Jak jsem psal. Na SF jsem nejel. Měl MS4RsT termixama a svodama s červenou RACE jednotkou.Údajně to mělo mít 148 koňů,nevím nebylo odbržděno.Tuono jede ve všech režimech o dost víc.Monster byl také na ohlinsech a podvozkově to zas takový rozdíl nebyl.Ba naopak,v dlouhých táhlích rychlích zatáčkách se monster vlnil. On ten sachs,zas az tak špatný asi není. Jen já mám trochu větší gravitaci.Vážím 104kg..Možná by stačilo tvrdší péro a pohrát s nastavením. Co se týče ceny. Tak tuono mě stálo rovných 300tis. a tlumič na stejné úrovni jako má SF stojí u aprilie jako doplněk 19tis. Já ho koupil za 4000. Monobloky stojí asi 18tis.. Na Aprilia fóru píší že stačí vyměnit desky.V serii to má antihop,což je také velká výhoda.Byl jsem jednou na projížce s kamošem, který má 1098 (což bude asi hodně podobné jako Sf) a bez problému jsem ho dal na zrychlení (asi na to má velký vliv rychlořazení) a v zatáčkách mi moc neujížděl spíš plichta ,ale při výjezdu ze zatáčky (kde by měl mít dvouválec navrch)jsem ho dojížděl. Nevím čím to bylo, možná jezcem, možná kontrolou prokluzu. On se nový tuňák chová spíš jak překoňovaná 6tka. To co má SF na klice tuono má na kole - 154k (123Kw na klice) a ve větším rozsahu otáček.Jsem srdcem Ducatista, ale už mě nebavilo strkat kačky do oprav a servisů a inline 4vál jsem moc nechtěl. Chtěl jsem (z in4v)jen MV Brutale 1078RR ale jsou hodně drahé a nedostupné. (MV B.1090 nejede a je moc hodná) Uvidím jak to bude u Aprilie se servisem a poruchama. Servisní interval na olej je 10000km a ventily nevím. Jo a funfaktor to má velký i když to je V4.jak jsem psal výše,střední pásmo to má úžasné. A prý když se tomu dá o zub menší kolečko (15z) tak si s SF vytře p... a maximálka klesne na 260 což je na naháči stejně až až. stejně tak rychle s tím jezdit nejde. Nebo jde, ale asi jen 30s.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
. Mimochodem u Tuona ukazuje tachometr velmi přesně. Ne jako u japosnkých motorek.
Naposledy editováno 04.11.2012 23:59:01