3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů
a ad diesely - je docela rozdil, kdyz mati nastartuje oktafku a ja svoje auto, oktavka na sehu udela solidni kolo sazi, me nic.. a smrdi ten starej diesel taky fest... a to uz nemam zadnej vykrik techniky, takze me to zas az tak k hovnu neprijde, ja jsem rad, ze moje auto necoudi a nesmrdi...
Naposledy editováno 16.01.2021 14:36:41
Zostáva možnosť masívne hybridizovať a ojebávať metodiku merania, alebo sa vráťiť dynamikou áut o 100 rokov späť, ked 1,5 tonové auto malo 25kW motor. Na VŠ sa tomu venuje niekoľko semestrov, takže my to tu asi nevyriešime
1 reakcí na tento příspěvek ač zastánce véčkových motorů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů
Tohle jsem vymyslel už dávno. Autobus, kombinovanej s kukavozem a spalovnou odpadů. Na zastávce by nalezli kaštni, zatímco by popeláři vzadu vysypávali popelnice. Odpadky z popelnic by vůz spaloval a na vyrobenou energii jezdil. Opravdový Zero emission.
jinak muj deda dycky rikal, ze piloti schwalbin mivali k snidani fazolovou polifku, ..prej pro vsechny pripady..
ve ctvrtek jsme nad tim spektrakem stravili celej den oba, a furt nejak to samy = nic, ..ale jo, lokalizovali jsme pomoci ruznejch improvizovanejch mereni prakticky vseho v signalovy ceste mozny priciny, resp. blizsi oblast signalovky kde je problem.. BTW nemas ciste nahodou zdroj rozmitanyho signalu 3-7Ghz nebo aspon spektrak co umi do tech cca 5-6Ghz ? druhej je do 2 satelitni, to je malo... asi nemas co.. no, napadlo nas koupit jeste jeden, pomoci toho to opravit a pak prodat oba
1 reakcí na tento příspěvek ač zastánce véčkových motorů
assassin píše: Codo> internetovi "odbornici" u toho pripravovaneho EURO7 nemaji problem s CO2 (to je samozrejme primo umerne spotrebe) maji problem s limity NOx - mohl bys mi vysvetlit na jakej fyzikalni zakon narazime, pokud chceme snizovat obsah NOx? Diiiik
a ad diesely - je docela rozdil, kdyz mati nastartuje oktafku a ja svoje auto, oktavka na sehu udela solidni kolo sazi, me nic.. a smrdi ten starej diesel taky fest... a to uz nemam zadnej vykrik techniky, takze me to zas az tak k hovnu neprijde, ja jsem rad, ze moje auto necoudi a nesmrdi...
Cive, já ti nevím. Mě auto sice taky nekouří, ale že by nesmrdělo se teda říct nedá. Přesněji řečeno, v momentu, kdy Renault začal dávat FAP filtr, se ten smrad řekl bych změnil z otravného na jedovatej.
Ty auta s filtrem prostě smrděj od r. 2007 do dneška úplně stejně hnusně, poznám po čuchu, že přede mnou jede francouz v naftě.
Teda, teď už vlastně asi moc ne, protože od doby co jsem měl bubíska, cítím úplný hovno
Naposledy editováno 17.01.2021 09:30:12
1 reakcí na tento příspěvek ač zastánce véčkových motorů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů
jean192 píše: Spaľovanie v kotli je niečo úplne iné ako spaľovanie v motore. V kotli sa dajú robiť haluze, na ktoré v motore nie je priestor, ani čas.
no vzdyt to od zacatku pisu
jean192 píše: Mimochodom, spaľovanie ešte stále nie je možné matematicky popísať, takže sa používajú empiricky zistené metody.
to je samozrejme picovina, chemie je normalni regulerni veda, koukej otevrit mcmurrayho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů
Naposledy editováno 17.01.2021 13:14:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů
-nekdo napsal ze snizovani emisi narazi na fyz. zakony
-tys reagoval ze by te zajimalo, na jakej fyzikalni zakon to narazi
-a ja ti odepsal ze to narazi na konstrukcni moznosti spalovaciho motoru, a ze chemicky neni az takovej problem vest reakci (zde oxidaci) jinak, prakticky libovolne v ramci moznych reakcnich podmineik, ktere jsou ale u spalovaciho motoru dost omezeneprave temi zminenymi fyzikalnimi zakony narozdil od treba toho spalovani v kotli, viz reakce vejs, kde si muzes reakcni podminky nastavit daleko snaze v sirsich mezich..
(a zasadni problem bude nejspis v tom, ze v euparlamentu sedi nekdo kdo uvazuje jako ted ty, vidi ze spalovna umi spalit ledasco celkem ekologicky, transformuje si to - nerealne - na spalovaci motory, a vymysli euro7, protoze vo fyzicve a chemii samozrejme nema ani potuchy)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů
Naposledy editováno 19.01.2021 22:37:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů
1 reakcí na tento příspěvek ač zastánce véčkových motorů
1 reakcí na tento příspěvek ač zastánce véčkových motorů
jenom se to nedovaží do evropy a hádejte proč?
Naposledy editováno 17.01.2021 20:26:53
zdenysrx6 píše: teda vy ste se pánové rozvášnily a co ta kawa ? točí to 17 000 a zní to hustokrutopřísně
jenom se to nedovaží do evropy a hádejte proč?
Nééé...ne, jen říkej, že kvůli našim předpisům, kterými nás matička únyje chrání, brání a nezradí! Nový Zelený úděl vyžaduje zcela uvědomělé eurosoudruhy, kteří pochopili dějinnou nutnost omezit sami sebe, zahodit čmoudící a páchnoucí benzinové vraky a nahradit je elektrickými blesky, po kterých naše planeta opět zezelená a teploty klesnou o čtyři stupně pod normál. Víš, kolik orlů skalních a ledňáčků říčních bude zase kroužit po naší uhlíkově neutrální evropské obloze, když Kawu se 17 tisíci otáčkami nepustíme, na rozdíl od nelegálních migrantů, do naší kvetoucí Evropy? Amen, amen, pravím - nebudete již dále vrčeti motory!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů
Naposledy editováno 19.01.2021 22:37:40