Téma: VFR 800 vs. MG Breva 850
7.5.2011 v 00:04
Kurevsky dlouhou dobu váhám nad pořízením stroje a furt nic...
V merku mám dlouho Buell XB 9, Ducati Monster 900-1000, ty jsou srdcovky
Z důvodu že mám motárda, hledat něco jiného je těžký... ten adrenalin to se jinde nedá zažít
časem přibud v garáži asi Husaberg FS 570, ne li přímo
Dnes jsem se svezl na kapotovaným Banditovi 650 K10, motorka neurazí ani nepřekvapí, na naše silnice ideál, ale nejede to, oproti motardu ne a ne
. Když to člověk točí tak to umí jet pěkně, ale furt je to strašně hodný. Líbí se mi i VFR 800 2004+ to je adept No.1 mezi cestáky, ale poku to pojede tupě jako Bandit nechci to...
Průser je že nevím co chci, sem mladej chci blbnout,ale časem i cestovat... V2 sem zatim nesedlal ale Ducati, Buell to chytne za srdce už jenom ten zvuk
ale na začátek se spokojím i s SV 650... chtěl bych to projet at mám jasno, už jenom kvůli motoru, ale nevím o nikom v okolí....
Suma sumárum, chci motorku s koulema, nezáludnou, ale musim to cejtit.... Na který projedu půl Evropy, ale nepojedu 120 a kromn bzukotu nevim že jedu... a na K1300R si zatim netroudám
edit. tak zatim se mě furt zamlouvá VFR 800 a kvůli motoru, cestování, vzhled je silná volba Moto Guzzi Breva objem asi 850 na 1100 si netroufám. Griso je prej pro dva dost nepohodlný, jinak by bylo ve hře i to
rád bych aby se vyjádřili italofilové či jak je nazvat, jestli Breva splnuje požadavky výše, myslim první příspěvek bez editu 

V merku mám dlouho Buell XB 9, Ducati Monster 900-1000, ty jsou srdcovky

Z důvodu že mám motárda, hledat něco jiného je těžký... ten adrenalin to se jinde nedá zažít


Dnes jsem se svezl na kapotovaným Banditovi 650 K10, motorka neurazí ani nepřekvapí, na naše silnice ideál, ale nejede to, oproti motardu ne a ne

Průser je že nevím co chci, sem mladej chci blbnout,ale časem i cestovat... V2 sem zatim nesedlal ale Ducati, Buell to chytne za srdce už jenom ten zvuk

Suma sumárum, chci motorku s koulema, nezáludnou, ale musim to cejtit.... Na který projedu půl Evropy, ale nepojedu 120 a kromn bzukotu nevim že jedu... a na K1300R si zatim netroudám

edit. tak zatim se mě furt zamlouvá VFR 800 a kvůli motoru, cestování, vzhled je silná volba Moto Guzzi Breva objem asi 850 na 1100 si netroufám. Griso je prej pro dva dost nepohodlný, jinak by bylo ve hře i to


Naposledy editováno 08.05.2011 22:34:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
VeFeRák> šak to není Ducati nééé?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
Lion píše: VeFeRák> šak to není Ducati nééé?
...za to je to z Itálie....



Má zkušenost je dána jen medvědem a jeho V11 (tu jsem mimochodem kdysi chtěl) a pak jedním majitelem Stelvia (tomu nakonec museli vyměnit celou motorku po tom, co se mu postupně posralo úplně všechno)....ale znám i šťastného majitele Califa.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
VeFeRák> medvěd řešil jen elektriku ne?
Stelvio neni to enduro?? Caponordy od Aprilie prej taky děs a bída
asi napíšu medvědovi ať nás tady srovná


asi napíšu medvědovi ať nás tady srovná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
Lion píše: VeFeRák> medvěd řešil jen elektriku ne? Stelvio neni to enduro?? Caponordy od Aprilie prej taky děs a bída
asi napíšu medvědovi ať nás tady srovná
Vysypanej kardan...alespoň myslím...
VeFeRák> jo už to čtu.... na Brevě 750, ale v 9 tis. km bych se taky přikláněl k únavě materiálu, tohle přece nemůže udělat každá... no a ta V11 taky slušný počteníčko
gufero sem regulator tam
už sem něco přečet a jízdu ve dvou můžu na Griso zapomenout

už sem něco přečet a jízdu ve dvou můžu na Griso zapomenout

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850
co nějaký bavor? K1200 nebo R1100S nejlíp boxer cup replica?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
VeFeRák> na Kčko si zatim netroufám, moc silný....
boxera nechci.. vidim to tak že zatim to bude VFR 800 vs. MG Breva 850, nebo se vyseru na nějaký možnosti i cestovat a Buell pyčo


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
Lion píše: VeFeRák> na Kčko si zatim netroufám, moc silný.... boxera nechci.. vidim to tak že zatim to bude VFR 800 vs. MG Breva 850, nebo se vyseru na nějaký možnosti i cestovat a Buell pyčo
Buell, jako druhou motku bych ho bral- na pokusy....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
VeFeRák> jednou sem ho viděl na srazu, dle slov majtele to je motorka dodělej doma
zpracování dost bída, ale koupil to jetý tak třeba se vyřádil předchozí majtel... ale ten zvuk to je prostě špica
ale čím dál víc se mi zamouvá ta MG Breva


ale čím dál víc se mi zamouvá ta MG Breva

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
Lion píše: VeFeRák> jednou sem ho viděl na srazu, dle slov majtele to je motorka dodělej doma zpracování dost bída, ale koupil to jetý tak třeba se vyřádil předchozí majtel... ale ten zvuk to je prostě špica
Hmm



Jinak dodělej doma je i Ducati - skoro každej si to rád upravuje, semhlenc karbon, támhlenc laďáky, onahle Öhlinse, ještě třeba Marchesinky...


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
DMC.motobiker> měl jsi ho rozdělaného?
elektrika prej dost prasecky udělaná, na kovových součástkách ostrý hrany a otřepy, plast prej taky žádná sláva, spínačka se mu sem tam zasekávala

Čau, nechce se mi to číst, ale pisnu jen co vím z praxe..
Buell je opravdu trochu problém, a nejen proto že už vlastně zkrachoval. Přehřívá se zadní válec, celé rozvody unáší jeden klínek, a zadní sedlo je spíše takový anální vybrátor.. O bordelu co lítá na záda v dešti nemá smysl mluvit...Opticky pěkná motorka, ale dělat z harleye supersport je jako přestavět traktor na závodní buginu. Taky je třeba si uvědomit, že ač je to dvouvál je to vlastně jednobuch, protože obě kliky jsou na jednom čepu.
Guzy: Kamoš co to jezdil, si stěžoval na nedefinované nepříjemné pocity a nikdy se s tim nesžil.. Jednak tedy pocitove mastodont a taky časem jsme přišli na to že to způsobuje zase motor. Markantní to bylo, když motorka stala, tak sebou mlátila doleva doprava, zrovna tam kam ji nahnala energie při zápalu... když to pak sklopil do zatáčky chovalo se to stejně, jen s rozdílem že jej to střídavě zvedalo Z nebo tlačilo k silnici.
během 3.000km tekl kardan, a od výfuku se škvařil levý blinkr..
Asi to chce všechno zkusit
Buell je opravdu trochu problém, a nejen proto že už vlastně zkrachoval. Přehřívá se zadní válec, celé rozvody unáší jeden klínek, a zadní sedlo je spíše takový anální vybrátor.. O bordelu co lítá na záda v dešti nemá smysl mluvit...Opticky pěkná motorka, ale dělat z harleye supersport je jako přestavět traktor na závodní buginu. Taky je třeba si uvědomit, že ač je to dvouvál je to vlastně jednobuch, protože obě kliky jsou na jednom čepu.
Guzy: Kamoš co to jezdil, si stěžoval na nedefinované nepříjemné pocity a nikdy se s tim nesžil.. Jednak tedy pocitove mastodont a taky časem jsme přišli na to že to způsobuje zase motor. Markantní to bylo, když motorka stala, tak sebou mlátila doleva doprava, zrovna tam kam ji nahnala energie při zápalu... když to pak sklopil do zatáčky chovalo se to stejně, jen s rozdílem že jej to střídavě zvedalo Z nebo tlačilo k silnici.
během 3.000km tekl kardan, a od výfuku se škvařil levý blinkr..
Asi to chce všechno zkusit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
italšrot> Uz to vidim, jsem necetl vsechny komenty... Ale takoveho VTR 1000 FireStorm bych se stejne nebal, to ma "jen" 72kW, jestli ma v ruce ostrej petikilovej jednobuch tak nevidim kde je problem, puvodne tu psal ze nechce nudnou motorku, takze nejake hodnejsi litrove V2 bude myslim po velkem jednobucharu ideal.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
SirIndy> jenže i když mám 65koní/120 kilo tak u litru tam bude furt dvojnásobek
chtěl bych se klidně podívat i někam dám tak nevím zda FireStorm bude to pravý kvůli spotřebě, pohodlí pro dva atd. navíc celokapota mě neláká
i ten malej bandit by mě výkonostně vyhovoval ale ten motor mě vyloženě nudil v tom je ten zakopanej pes.... velký starší Bandour je taky kus pěkný motorky, asi bych na něm jezdil do důchodu ale 1200 ccm si myslim že je moc a myslim že to bude to samý jako malej bandit jen silnější, vyjedu od domu nasypu tam pětku a vyřadim ji až dojedu do cíle
to už radši SV 1000, ale zas moc velkej skok a motor z TL, to prej jsou divočáci
Mega-CZ> o těhle problémech Buellu vím, ale je to prostě srdcovka a pokud ji nezkusim tak ji hanit nebudu
to cukání válců MG je zajmavé, to samé dělá i boxer, to je to až tak hrozný?
Naposledy editováno 09.05.2011 12:53:31





