globalmoto_kveten





Téma: ač zastánce véčkových motorů
 
14.1.2021 v 18:38
ale tohle mi nahání husí kůži



a tohle bohužel taky

https://www.garaz.cz...ource=article-detail
Předchozí
1 2
Následující

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů

16.1.2021 v 14:34 | Nahoru | #31
Codo> internetovi "odbornici" u toho pripravovaneho EURO7 nemaji problem s CO2 (to je samozrejme primo umerne spotrebe) maji problem s limity NOx - mohl bys mi vysvetlit na jakej fyzikalni zakon narazime, pokud chceme snizovat obsah NOx? Diiiik

a ad diesely - je docela rozdil, kdyz mati nastartuje oktafku a ja svoje auto, oktavka na sehu udela solidni kolo sazi, me nic.. a smrdi ten starej diesel taky fest... a to uz nemam zadnej vykrik techniky, takze me to zas az tak k hovnu neprijde, ja jsem rad, ze moje auto necoudi a nesmrdi...

Naposledy editováno 16.01.2021 14:36:41

(reakce na) ač zastánce véčkových motorů

16.1.2021 v 15:24 | Nahoru | #32
.

Naposledy editováno 19.01.2021 22:36:52

(reakce na) ač zastánce véčkových motorů

16.1.2021 v 19:07 | Nahoru | #33
assassin> a chces to slozite nebo jen to bys nepochopil ? narazis na chemii rozkladu, tudiz castecne na termodynamiku a castecne na materialovy inzenyrstvy.. pri urcity teplote rozkladu (nebo pri spalovani cistyho kysliku treba ale to je uz uplne mimo realitu) se da omezit ledasco, ale narazis na to ze takovou teplotu neumi vyvynout ani prezit spalovaci motor v zasade se da topit treba i pneumatikama nebo PETkama bez emisi, ale chce to dostatecne vysokou teplotu spalovani..

ač zastánce véčkových motorů

16.1.2021 v 20:53 | Nahoru | #34
Lenže pri NOx je to presne opačne, čím viac teplota, tým viac NOx. Zároveň, čím chudobnejšia zmes, tým väčší predpoklad vzniku NOx. Preto sa ani nedá povedať, kolko je limit, lebo je to interval. Lenže ak znížime teplotu spaľovania pod určitú hranicu, narastú bud nespálené HC, alebo bude mať motor strašne blbý litrový výkon a samozrejme v oboch prípadoch blbú termodynamickú účinnosť, takže stúpa pre určitú absolútnu hodnotu výkonu emisia CO2. Ak sa bavíme o fyzikálnych limitoch spaľovacích motorov, tak už pri EURO VI sa spoľahlivo prekročili a dodatočne sa to rieši ZA motorom s močovinou v katalyzátore.
Zostáva možnosť masívne hybridizovať a ojebávať metodiku merania, alebo sa vráťiť dynamikou áut o 100 rokov späť, ked 1,5 tonové auto malo 25kW motor. Na VŠ sa tomu venuje niekoľko semestrov, takže my to tu asi nevyriešime

1 reakcí na tento příspěvek ač zastánce véčkových motorů

16.1.2021 v 22:19 | Nahoru | #35
ja mel na mysli radove vyssi teploty treba ke 2000, proto jsem psal ze to je ve spalovacim motoru nerealizovatelne.. schvalne na to kouknu,.. je ale mozny ze v tech vysokoteplotnich pecich maji krome teploty jeste dali vychytavky (recyrkulaci spalin atd..) kazdopadne v tech teplotach palej bez velkejch emisi skoro cokoliv a myslim ze cistym kyslikem to zase nekrmi, takze dusik se tam dostava.. (samozrejme je to ale neekonomicky proti beznymu spalovani, jak uz psal HMS)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů

16.1.2021 v 23:28 | Nahoru | #36
kerut>
Tohle jsem vymyslel už dávno. Autobus, kombinovanej s kukavozem a spalovnou odpadů. Na zastávce by nalezli kaštni, zatímco by popeláři vzadu vysypávali popelnice. Odpadky z popelnic by vůz spaloval a na vyrobenou energii jezdil. Opravdový Zero emission.

