paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawasaki zelená na netu jediná
21.3.2012 v 21:43
Že já starej vůl po přečtení hlášky "exkluzivní zelená metal barva jediná na netu" v inzerátu na ER6 tady na motorkářích neklik jinam nebo nešel spát.
Ušetřil bych si prachy za naftu a půl dne dovolený.
Dle inzerátu první majitel, super stav + doplňky najeto 16 000,duvod prodeje čekáme rodinu i fotky pěkně nafocený. Namlsanej prvníma letošníma 500km na XTR, která mi od neděle již neříká pane. Něco takového jsem hledal.
Volám na číslo - jj je ještě hezčí než na fotkách, super stav po servisu letos najeto 45km čekám rodinu a Kawa musí rychle z domu.
OK, říkám jestli je tak hezká a po servisu, tak se na ní pojedu kouknout. Druhý den dle domluvy výrážím s kamarádem a jeho dodávkou za Kawou směr Pardubice na udanou adresu.

Čeká nás majitel a Kawa. Slušné vystupování (to i po telefonu).
Jdeme okouknout tu krásu.
První obejití motorky už dává vědět, že to nebude jen o kráse a nic tomu nepomáhá ani pěkný zvuk linoucí se z koncovky Arrow.
První ťafka: tři poměrně hluboké dolíky v nádrži (přepínače,řídítko,páčka).

Druhá: svody zepředu promáčké od kola a v zádu od vodní pumpy. Zvláštní rám vypadá rovně a čiste.

Třetí: ražené číslo na rámu se nám nějak nelíbí - už je toho na super stav hodně.

Už jen ze zvědavosti zjišťujeme ,že to jsou štafle (Kawa dvoustopá), že je sice na oko pěkné, ale svařované víko spojky a to neberu doplnky v jiném odstínu unikátní barvy.
Olejem celej oblitej spoj odfuku z motoru.
Motorka po servisu - tz výměna oleje a namontované padáky u Havrdy.
Majitel nás neustále upozorňuje na super barvu,HID Xenon a lminátový zadní blatník a nadále tvrdí ,že motorka bouraná není a jenom mu upadla ze stojánku (bohužel asi ze skály).
Už opravdu ze sportu a žalu ze ztráty peněz a času za cestu se ptám na původ A na značce v Pardubících (když je první majitel). To bohužel taky nebyl a motorka je na něj pouze odhlášená.
Nějak toho na mne bylo moc a museli jsme rychle odejít, aby jsme se nedopustili trestného činu ublížení na zdraví.

Pokud někde uvidíte podobný slogan - klikněte jinam a nikam do Pardubic na Kawu nejezděte.

Uf, to jsem se vyblil .

Inzerát jsem označil jako závadný i s odůvodněním a očekávám ,že ho smažou.

Doufám ,že můj příští objev na tom bude alespoň o chloupek lépe .

1 2

23.3.2012 v 18:15 | Nahoru | #31
Já jel přes půl republiky taky juknout na kawu.Sraz jsme měli na benzínce.Volám borcovi,že už jsem tam " O.K ozvalo se zachvíli jsem tam!..To bylo naposled co jsem s nim hovořil,pak jen vypnutej mobil.Kurva já si zanadával.

23.3.2012 v 21:27 | Nahoru | #32
Tak já jsem kupoval motorku CB750 na podzim těsně před zimou, no a na jaře jsem zjistil, že si trošku klouzne spojka (je možný že to je olejem ten ještě nechal měnit předchozí majitel). No koupil jsem novou spojku a vyměním. Nějakou reklamaci řešit nebudu.
Ale co jsem chtěl napsat minulý týden jsem byl s kámošem pro motorku FZ6 N pro něj do jedné vesnice za Žatec. Majitel byl uplně supr ukázal foto z lehké bouračky, serv.knihu + protokol o opravě z aut.servisu. Moto jsem projel 2x6km zcela v pohodě, majitel byl trochu nervozní cestou nazpátek jsem ji dal za uši - bylo to slyšet. No řekli jsme ano, majitel skoro brečel když se sni loučil. Moto jsem odvez po ose (150km) a vím, že jsme neudělalili chybu.
Co z toho plyne zaleží na koho narazíš.

24.3.2012 v 00:49 | Nahoru | #33
Taky sem se jel podívat na "nádherný SVéčko, originální custom modrá metla". Fotky nádherný, motorka připravená na sezonu, jen sednout a jezdit. Po telefonu ujištění: super stav, to musíš vidět a svézt se. Jeli sme s vlekem za felicijou asi 150km (utrpení), na místě nás přivítal tatínek majitele (velmi nervózní) a bratr majitele (velmi suverení, ředitel zeměkoule), majitel nikde, bratr vytasil plnou moc k prodeji. Prvně si mě oklepl, zkontroloval, jestli mám u sebe patřičný obnos žetonů a já na oplátku zkontroloval VIN (teď znervózněl i bratr). O tom, že by tak stará motorka nebyla nepadená, jsem ani nepochyboval. Prvotní ohledání po vytlačení z garáže: Na kolech bláto ještě z podzimu, všude pavučiny po zimě, rez na šroubech a dalších částech. El. instalace do budíků "odborně" vedená mezi dorazama řízení = naprosto sežvejkaný dráty. (Začíná nátlak: tak si teda plácnem ne?)Chtělo se mi brečet, ale nakonec sem se já blbec nechal od kámošů přemluvit na projíždku - prachy sem nechal v ruce jednoho z kamarádů a připosranej jsem udělal kolečko "za humna a zpět". Po návratu se stupňoval nátlak pana bratra, ale to už sem nevydržel, sbalil prachy a honem vypadl. Mimochodem ten "supr kástm lak" byl nechutnej bastl se stopama po lepící pásce, kterou použil na výrobu fofrpruhů. Tak takhle sem to měl já ..

(reakce na) Kawasaki zelená na netu jediná

24.3.2012 v 01:02 | Nahoru | #34

mischa638 píše: Když na něčem vidím polepy monster tak okamžitě ruce pryč, to je snad ještě horší než lebky a plameny

Natožpak mikina a bejsbolka čepice Monster přes uši...

24.3.2012 v 21:43 | Nahoru | #35
osobně jsem byl na dvě "super mašiny" kouknout a i já jako amatér poznal že nejsou OK tak jsem zavrhl starší a místo 110tis jsem dal 159tis za novou
1 2
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N Scavvy 22 28.12.2023 v 19:22 Dominator1
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N DixonXarto 13 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N Sammm7899 6 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom