paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Novej Tuňák
14.4.2011 v 11:16




Paráda...A je to o víc než kilo levnější než Ducati SF, takže máme asi rozhodnuto

1 reakcí na tento příspěvek Novej Tuňák

4.11.2012 v 16:27 | Nahoru | #1
Malý postřeh k Tuonu V4R r.v.2012: Mám ho už asi půl roku od nového.Zatím najeto jen 4200km. Jede to docela pěkně, avšak takový masakr to není. V mládí jsem jezdil Hondu CR500,to byl masakr!!! Dost chlastá a má malou nádrž.Deklarovaných 17l to nemá ani náhodou. Viděl bych to max. 15-15,5l.
Při couračce to pod 7,5 nejde nadruhou stranu víc jak 9 mi to taky nikdy nevzalo,bo se nechci zabít.(měl jsem FZ1 a ta dokázal při kochačce 6l) Jinak APRC jede vypnout. A pak je to mazec. Na vyjížďkách bez problému stačím SS litrům, ze zatáčky jím dokoce ujíždím a na rovince do 200stačím. Pak však už docela fouká. Maximálku jsem zkoušel, zatím jen 266 ). přes 240 už to není ono,asi tomu brání aerodinamika a strach. Přeci jenom to je naháč. Dole se motor chová podobně jako dvouválec (vím o čem mluvím,měl jsem Monstra s4r Tes.) Má to úžasný střed od 6000-9500 to asi nemá konkurenci mezi naháčema. Nahoře se to chová jako inline4 válec.Asi ve 12000 vše zarazí omezovač. Je to taková universální mot.Myslím, že je plně srovnatelny s SF.Má trochu více koníku, ale zase je o trochu těžší.Myslím, že v dlouhých táhlých zatáčkách je dokonce lepší. Je maličky a chová se spíše jako 6tka.Nemohu porovnávat s Duc., na SF jsem nejel. V4r Má lepší zvuk se sériovým výfukem než SF. Slabina je přední brzda. Sice Brembo,ale ne monobloky a nemá radiální válec. Poměrně brzy zvadne.Možná by to napravili lepší desky. Mám tu šerednou šedou barvu. Ve skutečnosti vypadá lépe než na fotkách. Žlutého jsem nechtěl (už jsem v létech, je mi 36) ). A černá matná se blbě myje. Hned zešedne a dělají se na ni mapy. Přes zimu dostane, nový zadní tlumič pérování. Seriový sachs není špatný,ale když se po delší době ohřeje začíná měknouta houpat. Doufám, že to ohlins z RSV4F. vyřeší.Už je doma v krabici. Bohužel se mnou letos začala jezdit manželka,tak asi pujde na jaře z domu a nahradí jej něco universalnějšího. Ve dvouch to není ono.Nahrdí jej asi nějaký cesťák či pohodlnější naháč. Uvidím, třeba jí to příští rok přejde. )

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák

4.11.2012 v 20:07 | Nahoru | #2

RichardK píše: Malý postřeh k Tuonu V4R r.v.2012: Mám ho už asi půl roku od nového.Zatím najeto jen 4200km. Jede to docela pěkně, avšak takový masakr to není. V mládí jsem jezdil Hondu CR500,to byl masakr!!! Dost chlastá a má malou nádrž.Deklarovaných 17l to nemá ani náhodou. Viděl bych to max. 15-15,5l.
Při couračce to pod 7,5 nejde nadruhou stranu víc jak 9 mi to taky nikdy nevzalo,bo se nechci zabít.(měl jsem FZ1 a ta dokázal při kochačce 6l) Jinak APRC jede vypnout. A pak je to mazec. Na vyjížďkách bez problému stačím SS litrům, ze zatáčky jím dokoce ujíždím a na rovince do 200stačím. Pak však už docela fouká. Maximálku jsem zkoušel, zatím jen 266 ). přes 240 už to není ono,asi tomu brání aerodinamika a strach. Přeci jenom to je naháč. Dole se motor chová podobně jako dvouválec (vím o čem mluvím,měl jsem Monstra s4r Tes.) Má to úžasný střed od 6000-9500 to asi nemá konkurenci mezi naháčema. Nahoře se to chová jako inline4 válec.Asi ve 12000 vše zarazí omezovač. Je to taková universální mot.Myslím, že je plně srovnatelny s SF.Má trochu více koníku, ale zase je o trochu těžší.Myslím, že v dlouhých táhlých zatáčkách je dokonce lepší. Je maličky a chová se spíše jako 6tka.Nemohu porovnávat s Duc., na SF jsem nejel. V4r Má lepší zvuk se sériovým výfukem než SF. Slabina je přední brzda. Sice Brembo,ale ne monobloky a nemá radiální válec. Poměrně brzy zvadne.Možná by to napravili lepší desky. Mám tu šerednou šedou barvu. Ve skutečnosti vypadá lépe než na fotkách. Žlutého jsem nechtěl (už jsem v létech, je mi 36) ). A černá matná se blbě myje. Hned zešedne a dělají se na ni mapy. Přes zimu dostane, nový zadní tlumič pérování. Seriový sachs není špatný,ale když se po delší době ohřeje začíná měknouta houpat. Doufám, že to ohlins z RSV4F. vyřeší.Už je doma v krabici. Bohužel se mnou letos začala jezdit manželka,tak asi pujde na jaře z domu a nahradí jej něco universalnějšího. Ve dvouch to není ono.Nahrdí jej asi nějaký cesťák či pohodlnější naháč. Uvidím, třeba jí to příští rok přejde. )



Bezva. Koupíš si novou motorku a zjistíš, že zadní péro je na píču (Nový Ohlisn 40 fíků) a další dvacku vysolíš za MONOBLOCKY, páč ta motorka nebrzdí. To bych teda od itala nečekal. Škoda. Asi právě pro to, jsem si tehdy vybral právě SF! ten ne jenom že "brzdí" ten i podvozhově funguje na 110% a na víc i setsakramensky dobře vypadaá...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Olej pro Tuono v4 Aprilia Tuono V4R 6vik9 5 3.3.2021 v 13:08 marvinnrv
aprilia tuono v4 Aprilia Tuono V4R petrtruhlar 5 25.7.2020 v 23:50 Dusanekrsv4
Co si vybrat Suzuki GSX-R 750, Ducati Hypermotard 1100/1100S, BMW... ThePauli 7 31.7.2019 v 15:47 neznamyScooterD
Kontrolka service Aprilia Tuono V4R JollyJoker 7 7.3.2019 v 08:44 JollyJoker
Kvalitní Aprilia servis Aprilia Tuono V4R 6vik9 4 4.2.2019 v 18:41 6vik9


TOPlist