(reakce na) ač zastánce véčkových motorů

16.1.2021 v 23:48 | Nahoru | #37
Borntobewild> jenze to je prave ten problem co pise HMS, kdyz chces neco "logicky eko" spalit, je to energeticky nevyhodny maxikuuuu !

jinak muj deda dycky rikal, ze piloti schwalbin mivali k snidani fazolovou polifku, ..prej pro vsechny pripady..

ve ctvrtek jsme nad tim spektrakem stravili celej den oba, a furt nejak to samy = nic, ..ale jo, lokalizovali jsme pomoci ruznejch improvizovanejch mereni prakticky vseho v signalovy ceste mozny priciny, resp. blizsi oblast signalovky kde je problem.. BTW nemas ciste nahodou zdroj rozmitanyho signalu 3-7Ghz nebo aspon spektrak co umi do tech cca 5-6Ghz ? druhej je do 2 satelitni, to je malo... asi nemas co.. no, napadlo nas koupit jeste jeden, pomoci toho to opravit a pak prodat oba

1 reakcí na tento příspěvek ač zastánce véčkových motorů

17.1.2021 v 09:05 | Nahoru | #38
Kerut, NOx sa nerozložia pri vysokej teplote. Teda ne bez pridania nejakého redukčného činidla. Spaľovanie v kotli je niečo úplne iné ako spaľovanie v motore. V kotli sa dajú robiť haluze, na ktoré v motore nie je priestor, ani čas. Mimochodom, spaľovanie ešte stále nie je možné matematicky popísať, takže sa používajú empiricky zistené metody.

(reakce na) ač zastánce véčkových motorů

17.1.2021 v 09:28 | Nahoru | #39

assassin píše: Codo> internetovi "odbornici" u toho pripravovaneho EURO7 nemaji problem s CO2 (to je samozrejme primo umerne spotrebe) maji problem s limity NOx - mohl bys mi vysvetlit na jakej fyzikalni zakon narazime, pokud chceme snizovat obsah NOx? Diiiik

a ad diesely - je docela rozdil, kdyz mati nastartuje oktafku a ja svoje auto, oktavka na sehu udela solidni kolo sazi, me nic.. a smrdi ten starej diesel taky fest... a to uz nemam zadnej vykrik techniky, takze me to zas az tak k hovnu neprijde, ja jsem rad, ze moje auto necoudi a nesmrdi...


Cive, já ti nevím. Mě auto sice taky nekouří, ale že by nesmrdělo se teda říct nedá. Přesněji řečeno, v momentu, kdy Renault začal dávat FAP filtr, se ten smrad řekl bych změnil z otravného na jedovatej.

Ty auta s filtrem prostě smrděj od r. 2007 do dneška úplně stejně hnusně, poznám po čuchu, že přede mnou jede francouz v naftě.
Teda, teď už vlastně asi moc ne, protože od doby co jsem měl bubíska, cítím úplný hovno

Naposledy editováno 17.01.2021 09:30:12

1 reakcí na tento příspěvek ač zastánce véčkových motorů

17.1.2021 v 09:46 | Nahoru | #40
Starej diesel, který je v kondici smrdí míň než ty nový ekodiesely. Jakmile děláme na dílně novej dehet tak vylučuje nakyslej štiplavej smrad až slzí oči. Proti tomu je nějakej semtam bubák z laufu voňavka Nejvíc mě na cestách potěší potkat Trabiho nebo Warťase či bandu na dvoutaktech. Krásná vůně nespálenýho oilu, takový nostalgický, modrý kouř, prostě paráda...

(reakce na) ač zastánce véčkových motorů

17.1.2021 v 10:31 | Nahoru | #41
dewwil> nebo když kolem projede něco starého. Stačí Žigul nebo Stodváca. Je zajímavé, že i hodně staří veteráni dokáží ať už z biolihového bezolova N95 nebo i Vervy 100 s ETBE vykouzlit krásnou nostalgickou vůni.

ač zastánce véčkových motorů

17.1.2021 v 10:45 | Nahoru | #42
Asi som moc starý, alebo čo, ale mne teda smrad warťasov a škodoviek rozhodne nechýba. Stačí, ked okolo jazdí nadšený sused na stodváce.

ač zastánce véčkových motorů

17.1.2021 v 11:24 | Nahoru | #43
)

Naposledy editováno 19.01.2021 22:37:06

ač zastánce véčkových motorů

17.1.2021 v 11:33 | Nahoru | #44
Mam euro4 s dpf a studeny to ma specifickej zapach, teply uz ok... kazdopadne proti starymu tdi co meli nasi v o1 je to vune kvetin...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů

17.1.2021 v 13:08 | Nahoru | #45

jean192 píše: Spaľovanie v kotli je niečo úplne iné ako spaľovanie v motore. V kotli sa dajú robiť haluze, na ktoré v motore nie je priestor, ani čas.


no vzdyt to od zacatku pisu

jean192 píše: Mimochodom, spaľovanie ešte stále nie je možné matematicky popísať, takže sa používajú empiricky zistené metody.


to je samozrejme picovina, chemie je normalni regulerni veda, koukej otevrit mcmurrayho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů

17.1.2021 v 13:14 | Nahoru | #46
kerut> Přesně, treba wajld diky znalosti teorie (narozdíl ode me) vědeckým přístupem prisel na to, ze kdyz das moc paliva tak nestačí shoret a lambda nameri ve výfuku přebytek kyslíku a indikuje chudou směs tyhle vědecky závěry vam fakt jdou

Naposledy editováno 17.01.2021 13:14:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů

17.1.2021 v 13:42 | Nahoru | #47
assassin> neni mi jasny na co narazis,

-nekdo napsal ze snizovani emisi narazi na fyz. zakony
-tys reagoval ze by te zajimalo, na jakej fyzikalni zakon to narazi
-a ja ti odepsal ze to narazi na konstrukcni moznosti spalovaciho motoru, a ze chemicky neni az takovej problem vest reakci (zde oxidaci) jinak, prakticky libovolne v ramci moznych reakcnich podmineik, ktere jsou ale u spalovaciho motoru dost omezeneprave temi zminenymi fyzikalnimi zakony narozdil od treba toho spalovani v kotli, viz reakce vejs, kde si muzes reakcni podminky nastavit daleko snaze v sirsich mezich..

(a zasadni problem bude nejspis v tom, ze v euparlamentu sedi nekdo kdo uvazuje jako ted ty, vidi ze spalovna umi spalit ledasco celkem ekologicky, transformuje si to - nerealne - na spalovaci motory, a vymysli euro7, protoze vo fyzicve a chemii samozrejme nema ani potuchy)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů

17.1.2021 v 15:13 | Nahoru | #48
(

Naposledy editováno 19.01.2021 22:37:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů

17.1.2021 v 15:19 | Nahoru | #49
HMS> covece tomuhle neverim.. kdyby slo o to prosadit elektriku udelali by to davno a ne takhle "rafinovanym" zpusobem.. podle me tyhle veci vznikaji tak ze to resi politici,.. koukni na nasi politickou scenu, dyt z nich pada nesmysl za nesmyslem, a nemusi to bejt ani nic odbornyho.. staci to vareni caje v restauracich ktery omylem zakazali a dalsima trema reformulacema nebyli schopni napravit

ač zastánce véčkových motorů

17.1.2021 v 16:41 | Nahoru | #50
Kerut: ja se ptal na jakej fyzikální zakon narazí ty emise nox u euro7...

A tys mi teda ted odpovedel, ze to narazí na fyzikální zákony

Naposledy editováno 17.01.2021 16:42:43

1 reakcí na tento příspěvek ač zastánce véčkových motorů

17.1.2021 v 16:46 | Nahoru | #51
hele dneska nemam cas hrat si na diskutovani vo hovne,..

(reakce na) ač zastánce véčkových motorů

17.1.2021 v 17:28 | Nahoru | #52

kerut píše: hele dneska nemam cas hrat si na diskutovani vo hovne,..



Ostatne ja se ptal na konkretni kolizi s fyzikalnim zákonem nekoho jineho ...

Naposledy editováno 17.01.2021 17:29:31

1 reakcí na tento příspěvek ač zastánce véčkových motorů

17.1.2021 v 20:26 | Nahoru | #53
teda vy ste se pánové rozvášnily a co ta kawa ? točí to 17 000 a zní to hustokrutopřísně
jenom se to nedovaží do evropy a hádejte proč?

Naposledy editováno 17.01.2021 20:26:53

(reakce na) ač zastánce véčkových motorů

17.1.2021 v 20:47 | Nahoru | #54

zdenysrx6 píše: teda vy ste se pánové rozvášnily a co ta kawa ? točí to 17 000 a zní to hustokrutopřísně
jenom se to nedovaží do evropy a hádejte proč?



Nééé...ne, jen říkej, že kvůli našim předpisům, kterými nás matička únyje chrání, brání a nezradí! Nový Zelený úděl vyžaduje zcela uvědomělé eurosoudruhy, kteří pochopili dějinnou nutnost omezit sami sebe, zahodit čmoudící a páchnoucí benzinové vraky a nahradit je elektrickými blesky, po kterých naše planeta opět zezelená a teploty klesnou o čtyři stupně pod normál. Víš, kolik orlů skalních a ledňáčků říčních bude zase kroužit po naší uhlíkově neutrální evropské obloze, když Kawu se 17 tisíci otáčkami nepustíme, na rozdíl od nelegálních migrantů, do naší kvetoucí Evropy? Amen, amen, pravím - nebudete již dále vrčeti motory!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů

17.1.2021 v 21:52 | Nahoru | #55
]

Naposledy editováno 19.01.2021 22:37:40

(reakce na) ač zastánce véčkových motorů

17.1.2021 v 22:57 | Nahoru | #56
HMS> ..tyhle desivy obrazky videt chudak Otto, tak s pokrikem "jezdete si dal na paru vy curaci" roztrha veskerou dokumentaci, a misto na patentovej urad vyrazi do alp past kozy

jak neodvazi do evropy, to jsou pomluvy,.. kdo se boji nesmi do lesa, a na papiry to nejezdi
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist