3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů
a ad diesely - je docela rozdil, kdyz mati nastartuje oktafku a ja svoje auto, oktavka na sehu udela solidni kolo sazi, me nic.. a smrdi ten starej diesel taky fest... a to uz nemam zadnej vykrik techniky, takze me to zas az tak k hovnu neprijde, ja jsem rad, ze moje auto necoudi a nesmrdi...
Naposledy editováno 16.01.2021 14:36:41
assassin píše: Codo> internetovi "odbornici" u toho pripravovaneho EURO7 nemaji problem s CO2 (to je samozrejme primo umerne spotrebe) maji problem s limity NOx - mohl bys mi vysvetlit na jakej fyzikalni zakon narazime, pokud chceme snizovat obsah NOx? Diiiik
a ad diesely - je docela rozdil, kdyz mati nastartuje oktafku a ja svoje auto, oktavka na sehu udela solidni kolo sazi, me nic.. a smrdi ten starej diesel taky fest... a to uz nemam zadnej vykrik techniky, takze me to zas az tak k hovnu neprijde, ja jsem rad, ze moje auto necoudi a nesmrdi...
Cive, já ti nevím. Mě auto sice taky nekouří, ale že by nesmrdělo se teda říct nedá. Přesněji řečeno, v momentu, kdy Renault začal dávat FAP filtr, se ten smrad řekl bych změnil z otravného na jedovatej.
Ty auta s filtrem prostě smrděj od r. 2007 do dneška úplně stejně hnusně, poznám po čuchu, že přede mnou jede francouz v naftě.
Teda, teď už vlastně asi moc ne, protože od doby co jsem měl bubíska, cítím úplný hovno
Naposledy editováno 17.01.2021 09:30:12