paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX-10R 2011
31.8.2010 v 18:03
mate nekdo nejake presnejsi info a foto????


1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

2.9.2010 v 22:50 | Nahoru | #31
No jsem zvědavej na seriovku, tohle je libovka jen doufám že seriovku nějak neposerou jako třeba ten minulej model zrcátkama, to byl fakt otřes

ZX-10R 2011

2.9.2010 v 22:51 | Nahoru | #32
bude to nejlepší motorka v galaxii

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

2.9.2010 v 23:02 | Nahoru | #33

pylot>kawapepek> ty gripy vypadaj jak ze staryho BMXka a sluesely by tomu vykousany kotouce. Tyhle pusobej tak lacine a pripadaj mi maly ale zdani treba klame. Jinak to ma moc pekny tvary. Jsem zvedavej az to uvidim se svetlama.


Mně spíš tyhle kotouče od Bremba připadají seriozně, narozdíl od těch skoropouťových na sériovce...

(reakce na) ZX-10R 2011

2.9.2010 v 23:04 | Nahoru | #34

pylot>kawapepek> WSBK pojede s vidlema showa? Zadnej ohlins?


Já si myslím, že zrovna tahle Showa je srovnatelná...

(reakce na) ZX-10R 2011

2.9.2010 v 23:05 | Nahoru | #35

GRASSEL>No jsem zvědavej na seriovku, tohle je libovka jen doufám že seriovku nějak neposerou jako třeba ten minulej model zrcátkama, to byl fakt otřes


Přesně tak. Takhle to vypadá i na Kawasaki docela pěkně, ale už vidím, jak to zhnusí světlama z Hvězdné pěchoty a těma blikkrama, co píšeš...

(reakce na) ZX-10R 2011

2.9.2010 v 23:19 | Nahoru | #36

BlackSabbath>Mně spíš tyhle kotouče od Bremba připadají seriozně, narozdíl od těch skoropouťových na sériovce...



souhlasím, ty v sérii jsou takový divný a taky mi příjdou tak zvláštně a pouťově vykousaný

2 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

3.9.2010 v 00:37 | Nahoru | #37
Ty vykousany kotouce maj vetsi plochu pro chlazeni vy poutaci.

ZX-10R 2011

3.9.2010 v 02:14 | Nahoru | #38
dejcha to jak stara sedmicka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

3.9.2010 v 02:19 | Nahoru | #39

Bubrak ZX10R>Ty vykousany kotouce maj vetsi plochu pro chlazeni vy poutaci.


Jo tak... Brembo se má co učit...

ZX-10R 2011

3.9.2010 v 08:47 | Nahoru | #40
Tak to pak jo.

(reakce na) ZX-10R 2011

3.9.2010 v 12:08 | Nahoru | #41

BlackSabbath>Jo tak... Brembo se má co učit...



Neni v tom samo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

3.9.2010 v 12:09 | Nahoru | #42

Bubrak ZX10R>Ty vykousany kotouce maj vetsi plochu pro chlazeni vy poutaci.



Jo tak to jo já se pořád divil proč ty kawy tak dobře brzděj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

3.9.2010 v 12:16 | Nahoru | #43

GRASSEL>Jo tak to jo já se pořád divil proč ty kawy tak dobře brzděj



To mozna ani ne ze by brzdily, ale treba ja mam kotouce v pohode, v 56tis km, a kamos na GSXR je ma zkrouceny, taky v 56tis km. A jezdime stejne cca. Takze ja to tipuju na mensi teplotni skoky u ZX.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

3.9.2010 v 12:20 | Nahoru | #44
Bubrak ZX10R> No já nevěřím že tak minimální vykoousání na kotoučích co dělá kawa má vliv na chlazení. I díry jsou stejný jako na běžných, jen ten tvar je jinej...........hnusnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

3.9.2010 v 12:26 | Nahoru | #45

GRASSEL>Bubrak ZX10R> No já nevěřím že tak minimální vykoousání na kotoučích co dělá kawa má vliv na chlazení. I díry jsou stejný jako na běžných, jen ten tvar je jinej...........hnusnej



Tam jde o celni povrch, ktery je nasobne vetsi. Skutecne se to lip chladi, to uz se resilo davno.

(reakce na) ZX-10R 2011

3.9.2010 v 12:28 | Nahoru | #46
Bubrak ZX10R> nevěřím

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

3.9.2010 v 12:48 | Nahoru | #47
něco ofigo



zadek je jak aktuální blejt a moc mi ke zbytku motorky nepasuje, jinak pěkný, ale nic z čeho bych se pokakal

(reakce na) ZX-10R 2011

3.9.2010 v 12:52 | Nahoru | #48
charon87> to jo, nemalá kopírka blejda ten zadek...no jo no..

ZX-10R 2011

3.9.2010 v 13:07 | Nahoru | #49
Souhlasím, prdel je jak z fároše. No doufám že to se světlama nějak neposerou a ta prdel bude originálnější

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

3.9.2010 v 13:08 | Nahoru | #50
Hele zdá se mi to nebo je ta prdel nějak nízko to je nějaká snížená verze či co?!

(reakce na) ZX-10R 2011

3.9.2010 v 13:12 | Nahoru | #51

GRASSEL>Hele zdá se mi to nebo je ta prdel nějak nízko to je nějaká snížená verze či co?!


Japonská verze...

ZX-10R 2011

3.9.2010 v 14:44 | Nahoru | #52
prdel je podobná farošoj a taky se mit padam mooc líbí a prdel muze byt níž,je to lepsía s tak stihlou podsedlovkopu se to schová ta dlouha,masivni kyvka dira saní zas pripomina bmw

ZX-10R 2011

3.9.2010 v 18:40 | Nahoru | #53
vykousany kotouce akorat lip vyhazujou bahno a udržují se v čistotě proto jsou na MX.Na silnici je to jen vzhledovka i když čistě teoreticky nevznika tam pri vysokych teplotach takovy pnutí.

ZX-10R 2011

3.9.2010 v 19:14 | Nahoru | #54
A ta kyvka jak z erjedničky........ Závoďák vypadá dobře. Hlavně aby ještě dobře jezdil.

Naposledy editováno 03.09.2010 19:18:43

2 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

3.9.2010 v 19:14 | Nahoru | #55
Tak koukám,člověk tady chvilku není a je to tady samej odborník na brzdy...
Já jsem měl možnost řídit Kawu ZX-6R,r.v.2009 a ta je osazena nejlepšíma brzdama,jaké jsem měl já možnost vyzkoušet....Jel jsem s ní po silnici,takže nevím,jestli by v okruhovém tempu nevadly,ale dávkovatelnost a nástup,stejně jako samotná účinnost byli vynikající!!! Jinak se asi všichni shodneme na tom,že tyto zubaté kotouče odvádí teplo když už spíš lépe,než klasické kulaté....horší to určitě nebude frajeři.....

ZX-10R 2011

3.9.2010 v 19:21 | Nahoru | #56
Jinak k té podsedlovce...Myslím,že trend pidi podsedlovek začala už v roce 2006 R6R...Honda u fireblada 2008 toto dotáhla až k nehezkému ,,oplastování" podsedlového rámu...Když to tak řeknu...Kawa nyní udělala něco mezi a je jasné,že všechny supersporty budou mít podsedlovky spíše menší,než mohutné....Centralizace hmoty je pádný důvod+já nevím jak Vám,ale mě mají holky co dosáhnout na nádrž,tady si myslím,že i pro menší stvoření bude lépe na dosah a pro střelce ubyde nějaké to kilo-kde už májí ti výrobci ubírat hmotnost????
Jinak koukněte na Blada 2008 a na R6R 2006,jak mají řešený držák SPZ...a pak kdo se opičí...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

3.9.2010 v 19:24 | Nahoru | #57
kawapepek> Jo jasně - a právě proto nikdo v MS zubatý kotouče nejezdí.... Je známá věc, že u Kawy se musej brzdy v případě okruhoveho ježdění vyměnit za jiné (nejlépe z R1), aby to fungovalo......

(reakce na) ZX-10R 2011

3.9.2010 v 19:30 | Nahoru | #58
radi5> No,pokud myslíž ZX-10R 2006až 2007,tak tam jsou brzdy nahovno....U 2008 a vejš se přiznám nevím...Já se bavím o ZX-6R a použití seriových brzd v provozu...Jinak dle testů v časopisech-nevím,zdali jim mohu věřit vyhrála v roce 2009 ZX-10R-samo,že v amatérském prostředí a ne na závodech....Jinak osobní zkušenost-brzdy R1-2007-radiální šestipístek-uplně nahovno a líp brzdí i moje Ninja...Ale měl jsem půjčenou testovačku od Marimota a měla cca 11tis km,tak je možný,že už byly unavený z minulosti...

(reakce na) ZX-10R 2011

3.9.2010 v 19:52 | Nahoru | #59

radi5>kawapepek> Jo jasně - a právě proto nikdo v MS zubatý kotouče nejezdí.... Je známá věc, že u Kawy se musej brzdy v případě okruhoveho ježdění vyměnit za jiné (nejlépe z R1), aby to fungovalo......



Já bych k tomuhle řekl jen to,že k dnešku už je na světě tolik typů motorek,že vždycky bude někomu něco připadat jako u nějakého předešlého typu...
Obrácená kyvka-tj výztuha směrem dolů je lepší kvůli nižšímu těžišti,takže proč ne???....Akorát tam pak vypadá debilně zadní blatníček.. a když ho tam člověk nemá,tak to má zase všechno zaházený...
Jinak model 2010 má moc hezkou kyvku...

edit.: sorry špatná citace,mělo to být k příspěvku předtím...

Naposledy editováno 03.09.2010 19:54:57

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

3.9.2010 v 19:55 | Nahoru | #60
kawapepek> No R6R ačkoliv má malou podsedlovku tak jí má úplně jinou (hranatou a špičatou) než jiný. Ostatní motorky jí maj taky originální ale tohle je naprostá kopie fároše aspoň dokud je to bez světel.

Ty kotouče, no nevím ale podle mě je to věc hlavně designu jelikož všude ve sportu se používaj "běžný" tvary.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist