spíš lépe,než klasické kulaté....horší to určitě nebude frajeři.....
Jinak koukněte na Blada 2008 a na R6R 2006,jak mají řešený držák SPZ...a pak kdo se opičí...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
radi5>kawapepek> Jo jasně - a právě proto nikdo v MS zubatý kotouče nejezdí.... Je známá věc, že u Kawy se musej brzdy v případě okruhoveho ježdění vyměnit za jiné (nejlépe z R1), aby to fungovalo......
Já bych k tomuhle řekl jen to,že k dnešku už je na světě tolik typů motorek,že vždycky bude někomu něco připadat jako u nějakého předešlého typu...
Obrácená kyvka-tj výztuha směrem dolů je lepší kvůli nižšímu těžišti,takže proč ne???....Akorát tam pak vypadá debilně zadní blatníček.. a když ho tam člověk nemá,tak to má zase všechno zaházený...
Jinak model 2010 má moc hezkou kyvku...
edit.: sorry špatná citace,mělo to být k příspěvku předtím...
Naposledy editováno 03.09.2010 19:54:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
Ty kotouče, no nevím ale podle mě je to věc hlavně designu jelikož všude ve sportu se používaj "běžný" tvary.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |