paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati včera dnes a zítra
20.1.2011 v 13:48
Patřím k těm z vás, kteří se před dlouhým časem zamilovali do 916tky a jinou motorku než ducati v garáži jsem nikdy nechtěl. Splnil jsem si svůj sen, fandím na závodech, leštím, montuju a bráním svoji lásku před zlými jazyky a jejich jedy. Moje motorka mi dělá už jenom radost a závody doteď byly také krásné a napínavé. S příchodem nových modelů typu multistrada, hypermotard, streetfighter, sport classic, a teď diavel se naše řady rozšiřují neuvěřitelným tempem. Zároveň však už nevidím na těch lidech ale to co na sobě. Posedlost tou motorkou. Tyhle motorky se prostě už dají pořídit za NORMÁLNÍ cenu a může si je koupit kdekdo, komu se líbí červená motorka. Jsou teď mnohem civilnější oproti až militantně přísně sportovním z éry 851/888/916. Design nového monstera, diavela mi je úplně cizí a 1098/1198 mi příjde jako bezduchý facelift 916. Je to jak stará R1 a nová R1 je to jenom facelift. Teď jsem se dočetl, že ducati staví fabriku v thajsku či kde. Budou se tam časem montovat celé motocykly. To si ze mně už dělají prcinu ne? Poslední dobou mě kálí i ducati corse. Oni odstoupili z WSBK? Nejúspěšnější značka WSBK?!!! Nebudu se tajit tím, že NEMÁM rád Rossiho. Nedávno jsem pobouřil davy někde v komentářích když jsem vyjádřil svůj názor, že ty jeho barvičky, měsíčky a sluníčka s tím jeho hrabáním se v rozkroku a na sedínce souvisí s jeho sexuální orientací, tak to tu teď nebudu rozebírat. A oni na letošek příjdou s růžovou desmosedici!! ..jen rejpavej vtípek, ale ta barva je fakt hrozná!

Chápu, že konkurence je silná a zvýšit obraty a snížit náklady je potřeba. Netvrdím, že jde udržet na trhu značku orientovanou čistě na sport na úkor jakékoliv užitné hodnoty čítající prakticky ručně vyráběný dva supersporty s prehistorickým dvouventilem, dva drahý superbiky a dva naháče. Nerozumím tomu. Studoval jsem to, ale stejně tomu nerozumím. Taková Ducati se mi ale líbila. Takovou jsem ji měl rád. V devadesátých jsem byl děcko, tak jsem to viděl, jakože maličká ducati bojuje s obrovskou Hondou a jejími sestrami a pěkně jim nakopává.... Dětinský, ale krásný. Teď je speciálně na MotoGP vidět jen červenej lugzus v podobě kamionů se zbytečnostma a pitomýma reklamama.

Otázka zní: Jsem divnej, nebo to i někdo z vás vidí aspoň v něčem podobně?
Anketa: je novodobá Ducati ještě vůbec "Ducati" ?
Ne! zlatý roky devadesátý
38%
56
Ano! nová je lepší
51%
75
Nic se nemění
11%
16

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

21.1.2011 v 02:08 | Nahoru | #31
zmulin> Nevím prostě značka,která si celou svou éru zakládá na superbicích najednou udělá 848 s objemem,který nesmí závodit v supersportech, bez suché spojky. To je pro mě nelogické a to taky nemám žádné závodnické sklony ba jsem nikdy jezdit na okruhu nebyl. Prostě zde to vidím jako zlom, odtud začíná výroba pro masy ala japan. Ovšem né všechno je nepovedené Streetfighter je úžasný

Ducati včera dnes a zítra

21.1.2011 v 07:44 | Nahoru | #32
DMC:Souhlas Teda až na novej Monster,protože podle mě jde právě o návrat k tradici jednoduchýho naháče,k čemuž patří i ten vzducháč a třeba mě se i líbí.Streetfighter nahrazuje 4R vodníky,který se zas třeba podle od Monstera lehce odkláněj a myslim,že dělá čest svýmu jménu.Diavel je takovej Monster pro velký a klidnější chlapy a jediný co mi na něm vadí,že by mohl mít trochu vyšší posez a nižší cenu.

Ducati včera dnes a zítra

21.1.2011 v 07:50 | Nahoru | #33
Pastell:Tak vidíš.848 je třeba právě pro nás dva,protože na co se po republice trápit na 1198,když nejdem na okruh a přitom to má větší výkon,než 999.Jde hlavně o pocit a to "správňáctví" se může rychle vytratit zas s nějakou blbou změnou pravidel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

21.1.2011 v 10:00 | Nahoru | #34

Pastell píše: JO a 848 je vrchol drzosti. Supersport,který nesmí závodit


Kde jsi vzal že nasmí závodit? V agenturák pro hobíky, je zařazena do 6tek, a jinak ve světě má vlastní Cup, takže se potvrzuje, že je jedinečná. Já na ní nedám dopustit, jen by to chtělo abgrejdnout za EVO

A co se rossiho týče, nejsem jeho fanda. I když je to pan jezdec a udělal toho pro tenhle sport opravdu hodně . Co udělá s novou Ducati, jsem zvědav, jen mě zaráží, že řekne, že se musí udělat něco s předkem (na který si Haydena a Stoner stěžují už dlouho) a hend se to ěmní. Smamo bude to k lepší, ale proč to neudělali před 2 roky, mohli jet loni o titul . A co se týče nového designu, podle mě to na Ducati nepatří . Vždy byli obě stejný a najednou taková opičárna, včetně kombinézy.
A SBK, buďme rádi, alespoň má Kuba plnou tovární podporu a dle jeho slov je stroj úplně jiný, než na kterým jezdil loni. Tak hlavně Ať se Ducati daří

1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

21.1.2011 v 11:04 | Nahoru | #35
Se spíš divim, že Vás neserou všechny ty možný kontroly trakce, antiwheelie a launch kontrol sračky.....To totiž teprve udělá z lidí totální pozéry.Kdy bude stačit dát jen Fullgas a držet ho...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

21.1.2011 v 11:23 | Nahoru | #36
Sefo> Mě by to teda sralo , ale normální Dukny nic z toho ještě nemaj, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

21.1.2011 v 11:35 | Nahoru | #37
DMC.motobiker> Co bereš jako normální. Kontrolu trakce už tam dávaj teď nově normálně. Ale to je tak jediný co bych ještě toleroval....

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

21.1.2011 v 14:21 | Nahoru | #38
Sefo> Normální základní verze , tzn. ne-eSko a ne-eRko... Ale záleží asi na účelu použití... Já bych ale nic z toho v mašině nechtěl...

Naposledy editováno 21.01.2011 14:22:41

1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

21.1.2011 v 14:25 | Nahoru | #39
Já si osobně myslím, že je to hlavně dobou a tudíž i pokrokem. Třeba taková 916, 996 apod. už na silnicích moc vidět nejsou, vyjma tedy starých Monsterů, kterých dosud na silnicích jezdí mnoho. S cenami motorek moc souhlasit nemohu. Třeba takoví majitelé již zmiňované značky Ducati si své kousky dosti cení a ceny motorek jsou stále dosti vysoké. Dle mého názoru ceny často neodpovídají stáří ani stavu daného motocyklu. U japonských bajků je to věc naprosto odlišná a třeba taková Honda CBR či Suzuki GSX-R se dá koupit v této době dosti levně.

Také jsem velký fanda Ducati, jejich design se mi moc líbí ale pokroku prostě neporučíš a již zmiňovaná modernizace je vzhledem k době a světové popularitě této značky nezbytností.

Mimochodem, Rossi mi vůbec ale vůbec nevadí. Je to týpek, kterej nejenže umí moc dobře jezdit, ale také dělá závody zábavnější a to se mi moc líbí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

21.1.2011 v 14:37 | Nahoru | #40

Stanford píše: Třeba taková 916, 996 apod. už na silnicích moc vidět nejsou, vyjma tedy starých Monsterů, kterých dosud na silnicích jezdí mnoho.


Pravda pravda , já jsem za celou dobu co jezdím potkal v provozu snad jen jednu jedinou 748 (nepočítám tedy srazy a tak podobně ) a jinak nic... I když já jezdím docela často , takže je možné že na některých trasách mě s 916 můžeš vidět i vícekrát za měsíc... Jinak starší SBK od Ducati se už opravdu moc nevidí , ale taková 999 se dá potkat docela často, nemluvě o starých SSkách, kterých jsem potkal už opravdu hodně , stejně jako těch Monsterů... ...i když u Monstera je to složitější, většinou jsou to samé S2R / S4R a tak dále, max. ještě M1000 a nebo menší obsahy, ale jinak také nic moc... Spíš teď potkávám nové modely, vloni na podzim dokonce i novou Multošku a v létě Streeta...

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

21.1.2011 v 15:08 | Nahoru | #41
DMC.motobiker> S tím souhlasím, ještě tak 748, 749 a 999 Multoška je k vidění na silnicích také občas, ale třeba toho novýho Streetfightera jsem viděl jenom jednou a to bylo v Brně na VC. Rozepisovat se tady o 1098/1198 nemá smysl, páč bych tady zcela určitě začal nadávat na moje bankovní konto! Jak já bych jííí chtěěělll !!!

Naposledy editováno 21.01.2011 15:09:34

Ducati včera dnes a zítra

21.1.2011 v 16:12 | Nahoru | #42
no tak 916 je kultovka,ale na dnesni pomery uz je to babicka.Co se týče ty kontroly trakce tak ve většine pripadu se dá deaktivovat takže človek si muže vyzkoušet co umí a hlavne 90% z nas motorkaru nedostava ani na hranici možností aby potreboval stabilizaci.Spíše me s***u ruzné jízdní režimy jako rain,amater,strelec.... kdyz umiš tak umíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

21.1.2011 v 16:30 | Nahoru | #43

Pastell píše: JO a 848 je vrchol drzosti. Supersport,který nesmí závodit



BLBOST, a víc než to!

Plně souhlasím s kolegou Mr.Ducin848.

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

21.1.2011 v 16:34 | Nahoru | #44
DESMOFulcrum> Já si spíš říkam co za člověka to je který musí veřejne "masrurbovat" nad tak běznou veci jako je vyvoj potažmo pokrok.Ducati jde dopředu a tak to je správné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

21.1.2011 v 16:59 | Nahoru | #45
Rider-Ozzi> Přesně tak V USA jezdí spolu s šestkovými rejžemi a pěkně jim to nakládá Měl jsem na 848 spadeno,ale rekonstrukce baráku dostala přednost Rossi má k dukatce blíž než vsichni ducatisti u nás dohromady.Italové ho milují,je to jejich značka a co plácá Lojza z Horní-Dolní co si koupil Ducati a hned je odborník a mravokárce na tuto značku je legrační.Kolikrát -když projdeš motodatabazi -tak je tam týpek co má tyden duknu najeto prd a hned MY Ducatisti a že ho stve když si ji lidi kupuji že pak pozbyva jedinečnosti

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

21.1.2011 v 17:24 | Nahoru | #46

italšrot píše: Rider-Ozzi> ...a co plácá Lojza z Horní-Dolní co si koupil Ducati a hned je odborník a mravokárce na tuto značku je legrační...


Tak to doufám, že si TO ten Lojza z Dolních, co si koupil tu Ducati , přečte...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

21.1.2011 v 19:12 | Nahoru | #47
Díky,díky moc! Nečekal jsem tolik podobně naladěných bikerů. Vlastně jsem čekal víc rejpalů. Za toho Rossiho se omlouvám. Vždycky jsem byl spíš Biaggista a už se to se mnou nějak vleče. Ale růžovou sedici prostě nezkousnu. Jinak ZXR 750 Ninja... ou! to je fakt raketa.. narozdíl od stejně starých šestek a devítek. O lojzech z horní dolní jsem tu mluvil taky. 1198 a 848 - no problem. Jsou to pořádně nakrklý dvouválce s ultimativním posazem, zachovávající (jako jediný modely) filozofii značky. Nejel jsem na tom, ale nevypadají, že zrovna zfárošovatěly. Jen se mi prostě nelíbí design. Nebo líbí, ale není to prostě ono. Proti korejcům, japoncům, a thajcům taky nic nemám, ale Ducati jak není z itálie... to jako fakt sorry, to už je moc. Starý časy se nevrátí a pokrok nezastavíš - souhlas. Stará shelby GT500 je taky kouzelnější než ty nový. V garáži už mi asi nová duc nepřistane, i když ten retro sport 1000 je taky brko.

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 10:02 | Nahoru | #48
DESMOFulcrum> ono je to asi taky trochu daný lidskou podstatou a naturelem. Všichni milujeme něco při čem jsme zaživali chvíle euforie - všechno další už je odvar.Proto se kmetové vracejí na sklonku života do dětskcých let .
Je to jak s muzikou, např u mě. Prostě od Floydů už nikdo nic převratnýho neudělal ...a nikomu to do hlavy netlačím.
Já obdivuju umění strojařiny na všech mašinách - co dokázali Japončíci za 30let s tím se může celá Evropa jít zahrabat - to oni jí nakonec posunuli. Do 60.tejch tady nikdo neudělal v běžný sérii nic lepšího než jedno, či dvoubuch SV - někdy možná OHV(ano některý modely Sunbeamu, nebo Arielu byly kroky stranou k čtvercovejm, či radovejm 4válům, ale kolik se jich prodalo) Prostě chápu to tak, že teprve Japonci(a potažmo Taliání- v autech) nakopli vývoj motorů a motocyklů pořádně.
Jezdím na Duckně 3 sezóny a mám dost podobný pocity jako ty. Proto jsem si na poslední chvíly koupil jeden z posledních modelů "klasickýho" monstera(já vím, stejně má 2x tolik ventilů, než má mít). Pamatuju jak mi Veronika Papežíková po zkušební jízdě říkala, že už taky na jaře 2009 nemusí žadnej bejt - že příjde novej(podíval jsem se tenkrát na 696ku vedle a řekl ..."tak to ne!")
No a na jaře 2009, když jsem viděl 11ku monstera jsem si moc děkoval!Nelíbí se mi, stejně tak jako Diavel se svejma kilama(to je taky krok stranou, jen podle diktátu aktuální poptávky - Dukny byly vždy hubený krasavice - Diavel je prostě jen masírka se silným motorem) Streeta ještě zkousnu - jel jsem na něm a ač je vysokej jede jak po kolejích a je to DUCATI ve všem ostatním. Jen tedy nesouhlasím z kritikou 848/1098/1198 - to jsou čistě italský linie sportu (prostě Féro na dvou kolech)
Já se s tím srovnal jednoduše ...svět se mění, lidi se mění a jiný to nebude.Nemůže to bejt stále ten svět pro tebe a tobě ku slasti ... dokud bude Ducati vyrábět díly na Testastrettu - jsem klidnej. Až přestane, musím si najít někoho šikovnýho kdo mi je udělá a nějakýho staříka na poladění motoru taky třeba najdu ...prostě stárneš voe, srovnej se s tím ikdyž ti je 24(a lepší to nebude, na to se připrav)
A ty kecy o tom, že si to může koupit každej? No a co, ty je potřebuješ? Mě jsou někteří podobní maséři k smíchu -když je pak na okruhu v zatáčkách dávám na S4RS a oni mě na rovinách se svejma 848kama(ale spíš 1098/1198) vzápětí předjížděj abych je dal znovu v další zatáčce. Jak tu někdo napsal - oni držej značku finančne nad vodou. A maj dvě základní funkce:
1) kupujou funglovky - takže Ducati bude mít chechtáky
2) motocykly po nich jsou pro nás zlatej důl- po dvou sezónách za 65%ceny a s max.5000 km (no nekup to)...protože chtěj ten další novej model, aby mohli na pumpě na Dubé zakroutit rukojetí plynu

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 10:59 | Nahoru | #49
Mr.Ducin848> ...to cos poznamenal o tom nastavení předku. To je právě Rossi.
Ať byl kde byl, tak všichni mechanici se vždycky shodli, že byl jedinečnej v tom, jak si dokázal říct o nastavení mašiny, dokonale popsat co chce a jak k tomu maj dojít. Něco jako A.Senna v F1 ... je jedno jestli jezdil na Hondě, pak na Yamaze která byla o dost slabší...a v tom taky vidím motto Ducati. Nikdy nechtěli udělat NEJSILNĚJŠÍ superbike - síla motoru je chyméra, za kterou se dnes všichni ženou(jak to nejde 300km/h je to "jebka"). Dělali ovladatelný, ubrzditelný motorky co byly dost silný na to aby v zatáčkách pobily konkurenci o tolik, aby je ta nestačila na rovině předjet, nebo před zatáčkou odbrzdit ...tak se vyhrávají závody.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 12:22 | Nahoru | #50
Ducati se mi líbí a nejspíš to bude moje další moto, jen musím překonat odpor k těm jižanům...proč pořád tolik přehání...? Proč musím většinu informací o Ducati pracně shánět a neposkytne mi je přímo výrobce? Např. proč musím pořád poslouchat jak jsou Ducati nejlehčí motorky v poměru váha/výkon a nakonec se zjistí že 848 má v pohotovosti 196kg a 117,5 k na zadním kole (0.599 k/1kg) a výrobce udává 168kg! suchou hmotnost a 134k výkon. Honda CBR600RR pohotovostní 193,8kg (0.557 k zadní kolo/1kg) nebo Triumph Daytona 675 pohotovostní 176,8kg (0.633 k zadní kolo/1kg).
A když už jsme u toho, napíše mi někdo (třeba z pánů majitelů) kolik vlastně ty Monstry váží v pohotovosti? Já už si to pak nějak dám dohromady s tím kolik udává výrobce jako suchou a budu se mít čeho držet při případném nákupu. A ještě jedna otázka...jak se správně měří pohotovostní hmotnost? Někde jsem četl že s půlkou nádrže, je to tak? Nebo s plnou?

1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 12:42 | Nahoru | #51
...máš pravdu, já bych na tom S4RS 1000; 0,535578; s koly nahuštěnými na 2,07/2,2; převodovým poměrem 1st 37/15, 2nd 30/17, 3rd 27/20, 4th 24/22, 5th 23/24, 6th 24/28( a primárem 1:84), kompresním poměrem 11,4:1; 320kovejma brzdovejma diskama; s předním 120/70 ZR 17 kolem ; zadním 180/55 ZR 17 kolem ...asi taky neměl jezdit ...počítal jsem si to ... oproti japoncům mám skoro z 98% všech komponentů, zhruba o 17,8% nákladnější provoz a o 12,6% menší výkon.

Logická volba ... kup japonce, není lepší volby

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 13:04 | Nahoru | #52
t_freedom> hm tyto údaje si můžu přečíst kdekoliv... ale já bych rád věděl kolik váží monster se všema náplněma, s baterkou, filtrama a plnou nebo půlkou nádrže...
Třeba ten tvůj? A určitě to víš, když máš v profilu že hlavní přednost je váha,váha a zase váha a určitě nejsi jeden z těch podle tebe pozérů kterří si kupují nové modely a stejně jezdit neumí a vědí o své moto jen že je krásná,duní a je červená....

Nebo aspoň naznač s jakým výkonem si počítal při výsledku 0,54 k/kg. Dík předem

A mimochodem kdybych se náhodou rozhodoval při koupi která moto má nejlepší poměr váha/výkon (848,CBR600RR,Daytona), nevím proč bych si měl logicky vybrat japonce když vychází nejhůř? To nechápu

Na vysvětlenou....jen podle váha/výkon nebo konkrétně mezi těmito modely, se nerozhoduji. Uvedl jsem to jako příklad a chci se od vás ducatistů dovědět jak je to opravdu s tou hmotností, kolik vaše ducny váží a co si o tom myslíte že si nás výrobce jako zákazníků neváží a nechce nám dát objektivní informace...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 13:07 | Nahoru | #53
Čekal jsem,že majitelé 848 po mě půjdou. Sorry kluci já to tak nemyslel. Že někde závodí jsme věděl,ale v mistrovství světa prostě startovat nemůže.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 13:08 | Nahoru | #54
xyz777> No jo, tak výkon se udává na klice, takže na zadním kole ho bude určitě méně (pro příklad Ninja ZX10R, rok 2008 - v papírech 190 koní, na zadním kole 155 - to je taky slušnej rozdíl, ne? ) a váha je holt suchá, na to si chce dát bacha... Oni ji tak udávaj asi proto, aby to asi jako na oko vypadalo, že to má jednoho koně na kilo (u 1198 - 170 koní / 170 Kg) , ale člověk co si kupuje Ducati stejně nebude řešit pár papírovejch hodnot / který mně mimochodem příjdou docela srozumitelný / ale prostě ví že to je to vončo po čem touží...

Velkou výhodu ale vidím v tom, že u Ducati alespoň !nelžou! tacháče...

Edit: Překlep...

Naposledy editováno 22.01.2011 13:11:46

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 13:13 | Nahoru | #55
DMC.motobiker> jj určitě to není hlavní důvod proč si koupit Ducati ale ať tedy neuvádí žádnou hmotnost a žádný výkon (každá firma) a budem vybírat jen podle vzhledu, zvuku a jak se na ní cítíme pokud se nám podaří někde se na ní svézt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 13:14 | Nahoru | #56
DMC.motobiker> To o těch tacho jsem něvěl, dík za info!

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 13:24 | Nahoru | #57
xyz777> Nevím teda jak to mají s těma tacháčema dneska, ale u nás to ukazuje řekl bych až s 99% přesností! Jinak pro mě jsou ty údaje naprosto přehledné , určitě by bylo lepší údávat i pohotovostní hmotnost, protože člověk pak hned ví na čom je , ale myslím že i tak se to dá někde dohledat... A jaká může být reálná váha? Určitě to bude pod 200 Kg, takže pořád stejná a nebo lepší než u konkurence (alespoň u 1098 / 1198) , ovšem jak říkám, pokud chceš Ducati jenom proto, aby byla papírově NEJ , tak to asi bude lepší sáhnout někam jinak , o tomhle to totiž vážně není...

Naposledy editováno 22.01.2011 13:25:49

1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 13:34 | Nahoru | #58
Mno ja to vidim tak jako ze 12kg gumy, 5kg benzin, 3kg olej, 1,5 kg chladici kapalina, 6 kg baterka a to by mohlo bejt tak asi vsechno ne? Tak dejme tomu sucha + 25 - 30 kg. A myslim ze to bude u vsech motorek stejny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 13:38 | Nahoru | #59
pylot> Proč 12kg gumy?

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

22.1.2011 v 13:38 | Nahoru | #60

Pastell píše: Čekal jsem,že majitelé 848 po mě půjdou. Sorry kluci já to tak nemyslel. Že někde závodí jsme věděl,ale v mistrovství světa prostě startovat nemůže.


....to nemůže,ale tak to u Ducati vymysleli Jasně dostatal přednost seriál superbiků před supersporty.Vždyť dnešní 4-válcové šestky mají výkon jako starší litrové V2 a asi jim bylo jasné,že nahánět rejže které točí pomalu 17tis. by bylo víc nákladnější než s 1198 nahánět litrové čtyřválce.

Naposledy editováno 22.01.2011 13:39:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Staré legendy Ducati 916 ruinin 24 22.2.2023 v 09:18 CB600
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 ConteZoncolan 108 1.2.2023 v 12:06 vilemx
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 RUTAN 32 28.1.2017 v 11:23 Lála


TOPlist