Paráda...A je to o víc než kilo levnější než Ducati SF, takže máme asi rozhodnuto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
Horten píše: Londoner> No tak to mi poraď, mě už nic jinýho nenapadá. Jo a vypnout to všechno jde.
no prece to co mam jaaaaa

1 reakcí na tento příspěvek Novej Tuňák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák

1 reakcí na tento příspěvek Novej Tuňák
Při couračce to pod 7,5 nejde nadruhou stranu víc jak 9 mi to taky nikdy nevzalo,bo se nechci zabít.(měl jsem FZ1 a ta dokázal při kochačce 6l) Jinak APRC jede vypnout. A pak je to mazec. Na vyjížďkách bez problému stačím SS litrům, ze zatáčky jím dokoce ujíždím a na rovince do 200stačím. Pak však už docela fouká. Maximálku jsem zkoušel, zatím jen 266



3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
RichardK píše: Malý postřeh k Tuonu V4R r.v.2012: Mám ho už asi půl roku od nového.Zatím najeto jen 4200km. Jede to docela pěkně, avšak takový masakr to není. V mládí jsem jezdil Hondu CR500,to byl masakr!!! Dost chlastá a má malou nádrž.Deklarovaných 17l to nemá ani náhodou. Viděl bych to max. 15-15,5l.
Při couračce to pod 7,5 nejde nadruhou stranu víc jak 9 mi to taky nikdy nevzalo,bo se nechci zabít.(měl jsem FZ1 a ta dokázal při kochačce 6l) Jinak APRC jede vypnout. A pak je to mazec. Na vyjížďkách bez problému stačím SS litrům, ze zatáčky jím dokoce ujíždím a na rovince do 200stačím. Pak však už docela fouká. Maximálku jsem zkoušel, zatím jen 266 ). přes 240 už to není ono,asi tomu brání aerodinamika a strach. Přeci jenom to je naháč. Dole se motor chová podobně jako dvouválec (vím o čem mluvím,měl jsem Monstra s4r Tes.) Má to úžasný střed od 6000-9500 to asi nemá konkurenci mezi naháčema. Nahoře se to chová jako inline4 válec.Asi ve 12000 vše zarazí omezovač. Je to taková universální mot.Myslím, že je plně srovnatelny s SF.Má trochu více koníku, ale zase je o trochu těžší.Myslím, že v dlouhých táhlých zatáčkách je dokonce lepší. Je maličky a chová se spíše jako 6tka.Nemohu porovnávat s Duc., na SF jsem nejel. V4r Má lepší zvuk se sériovým výfukem než SF. Slabina je přední brzda. Sice Brembo,ale ne monobloky a nemá radiální válec. Poměrně brzy zvadne.Možná by to napravili lepší desky. Mám tu šerednou šedou barvu. Ve skutečnosti vypadá lépe než na fotkách. Žlutého jsem nechtěl (už jsem v létech, je mi 36
) ). A černá matná se blbě myje. Hned zešedne a dělají se na ni mapy. Přes zimu dostane, nový zadní tlumič pérování. Seriový sachs není špatný,ale když se po delší době ohřeje začíná měknouta houpat. Doufám, že to ohlins z RSV4F. vyřeší.Už je doma v krabici. Bohužel se mnou letos začala jezdit manželka,tak asi pujde na jaře z domu a nahradí jej něco universalnějšího. Ve dvouch to není ono.Nahrdí jej asi nějaký cesťák či pohodlnější naháč. Uvidím, třeba jí to příští rok přejde.
)
Bezva. Koupíš si novou motorku a zjistíš, že zadní péro je na píču (Nový Ohlisn 40 fíků) a další dvacku vysolíš za MONOBLOCKY, páč ta motorka nebrzdí. To bych teda od itala nečekal. Škoda. Asi právě pro to, jsem si tehdy vybral právě SF! ten ne jenom že "brzdí" ten i podvozhově funguje na 110% a na víc i setsakramensky dobře vypadaá...

Jinak jsem taky fanda Ducati, Tuono se mi bohužel nelíbí. Kdyby se mi víc líbil, tak je starý 2V tuono doma v garáži. Za ty peníze je to super volba. Já jsem měl ale štěstí na jinej "bargain"

Naposledy editováno 04.11.2012 20:39:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
drippera píše: Bezva. Koupíš si novou motorku a zjistíš, že zadní péro je na píču (Nový Ohlisn 40 fíků) a další dvacku vysolíš za MONOBLOCKY, páč ta motorka nebrzdí. To bych teda od itala nečekal. Škoda. Asi právě pro to, jsem si tehdy vybral právě SF! ten ne jenom že "brzdí" ten i podvozhově funguje na 110% a na víc i setsakramensky dobře vypadaá...
ale SF nema tak vychytanou elektroniku jako Tuono. To zatim predvedlo nejlepsi co se seriove montuje.
1 reakcí na tento příspěvek Novej Tuňák

Naposledy editováno 04.11.2012 23:59:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
drippera píše: Bezva. Koupíš si novou motorku a zjistíš, že zadní péro je na píču (Nový Ohlisn 40 fíků) a další dvacku vysolíš za MONOBLOCKY, páč ta motorka nebrzdí. To bych teda od itala nečekal. Škoda. Asi právě pro to, jsem si tehdy vybral právě SF! ten ne jenom že "brzdí" ten i podvozhově funguje na 110% a na víc i setsakramensky dobře vypadaá...
Ja bych ohledne toho nebrzdeni byl opatrnej. To ze je na svete jeste neco co brzdi lip neznamena ze tohle nebrzdi. Ne kazej potrebuje nejvetsi kusadla na svete. Nekomu dokonce vyhovujou brzdy na ktery se nemusi tolik soustredit a muze za ne poradne vzit aniz by ho shodily.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
Pac pochybuju, ze vetsina lidi ty brzdy (napr z toho SF) dokaze na 100% vyuzit.
edit: tim "vyuzit" sem samozrejme nemyslel to, ze flokujou do plnejch kazdou vyjizdku 50x...
Ale to, ze s tim neumej brzdit v takovy mire, kdy takovy brzdy zacnou mit smysl. Proste nevyuzijou ten potencial, kterej maj...
Naposledy editováno 04.11.2012 23:28:44
1 reakcí na tento příspěvek Novej Tuňák
s využitím výkonu. Je upně jedno jedno jestli máš 155 nebo 168 koňíků. Stejně je nikdo normální na silnici nedokáže využít.(možná v přímce,ale to není zábava) Je to jenom honění kdo má většího pindíka. Tuono ma z meho pohledu drobnou výhodu, že se nato dá s určitým omezením jezdit ve dvou.(bohužel)Letos jsme s maželkou najezdili o dovolené 2500km. denně vyjížďky +/-300km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
To už si přece každej může vymyslet sám,jak chce aby to fungovalo

To,že je SF oproti Tuonu tak drahej,je věc druhá a záleží na každym,za co chce utrácet.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
Mám to ověřené z praxe.Na M4RsT jsem dal o zub menší pastorek a o zub větší rozetu. Nešlo na tom jezdit. Pořád jsem řadil jak blb a motorky kterým jsem před změnou stačil mi kupodivu na zrýchlení ujížděly! Ale jak jsem výše psal, je to jen měření pindíku. SF je zcela jistě úžasná motorka a moc se mi líbí.Ve skrytu duše ve mě přebývá dvouválista. Ale na mě je moc drahá a problémová. Na Tuonu jsem toho moc zatím nenajel, uvidíme co přinese čas. Zatím však dobrý.
Naposledy editováno 05.11.2012 22:21:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Race mapa Tuono V4 2012 Aprilia RSV4, Aprilia Tuono V4R | Domin70 | 0 | 4.3.2025 v 19:12 Domin70 |
Olej pro Tuono v4 Aprilia Tuono V4R | 6vik9 | 5 | 3.3.2021 v 13:08 marvinnrv |
aprilia tuono v4 Aprilia Tuono V4R | petrtruhlar | 5 | 25.7.2020 v 23:50 Dusanekrsv4 |
Co si vybrat Suzuki GSX-R 750, Ducati Hypermotard 1100/1100S, BMW... | ThePauli | 7 | 31.7.2019 v 15:47 neznamyScooterD |
Kontrolka service Aprilia Tuono V4R | JollyJoker | 7 | 7.3.2019 v 08:44 JollyJoker |