Mega-CZ> o těhle problémech Buellu vím, ale je to prostě srdcovka a pokud ji nezkusim tak ji hanit nebudu

Naposledy editováno 09.05.2011 12:53:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
Lion> Naopak, tam budes mit 94 koni na 210 kilo, skoro zadna zmena, jakej dvojnasobek? FireStorm neni celokapota, je to polokapota, sportovni cestak, neplet si to s ostrejma SP1/2. Proti SV je to hodnejsi a na cestovani vhodnejsi, sam na nej chci prestoupit z 650 V-Stroma jako na nejlehci, nejslabsi a pritom zabavny litr...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850
Lion> Nevím, jak je na tom VOR podvozkově, ale nedovedu si představit přechod ze 510tky (Marzocchi/Sach) na SV (noname/noname). Myslím, že bys byl hodně zklamanej. A to nemluvím o brzdách.
Problém je, že díky nízké váze je u motardu pocitově docela velkej zátah a tak se tomu s 200kg motorkou těžko přiblížíš, ale jak už tu někdo psal, bral bych nějaký SDčko nebo SM-Tčko. To, že je to skoro litr bych vůbec neřešil, nemá to stejně na nic vliv. Designově docela povedený, dá se s tím sklouznout do zatáčky, pocitově se to motardu podobá asi nejvíc a hlavně, což je nejdůležitější, se s tím jezdí po zádech skoro samo!
A nebo, jestli jsi movitější, tak kup Hypoše 1100 a minimálně já ti budu závidět
Problém je, že díky nízké váze je u motardu pocitově docela velkej zátah a tak se tomu s 200kg motorkou těžko přiblížíš, ale jak už tu někdo psal, bral bych nějaký SDčko nebo SM-Tčko. To, že je to skoro litr bych vůbec neřešil, nemá to stejně na nic vliv. Designově docela povedený, dá se s tím sklouznout do zatáčky, pocitově se to motardu podobá asi nejvíc a hlavně, což je nejdůležitější, se s tím jezdí po zádech skoro samo!

A nebo, jestli jsi movitější, tak kup Hypoše 1100 a minimálně já ti budu závidět

SirIndy> furt to má oproti SV víc kapot
a naháč to určitě není spíš cestovní supersport... netvrdím že je to špatná motorka, je slabší než SV, ale karbec je sázka do loterie, jestli předchozí majtel ladil šroubkama a pak to nemá žrát 10 na sto

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850
Nevěř blábolům co tady tvrdí místní "chytráci", kteří ji znají akorát stylem - kámoš říkal a prej apod.. Guzzinu můžu jenom doporučit, najeto 25 tis. km a měnil jsem jenom oleje každejch 10 tis. Na cestování je pohodlná (velmi) a blbnout se na tom taky dá. Těžká je akorát namístě, ale motorku mám na ježdění a ne na tlačení. Jinak Breva je nejlepší z celé řady (tvrzení mechanika). Jinak kámoši jezdí na guzzinách starejch 20 let a víc a nevím o tom, že by někdo z nich nedojel kvůli tech. závadě. Je vlastně jeden jo, odešlo mu vstřikování, ale to bylo japonský, takže taky nic. Tož tak.
PetrS> vepředu Paioli/Kayaba 46, vzadu Ohlins... všecko plně stavitelný, brzy 4píst a dvoupíst Brembo
Super Duke je taky dobrej divoch ale když už tenhle sty tak rozhodně HM 1100.... skloubil bych Monstera 900 a zábavnost supermota
ježe za něj je furt balík a chci univerzál pro dva
ten Bandour 650 nejel špatně ale oproti jednoválci prostě nuda až na půdu




1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850
jak rika dementor... breva je na cestovani naprosto ok a podvozek dovoli pomerne dost, jen budes mit na 850 ve dvou obcas nedostatek vykonu (predjizdeni do kopce, atd.) vubec bych se nebranil ani VFR, vytecna motka jejiz kvality jsou dokladany soucasnym prodejem s jeji novou sestrou...

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850
Lion> co myslíš tím "samet" ?
jako, že to nejede?


lion> jo taaaak
no já jsem chtěl tuto sezónu měnit a to spíš jen tak "zas něco jiného" a nenašel jsem nic co by mi nejspíš vyhovovalo víc než VFR. Pochybuji vůbec, že něco podobného se dá ve stejném zařazení motorky sehnat
jen je hodně těžká
Naposledy editováno 09.05.2011 14:22:01
no já jsem chtěl tuto sezónu měnit a to spíš jen tak "zas něco jiného" a nenašel jsem nic co by mi nejspíš vyhovovalo víc než VFR. Pochybuji vůbec, že něco podobného se dá ve stejném zařazení motorky sehnat

jen je hodně těžká

Naposledy editováno 09.05.2011 14:22:01
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850
no to je yase snůška volovin vážení :)
kardan se mi vysypal na Brevě 750 která má s většíma sestrama 850/1100 společnýho jen značku.
Za mě:
850 je stejně velká, ale více točivá a pro mě i trošku živější než 1100. 1100 je traktor který jede všude a všudy. Odpružení i pozice jsou plně cestovní, není problém na Brevě nakroutit nesmysl kilometrů se směšnou spotřebou.
Možná, být tebou bych zauvažoval nad Guzzi 1200 Sport. Je to Breva se širokýma řidítkama a sportovnější pozicí. Kufry na to namontuješ taky.
Griso na cestování nebrat, není tam co kam dát a spolujezdec je za trest.
Co se týče závad nových Guzzi tak vím o vypadávající hadičce benzínové pumpy u Gris, na to byla svolávačka. A taky na netěsnící a zarosené přístrojovky.
Jinak jsou to velmi spolehlívé a na údržbu nenáročné stroje. Možná by bylo dobrá kdyby do podobných témat přispívali jen ti, kteří si o daných motocyklech nečetli jen na testy v ČMN ale třeba se na nich minimálně svezli
kardan se mi vysypal na Brevě 750 která má s většíma sestrama 850/1100 společnýho jen značku.
Za mě:
850 je stejně velká, ale více točivá a pro mě i trošku živější než 1100. 1100 je traktor který jede všude a všudy. Odpružení i pozice jsou plně cestovní, není problém na Brevě nakroutit nesmysl kilometrů se směšnou spotřebou.
Možná, být tebou bych zauvažoval nad Guzzi 1200 Sport. Je to Breva se širokýma řidítkama a sportovnější pozicí. Kufry na to namontuješ taky.
Griso na cestování nebrat, není tam co kam dát a spolujezdec je za trest.
Co se týče závad nových Guzzi tak vím o vypadávající hadičce benzínové pumpy u Gris, na to byla svolávačka. A taky na netěsnící a zarosené přístrojovky.
Jinak jsou to velmi spolehlívé a na údržbu nenáročné stroje. Možná by bylo dobrá kdyby do podobných témat přispívali jen ti, kteří si o daných motocyklech nečetli jen na testy v ČMN ale třeba se na nich minimálně svezli

jinak VFR ve dvou naprostá paráda ... snad nikdy si za mnou nikdo na nic nestěžoval a to i při delších cestách. Motor podle mě naprosto vyhovující a opravdu se na VFR dá pojezdit. Vzhled tedy alspoň podle mě je super, ale to je věc každého. Ani jednou sem neměl závadu a to je to co by přesvědčilo mě. Takže pokud chceš opravdovou kvalitu a cestovat s tím, že občas zkusíš nějakou tu zatáčku tak věřím, že tě VFR nezklame

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Světlo VFR 800 Honda VFR 800 | Pěnda | 9 | 19.4.2025 v 13:26 Pěnda |
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 15 | 24.11.2024 v 21:18 G_I_Joe |
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Suzuki gsf 650 bandit jede na 2/3 v... Suzuki GSF 650S Bandit, Suzuki GSF 650 Bandit | Brygy | 14 | 14.9.2024 v 08:55 Brygy |
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |