Jedná se o dovážení kliky na pravítkách, nebo ložiskách na stojánku a vypočtená hmotnost se dá na horní oko ojnice, klika při každém pootočení musí zůstat stát bez toho aniž by měla tendenci se někam dále točit.
Taky by mě zajímalo jestli nevíte o někom kdo by byl schopný dynamicky vyvážit kliku (na dyn.vyvažovačce).
Naposledy editováno 20.10.2016 07:26:11
(reakce na) dynamické dovážení klik.hřídele-jednoválec(pro odborníky)...
1 reakcí na tento příspěvek dynamické dovážení klik.hřídele-jednoválec(pro odborníky)...
Ale s novým Nikasilem jsem dostal od Oulehly nové "kvalitní" písty Wösner a ty váží 133 g a čepy k nim 43 g. Takže tato sestava je o 13 g těžší než to co tam mám teď. To se mi tam ani nechce do budoucna dávat, jak to asi změní vlastnosti těch motorů?
Naposledy editováno 11.07.2018 08:27:04
(reakce na) dynamické dovážení klik.hřídele-jednoválec(pro odborníky)...
1 reakcí na tento příspěvek dynamické dovážení klik.hřídele-jednoválec(pro odborníky)...
Naposledy editováno 11.07.2018 12:00:46
1 reakcí na tento příspěvek dynamické dovážení klik.hřídele-jednoválec(pro odborníky)...
(reakce na) dynamické dovážení klik.hřídele-jednoválec(pro odborníky)...
mito7 píše: Jasně, díky. Ještě by mě zajímala funkčnost pomocných výfukových kanálků, které nejsou ovládány přívěrou a přitom jsou umístěny na horní hraně otevřeného výfukového kanálu. Takže i v případě zavřené přívěry se tyto otevírají podstatně dříve a samozřejmě i zavírají později, než hlavní kanál výfuku. Již jsem ti dával fotku u tvého článku.
Já vím. Popravdě, nejsem autorem tohoto vynálezu, takže se můžu jenom domnívat.
Obecně se přídavné výfukové kanálky dávají z důvodu rozšíření horní části výfukových oken, aby iniciační tlakový impuls do výfuku byl co nejmocnější a zároveň netrpěly pístní kroužky přechodem přes široké okno. Všechny možné přívěry jsou nějak patentované a Cagiva asi potřebovala nějaký patent obejít. Možná vycházeli z úvahy, že pomocné kanálky mají tak malý průřez, že při jen jejich otevření je tlaková vlna relativně slabá a teprve po otevření hlavního kanálu je k dispozici dostatek energie pro výfukový rezonátor. Jinými slovy, nejede to jako Yamaha s YPVS, ale v otáčkovém rozsahu 0,6x až 0,85x Nrez je negativní dopad výfukového rezonátoru potlačen.
Naposledy editováno 11.07.2018 18:30:32
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3896, 3897] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116891 | Včera v 21:26 Vlasťák1973 |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |