1 reakcí na tento příspěvek Cz 250/513
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513
Hromy>Dave81> každý řiká neco jineho tyxže se tosype jiní zas ze je to drzak nwm no myslim si kdyz dam motor nekomu kdo tomu rozumí rok na nej poak nesahnu atd
Tak držák to neni určitě :)
Je to závodní motorka, která rozhodně nebyla konstruovaná na spolehlivost a dlouhou výdrž. Potom prošla spoustě lidí rukama. Spolehlivost od ní rozhodně nečekej. Ale asi slyšíš radši jinej názor, on se vždycky najde kousek, kterej poměrně drží, tak zkusit to můžeš :)
Nebo taky můžeš zkusit sportku a pak koupit novýho japonce :)
Tak držák to neni určitě :)
Je to závodní motorka, která rozhodně nebyla konstruovaná na spolehlivost a dlouhou výdrž. Potom prošla spoustě lidí rukama. Spolehlivost od ní rozhodně nečekej. Ale asi slyšíš radši jinej názor, on se vždycky najde kousek, kterej poměrně drží, tak zkusit to můžeš :)
Nebo taky můžeš zkusit sportku a pak koupit novýho japonce :)[/qu ote]
To je sice hezk ý co tu říkáš s těma japoncema ale už sem viděl dost takhle olítanejch dokurvenej japonců kterým padaly kvalty atd.i přesto že všechno bylo uvnitř nové.a do podělanýho japonce narve třikrát tolik co do čízy.spotřební materiál odchází stejně na jakýkoli mašině.nějké XT je na tohle vyloženě nevyhovující.hřeje se to jak prase a když se udělá motor tak je tak akorát na vyhození.a za dvacet rozhodně nesežene nevyběhanou mašinu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513
2 reakcí na tento příspěvek Cz 250/513
Nový motor, myslím tím fungl ještě ze Strakonic stojí 35tis, což je úplně mimo a je zbytečné se tím zabývat pokud si nestavíš výstavní stroj, ale motorku na ježdění.
Běžná příprava na sezónu tj. výbrus, ložiska, gufera, ojniční sada + nějaká drobnost např lamely tě vyjdou cca na 4-5 tis bez práce záleží co všechno je potřeba. Převodovka drží jediné slabší místo je jak píše lewiss spojková hřídel. Kompletní spojka stojí kolem 3 tis, přesně nevím je to 2 roky co jsem jí kupoval.
Příprava zbytku motorky pokud beru, že tlumiče jsou total KO je kolem 3 tis. Počítám do toho i přelisování hadic na zadních tlumičích a dost planžet, ty jsou poměrně drahé. Pokud si motorky někdo hleděl tak je repase podvozku za pár korun, všechny věci do tlumičů a vidlic krom měchů koupíš v prodejně kde mají ložiska.
Teď něco k výběru motorky, pravděpodobně na něco zapomenu, ale možná se dozvíš něco nového. Musíš pořádně vybírat, hlavně je důležité, aby byl v pořádku rám zbytek už není problém opravit, ale když je převařovaný rám tak to nikdy nebude to pravé. Hodně motorek má převařené úchyty zadních tlumičů, tak aby měly tlumiče jiný sklon, ale v 99% případů to nefunguje. Takže musíš hledat motorku co má originál zadní část. Většinou to jde poznat už z fotek. Další slabší místo rámu je krk, když nehlídáš vůli tak se ti vymačká uložení misek řízení, ale to jde řešit předěláním na kuželíková ložiska, je to jen o práci, ale je dobré to při koupi vědět. Svařovaný rám neřeš, praská to všem a těžko seženeš motorku bez svaru navíc, nejčastěji praská vepředu nad držáky motoru, kolem stupaček a nad uložením kyvné vidlice.
Další problémové místo je náboj zadního kola, podívej se jestli nejsou vytahané díry na dráty, je dost problém to vyvařit nebo spíš některé náboje vyvařené drží jiné vůbec, prostě elektron.
Co se týká motoru tak nic sám nepoznáš nesmí vypadávat rychlosti a to je asi tak všechno co ti můžu napsat. Spojka zabírá na kousku, ale to je normální. Motoplat je výhoda co se týká spolehlivosti = o zapalování nevíš, ale zase kladívka jedou o něco líp. Na nezávodní ježdění je to skoro jedno. Tam tě nemrzí když přijdeš o slušné umístění kvůli nějaké blbosti v zapalku.
Taky koukni co je na motorce za nádrž doporučil bych plechovou co je originál nebo plastovku s laminátové dost často tečou a špatně se opravují, ber to spíš jako doplnění dát jinou nádrž je maličkost.
Zbytek je stejný jako u jiných motorek koukni jak vypadá řetězovka a další spotřební věci.
Co se týká dílů radši nakupuju u slepičky je trochu dražší něž Finěk, ale má lepší kvalitu dílů hlavně do převodovky, kolečka od Fiňka nejsou nic moc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513
to Hromy: Koupit slušnou zetku není na týden, musíš pořád sledovat inzerci a jak se něco objeví tak po tom hned skočit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513
Tlumiče jsou dvoje oboje mají skládanou pružinu, ale liší se tím , že mají buď nádobku na hadici nebo přímo na tělě tlumiče. Líp chodí ty s nádobkou napevno, ale pěkně blbě se těsní někdy když jsou vyběhané tak to ani nejde. Kvůli tomu bych radši bral ty s hadicí, ale zase to není nic rozhodujícího. Krňávky nebrat na 513 nepatří.
1 reakcí na tento příspěvek Cz 250/513
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 250/513 střílý do výfuku ČZ 250/513 | Vrata21 | 6 | 21.2.2022 v 09:50 papiboy |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Rám ČZ 250/513 ČZ 250/513 | Anti | 26 | 10.11.2021 v 10:01 tomasNJ |
Zadní tlumiče ČZ motokros ČZ 250/513 | Anti | 17 | 9.11.2021 v 21:24 Anti |
Spojka ČZ 250/513 ČZ 250/513 | caja008 | 4 | 29.6.2021 v 09:54 Béďa17 |