Chápu, že konkurence je silná a zvýšit obraty a snížit náklady je potřeba. Netvrdím, že jde udržet na trhu značku orientovanou čistě na sport na úkor jakékoliv užitné hodnoty čítající prakticky ručně vyráběný dva supersporty s prehistorickým dvouventilem, dva drahý superbiky a dva naháče. Nerozumím tomu. Studoval jsem to, ale stejně tomu nerozumím. Taková Ducati se mi ale líbila. Takovou jsem ji měl rád. V devadesátých jsem byl děcko, tak jsem to viděl, jakože maličká ducati bojuje s obrovskou Hondou a jejími sestrami a pěkně jim nakopává.... Dětinský, ale krásný. Teď je speciálně na MotoGP vidět jen červenej lugzus v podobě kamionů se zbytečnostma a pitomýma reklamama.
Otázka zní: Jsem divnej, nebo to i někdo z vás vidí aspoň v něčem podobně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Pastell píše: JO a 848 je vrchol drzosti. Supersport,který nesmí závodit
Kde jsi vzal že nasmí závodit? V agenturák pro hobíky, je zařazena do 6tek, a jinak ve světě má vlastní Cup, takže se potvrzuje, že je jedinečná. Já na ní nedám dopustit, jen by to chtělo abgrejdnout za EVO
A co se rossiho týče, nejsem jeho fanda. I když je to pan jezdec a udělal toho pro tenhle sport opravdu hodně . Co udělá s novou Ducati, jsem zvědav, jen mě zaráží, že řekne, že se musí udělat něco s předkem (na který si Haydena a Stoner stěžují už dlouho) a hend se to ěmní. Smamo bude to k lepší, ale proč to neudělali před 2 roky, mohli jet loni o titul . A co se týče nového designu, podle mě to na Ducati nepatří . Vždy byli obě stejný a najednou taková opičárna, včetně kombinézy.
A SBK, buďme rádi, alespoň má Kuba plnou tovární podporu a dle jeho slov je stroj úplně jiný, než na kterým jezdil loni. Tak hlavně Ať se Ducati daří
1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
Také jsem velký fanda Ducati, jejich design se mi moc líbí ale pokroku prostě neporučíš a již zmiňovaná modernizace je vzhledem k době a světové popularitě této značky nezbytností.
Mimochodem, Rossi mi vůbec ale vůbec nevadí. Je to týpek, kterej nejenže umí moc dobře jezdit, ale také dělá závody zábavnější a to se mi moc líbí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Stanford píše: Třeba taková 916, 996 apod. už na silnicích moc vidět nejsou, vyjma tedy starých Monsterů, kterých dosud na silnicích jezdí mnoho.
Pravda pravda , já jsem za celou dobu co jezdím potkal v provozu snad jen jednu jedinou 748 (nepočítám tedy srazy a tak podobně ) a jinak nic... I když já jezdím docela často , takže je možné že na některých trasách mě s 916 můžeš vidět i vícekrát za měsíc... Jinak starší SBK od Ducati se už opravdu moc nevidí , ale taková 999 se dá potkat docela často, nemluvě o starých SSkách, kterých jsem potkal už opravdu hodně , stejně jako těch Monsterů... ...i když u Monstera je to složitější, většinou jsou to samé S2R / S4R a tak dále, max. ještě M1000 a nebo menší obsahy, ale jinak také nic moc... Spíš teď potkávám nové modely, vloni na podzim dokonce i novou Multošku a v létě Streeta...
Naposledy editováno 21.01.2011 15:09:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Pastell píše: JO a 848 je vrchol drzosti. Supersport,který nesmí závodit
BLBOST, a víc než to!
Plně souhlasím s kolegou Mr.Ducin848.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
Je to jak s muzikou, např u mě. Prostě od Floydů už nikdo nic převratnýho neudělal ...a nikomu to do hlavy netlačím.
Já obdivuju umění strojařiny na všech mašinách - co dokázali Japončíci za 30let s tím se může celá Evropa jít zahrabat - to oni jí nakonec posunuli. Do 60.tejch tady nikdo neudělal v běžný sérii nic lepšího než jedno, či dvoubuch SV - někdy možná OHV(ano některý modely Sunbeamu, nebo Arielu byly kroky stranou k čtvercovejm, či radovejm 4válům, ale kolik se jich prodalo) Prostě chápu to tak, že teprve Japonci(a potažmo Taliání- v autech) nakopli vývoj motorů a motocyklů pořádně.
Jezdím na Duckně 3 sezóny a mám dost podobný pocity jako ty. Proto jsem si na poslední chvíly koupil jeden z posledních modelů "klasickýho" monstera(já vím, stejně má 2x tolik ventilů, než má mít). Pamatuju jak mi Veronika Papežíková po zkušební jízdě říkala, že už taky na jaře 2009 nemusí žadnej bejt - že příjde novej(podíval jsem se tenkrát na 696ku vedle a řekl ..."tak to ne!")
No a na jaře 2009, když jsem viděl 11ku monstera jsem si moc děkoval!Nelíbí se mi, stejně tak jako Diavel se svejma kilama(to je taky krok stranou, jen podle diktátu aktuální poptávky - Dukny byly vždy hubený krasavice - Diavel je prostě jen masírka se silným motorem) Streeta ještě zkousnu - jel jsem na něm a ač je vysokej jede jak po kolejích a je to DUCATI ve všem ostatním. Jen tedy nesouhlasím z kritikou 848/1098/1198 - to jsou čistě italský linie sportu (prostě Féro na dvou kolech)
Já se s tím srovnal jednoduše ...svět se mění, lidi se mění a jiný to nebude.Nemůže to bejt stále ten svět pro tebe a tobě ku slasti ... dokud bude Ducati vyrábět díly na Testastrettu - jsem klidnej. Až přestane, musím si najít někoho šikovnýho kdo mi je udělá a nějakýho staříka na poladění motoru taky třeba najdu ...prostě stárneš voe, srovnej se s tím ikdyž ti je 24(a lepší to nebude, na to se připrav)
A ty kecy o tom, že si to může koupit každej? No a co, ty je potřebuješ? Mě jsou někteří podobní maséři k smíchu -když je pak na okruhu v zatáčkách dávám na S4RS a oni mě na rovinách se svejma 848kama(ale spíš 1098/1198) vzápětí předjížděj abych je dal znovu v další zatáčce. Jak tu někdo napsal - oni držej značku finančne nad vodou. A maj dvě základní funkce:
1) kupujou funglovky - takže Ducati bude mít chechtáky
2) motocykly po nich jsou pro nás zlatej důl- po dvou sezónách za 65%ceny a s max.5000 km (no nekup to)...protože chtěj ten další novej model, aby mohli na pumpě na Dubé zakroutit rukojetí plynu
Ať byl kde byl, tak všichni mechanici se vždycky shodli, že byl jedinečnej v tom, jak si dokázal říct o nastavení mašiny, dokonale popsat co chce a jak k tomu maj dojít. Něco jako A.Senna v F1 ... je jedno jestli jezdil na Hondě, pak na Yamaze která byla o dost slabší...a v tom taky vidím motto Ducati. Nikdy nechtěli udělat NEJSILNĚJŠÍ superbike - síla motoru je chyméra, za kterou se dnes všichni ženou(jak to nejde 300km/h je to "jebka"). Dělali ovladatelný, ubrzditelný motorky co byly dost silný na to aby v zatáčkách pobily konkurenci o tolik, aby je ta nestačila na rovině předjet, nebo před zatáčkou odbrzdit ...tak se vyhrávají závody.
2 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
A když už jsme u toho, napíše mi někdo (třeba z pánů majitelů) kolik vlastně ty Monstry váží v pohotovosti? Já už si to pak nějak dám dohromady s tím kolik udává výrobce jako suchou a budu se mít čeho držet při případném nákupu. A ještě jedna otázka...jak se správně měří pohotovostní hmotnost? Někde jsem četl že s půlkou nádrže, je to tak? Nebo s plnou?
1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
Logická volba ... kup japonce, není lepší volby
Třeba ten tvůj? A určitě to víš, když máš v profilu že hlavní přednost je váha,váha a zase váha a určitě nejsi jeden z těch podle tebe pozérů kterří si kupují nové modely a stejně jezdit neumí a vědí o své moto jen že je krásná,duní a je červená....
Nebo aspoň naznač s jakým výkonem si počítal při výsledku 0,54 k/kg. Dík předem
A mimochodem kdybych se náhodou rozhodoval při koupi která moto má nejlepší poměr váha/výkon (848,CBR600RR,Daytona), nevím proč bych si měl logicky vybrat japonce když vychází nejhůř? To nechápu
Na vysvětlenou....jen podle váha/výkon nebo konkrétně mezi těmito modely, se nerozhoduji. Uvedl jsem to jako příklad a chci se od vás ducatistů dovědět jak je to opravdu s tou hmotností, kolik vaše ducny váží a co si o tom myslíte že si nás výrobce jako zákazníků neváží a nechce nám dát objektivní informace...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Velkou výhodu ale vidím v tom, že u Ducati alespoň !nelžou! tacháče...
Edit: Překlep...
Naposledy editováno 22.01.2011 13:11:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Naposledy editováno 22.01.2011 13:25:49
1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Pastell píše: Čekal jsem,že majitelé 848 po mě půjdou. Sorry kluci já to tak nemyslel. Že někde závodí jsme věděl,ale v mistrovství světa prostě startovat nemůže.
....to nemůže,ale tak to u Ducati vymysleli Jasně dostatal přednost seriál superbiků před supersporty.Vždyť dnešní 4-válcové šestky mají výkon jako starší litrové V2 a asi jim bylo jasné,že nahánět rejže které točí pomalu 17tis. by bylo víc nákladnější než s 1198 nahánět litrové čtyřválce.
Naposledy editováno 22.01.2011 13:39:44
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Staré legendy Ducati 916 | ruinin | 24 | 22.2.2023 v 09:18 CB600 |
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 | ConteZoncolan | 108 | 1.2.2023 v 12:06 vilemx |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 | RUTAN | 32 | 28.1.2017 v 11:23 Lála |