1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prorno konstruktéra
1 reakcí na tento příspěvek Prorno konstruktéra
1 reakcí na tento příspěvek Prorno konstruktéra
1 reakcí na tento příspěvek Prorno konstruktéra
1 reakcí na tento příspěvek Prorno konstruktéra
[URL=
DMRS píše: IvoTregr> Tohle není nic nového, tuhle přední kyvku Yamaha měla už u studie Morpho z roku 1989 a podobnou kyvku použila o pár let později sériově u GTS 1000. Ve stejné době pak s něčím podobným experimentovala Gilera se svou 125 CX. Později pak ještě Bimota.
Co si vzpomínámm tak asi jediná výhoda tohoto systému byla při brzdění, že se předek tolik nepotápěl. Ale problémem zas byly přílišná hmotnost celku a vysoká hmotnost neodpružené hmoty. Lépe to vyřešilo BMW s teleleverem.
Gilera cx bylo pouze jednostranné zavěšení s teleskopem v krku - ne kyvka. S GTS a Bimotou to má tím pádem pramálo společné.
Po pádu jezdce bylo odvážné znovu rám použít v závodě, protože povrchově nemuselo být vidět poškození rámu pod vrstvou tmelu a barvy.
TOMOS 1979-81
2 reakcí na tento příspěvek Prorno konstruktéra
já tu hodím nějaké foto moji kyvky kdy se to předělává na systém quick release jako to maji wsbk nebo endurance
[IMG] vezu kyvku na elox tak jsem zvědavej nebo se spíš bojím co z toho vznikne protožě je hliník už dost starej a ty sváry tomu taky nepřidaj
YOSH_BOY píše: ta kyvka je bombička
já tu hodím nějaké foto moji kyvky kdy se to předělává na systém quick release jako to maji wsbk nebo endurance
[IMG] vezu kyvku na elox tak jsem zvědavej nebo se spíš bojím co z toho vznikne protožě je hliník už dost starej a ty sváry tomu taky nepřidaj
hezký, pak nahoď fotky
YOSH_BOY píše: ta kyvka je bombička
já tu hodím nějaké foto moji kyvky kdy se to předělává na systém quick release jako to maji wsbk nebo endurance
[IMG] vezu kyvku na elox tak jsem zvědavej nebo se spíš bojím co z toho vznikne protožě je hliník už dost starej a ty sváry tomu taky nepřidaj